nekdo Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 (popravljeno) :kva2: :kva2: mašina rab zrk za mešanco zato, ker je v zraku kisik, da pol lohk zgori notr :) k pa zgori, pa v auspuhu ni nč več tega kisika, k bi ga rabu za eksplozijo :) mal logično pomisl predn kej tacga napišeš :P Nisva se zastopila. Nisem mislil, da bi se izpušni plini vrnili nazaj v airbox, ampak auspuh naredi srk, ki posesa več svežega zraka v airbox (to je lahko koristno pri majhnih hitrostih) Popravljeno Maj 9, 2007. Popravil nekdo
Aless Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 celo znanost delate iz telih 'slepih cevk'. Če mene prašate je to speljno v airbox zato da le ta vleče več zraka (plini v auspuhu naredijo dodaten 'srk', ki sesa več zraka v airbox) in posledično mašina dobi več zraka. a-a...to je zaradi plinov,ki morajo ustrezati standardom...... pomoje pa je to da vleče svež zrak noter (ker plini hitro potujejo skozi izpuh nastane na delu slepe cevi podtlak, in svež zrak srka v izpuh ki se potem pomeša z COjem, da potem dobimo čistejše izpušne pline nekako tako kot si napisal ja
FinK Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 ti si napisal v prejsni objavi da ti sveti lucka za olje.....lucka je samo za tisto olje pod sedezom....ce ne znas prav napisat,mi ne mormo prav prebrat,...ce pa mas 2006 letnik rsko je pa druga pesem,...tam pa sveti tudi lucka ko je nivo olja v masini premajhen,ko je vode premalo in pa ko je olja za mesanco premalo....tako da bols da drugic bol razlocno napises za kaj se gre..... drugac pa se toci v masino "Motul Trainsoil" al nekak tak se napise je pa 10W40 al 30 neke takiga,...stane pa okol 10€ pa za to olje mors vzet levo plastiko dol ja HVALA justboy!! :OK: usaj en k mi je povedu kar sm rabu (10 w 40)-samo to sm hotu vedit!! pa glede obnašanja bi reku da se drugič ni treba takoj začet piz..., prznam da sm mal čudn napisu, sm če ne razumete lhk mal lepš poveste da sm čudn napisu!! HAVAL ZA RAZUMEVANJE!! .) .)
skyline_m Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 HVALA justboy!! :OK: usaj en k mi je povedu kar sm rabu (10 w 40)-samo to sm hotu vedit!! pa glede obnašanja bi reku da se drugič ni treba takoj začet piz..., prznam da sm mal čudn napisu, sm če ne razumete lhk mal lepš poveste da sm čudn napisu!! HAVAL ZA RAZUMEVANJE!! .) .) kolkr jes vem gre v mašino olje za menjalnik ta pa je SAE 75W-90
_Fingi_ Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 kolkr jes vem gre v mašino olje za menjalnik ta pa je SAE 75W-90 :eek: :blink: :blink: pa si ti prepričan? v motor to dajt? glede na to da se običajno daje 15(20) w 30(40) ne vem kok je to kej pametno
Roky Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 kolkr jes vem gre v mašino olje za menjalnik ta pa je SAE 75W-90 Tako je,vsaj pri tanovi.Olje v menjalniku (priporočeno) SAE 75W - 90.Lahko natočiš tudi drugo olje priznanih znamk (Motul,Agip,...), ki po karakteristikah ustrezajo/presegajo normativ A.P.I. GL-4 FinK: mislim, da je bilo tvoje obnašanje na nivoju pručka,noben te ni zmeraj tukaj...preden nisi jebal mater celmu forumu ;)
skyline_m Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 :eek: :blink: :blink: pa si ti prepričan? v motor to dajt? glede na to da se običajno daje 15(20) w 30(40) ne vem kok je to kej pametno ne ker je to 2 taktn motor in ne 4 takt k 4 taktn ma olje za menjalnik posebej
_Fingi_ Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 (popravljeno) ne ker je to 2 taktn motor in ne 4 takt k 4 taktn ma olje za menjalnik posebej olje za menjalnik posebej? isto olje maže menjalnik, pa tud podmazuje bate oz. cilindr... pr 4t je tko :) pr 2t maš pa olje za menjalnik , pa posebej olje zamazat bat, to kar ga pride z mešanico .) Popravljeno Maj 9, 2007. Popravil _Fingi_
