Gregc Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 Kero olje je najbolse tocit ? Motul 710... Pošlji PM, če te zanima, po ugodni ceni.
Maci Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 Tnx.Bom se lotu ko bom meu cajt.pa porocam pol:blush: Aja pa še ''štant gas bi treba malo pojačat'' ko sm že pr poslu da še to zrihtam.....ke je pa to? :D
Čamac Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 Tnx.Bom se lotu ko bom meu cajt.pa porocam pol:blush: Aja pa še ''štant gas bi treba malo pojačat'' ko sm že pr poslu da še to zrihtam.....ke je pa to? :D Dovod goriva pa se nastavlja na fergazeru. Je treba najt pravo razmerje z zrakom.
Zigc Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 (popravljeno) jah uno črno škatlo odpri...pa lepo navrti luknce...al pa kup športn filtr(tm ene 5k)... in pol je treba pa še večjo dizo dt pa še fergazer naštelt...no najprej ti to navrti pol ti bomo povedal kaj s fergazarjem :D P.S. tud jst bom mal navrtu za to sezono da bo bl "globok" glas :D Japajade, to je če hočš uničt pokrov airoboxa, d neb res kj vrtov... Airbox odpri in na njenem pokrovu sta 2 šobi (od katerih je ena zamašena) no tiste 2 GUMASTI šobi dokaj nasilo izvleči ven iz pokrova tako da bo precej večja lukna za dovod zraka. Ko to narediš, se znajopojaviti problemi pri štandgasu in ko boš pri nizkih obratih obrnu gas do konca ga bo mal zamoril. In če je po otprtju AIRBOXa kaj narobe naštelaj UPLINJAČ. PS: za optimalno nastavitev uplinjača ti priporočam gospoda majstra Tnx.Bom se lotu ko bom meu cajt.pa porocam pol:blush: Aja pa še ''štant gas bi treba malo pojačat'' ko sm že pr poslu da še to zrihtam.....ke je pa to? :D Če te že zdj zajebava, pol najbrž sploh nou lepo delu z oprtim AIRBOXom. No uglavnm na UPLINJAČU maš 2 šraufka, črni ki ga vrtiš z roko je za gorivo, mali srebrni na navadni izvijač je za zrak, ti sam šraufi pa se igrj ;) Če še vedno ne bo dovolj visok štandgas ti preostane samo menjava GLAVNE DIZE (mislim da je optimalna nekje 125) Popravljeno Januar 9, 2007. Popravil Zigc
JeRn3j Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 (popravljeno) P.S. tud jst bom mal navrtu za to sezono da bo bl "globok" glas :D đabe k bo spet ribnu... pol boš pa zaribane cilindre prodaju spet :P Tnx.Bom se lotu ko bom meu cajt.pa porocam pol:blush: Aja pa še ''štant gas bi treba malo pojačat'' ko sm že pr poslu da še to zrihtam.....ke je pa to? :D štangas desna stran... tm takoj pod tankom pa med plastiko maš en črn knof k se vrti... dosežeš ga z roko... ti sam segrej motor na 70 C pa pol mal šravfej pa se igrej pa boš vido kak bo šlo :D {po domače povedano ;) } am tisto za olje je blo misleno tk za mesanco :blush: ne v povezavi z zvokom :blush: air box?:Dkje to najdem:D nism bas nek mehanik :blush: :P ej jst bi raj tale air box pustu pr mer če n veš kwa delaš... da novš kaj preveč prevrtu :P raj to dej kakemu majstoru tole zrihtat :P ker je pol tud treba dizo zamenat pa fergazer naštimat :D svetujem mojstra za to zadevo :OK: Popravljeno Januar 9, 2007. Popravil JeRn3j
Maci Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 hvala za nasvete,medtem sm se ze zmenu z enim majstrom k rihta motorje (od fotra prjatu) reku da bo zrihtu on(pa se free) :D am kaj pa olje sm bral v eni temi pa kk sm razumu je izbira med tts al pa Motul.kaj je bols?
