Enzo Objavljeno Maj 9, 2005 Opozori Objavljeno Maj 9, 2005 torej je vzrok menjave, pač nekaj druga.. jaz sumim nesrečo. Kako se vidi da je rušt zvit, razn tega da spustiš belanco ko se voziš.. Js bi se lotu sam šravfat ta motor najverjetneje.. Sem že velik skuterjev razdru, pa enkrat tud krosa 80.. pa je še vse do zdej šlo :) :hmm: ← Dobro poglej cel grušt, če je kje poškodovan al kaj takega :hmm: Če je bil slučajno razbit odspredaj (da je mogu disk menjat), so vrjetno tud vilce kje poškodovane - dobro poreglej, pa plastike vidš z notranje strani, če so ble že švasane,... PS: v avtomagazinovem Moto katalogu 2004 piše 10 zapovedi pri nakupu rabljenega motocikla - če ma kdo nej skenira .)
Mte :) Objavljeno Maj 9, 2005 Opozori Objavljeno Maj 9, 2005 Dobro poglej cel grušt, če je kje poškodovan al kaj takega :hmm: Če je bil slučajno razbit odspredaj (da je mogu disk menjat), so vrjetno tud vilce kje poškodovane - dobro poreglej, pa plastike vidš z notranje strani, če so ble že švasane,... PS: v avtomagazinovem Moto katalogu 2004 piše 10 zapovedi pri nakupu rabljenega motocikla - če ma kdo nej skenira .) ← to bi blo pa pametn ja... .)
mjemec Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 Tudi "doma" se najde kej pametnga o tem...
RSmaniac Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 A je kdo mel kdaj problem da k je motor rinu ugasnen v leru da je neki ropotal sej sm skor 100% da ropota ketna sam kako bi to odpravu?
norc 16 Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 lahko pa da mas prevec zategnjeno pa so ze zobniki malo v obrabljeni pa ti ruzi . odtegni malo al pa zategni
RSmaniac Objavljeno Maj 11, 2005 Opozori Objavljeno Maj 11, 2005 Ja kok mate vi hoda pr ketni k piše da more bit kao 2,5cm sam to je kr mal preveč našponana?!
Zigc Objavljeno Maj 11, 2005 Opozori Objavljeno Maj 11, 2005 hehe js mam ene 5 centi al pa se kak milimetr vec! No pa nimam za 1x se nobenih problemu s ketno :OK: čaw
Zigc Objavljeno Maj 11, 2005 Opozori Objavljeno Maj 11, 2005 A ma kdo na aprili športni filter?Pa kako se obnese?Kateri so in kakšna je cena? čaw
TiCkO Objavljeno Maj 11, 2005 Opozori Objavljeno Maj 11, 2005 kupu sm aprilio rs 125 replico (chesterfield), 26k prevozenih.. 98 letnik.. skor nove gume, menjane ploščice nov spredn disk... še kr ne vem zakaj ga je menjo.. motor je srednje ohranjen, mašina je kr vredu, bat bom menjal, za vsak slučaj.. Kje se da najcenej dobit bat, pa keri so najbolj vzdržlivi? PM če lahko kdo poceni bat zrihta. Pa zanima me če je treba nujno brusit celinder, al se samo bat menja? Pa kk bi vedu če je bil menjan bat kdaj? :hmm: Pa zadnji amortizer je preveč "labav" če vozim kerga, drgače je vredu..Pozna kdo kerega da prodaja zadnji amortizer, al pa kam ga lahko dam obnovit? Drugač je ma okvir ravn, motor gre res ufff :kva2: :kva2: :kva2: .. nism si mislu da tk gre to :) Pa pohvalit morem luči, res dober svetijo, npr. proti kakemu skuterju.. :kva2: :hmm:
M|t3k Objavljeno Maj 11, 2005 Opozori Objavljeno Maj 11, 2005 hehe. Dobrodošel :D Pri menjavi bata menjaš samo bat, ne rabiš dat brusit. Kak pa ugotovit, če je bat menjan?? Huh.. glavo motorja dol, pa stanje prečekirat :) LP
TiCkO Objavljeno Maj 11, 2005 Opozori Objavljeno Maj 11, 2005 uf, morem tk pol motorja razstavit da do celindra pridem :D treba si cajt vzet..
