Ven0m Objavljeno Avgust 3, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2007 Dobr dan! Zj mam doma 2 krivini ena je original brez blokad ena je pa isto brez blokad sam je full ožja...kera mislte da je bolš??? Če me slučajno ne razumete lahk poslikam! Hvala
Aless Objavljeno Avgust 3, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2007 Dobr dan! Zj mam doma 2 krivini ena je original brez blokad ena je pa isto brez blokad sam je full ožja...kera mislte da je bolš??? Če me slučajno ne razumete lahk poslikam! Hvala z ozjo bi mislim da pridobil na pospeskih samo bi s tem izgubil na koncni....ker srednji del(debel)...je najbol pomemben,...dalsi in sirsi ko je vecja koncna,....ozji in krajsi vecji pospeski.....tak je blo meni enkrat razlozeno
Ven0m Objavljeno Avgust 3, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2007 z ozjo bi mislim da pridobil na pospeskih samo bi s tem izgubil na koncni....ker srednji del(debel)...je najbol pomemben,...dalsi in sirsi ko je vecja koncna,....ozji in krajsi vecji pospeski.....tak je blo meni enkrat razlozeno aha...sam ko je mel frend to krivino na njegovi (Isto vale rossi) mu je bla baje končna večja... pomoje bo treba probat obe...
Ven0m Objavljeno Avgust 3, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2007 probaj, košta te nič :whistle: Nč...razn mal časa si je treba uzet :D
Aless Objavljeno Avgust 3, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2007 probaj, košta te nič :whistle: se vidi da se nisi dajal original krivino na 125ko.....jaz sem ze 2....prva je bla tezka,zravn druge sem pa se zasvical,ko so ble fedre se nove..... tak da Ven0m veselo na delo :P
RSka Objavljeno Avgust 3, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2007 A bi mogoče kdo vedu kdaj se bo kej zvedlo o aprilii rs125 2008? Kšne barve, novosti, karkoli...
Schmid87 Objavljeno Avgust 3, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2007 A bi mogoče kdo vedu kdaj se bo kej zvedlo o aprilii rs125 2008? Kšne barve, novosti, karkoli... ti pa si neučakan :D
Aless Objavljeno Avgust 3, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2007 A bi mogoče kdo vedu kdaj se bo kej zvedlo o aprilii rs125 2008? Kšne barve, novosti, karkoli... novosti ne bo kaksnih....mogoce res edino kaksna nova barva....fajn bi blo da pride modra ven :D
Čamac Objavljeno Avgust 3, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2007 bo pa tud h men pršla bomba ;) ja upamo ja... pa upam tut da pod to "bombo" ni mišljen avto, ampak motor :) prvič 125 2T res nikamor ne gre...olje pa bencin itd...sej recmo da itak crknil ne bi nč..sam usen...rajš sm brez pa šparam zdej...pol bo pa neki dobrga :D tut honda crx ne gre nikamor ;)
RSka Objavljeno Avgust 3, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2007 ti pa si neučakan :D hehe, ja mal sm pa res :D novosti ne bo kaksnih....mogoce res edino kaksna nova barva....fajn bi blo da pride modra ven :D ubistvu bol kot katere druge novosti sm na barve mislu. stari modeli si bli ful let isti, leta 2006 so obliko spremenili, 2007 pa še motor. tko da pomoje bo zdej neki let kr isti motor (mogoče kšna minimalna sprememba), glede na to, kako je blo s prejšnjimi modeli... Uni dve barvi, "bela" pa "črna" se mi ne zdita nvem kaj, replica 2007 (rdeča) pa je full huda (usaj meni), pa tut une barve od junior gp so kar zanimive, upam da bojo novi modeli mal manj "enobarvni" (več nalepk pa tko...) pa kšne plave bi res pasale...