skyline_m Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 olje za menjalnik posebej? isto olje maže menjalnik, pa tud podmazuje bate oz. cilindr... pr 4t je tko :) pr 2t maš pa olje za menjalnik , pa posebej olje zamazat bat, to kar ga pride z mešanico .) ja zmotu sm se :D sm hotu napisat da ma 2 takt ole za mazat bat pa za menjalnik posebej:D
_Fingi_ Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 ja zmotu sm se :D sm hotu napisat da ma 2 takt ole za mazat bat pa za menjalnik posebej:D :OK: jebiga, usi se kdaj zmotmo :)
Aless Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 ce ve kdo kaj o tem da na beli rski rad poka lak,...iz MS clanka oz testa,...mu lahko potrdim da je to res :BUA: sicer se mi je to zgodlo ze malo vec ko teden dni nazaj,....danes pa dobim klic iz aprilie da me nova plastika ze caka :D .....tak da je pametno met garancijo :OK:
mitiž46 Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 ce ve kdo kaj o tem da na beli rski rad poka lak,...iz MS clanka oz testa,...mu lahko potrdim da je to res :BUA: sicer se mi je to zgodlo ze malo vec ko teden dni nazaj,....danes pa dobim klic iz aprilie da me nova plastika ze caka :D .....tak da je pametno met garancijo :OK: A si predstawlaš da ti pol nočjo dat druge plastike k si kao sam odpiral motor pa garancija propade :headbang: Men pa mislm da ni še počlo, al sm pa slep kar je še bolj možno. Pa motor mam tko umazan da se itak nebi vidlo :D
Aless Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 A si predstawlaš da ti pol nočjo dat druge plastike k si kao sam odpiral motor pa garancija propade :headbang: Men pa mislm da ni še počlo, al sm pa slep kar je še bolj možno. Pa motor mam tko umazan da se itak nebi vidlo :D zarad plastike ne,....tisto je bol ce je kaj z masino narobe..... kaj ti mas tud belo?
RSTDRIVER Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 :kva2: :kva2: mašina rab zrk za mešanco zato, ker je v zraku kisik, da pol lohk zgori notr :) k pa zgori, pa v auspuhu ni nč več tega kisika, k bi ga rabu za eksplozijo :) mal logično pomisl predn kej tacga napišeš :P in KVA teb ni logičnga? v izpuhu je podtlak, kar pomen, da iz cevke srka zrak, kar pomen, da na drug stran vleče zrak notr in to skozi airbox. edina stvar, ki ni logična je ta, da s to cevko ali brez nje dela mašina enako. bučman, kje je nekdo zapisal, da potrebuje izpušne pline za ponovno izgorevanje? pa podtlak pa nadtlak te tud mejhn je..ta?
norc 16 Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 in KVA teb ni logičnga? v izpuhu je podtlak, kar pomen, da iz cevke srka zrak, kar pomen, da na drug stran vleče zrak notr in to skozi airbox. edina stvar, ki ni logična je ta, da s to cevko ali brez nje dela mašina enako. bučman, kje je nekdo zapisal, da potrebuje izpušne pline za ponovno izgorevanje? pa podtlak pa nadtlak te tud mejhn je..ta? tista cevka je narejena samo z namenom da motor zadovolji standarde za izpuh zakaj deluje. zato ker ti mu zamašiš toto cevko dol. dobi posledično manj zraka. ob enem pa odpreš gor eno luknjo na filtru kjer zrak srka noter. serisko je ena zamašena od dveh. in potem mofa normalno deluje naprej. pri starih pa si se še mogo jebat z dizami in podobno go si gro odprl luknjico
Gizmo_ Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 ej folk js mam eno uprašanje, če pr standardnem zračnem filtru, na zgornem pokrovu uzameš dol tisto gumo ko ma 2 cevke, pa da je u pokrovu lukna, a je treba naštimat razmerje zraka pa bencina??? če je treba kolk morjo bit šrafki odviti če kdo mogoče ve?? :? :? :? :? :? aya pa če to nardiš kolk na končni pridobiš, če kej al samo na pospeških???? :? :?
