Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Dobr dan!

Zj mam doma 2 krivini ena je original brez blokad ena je pa isto brez blokad sam je full ožja...kera mislte da je bolš???

Če me slučajno ne razumete lahk poslikam!

Hvala

Objavljeno
Dobr dan!

Zj mam doma 2 krivini ena je original brez blokad ena je pa isto brez blokad sam je full ožja...kera mislte da je bolš???

Če me slučajno ne razumete lahk poslikam!

Hvala

z ozjo bi mislim da pridobil na pospeskih samo bi s tem izgubil na koncni....ker srednji del(debel)...je najbol pomemben,...dalsi in sirsi ko je vecja koncna,....ozji in krajsi vecji pospeski.....tak je blo meni enkrat razlozeno

Objavljeno
z ozjo bi mislim da pridobil na pospeskih samo bi s tem izgubil na koncni....ker srednji del(debel)...je najbol pomemben,...dalsi in sirsi ko je vecja koncna,....ozji in krajsi vecji pospeski.....tak je blo meni enkrat razlozeno

aha...sam ko je mel frend to krivino na njegovi (Isto vale rossi) mu je bla baje končna večja...

pomoje bo treba probat obe...

Objavljeno
probaj, košta te nič :whistle:

Nč...razn mal časa si je treba uzet :D

Objavljeno
probaj, košta te nič :whistle:

se vidi da se nisi dajal original krivino na 125ko.....jaz sem ze 2....prva je bla tezka,zravn druge sem pa se zasvical,ko so ble fedre se nove.....

tak da Ven0m veselo na delo :P

Objavljeno

A bi mogoče kdo vedu kdaj se bo kej zvedlo o aprilii rs125 2008? Kšne barve, novosti, karkoli...

Objavljeno
A bi mogoče kdo vedu kdaj se bo kej zvedlo o aprilii rs125 2008? Kšne barve, novosti, karkoli...

ti pa si neučakan :D

Objavljeno
A bi mogoče kdo vedu kdaj se bo kej zvedlo o aprilii rs125 2008? Kšne barve, novosti, karkoli...

novosti ne bo kaksnih....mogoce res edino kaksna nova barva....fajn bi blo da pride modra ven :D

Objavljeno
bo pa tud h men pršla bomba ;)

ja upamo ja... pa upam tut da pod to "bombo" ni mišljen avto, ampak motor :)

prvič 125 2T res nikamor ne gre...olje pa bencin itd...sej recmo da itak crknil ne bi nč..sam usen...rajš sm brez pa šparam zdej...pol bo pa neki dobrga :D

tut honda crx ne gre nikamor ;)

Objavljeno
ti pa si neučakan :D

hehe, ja mal sm pa res :D

novosti ne bo kaksnih....mogoce res edino kaksna nova barva....fajn bi blo da pride modra ven :D

ubistvu bol kot katere druge novosti sm na barve mislu. stari modeli si bli ful let isti, leta 2006 so obliko spremenili, 2007 pa še motor. tko da pomoje bo zdej neki let kr isti motor (mogoče kšna minimalna sprememba), glede na to, kako je blo s prejšnjimi modeli...

Uni dve barvi, "bela" pa "črna" se mi ne zdita nvem kaj, replica 2007 (rdeča) pa je full huda (usaj meni), pa tut une barve od junior gp so kar zanimive, upam da bojo novi modeli mal manj "enobarvni" (več nalepk pa tko...) pa kšne plave bi res pasale...

Objavljeno (popravljeno)
hehe, ja mal sm pa res :D

ubistvu bol kot katere druge novosti sm na barve mislu. stari modeli si bli ful let isti, leta 2006 so obliko spremenili, 2007 pa še motor. tko da pomoje bo zdej neki let kr isti motor (mogoče kšna minimalna sprememba), glede na to, kako je blo s prejšnjimi modeli...

Uni dve barvi, "bela" pa "črna" se mi ne zdita nvem kaj, replica 2007 (rdeča) pa je full huda (usaj meni), pa tut une barve od junior gp so kar zanimive, upam da bojo novi modeli mal manj "enobarvni" (več nalepk pa tko...) pa kšne plave bi res pasale...

odvisno od okusa....meni so enobarvne ful dobre(ninja stil)....modro sem pa mel v mislih zaradi feltn

P.S: ne vem ce je kdo pac ze zasledil....vglavnem popravilo moje rske gre pod garancijo,...tako da pricakujte da se bo po 25.8 prodajala....

Popravljeno . Popravil justaboy
Objavljeno (popravljeno)

Joooj, take strelate o moči, pa končni pa pospeških, da prov morm neki napisat, pa če me pol pojeste...

Če je večja moč, je tud pospešek boljši in je tud končna večja.

Tako da ti frgazr ne more dati večje končne in pospeška, s tem da bi moč ostala enaka.

Prav tako je pri krivini. Lahko ti da večjo moč, s tem pa tudi boljše pospeške in večjo končno, ali pa obratno, slabše pospeške in nižjo končno.