Aless Objavljeno Avgust 3, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2007 (popravljeno) hehe, ja mal sm pa res :D ubistvu bol kot katere druge novosti sm na barve mislu. stari modeli si bli ful let isti, leta 2006 so obliko spremenili, 2007 pa še motor. tko da pomoje bo zdej neki let kr isti motor (mogoče kšna minimalna sprememba), glede na to, kako je blo s prejšnjimi modeli... Uni dve barvi, "bela" pa "črna" se mi ne zdita nvem kaj, replica 2007 (rdeča) pa je full huda (usaj meni), pa tut une barve od junior gp so kar zanimive, upam da bojo novi modeli mal manj "enobarvni" (več nalepk pa tko...) pa kšne plave bi res pasale... odvisno od okusa....meni so enobarvne ful dobre(ninja stil)....modro sem pa mel v mislih zaradi feltn P.S: ne vem ce je kdo pac ze zasledil....vglavnem popravilo moje rske gre pod garancijo,...tako da pricakujte da se bo po 25.8 prodajala.... Popravljeno Avgust 3, 2007. Popravil justaboy
_Fingi_ Objavljeno Avgust 3, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2007 (popravljeno) Joooj, take strelate o moči, pa končni pa pospeških, da prov morm neki napisat, pa če me pol pojeste... Če je večja moč, je tud pospešek boljši in je tud končna večja. Tako da ti frgazr ne more dati večje končne in pospeška, s tem da bi moč ostala enaka. Prav tako je pri krivini. Lahko ti da večjo moč, s tem pa tudi boljše pospeške in večjo končno, ali pa obratno, slabše pospeške in nižjo končno. Bistvo krivine je , da pošlje svežo mešanico, ki je šla skozi izpušni kanal, da je staro(izgoreto) mešanico izrinila ven iz cilindra pošlje nazaj. Tukaj pa pride ta oblika resonance na vrsto, da v določenih obratih pošlje največ svežih plinov nazaj. In krajša kot je, pri višjih obratih ima mašina večjo moč, daljša kot je, pri nižjih obratih ima moč. Zato so imele kkšne krosle stare (pod 90 letnik) resonanco do polovice sedeža. Višjo končno, brez spremembe v moči lahko dobiš samo z zamenjanim zobnikom (zadaj manjši ali spredaj večji) ampak imaš slabše pospeške Popravljeno Avgust 3, 2007. Popravil _Fingi_
womlan Objavljeno Avgust 3, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2007 Joooj, take strelate o moči, pa končni pa pospeških, da prov morm neki napisat, pa če me pol pojeste...Če je večja moč, je tud pospešek boljši in je tud končna večja. Tako da ti frgazr ne more dati večje končne in pospeška, s tem da bi moč ostala enaka. Prav tako je pri krivini. Lahko ti da večjo moč, s tem pa tudi boljše pospeške in večjo končno, ali pa obratno, slabše pospeške in nižjo končno. Bistvo krivine je , da pošlje svežo mešanico, ki je šla skozi izpušni kanal, da je staro(izgoreto) mešanico izrinila ven iz cilindra pošlje nazaj. Tukaj pa pride ta oblika resonance na vrsto, da v določenih obratih pošlje največ svežih plinov nazaj. In krajša kot je, pri višjih obratih ima mašina večjo moč, daljša kot je, pri nižjih obratih ima moč. Zato so imele kkšne krosle stare (pod 90 letnik) resonanco do polovice sedeža. Višjo končno, brez spremembe v moči lahko dobiš samo z zamenjanim zobnikom (zadaj manjši ali spredaj večji) ampak imaš slabše pospeške ej ej fingi mal se umir
RSka Objavljeno Avgust 3, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2007 Joooj, take strelate o moči, pa končni pa pospeških, da prov morm neki napisat, pa če me pol pojeste...Če je večja moč, je tud pospešek boljši in je tud končna večja. Tako da ti frgazr ne more dati večje končne in pospeška, s tem da bi moč ostala enaka. Prav tako je pri krivini. Lahko ti da večjo moč, s tem pa tudi boljše pospeške in večjo končno, ali pa obratno, slabše pospeške in nižjo končno. Bistvo krivine je , da pošlje svežo mešanico, ki je šla skozi izpušni kanal, da je staro(izgoreto) mešanico izrinila ven iz cilindra pošlje nazaj. Tukaj pa pride ta oblika resonance na vrsto, da v določenih obratih pošlje največ svežih plinov nazaj. In krajša kot je, pri višjih obratih ima mašina večjo moč, daljša kot je, pri nižjih obratih ima moč. Zato so imele kkšne krosle stare (pod 90 letnik) resonanco do polovice sedeža. Višjo končno, brez spremembe v moči lahko dobiš samo z zamenjanim zobnikom (zadaj manjši ali spredaj večji) ampak imaš slabše pospeške To si mal zalomljeno napisu a? :P no glede na to kar sm razumu in če že govoriš o streljanju, si zej enga velizga kozla ustrelu :P bistvo krivine je da ti "izgorelo" mešanico čimbolje izsesa iz cilindra in s tem z druge strani, skozi fargazer potegne novo, svežo! v izpušnem kanalu in torej v krivini naj nebi blo sveže mešanice, če pa je je z motorjem neki narobe kr ti meče bencin v auspuh :P resonančni auspuh pač zaradi resonance pri določenih obratih naredi najboljši podtlak v cilindru in s tem najbolje posesa zgorele pline vn, ko je izpušni kanal odprt, tako da ko pride sveža mešanica, je v cilindru ostalo minimalno "že zgorele" in zato gre v tistih obratih najbol. ker je mešanica v cilindru najbol "čista". Pa nobenih svežih plinov krivina nikamor ne pošilja :whistle:
_Fingi_ Objavljeno Avgust 3, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2007 To si mal zalomljeno napisu a? :P no glede na to kar sm razumu in če že govoriš o streljanju, si zej enga velizga kozla ustrelu :P bistvo krivine je da ti "izgorelo" mešanico čimbolje izsesa iz cilindra in s tem z druge strani, skozi fargazer potegne novo, svežo! v izpušnem kanalu in torej v krivini naj nebi blo sveže mešanice, če pa je je z motorjem neki narobe kr ti meče bencin v auspuh :P resonančni auspuh pač zaradi resonance pri določenih obratih naredi najboljši podtlak v cilindru in s tem najbolje posesa zgorele pline vn, ko je izpušni kanal odprt, tako da ko pride sveža mešanica, je v cilindru ostalo minimalno "že zgorele" in zato gre v tistih obratih najbol. ker je mešanica v cilindru najbol "čista". Pa nobenih svežih plinov krivina nikamor ne pošilja :whistle: No, ne vem kok sm zalomlejno napisov, samo, poglej si kkšno sliko. Pa če bi vedu, kako deluje 2t mašina tud to nebi pisov. To, da se naredi podtlak pa da je fora da čimbolj izsesa izgorele pline vn je fora 4 taktne mašine. Pri dvo takni mašini pa sveži plini porinejo iz cilindra zgorete pline. In en del jih gre, logično, tudi v resonančno komoro, ta je pa za to da le-te pošlje nazaj. No, za lažjo predstavitev imaš pa tle še slikco...