_Fingi_ Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 (popravljeno) in KVA teb ni logičnga? v izpuhu je podtlak, kar pomen, da iz cevke srka zrak, kar pomen, da na drug stran vleče zrak notr in to skozi airbox. edina stvar, ki ni logična je ta, da s to cevko ali brez nje dela mašina enako. bučman, kje je nekdo zapisal, da potrebuje izpušne pline za ponovno izgorevanje? pa podtlak pa nadtlak te tud mejhn je..ta? eh... narobe sm ga zastopu :blush: jest sm zastopu da on misle da grejo plini iz izpuha nazaj v airbox in da zato dobi več zraka, ker to bi blo pa čist nelogično an. Tko da...ja...sm se zmotu&zajebal... :blush: ni pa zarad tega treba kuj naprej sklepat da me podtlak in nadtlak jebeta, pa me označit z bučmanom. ej folk js mam eno uprašanje, če pr standardnem zračnem filtru, na zgornem pokrovu uzameš dol tisto gumo ko ma 2 cevke, pa da je u pokrovu lukna, a je treba naštimat razmerje zraka pa bencina??? če je treba kolk morjo bit šrafki odviti če kdo mogoče ve?? :? :? :? :? :? aya pa če to nardiš kolk na končni pridobiš, če kej al samo na pospeških???? :? :? Ja, je treba naštelat razmerje bencin-zrk, kr tko na pamet je pa težko govort, je treba mal probavat. Pridobiš pa predvsem na porabi .) čeprov se tud na končni&pospeških pozna :) aja, pa zvok je boljši :D :OK: Popravljeno Maj 10, 2007. Popravil _Fingi_
Gizmo_ Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 zvok sm vidu da je bolši, pelat se pa zdele še nam šu k sm mal bolan pa u garaži šraufam hehe, kolk se pa pozna na porabi??? k neki ful se najbrž glih ne..
skyline_m Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 eh... narobe sm ga zastopu :blush: jest sm zastopu da on misle da grejo plini iz izpuha nazaj v airbox in da zato dobi več zraka, ker to bi blo pa čist nelogično an. Tko da...ja...sm se zmotu&zajebal... :blush: ni pa zarad tega treba kuj naprej sklepat da me podtlak in nadtlak jebeta, pa me označit z bučmanom. Ja, je treba naštelat razmerje bencin-zrk, kr tko na pamet je pa težko govort, je treba mal probavat. Pridobiš pa predvsem na porabi .) čeprov se tud na končni&pospeških pozna :) aja, pa zvok je boljši :D :OK: brez cevk v airboxu sploh ne pridobis nic na konci ali pospeskih, ce odstranis cevke gre se mal manj sam zvok je pa bolši :OK:
Gizmo_ Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 brez cevk v airboxu sploh ne pridobis nic na konci ali pospeskih, ce odstranis cevke gre se mal manj sam zvok je pa bolši :OK: če to vn vzameš gre šlabš??? :?
Vaillante Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 če to vn vzameš gre šlabš??? :? Ne jemlji ven, naredi samo še enol lukno, da bosta obe cevki imeli lukno(uglavnem izrežeš ven iz leve cevke tisto gumo s katero je zapolnjena)ko sem imel sam rs-ko sem jo dal na predelavo(rave ventil,gianelli carbon izpuh kompleten s krivinami,druga elektronka,druge dize v fergazer,svečka NGK Racing in pa drugo cevko se je odprlo na airboxu) LP
skyline_m Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 če to vn vzameš gre šlabš??? :? ja ko sem jes dal vn no sj mam še vseeno zunej (k ma res bols zvok) sam gre mn ene 5 km/h, pa tut serviser je reku da gre mn, tko da ce bos pa uzeu vn gumico al pa ce jo bos sam odpru dej vecjo dizo notr vsaj 120 drgac najbols je pa 125
Ven0m Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 ja ko sem jes dal vn no sj mam še vseeno zunej (k ma res bols zvok) sam gre mn ene 5 km/h, pa tut serviser je reku da gre mn, tko da ce bos pa uzeu vn gumico al pa ce jo bos sam odpru dej vecjo dizo notr vsaj 120 drgac najbols je pa 125 kwa pa če ne zamenaš dize??? :?
JeRn3j Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 kwa pa če ne zamenaš dize??? :? ni problema... sam dobr morš naštelat fugazer :) sploh ti maš tastaro verzijo rotax 123... tak da maš sigurno večjo dizo v originalu kot rotax 122 ko ma 115 dizo original :)
D_u_H_e_C Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 ja ko sem jes dal vn no sj mam še vseeno zunej (k ma res bols zvok) sam gre mn ene 5 km/h, pa tut serviser je reku da gre mn, tko da ce bos pa uzeu vn gumico al pa ce jo bos sam odpru dej vecjo dizo notr vsaj 120 drgac najbols je pa 125 to je pri vseh tak da če airbox odpreš da se kao končna zmajnša??
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se