Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Pa še neki me zanima in sicer kako se jo odblokira na polno moč. Zato k vem da ma eno blokado na CDIju (neki okrog onesnaževanja... se prešipne jumper), pa da je treba kupt novo elektroniko za RAVE al neki tazga. A je to vse da dobiš tistih 30KM? Aja pa kolk tista elektronika stane? :hmm:

Popravljeno . Popravil mjemec
Objavljeno

mislim da je bilo ze nekajkrat povedano vse glede tega... :hmm:

Objavljeno

Dejte no plz napište. Sej sm iskov pa nč ne najdem... PROSIM O:-) :) Bo preglednejši forum če večkrat piše... :) PROSIM!! ;)

Objavljeno

Odprta verzija aprilie ima 29 konjev- take prodajajo na Hrvaškem- sm videl cenik

v Motopulsu. Drugač pa naj bi mel model chesterfield- posebna serija rs 125

26 kw ali 35 km, čeprav meni piše v prometni 24 kw. Če pa imaš 90 kg pa ti priporočam nekaj večjega. Jst mam 60 kil pa še kar gre, če pa pelam še enga

gor, da je 100 kil+ je pa potrebno mal pazit pri prehitevanjih, ni pospeškov...-

moje skromno mnenje.

Mene pa spet nekej zajebava pri aprilii, in sicer ko prestavim iz prve prestave v drugo mi velikokrat vrže v prosti tek oz. ne prestavi. Je možno, da gre za okvaro menjalnika ?

Objavljeno

eh, neka lufta je dobu. mal pazi da do konca porines prestavni vzvod ko saltas, pa se ti to ne bo dogajal. .)

Objavljeno

če kupš chesterfieldko kdaj so naredl zadnji letnik?a se da še kšno solidno dobit?

Objavljeno

Full power RSke bi naj bil 34KM. To je seveda z odprtim izpuhom, preščipnjenim jumperjem, RAVE ventilom in 34mm fergazerjem.

Odblokirat ni problem, samo pri izpuhu se malo zatakne, ko ga morš rezat in varit vozit h komu, ki obvlada... Samo pol je kurc ker čisto nič ne potegne do 8000rpm, pol pa tok da te nena dol vrže. Če hočeš to popravit, morš RAVE kupit. Nov na Apriliji je 200€ (okol 50 tisoč hočejo za njega) seveda pa ti še ostane nakup kakega rabljenega, samo ziher ga ne bo v SLO dobil in boš še kakih 5 tisoč za poštnino dajal.

Drugač samo odblokiranje (seveda RAVE ni vključen in 34mm fergi) pa pride 45 tisoč na Avto Triglav :)

Če pa znaš in poznaš kakega vredu varilca, pa lahko prideš za max 4 jurje skozi. :)

LP

Objavljeno
Nov na Apriliji je 200€ (okol 50 tisoč hočejo za njega) seveda pa ti še ostane nakup kakega rabljenega, samo ziher ga ne bo v SLO dobil in boš še kakih 5 tisoč za poštnino dajal.

Drugač samo odblokiranje (seveda RAVE ni vključen in 34mm fergi) pa pride 45 tisoč na Avto Triglav :)

Cist mal :topic:

Kaksne so pa cene vseh nastetih zadev (vkljucno odblokiranjem pri AT) za rs 250?

Objavljeno

pomojem kr dvakrat tolko, ker je RS250 v bistvu dost podobna zadeva, le da ima vse po 2 :) Samo kak je pa zablokirana vse pa ne vem..

Mogoče bo Zok lahko kaj pomagal..

Je pa p**** ker na Avto Triglav v MB sploh več nočejo odblokirat RSk :) Ker je kao preveč dela z brušenjem, rezanjem, praznejenjm itd. auspuha...

LP

Objavljeno

Po mojem je za tistega, ki hoče imet 34 konjev še najbolša varianta, da kupi

motor, ki ma že original tok konjev- mislim da do letnika 98, sam moraš met srečo pri nakupu, da dobiš lepo ohranjen motor. Z raznimi odblokiranji pa izgubiš

mnogo živcev, vsaj jaz bi jih, zdi se mi nekako nesmiselno početje, da kupiš

motor in pol nimaš mira, dokler ni odblokiran. Namesto tega lahko kupiš stari

model, če je kaj narobe popraviš in ga z preostankom denarja še ''friziraš''-

daš gor športni izpuh, carb, cilinder, pa maš 40 konj za isti ali manjši denar ;)

Objavljeno

..sam edin problem u tem je, da večina k si hoče kupit ta motor majo narejen izpit A do 125ccm in do 11kw :blink: . RS 125 do letnika 98 pa ma v prometnem 25kw (se mi zdi...sigurno pa ne 11). Tko d če te ustavi kak zajeban policaj s tem motorjem, maš loh probleme <_<

Objavljeno

Vidiš pa maš tukaj razlog zakaj to delajo :)

Objavljeno

Mene zanima, če je mogoče dat na RS-ko zadnjo gumo širine 160 .)