_Fingi_ Objavljeno Avgust 3, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2007 (popravljeno) :kva2: res huda slikca :P :D :D Jah no, čist lepo pokaže delovanje resonance... nekateri bi jo morali že prej videti zgleda... :rolleyes: :rolleyes: Aja, RSka, pa še to, če še zmerej ne vrjameš... dej kondom na avspuh...pa nej laufa v štandgasu, boš vidu da kondom napihuje pa spihuje... Popravljeno Avgust 3, 2007. Popravil _Fingi_
RSka Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 Jah no, čist lepo pokaže delovanje resonance... nekateri bi jo morali že prej videti zgleda... :rolleyes: :rolleyes: Aja, RSka, pa še to, če še zmerej ne vrjameš... dej kondom na avspuh...pa nej laufa v štandgasu, boš vidu da kondom napihuje pa spihuje... aha, ja pol pa oprosti, sm se motiu, sam vseeno mi ni jasno, k tam tko lepo kaže (una slikca) da sveže pline porine nazaj, zgoreli pa grejo naprej!? nebi potisnilo nazaj vse al nič? kko samo sveže? :unsure: aja, pa če bi uporabu kšn navadn balonček za otroke bi blo tut ok, za use une k bi probali, kr so cenej kot kondomi :D
k0ci Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 resonanca mora biti pravilno izračunana, da porine nazaj samo sveže pline...........ravno zato ni tako enostavno doma nareditit dober izpuh za 2T
RSka Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 No k smo že pri delovanju, a mi lah kdo pove kaj so tile deli... POWER KIT A power kit, designed exclusively for racetrack use, is also available as an optional accessory to achieve the full potential of this amazing two-stroke engine. The kit includes: · racing expansion chamber exhaust · complete racing exhaust valve · control unit and solenoid for racing exhaust valve · needle, main jet and atomiser for full power carburation · racing spark plug A je ta "exhaust valve" RAVE ventil?? Pa kaj je pol uni "control unit and solenoid for racing exhaust valve"? :unsure: Bi biu to mogoče CDI al kar že je? Pa kaj je sploh CDI? Bubina? un k daje iskro? :unsure: oprostite, mal sm zmeden, tega ne poznam.. Pa če je to RAVE, kaj je uno pol zaen unit, pa kko je s tem povezano... kr kolkr vem je RAVE enota zase :unsure:
JMatic Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 toj pomoje sam motorck da ti drugac odpira RAVEa drugo pa tko ves , auspuh, pa frgazer kit
RSka Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 ja ja, za drugo vem, hvala useeno. sam uno mi ni blo jasno oz še zdej nism prou siguren. pa bi mi lah kdo na hitro povedu kaj je CDI, pa za kaj je to. a ma to stvar tudi 50cc? (al je to pač bubina, uno k daja elektriko za iskro? :unsure: )
Aless Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 (popravljeno) No k smo že pri delovanju, a mi lah kdo pove kaj so tile deli... POWER KIT A power kit, designed exclusively for racetrack use, is also available as an optional accessory to achieve the full potential of this amazing two-stroke engine. The kit includes: · racing expansion chamber exhaust · complete racing exhaust valve · control unit and solenoid for racing exhaust valve · needle, main jet and atomiser for full power carburation · racing spark plug A je ta "exhaust valve" RAVE ventil?? Pa kaj je pol uni "control unit and solenoid for racing exhaust valve"? :unsure: Bi biu to mogoče CDI al kar že je? Pa kaj je sploh CDI? Bubina? un k daje iskro? :unsure: oprostite, mal sm zmeden, tega ne poznam.. Pa če je to RAVE, kaj je uno pol zaen unit, pa kko je s tem povezano... kr kolkr vem je RAVE enota zase :unsure: -auspuh -po mojem rave -elektrika od ravea -igla,pa se nekaj za fergazer -pa racing svecke oz mogoce racing cinspula Popravljeno Avgust 4, 2007. Popravil justaboy
JMatic Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 ja ja, za drugo vem, hvala useeno. sam uno mi ni blo jasno oz še zdej nism prou siguren. pa bi mi lah kdo na hitro povedu kaj je CDI, pa za kaj je to. a ma to stvar tudi 50cc? (al je to pač bubina, uno k daja elektriko za iskro? :unsure: ) da, da :>
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se