Čamac Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 (popravljeno) Za rsko pa te stroje bi naj bil boljši motul, ampak če se dokaj hitro voziš da imaš motor v obratih in vredu izgoreva in se ne nalaga in masti auspuha, potem tudi tts nič ne škodi. Jaz uporabljam tts pa je čisto vredu. Oziroma za vse kaj vem na štajerskem koncu uporabljajo tts na apriliiah. Med tema dvema je skorajda vseeno kaj izbereš. Popravljeno Januar 9, 2007. Popravil Brodar
JeRn3j Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 hvala za nasvete,medtem sm se ze zmenu z enim majstrom k rihta motorje (od fotra prjatu) reku da bo zrihtu on(pa se free) :D am kaj pa olje sm bral v eni temi pa kk sm razumu je izbira med tts al pa Motul.kaj je bols? lepo :OK: želim ti da bi ti čim bolš motor delov... pa velik varnih km.... ja motul... ane več dnara več muske.... drgač je tud tts u redu... sam če želiš najbolše ---------) motul 710 .) Oziroma za vse kaj vem na štajerskem koncu uporabljajo tts na apriliiah. od unga k sm ga jst kupu je meu motul notr :P ... zato pol men tak lepo dela :wub:
reesko Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 zato pol men tak lepo dela :wub: mah to ti dela zato ker je tok mlad motor pa k je zaprt pa brez kilometrov...k jih bo naredu tok k moj...pa preživeu tok let...pol nevem če bo delu kej bolš k moj..pa da bo odprt že iz trgovine vn :D no ja rsmaniac mi je 1x lepo povedu KAR NI NAJBOLŠ JE SLABO...mislu je če ni motul pač ni najbolš... :OK:
JeRn3j Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 mah to ti dela zato ker je tok mlad motor pa k je zaprt pa brez kilometrov...k jih bo naredu tok k moj...pa preživeu tok let..pa tok padcev....pol nevem če bo delu kej bolš k moj..pa da bo odprt že iz trgovine vn :D se strinjam :OK:
Stroj Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 jah uno črno škatlo odpri...pa lepo navrti luknce...al pa kup športn filtr(tm ene 5k)... in pol je treba pa še večjo dizo dt pa še fergazer naštelt...no najprej ti to navrti pol ti bomo povedal kaj s fergazarjem :D P.S. tud jst bom mal navrtu za to sezono da bo bl "globok" glas :D Ti prvo lepo tist auspuh odrež, pol boš pa airbox odpiru
reesko Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 Ti prvo lepo tist auspuh odrež, pol boš pa airbox odpiru bomo bomo odrezal...use to bomo poštimal...zdele gledam na netu kako bom vsak detajl upedenu...bo zgledu takoj bolš...tegale jimibonija morm spoznt..da se dobiva ga prefukam mu uzamem auspuh pa grem :D
GHOST RIDER Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 js mam zaprto rsko pa se ze kr neki cajta furam z odprtim airboxom... glas je dost bolsi sam na zacetku je mal zamorjen pa tezi ga uzgem
Urban K. Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 A ma kdo za prodt tole plastiko, ker nujno rabm!
TOMOMAJSTER Objavljeno Januar 10, 2007 Opozori Objavljeno Januar 10, 2007 Za rsko pa te stroje bi naj bil boljši motul, ampak če se dokaj hitro voziš da imaš motor v obratih in vredu izgoreva in se ne nalaga in masti auspuha, potem tudi tts nič ne škodi. Jaz uporabljam tts pa je čisto vredu. Oziroma za vse kaj vem na štajerskem koncu uporabljajo tts na apriliiah. Med tema dvema je skorajda vseeno kaj izbereš. Bil na servisu APRILIA MB in bolj priporočajo MOTUL 710. Pravijo, da tist, ki to kuri nima težav. TTS baje pušča ogromne saje. Tudi na batu. Pri MOTULU tega ne opazijo. jah uno črno škatlo odpri...pa lepo navrti luknce...al pa kup športn filtr(tm ene 5k)... in pol je treba pa še večjo dizo dt pa še fergazer naštelt...no najprej ti to navrti pol ti bomo povedal kaj s fergazarjem :D P.S. tud jst bom mal navrtu za to sezono da bo bl "globok" glas :D Ne pali ga, da mu bo ribnila. Raje naj pelje strokovnjakom npr. APRILIA MB
rosse20 Objavljeno Januar 10, 2007 Opozori Objavljeno Januar 10, 2007 Bil na servisu APRILIA MB in bolj priporočajo MOTUL 710. Pravijo, da tist, ki to kuri nima težav. TTS baje pušča ogromne saje. Tudi na batu. Pri MOTULU tega ne opazijo. tako pravijo predvsem tisti, ki prodajajo samo motul ali pa oboje (ker je motul dražji). če pa povprašaš koga, ki prodaja samo castrol, ti bo ponudil tts. če pa vprašaš koga, ki ne prodaja nič od tega, bo povedal svoje mnenje, če pa prodaja kakšno drugo olje, pa ti bo ponudil tistega, ki ga ima. meni osebno je mehanik za 50ccm motor (tzr) odsvetoval tako motul kot tts, mi je priporočal olje castrol actevo (olje cenejše od obeh prej napisanih). sam pa prodaja tako motul kot castrol!