Bistvo krivine je , da pošlje svežo mešanico, ki je šla skozi izpušni kanal, da je staro(izgoreto) mešanico izrinila ven iz cilindra pošlje nazaj. Tukaj pa pride ta oblika resonance na vrsto, da v določenih obratih pošlje največ svežih plinov nazaj. In krajša kot je, pri višjih obratih ima mašina večjo moč, daljša kot je, pri nižjih obratih ima moč. Zato so imele kkšne krosle stare (pod 90 letnik) resonanco do polovice sedeža.

Višjo končno, brez spremembe v moči lahko dobiš samo z zamenjanim zobnikom (zadaj manjši ali spredaj večji) ampak imaš slabše pospeške

Popravljeno . Popravil _Fingi_
Objavljeno
Joooj, take strelate o moči, pa končni pa pospeških, da prov morm neki napisat, pa če me pol pojeste...

Če je večja moč, je tud pospešek boljši in je tud končna večja.

Tako da ti frgazr ne more dati večje končne in pospeška, s tem da bi moč ostala enaka.

Prav tako je pri krivini. Lahko ti da večjo moč, s tem pa tudi boljše pospeške in večjo končno, ali pa obratno, slabše pospeške in nižjo končno.

Bistvo krivine je , da pošlje svežo mešanico, ki je šla skozi izpušni kanal, da je staro(izgoreto) mešanico izrinila ven iz cilindra pošlje nazaj. Tukaj pa pride ta oblika resonance na vrsto, da v določenih obratih pošlje največ svežih plinov nazaj. In krajša kot je, pri višjih obratih ima mašina večjo moč, daljša kot je, pri nižjih obratih ima moč. Zato so imele kkšne krosle stare (pod 90 letnik) resonanco do polovice sedeža.

Višjo končno, brez spremembe v moči lahko dobiš samo z zamenjanim zobnikom (zadaj manjši ali spredaj večji) ampak imaš slabše pospeške

ej ej fingi mal se umir

Objavljeno
Joooj, take strelate o moči, pa končni pa pospeških, da prov morm neki napisat, pa če me pol pojeste...

Če je večja moč, je tud pospešek boljši in je tud končna večja.

Tako da ti frgazr ne more dati večje končne in pospeška, s tem da bi moč ostala enaka.

Prav tako je pri krivini. Lahko ti da večjo moč, s tem pa tudi boljše pospeške in večjo končno, ali pa obratno, slabše pospeške in nižjo končno.

Bistvo krivine je , da pošlje svežo mešanico, ki je šla skozi izpušni kanal, da je staro(izgoreto) mešanico izrinila ven iz cilindra pošlje nazaj. Tukaj pa pride ta oblika resonance na vrsto, da v določenih obratih pošlje največ svežih plinov nazaj. In krajša kot je, pri višjih obratih ima mašina večjo moč, daljša kot je, pri nižjih obratih ima moč. Zato so imele kkšne krosle stare (pod 90 letnik) resonanco do polovice sedeža.

Višjo končno, brez spremembe v moči lahko dobiš samo z zamenjanim zobnikom (zadaj manjši ali spredaj večji) ampak imaš slabše pospeške

To si mal zalomljeno napisu a? :P no glede na to kar sm razumu in če že govoriš o streljanju, si zej enga velizga kozla ustrelu :P bistvo krivine je da ti "izgorelo" mešanico čimbolje izsesa iz cilindra in s tem z druge strani, skozi fargazer potegne novo, svežo! v izpušnem kanalu in torej v krivini naj nebi blo sveže mešanice, če pa je je z motorjem neki narobe kr ti meče bencin v auspuh :P resonančni auspuh pač zaradi resonance pri določenih obratih naredi najboljši podtlak v cilindru in s tem najbolje posesa zgorele pline vn, ko je izpušni kanal odprt, tako da ko pride sveža mešanica, je v cilindru ostalo minimalno "že zgorele" in zato gre v tistih obratih najbol. ker je mešanica v cilindru najbol "čista". Pa nobenih svežih plinov krivina nikamor ne pošilja :whistle:

Objavljeno
To si mal zalomljeno napisu a? :P no glede na to kar sm razumu in če že govoriš o streljanju, si zej enga velizga kozla ustrelu :P bistvo krivine je da ti "izgorelo" mešanico čimbolje izsesa iz cilindra in s tem z druge strani, skozi fargazer potegne novo, svežo! v izpušnem kanalu in torej v krivini naj nebi blo sveže mešanice, če pa je je z motorjem neki narobe kr ti meče bencin v auspuh :P resonančni auspuh pač zaradi resonance pri določenih obratih naredi najboljši podtlak v cilindru in s tem najbolje posesa zgorele pline vn, ko je izpušni kanal odprt, tako da ko pride sveža mešanica, je v cilindru ostalo minimalno "že zgorele" in zato gre v tistih obratih najbol. ker je mešanica v cilindru najbol "čista". Pa nobenih svežih plinov krivina nikamor ne pošilja :whistle:

No, ne vem kok sm zalomlejno napisov, samo, poglej si kkšno sliko. Pa če bi vedu, kako deluje 2t mašina tud to nebi pisov. To, da se naredi podtlak pa da je fora da čimbolj izsesa izgorele pline vn je fora 4 taktne mašine.

