Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Jep. Pogledaš kje kifeljci stojijo, pol pa nazaj grede teraš kolko gre. Ti bojo čist natančno povedali :D :yea2:  :kva2:  :lol1:

Še tisti se ti ponavadi zlažejo..in povejo mal več :angry:

;)

Objavljeno

quote: Še tisti se ti ponavadi zlažejo..in povejo mal več :quote

ej bols zate =))) ne me zanima zato da pol lazi furas po omejitvah (yeah right :) )

Objavljeno

Men gre zdaj po vseh zajebancijah z rave ventilom 170 po števcu pri 12000 obratih

(pri 11000 komaj 150-155), prenosi pa so, kakor sm ugotovil originalni. Tko da

ZELO težko verjamem, da gre RS z 28mm uplinjačem 180 po števcu, če pa že gre,

pa mora biti precej slaba v pospeških in mora imeti precej dolge prenose.

Bi moral iti en drag, pa bi vidl. Včasih so tud govorili fantiči, da jim grejo BT-ji

(tomos) 120, sicer :topic: , pol sm jih pa z apn opral, ki je šel resničnih 95, merjeno z avtom pa 100+ :D

Objavljeno

Kolegu gre 2004 letnik odblokirana brez RAVEa z Arrow oni taboljim race izpuhom okol 180, 185 :) Preverjeno. :)

Samo glede točnosti teh novih števcev pa ne znam rečt.. bi blo treba probat.

Ampak ne že spet o hitrostih :)

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

tako je, toda drugače ne more bit.. zima se bliža, motoristična sezona pa se počasi za letos poslavlja.

nastanejo pa seveda nove težave(treba bo sneg kidat), in v moji glavi se porodi mnogo vprašanj, idej,..

sedaj me zanima, kako naj jaz najbolše pripravim motor na zimsko spanje? postavil ga bom na stojalo da bo motor stal ravno, odklopil bom akomulator pa vredu ga bom umil :D

a bi mogo narediti še kaj, oz. ali mogoče akomulatorja naj ne izklopim? zanima me tudi, če naj motor kaj čez zimo zakurblam da se segreje do delovne temperature, in če, kolikorat to?

najlepša hvala za ideje in odgovore

LP :yea1:

PS: motor je RSka, da ne bo slučajno kdo mislil da ne spada v to temo..

Objavljeno

ful je dobr ce ga das na stojala k pol nimas zalezanih gum... sam je pa ena slabost teh stojal... so draga. dau bi za dobra 30k. razn ce zna ata svasat pa ti jih nej kr nardi .) bo se najcenej...

kok jest vem je fino ce akumolator ni na prevec mrzlem... se baje fuuul prazne <_< sam nism preprican....

Peace

Objavljeno

Kolker sem prebral v eni drugi temi, bi blo dobro, če maš čisto do fulla natankanega, da se ne nabira vodna para (oz. kondenzirane kapljice) odzgoraj....

Zok bo znal več povedat..

Centralna stojala pa najboljše, da si kr sam nardiš :) Prideš dost poceni skoz.

Objavljeno

Ja pr 4T je sigurno dobro d ga do fula natankaš, pr 2T pa nevem če je lih tko :hmm:

Če maš mišelo (mešanca olja in bencina), to sigurno ni uredi kr pol se olje posede na dno, in loh zariba k upališ :wacko:

Sam ti motorji itak sami delajo mešanco tko d to ni panike....nevem pa kko je z oljem čez zimo :? :hmm:

Objavljeno

Ja sej tank je tank... pri 4T je isto kot pri 2T (sej rezervoarja sta praviloma ločena)

Objavljeno

no dragi moji. koliko se jaz spoznam na motorje in te reči mašina jemlje iz tanka bencin na najnižji toči tako da ko ga po dolgem cajtu vkresneš se zgodi da dobi preveč olja ne pa da bi zribala. olje se od bencina loči po zelooo dolgem cajtu tak da za to ne rabite skrbet. pa tudi da bi olje izhlapelo čez zimo se ne rabite bat. :D

Objavljeno

jah pomoje pa nimas kej skrbet ce se gres tud pozim mau pelat :) v pol metra snega je tooooook hudo! morste probat :lol1:

peace

Objavljeno

ob locenih tankih ni nobene panike.

zaribat pa ne more kr tak. najprej dobi (v primeru, d je v tanku mesanica) prebogato mesanico (tu ni panike, sam mal bol kadi), pol ko se pa vozis pa se od vibracij pa tega bencin in olje dodobra premesata, in mesanica je prakticno taka kot ob tankanju (mogoce rahlo redkejsa ker je prej kurilo bogatejso, ampak to ni opazno). .)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Kok je možnosti da se pokvar naprava za pripravo mešanice?

Objavljeno

Mislm da bolj malo...

Objavljeno

Mene zanima kak je s špotnimi filtri. Kolko ti pomagajo?

Objavljeno

amm kk je z filtri lih nevem :slap: je pa baje najbols da neki odpres airbox... vec bi ti znou @zok povedat... aja pa welcome 2 the club .)

Objavljeno

tnx. če keri slučajno ve naj napiše prosim.

Objavljeno

Tm k maš zračni filter. Una črna plastična škatla, ponavad pod tankom, zraven zica. Na vrhu je pokrov z odprtino in kaj jst vem še s čim da ti zrak prepuca. Tisto uzem dol, pol dej pa čes eno žensko nogavico, da ti en bo praha notr vleklo. Glas bo prec bolši :) .

Objavljeno

s sportnimi filtri je tak!! un original airbox je tocno zracunan in s tistim kej delat nima smisla ce bos naredu bol prepustnega bos poslabso masino saj bo dobila prevec zraka!! in ti jo bo dusilo!! :BUA: zato ko devas gor sportni filter moras dati noter tudi vecjo dizo! da z povecano kolicino zraka das tudi povecanom kolicino mesanice! sportni filtri se devajo direkt na frgazer! fora pa je v tem da dobis vec moci ven! :OK: vendar se mors s tem razmerjem dovod goriva dovod zraka malo spilat predn postudiras kaj je ravno prav!! (Pr tej fazi sm jst zej :BUA: ) sam ko bomo to orihtal pa bi mogl bol it :OK:

lp

Objavljeno

ej veronek :topic: kwa mas ti zdej za en stroj?

Objavljeno

daj rečte mi nekaj mislim koput rs 125

pa sem najdo eno ki se mi dopade

zdaj pa nevem če je tolko vredna ko piše

letnik2003

odprta

10200km

na levi strani porajsana

cena 800.000

pa če magdo za kako za prodat mi naj na ps pošlje

Objavljeno

tnx. Te še bom zaj pusto tak ko je. rajši za kaj drugega dam dnar vun

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kj je mogoče že kdo kdaj probal pri RS 125 tiste zračne cevi kar direkt v airbox

napeljat? Prav zanima me če bi blo kaj efekta tam pri 100 km/h+ ko je tok zraka

že kar velik. Pa tisti ki mate airbox odprt, kak mate to narjeno, a daste kar cel

pokrov dol al samo tisti dve cevki ki gledata ven- je pol tud sound kej močnejši ?

  • 3 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!