reesko Objavljeno Januar 10, 2007 Opozori Objavljeno Januar 10, 2007 Bil na servisu APRILIA MB in bolj priporočajo MOTUL 710. Pravijo, da tist, ki to kuri nima težav. TTS baje pušča ogromne saje. Tudi na batu. Pri MOTULU tega ne opazijo. Ne pali ga, da mu bo ribnila. Raje naj pelje strokovnjakom npr. APRILIA MB ja če je pa APRILIA SERVIS pol pa sploh vse vejo :OK: :OK: tm so res carji :lol1: ne bo kr tko ribnla...je meu tud grilzz (tuki na forumu) neki odprt se prav VEČ zraka pa je dau pol včejo dizo...sej drgač nima veze kako dobiš več zraka...a čez športn filtr...al čez najlonke...al pa čez original naluknan filtr k ma še zmer spodi tisto peno..pa ne bit vsi takoj pametni z enimi strokovnjaki :D
rs fan Objavljeno Januar 10, 2007 Opozori Objavljeno Januar 10, 2007 če si s štajerske boš zlo težk pršu do motula sej jst ga nism najdu v razumni bližini cela tts je pa dost pa rska dela čist ok s tem da jst jo mam ponavad res v rdečem polju kar se tiče odblokiranja sm se razpisu neki cajta nazaj čist use piše če greš po tem delat ni šans da kej zasereš sploh pa nimaš kej zasrat pazi sam da maš enga ko ti bo lohk zašvasu auspuh nazaj :OK:
GHOST RIDER Objavljeno Januar 10, 2007 Opozori Objavljeno Januar 10, 2007 no če ga nisi najdu u blizini cela se lepo zapel u promotor(3min iz cela) tam ga majo
FlamE#7 Objavljeno Januar 10, 2007 Opozori Objavljeno Januar 10, 2007 A ma kdo za prodt tole plastiko, ker nujno rabm! jst tut jst tut!!!!!!!!!
D_u_H_e_C Objavljeno Januar 10, 2007 Opozori Objavljeno Januar 10, 2007 ma tak kot motul kot TTS kot shell olje so ql sam da je za 2T mašine...TTS je pač mal bol gost in če ni motor skozi v visokih obratih se počasi počasi nalagajo obloge...pa sj se da spucat auspuh pa vse sam cajt pa voljo morš met
rosse20 Objavljeno Januar 10, 2007 Opozori Objavljeno Januar 10, 2007 če si s štajerske boš zlo težk pršu do motula hehe... motul prodajajo v laškem na bencinski, prodaja ga scooter kit, prodaja ga top moto celje ...
agodno Objavljeno Januar 13, 2007 Opozori Objavljeno Januar 13, 2007 Nekaj me zanima! Potrebno bo narediti servis bata na 15 k km. Obvladam zadevo vendar aprilie še nisem odpru! Pa me zanima na kaj moram paziti pri drugih kot sem že rekel ni problema z bati, celindri, tako tudi s celotnimi mašinami. Bat bom zamenjal sam, pa me zanima kje bi najceneje dobil original bat(pravijo da je bolši tam okrog 35 k), tesnila za pod celinder in glavo, inglični ležaj... in če je še kaj potrebnega. Zanima me še če je kje napisano na koliko nastaviš moment ključ(s tem je nabloj ziher) oz. če samo po občutku "zategneš" toliko kot se pač zategujejo celindri... Že vnaprej hvala za vse informacije, upam da sem zbral pravo temo drugače se pa vnaprej opravičujem! lp Aleš
norc 16 Objavljeno Januar 13, 2007 Opozori Objavljeno Januar 13, 2007 pazit nimaš na kaj tak kot pri ostalih mašinah si pač pozoren na te in one zadeve. povem pa ti že v naprej da boš imel probleme z nosilcem ko pride pritrjen na celinder ko ga boš naza j noter delal sem zamenjal celinder pa bat v pol ure a pol pa eno uro z tem zezal. če se dobro spomnim na 3,5kg se nastavi moment ključ. pa pol pazi da neboš pozabil ainliftat. bat je pa 35k plus rosnik plus igličasti. dihtunge pa ostanejo v večni cele. zgoraj dve gumici spodaj je pa toliko debela da se težko vtrga. če si ki v okolici mariborja ti lahko pridem pomagat zadevico.
Ven0m Objavljeno Januar 13, 2007 Opozori Objavljeno Januar 13, 2007 Khm...lol mam sošolca ki praw da je en njegow frend spravu na Aprilio RS125 plastike od Yamahe R1!!Sicer mu ne verjamem!!Ampk zdi se mi pa zanimiwo če ti to lahk res rata?xD :P
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se