Pri dvo takni mašini pa sveži plini porinejo iz cilindra zgorete pline. In en del jih gre, logično, tudi v resonančno komoro, ta je pa za to da le-te pošlje nazaj.

No, za lažjo predstavitev imaš pa tle še slikco...

two-stroke_c.gif

Objavljeno

:kva2: res huda slikca :P :D :D

Objavljeno (popravljeno)
:kva2: res huda slikca :P :D :D

Jah no, čist lepo pokaže delovanje resonance... nekateri bi jo morali že prej videti zgleda... :rolleyes: :rolleyes:

Aja, RSka, pa še to, če še zmerej ne vrjameš... dej kondom na avspuh...pa nej laufa v štandgasu, boš vidu da kondom napihuje pa spihuje...

Popravljeno . Popravil _Fingi_
Objavljeno
Jah no, čist lepo pokaže delovanje resonance... nekateri bi jo morali že prej videti zgleda... :rolleyes: :rolleyes:

Aja, RSka, pa še to, če še zmerej ne vrjameš... dej kondom na avspuh...pa nej laufa v štandgasu, boš vidu da kondom napihuje pa spihuje...

aha, ja pol pa oprosti, sm se motiu, sam vseeno mi ni jasno, k tam tko lepo kaže (una slikca) da sveže pline porine nazaj, zgoreli pa grejo naprej!? nebi potisnilo nazaj vse al nič? kko samo sveže? :unsure:

aja, pa če bi uporabu kšn navadn balonček za otroke bi blo tut ok, za use une k bi probali, kr so cenej kot kondomi :D

Objavljeno

resonanca mora biti pravilno izračunana, da porine nazaj samo sveže pline...........ravno zato ni tako enostavno doma nareditit dober izpuh za 2T

Objavljeno

No k smo že pri delovanju, a mi lah kdo pove kaj so tile deli...

POWER KIT

A power kit, designed exclusively for racetrack use, is also available as an optional accessory to achieve the full potential of this amazing two-stroke engine.

The kit includes:

· racing expansion chamber exhaust

· complete racing exhaust valve

· control unit and solenoid for racing exhaust valve

· needle, main jet and atomiser for full power carburation

· racing spark plug

A je ta "exhaust valve" RAVE ventil?? Pa kaj je pol uni "control unit and solenoid for racing exhaust valve"? :unsure:

Bi biu to mogoče CDI al kar že je? Pa kaj je sploh CDI? Bubina? un k daje iskro? :unsure: oprostite, mal sm zmeden, tega ne poznam.. Pa če je to RAVE, kaj je uno pol zaen unit, pa kko je s tem povezano... kr kolkr vem je RAVE enota zase :unsure:

Objavljeno

toj pomoje sam motorck da ti drugac odpira RAVEa

drugo pa tko ves , auspuh, pa frgazer kit

Objavljeno

ja ja, za drugo vem, hvala useeno. sam uno mi ni blo jasno oz še zdej nism prou siguren. pa bi mi lah kdo na hitro povedu kaj je CDI, pa za kaj je to. a ma to stvar tudi 50cc? (al je to pač bubina, uno k daja elektriko za iskro? :unsure: )

Objavljeno (popravljeno)
No k smo že pri delovanju, a mi lah kdo pove kaj so tile deli...

POWER KIT

A power kit, designed exclusively for racetrack use, is also available as an optional accessory to achieve the full potential of this amazing two-stroke engine.

The kit includes:

· racing expansion chamber exhaust

· complete racing exhaust valve

· control unit and solenoid for racing exhaust valve

· needle, main jet and atomiser for full power carburation

· racing spark plug

A je ta "exhaust valve" RAVE ventil?? Pa kaj je pol uni "control unit and solenoid for racing exhaust valve"? :unsure:

Bi biu to mogoče CDI al kar že je? Pa kaj je sploh CDI? Bubina? un k daje iskro? :unsure: oprostite, mal sm zmeden, tega ne poznam.. Pa če je to RAVE, kaj je uno pol zaen unit, pa kko je s tem povezano... kr kolkr vem je RAVE enota zase :unsure:

-auspuh

-po mojem rave

-elektrika od ravea

-igla,pa se nekaj za fergazer

-pa racing svecke oz mogoce racing cinspula

Popravljeno . Popravil justaboy
Objavljeno
ja ja, za drugo vem, hvala useeno. sam uno mi ni blo jasno oz še zdej nism prou siguren. pa bi mi lah kdo na hitro povedu kaj je CDI, pa za kaj je to. a ma to stvar tudi 50cc? (al je to pač bubina, uno k daja elektriko za iskro? :unsure: )

da, da :>

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!