Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

matr je lusna... sam kt use RSke ma tud ta napako... PRESIROKA MASKA <_< :BUA: :SS :slap:

mogoce je bojo pa druh let popravl :yea1:

Objavljeno

Samo barvo kombinacijo pa so trofli :OK:

Vsaj za moj okus

Objavljeno

Sej je lušna...še posebej tista črna :rolleyes:

Sam še zmjr jo ni lepše kot lanska replika, bele barve :OK:

Objavljeno

enzo... se strinjam!!! :OK: sam u zivo ma pa cist presiroko masko :SS pa ni kej prevec lepo ;)

Objavljeno

[

pa zadek bi se dal tud malo spremenit ker ta ni preveč dober samo kaj se tiče barve so pa troflli

pa nasplošno bi lahko spremenili obliko ker že zdaj 6 leto zapored delajo isto obliko razen kaj barve spreminjajo

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Živjo.Jst kupujem eno Aprilio RS 125 pa se glih ne spoznam kj na 125ccm motorje.Pa me zanima, k sm šu k enmu tipu gledat RSko pa tko užgem pa dam tko ene 3k obratov pa počas spuščam sklopko pa mi motor kr crkne.Pol pa probam še enkat tko d sm dav DOST gasa pol je končno spelal!Ali je to normalno?K mene bi mogl u izi to potegnt (60kg).Kr motor ma prevoženih 10k km!Al je motor kj sfukan?Al sm jst čudn d ne znam speljevat z 125 motorji?Al majo use aprilie tko?TELL ME!!!PLEASE!!! Še neki tip pravi d mu gre motor ene 130km/h, a bi to sam z menjavo izpuha (Giannelli) dobu kao 180km/h??? Hvala za odgovore!

Objavljeno

Reč prodajalcu naj on spelje, pa če bo lepo spelov bo ok, če bo pa navijov gas je pa neki narobe. Glede hitrosti, če je tanov model aprilije(novejši ko 98 letnik) gre tm nekje 130, sam je motor zablokeran. Kar je dobro zate, saj je mašina ohranjena. Če boš dav nov avspuh pa ne vem še kere blokade ma aprilia vn, boš dobu tm ene 180.

Sam jst ti to pišem iz unga kar si napisov, tko da najbolj ti je uzet enga k se saj mal spozna na motorje, al pa kakega mehanika pros če gre s tabo, pa bo on prec vidu kako je z motorjem :blush: .

Objavljeno (popravljeno)

Hjah OK sj je un tut spelov, itak normalo kako pa drgač.Sam to mi je fuuuuul čudno kr pr APN6ki sam mal gasa das pa normalno spele.Hajah no bom vidu kk bo!Zgleda d se bo pa treba navadt na tok gasa pr speljevanju :huh:

Kak se vam zdi Aprilia RS 125, 2001, 10k km, pa use original za 620k SIT???

Popravljeno . Popravil zigaspy
Objavljeno

Hja 125 je mal drgač ko 4ka .) . Sam vseen z ene 3k obrati moraš spelat, sej se boš navadu :). Za ceno pa mal na www.(Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) primerjaj. Za 600k jo bo dav :)

Objavljeno
Živjo.Jst kupujem eno Aprilio RS 125 pa se glih ne spoznam kj na 125ccm motorje.Pa me zanima, k sm šu k enmu tipu gledat RSko pa tko užgem pa dam tko ene 3k obratov pa počas spuščam sklopko pa mi motor kr crkne.Pol pa probam še enkat tko d sm dav DOST gasa pol je končno spelal!Ali je to normalno?K mene bi mogl u izi to potegnt (60kg).Kr motor ma prevoženih 10k km!Al je motor kj sfukan?Al sm jst čudn d ne znam speljevat z 125 motorji?Al majo use aprilie tko?TELL ME!!!PLEASE!!! Še neki tip pravi d mu gre motor ene 130km/h, a bi to sam z menjavo izpuha (Giannelli) dobu kao 180km/h??? Hvala za odgovore!

glede tega speljevanja se meni zdi tudi malo cudno. sam nimam aprilie, ma pa en moj kolega, je kupo CIST novo, pa sn se probal pelat, pa tudi mores dat fuuul gasa, ce hoces da ti ne crkne. takrat ko sn to probal je mel pa se vse blokade not(vse kot iz tovarne), pa je sla stvar 130-140.

Objavljeno

Hjah no sva ze 2 k se nama to zdi cudn. :) Sam djte se drugi kj napisat o tem speljevanju!!!No sj najverjetnej je d jst pac ne znam speljevat :blush: . Ampak useen!Kr drgac so men Aprilie ful usec pa zj v teh tednih mislm kupt kak motor!Hvala za odgovore!Čaw

Objavljeno

To je normalno. Pr men je blo isto, sam zdj sm se navadu in je cist ok.

Objavljeno

pravijo da je tako prou :>> mene ne moti vec

Objavljeno

najlepše se da speljat pri malo manj kot 5000 obrati (preden zagrabi ona elektronska blokada)

original gre okoli 130, 180 pa ne dobis ti samo z menjavo auspuha..

če te zelo fejst zanima preberi celotno temo, drugače pa informacije ki jih je meni dal prodajalec v avto triglav: v motoru so 3 blokade, elektronska, v auspuhu, pa pol če hočeš met čisto odblokirano še morš dat kanale brusit pa ti bo šla okoli 180 (mam ~60 kilogramov, in točno to mi je prodajalec povedal)

180 z menjavo auspuha pa brez brušenih kanalov pa z elektronsko blodako neboš po mojem vido :doze:

LP :yea1:

Objavljeno

Kupit bos moral rave ventil, elektroniko za rave ventil in odpret izpuh-to seveda pri tanovih modelih in ti bo sla tam 170km/h.

Objavljeno

TNX for help! Hjah zgleda d si bom se jst ubodu eno RSko.Upam d bo sluzila namenu :OK: :OK: :OK: čaw

Objavljeno

Sem mel jaz tut težave 1. ko sem speljat hotel. Pač je to 2T mašina, ki nima pretiranega navora v nizkih obratih. jebat ga.

PS: RAVE in elektronika za njega nista nujno za odblokiranje. Sta za normalno vožnjo :)

LP

Objavljeno (popravljeno)

točno to..folk kr misl da zdj k bo dav gor pa rave ventil po pa kr šov nevem kok.. z rave ventilom ne gre niti kilometer več,samo lepše se pelje(beri:bolj civlizirano)

Popravljeno . Popravil mAc10
Objavljeno

Robtech a mas mogoce tocno sliko oz tocen postopek katero zicko na CDI-ju prescipnit in kaj pol narest? Samo prescipnit? Povej mal vec loh tut na PM sam bo tlele bols ker bo marsikomu prslo prav.

Objavljeno

Na drugi strani CDI-ja kot je tisti konektor morš neki silikon ven zbezljat, pa prideš do enega jumpera. Tisto precviknit in z silikonom nazaj zadelat, da tesni.

To je tista blokada mislim da med 6000-7000rpm.

LP

Objavljeno

OLA končno sem spet ponovno u formu :D :ninja: :OK: :yea2:

Objavljeno

Ej a kdo ve če je kej to narobe k mam polini 160 kit na rski pa mam dellorto 28. a mislte da morm dat kej večji fergazer

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!