Pa koliko in kako to vpliva na vozne lastnosti motorja? :hmm:

Objavljeno

bla bla bla fantje. Takole je. RS-od letnika 2001 zadnji model naprej nima rave ventila. Odblokiranje je naslednje: Treba je prescipnit jumper na CDI-ju. Treba je dokupit RAVE ventil+ elektroniko za le tega. Torej nato se rave ventil montira spredaj pri celindru(ne vem kako) in se ga priklopi na CDI-ju kjer imas prosti konektor kamor ga priklopis. Seveda bi bilo najbolje menjat tudi izpuh. S tem naj bi bila RS-ka odprta. Fergazerja ne rabis menjat. Lahko ostane 28mm in ne rabis dajati gor 34mm. Tako odprta rs-ka z nastetimi deli ki sem jih tukaj powedal gre po stevcu 180km/h preverjeno(175cm/65kg frend). Vse omenjeno se dobi v italiji za 480€(rave ventil in elektronika za rave, ter izpuh). Montiral je marcelo v novi gorici. Delo opravljeno super. Super zadovoljni tudi z motorji. Spomladi bo na cestah se ena taka rs-ka ki se bo cez zimo ustimala. Za delo ne vem koliko je marcelo racunal. Najbolje je da njega poklice kdor kaj hoce in se dogovori. Tip res professionalno pripravi motor. Ne rabis hodit v italijo po ventil izpuh itd. Vse opravi njegove zena ki dela pri njem. Ti samo plačas. Ce pa kdo ne bi rad zapravil 480€ in ima moznost vozit vec kot 11kW naj kupi 25kW verzijo in tega ne bo potreboval, saj so rs-ke do letnika 2000 in zadnji model 2001 opremljene z rave ventilom.

Objavljeno

To, da 11kW verzije nimajo RAVE ventila, je že znano..

34 fergazer je potrebn za popolno odblokiranje!! Nikol ni noben reko, da ne gre živet brez njega, ampak če gledaš opremo serijsko odblokirane RS125ke, boš vido, da je razlika v fergijih.

PS: Vse 25kW verzije so imele RAVE ventil, samo pri 11kW je finta, da ga nimajo. Oziroma, če maš nemško verzijo, ga še 11kW imajo, samo odklopljenega :)

PS2: 480€?!? Ne splača se dajat za nov original RAVE 200€, ker ga lahko dobiš že za 80€. Če maš srečo in najdeš kje RAVE2, pol tolko boljše.

500€ za odblokiranje je malo dosti za moje pojme.

Ni pa treba delat neke reklame, ker to kar si opisal ni čisto nobena znanost in ti lahko v MB vse naredimo isto, oziroma še boljše. In ti tut ne bo treba delov naročat, vse nardimo mi :D :D

Objavljeno

hint: koncna moc in hitrost je tudi brez RAVE ventila popolnoma enaka.

Objavljeno

Jep, as Zok said

RAVE je luksuz pri vožnji :D

Objavljeno

Ja če RAVE ni pomembn za hitost, pa s tem da preščipneš jumper na CDIju tud nč na hitrosti ne pridobiš, kako pa pol sploh dosežeš večjo hitrost?! :hmm:

Objavljeno

S tem da zamenjaš izpuh oz. odstraniš katalizator, ker ma potem dost več moči pri višjih obratih...pri majhnih jo pa totalno mori .)

Objavljeno

34 mm uplinjač boljše deluje pri višjih vrtljajih kot pa 28 in da več moči, boljše pospeške (nad 9000 rpm). Sam pod nizkimi vrtljaji ga pa mori- če dam pri 5000 rpm do konca gas ga zamori... Nasploh je uplinjač zelo pomemben, če hočeš imeti

mašino športnega značaja. Če bi se mi dalo, bi sam dal dor uplinjač okol 38-40 mm- tko kot majo cross motorji, pa bi sigurno pridobil par konj in še več vrtljajev :BUA: Se spomnim, ko sem pri tomosu šel iz 12 na 19 mm uplinjač- kot bi

vozil drug motor, raketo !

Objavljeno

Mene zanima kolk bi približno stala sklopka za RS-ko, pa kolk je dela za jo menjat in kaj naj bi bil vzrok za okvaro le te :hmm: :hmm:

Objavljeno

mene pa zanima če je kdo že menjo žmigovce(sm mel manjšo nesrečo pa je šel u k....). zdej me pa zanima če kdo ve kje jih dobit. ko povsod ko sn gledo majo te z tamalimi 21w ali 22w žarnicami. rs pa rabi 10w. Seveda bi lahko kupo tudi originalne na aprilinem servisu vendar mi delujejo zelo grdi...

LP

Objavljeno

Če boš kupu pr Aprilii probi dobit tele od 04 RSke (v priponki) k so ful lepši. Tisti okrogli so men prov nagravžni. Če bom kupu RSko s takimi žmigavci bom kuj na scooter-center nove naroču...

14891aprilia-rs125-04-bikepics-161031smaller_netversion-med.jpg

Tale tanova mi je tud po barvah ful lepša od prejšnjih...

Objavljeno

Ta 04 model je pa sigurno najlepši od vseh prejšnjih :notworthy: :OK:

Če si bom kupu rs-ko pa bo kdaj kej podrsana...jo dam takoj tko pobarvat B)

Objavljeno
Ja če RAVE ni pomembn za hitost, pa s tem da preščipneš jumper na CDIju tud nč na hitrosti ne pridobiš, kako pa pol sploh dosežeš večjo hitrost?! :hmm:

kot je Enzo povedal. prescipnjen jumper in RAVE dodata le nekaj (ok, kr dosti) navora v srednjem obmocju vrtljajev - masina je manj brutalna, bolj kultivirana, lepse vozna. .)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!