Stroj Objavljeno April 7, 2007 Opozori Objavljeno April 7, 2007 ma prvo sm skreširal in pomoje pr krešu se je sfuku ležaj od gredi in pol mi je cez 10km stisnlo :cry: A đabejšn to......vso srečo pr rihtanju
Urban K. Objavljeno April 7, 2007 Opozori Objavljeno April 7, 2007 (popravljeno) Živjo! Dons sm končno dau vn uno blokado na cilindru, pa me zanima če je uredu če mam use ostalo isto kt prej (diza, pa oljna pumpa), al morem še kej naštelat, da ne bo ribnu, ker trenutno dela odlično? Popravljeno April 7, 2007. Popravil Kermi1
reesko Objavljeno April 7, 2007 Opozori Objavljeno April 7, 2007 sm ti že prej reku...če ti motor dela odlično ne drki ničesar ;)
norc 16 Objavljeno April 7, 2007 Opozori Objavljeno April 7, 2007 Živjo! Dons sm končno dau vn uno blokado na cilindru, pa me zanima če je uredu če mam use ostalo isto kt prej (diza, pa oljna pumpa), al morem še kej naštelat, da ne bo ribnu, ker trenutno dela odlično? ja pa si še odprl gor izpuh al ne. ker če si oljno nastavi na več. reskota pa ne poslušat ker ima samo želje da bi razmerje med mitoti in rskami v ribnaju se malo izenačlo
JeRn3j Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 Živjo! Dons sm končno dau vn uno blokado na cilindru, pa me zanima če je uredu če mam use ostalo isto kt prej (diza, pa oljna pumpa), al morem še kej naštelat, da ne bo ribnu, ker trenutno dela odlično? treba je naštelat količino olja za mešanco... z drugimi besedam moraš povečat mešanco... .)
Aless Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 Kje pa kako naštelaš to pumpo? levo plastiko vzam dol,pol pa poiscec cev ko gre na fergazer pa mors pac sravf ko gre v masino pa tista cev,ven malo odsravfat
Urban K. Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 levo plastiko vzam dol,pol pa poiscec cev ko gre na fergazer pa mors pac sravf ko gre v masino pa tista cev,ven malo odsravfat kolk vn? Drgač pa hvala! :)
Aless Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 A to ta šrauf: zajlo mors ven odsravfat malo,...jaz mislim da mam ene 8mm
norc 16 Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 tu ko sem označil odviječ čist ven kolik ose da pač da še ostane šrauf malo notri tolko da nepade dol
skyline_m Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 Najlepša hvala obema! :worship: lej ne odpri pumpice cist do konca ker ti bo pokuru prevec ola, kadil ti bo pa se zapacou bos auspuh, nastelej tolk da bo tm k mas crtice dve narisane gor na slik se vid, no v glavnem more bit med crticama 2 mm razlike ampak v plus da ne bos nastimal tako da ti bo mn ola kuru
Gregc Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 fantje motorja ni dobro novega takoj odprt kajne ? kok km je priporoclivo naresti? minimum prosim :evilgrin: :P Če mene vprašaš je minimum 1000 km.
rs fan Objavljeno April 10, 2007 Opozori Objavljeno April 10, 2007 js sm mojo ulafavu ene 500 km tist čist na izi mislim da je blo pod 7000rpm pol sm jo pustu do 800 km pol sm pa ofnu :evilgrin: pa dela čist ok s tem da tanova leti odblokirana mal mej ko tastara :cry: sam se pozna :OK:
reesko Objavljeno April 10, 2007 Opozori Objavljeno April 10, 2007 js sm mojo ulafavu ene 500 km tist čist na izi mislim da je blo pod 7000rpm pol sm jo pustu do 800 km pol sm pa ofnu :evilgrin: pa dela čist ok s tem da tanova leti odblokirana mal mej ko tastara :cry: sam se pozna :OK: to ni možno..če je ista mašina gresta obe isto .) je pa res da si niti dva motorja nista enaka :)
Gregc Objavljeno April 10, 2007 Opozori Objavljeno April 10, 2007 js sm mojo ulafavu ene 500 km tist čist na izi mislim da je blo pod 7000rpm pol sm jo pustu do 800 km pol sm pa ofnu :evilgrin: pa dela čist ok s tem da tanova leti odblokirana mal mej ko tastara :cry: sam se pozna :OK: Je možno da je motor "preveč lepo" ulaufavan in je malce zamorjen? Pa še te nove ko majo tisti kur**v CDI?
_Fingi_ Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 Je možno da je motor "preveč lepo" ulaufavan in je malce zamorjen? Pa še te nove ko majo tisti kur**v CDI? Hm, mogoče strelam kozle, sam se mi zdi da so ''zamorjene'' lahko sam 4t mašine ker majo pač te ventile pa to, v 2t strojih pa nč tacga ni
reesko Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 Hm, mogoče strelam kozle, sam se mi zdi da so ''zamorjene'' lahko sam 4t mašine ker majo pač te ventile pa to, v 2t strojih pa nč tacga ni tud 2T je loh zamorjen
JeRn3j Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 (popravljeno) to ni možno..če je ista mašina gresta obe isto .) je pa res da si niti dva motorja nista enaka :) auspuh oz krivina je drugačna... tak da se sam tlele pozna razlika med tastaro pa tanovo... pa rave na ta novo ne paše... oz. paše neka druga verzija k je pa baje veeeelik dnara :) .) sam to pa ni odvisn od končne motora seveda....... me pa zanima kak bo zgledalo ko bo matex dobu tastaro krivino điannelli ... ker bo šou več moj al njegov?? Popravljeno April 11, 2007. Popravil JeRn3j
Stroj Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 Ej jernej a si pol kupu kšne čevle :P
FlamE#7 Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 jap avspuh je prilagojen ostrejšim normam....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se