TiCkO Objavljeno Maj 11, 2005 Opozori Objavljeno Maj 11, 2005 Zanima me kaki so stroški če motor zariba.. Daš brusit celinder, menjaš bat in to je to? al lahka kej druga tud vtrga? Ker potem bi jaz kr pustu naj laufa dokler laufa, potem ko bo začel zgublat moč pa takoj na servis..
Dolenc™ Objavljeno Maj 12, 2005 Opozori Objavljeno Maj 12, 2005 Ponavadi ko zariba ne gre samo bat, čeprov osebe ki se jim to zgodi močno upajo :). Potrebno je pobrusit celinder, zdej če je fajn zdrgnjeno pol na novo dimenzijo, če ni velik se pa sam pobrus tiste praskice, pa ni treba večjega bata. Seveda pol bat nov, pa če ga je zabilo je možnost da še nove ležaje, k čene bo spet ribnu :). Pol pa še vsa nova tesnila. To te pride okrog 60k pri dobrem serviserju. To je tko v večini primerov. Če maš pa posebno srečo se ti pa sfuka še ojnica pa celinder, tko da si skor bankroterov ;). PS: Če si pa še posebej srečo pa še kj raznese :D (nemorem si pomagat)
TiCkO Objavljeno Maj 12, 2005 Opozori Objavljeno Maj 12, 2005 hehe.. ne sej bom kr menju bat, sam zdj nisem preprican al ga dam brusit al ne.. pa a je problem to sam zamenjat? bat pride kolk js vem okol 25k pa tesnila 5k sit, mogoče še menjam iglični ležaj pa je to to..in pridem za 30k sit skozi?
M|t3k Objavljeno Maj 12, 2005 Opozori Objavljeno Maj 12, 2005 Bate pa mislim da ma še neki Prox al kak se že firma imenuje. So cenejši kot Aprilijini :D
Dolenc™ Objavljeno Maj 12, 2005 Opozori Objavljeno Maj 12, 2005 Ja če ni zaribu pol ne brusit. Ležaj o katerem sem pa jst govoru, je pa un pri mašini, tam k sta dva, to te pride še 10k, če čš glih generalko delat :)
Enzo Objavljeno Maj 12, 2005 Opozori Objavljeno Maj 12, 2005 Pri 26k kilometrov, se ti ne splača menjavat sam bata, ker ti bo lahko čez 14 dni zaribala ojnica (kar pri takih kilometrih ni nič čudenga) in pole boš moral spet nov bat, brusit cilinder in še bi se našlo... :wacko: Raj daj mal več $ in boš nardil generalko za prav (ležaji, ojnica, bat), kokr pa da boš moru pol skoz kej šraufat pa menjavat, k ti bo šlo eno za drugim :unsure: Brusit pa nimaš kaj...seveda če ti prej ne zariba :nono: Glede ProX-a pa baje da so kvalitetni bati, sam boš moral čakat precej časa. ProX uvaža Linda MPA. Prvo morjo počakat, da se jim nabere naročil za 500€+ in pole šele naročijo...to je usak mesec alpa 2 <_<
_Roba_ Objavljeno Maj 12, 2005 Opozori Objavljeno Maj 12, 2005 Hmz....ce je bil prox na zalogi si ga imel cez dan/dva na domu ce ne pa si par dni pocakal... :hmm: Vsaj tako je bilo vcasih... :hmm:
Zok Objavljeno Maj 13, 2005 Opozori Objavljeno Maj 13, 2005 pr 26k km devat 300+ evrov se za kurblvelo oz. 150+ evrov za repair kit?? :wacko: pa sj to ni tomos!
TiCkO Objavljeno Maj 13, 2005 Opozori Objavljeno Maj 13, 2005 Hočeš povedat da je to še vredu.. Dober, menju bom sam bat. Drugače pa morem dat na servis sprednje amortizerje in zadnji amortizer..
M|t3k Objavljeno Maj 14, 2005 Opozori Objavljeno Maj 14, 2005 Zdravo! Imam problem. Ko v prestavi pridem do obratov, v katerih začne vlečt, mi kar naenkrat nabije obrate do 14000rpm, kot da bi držal sklopko. Tako se moram voziti po polžje, da držim samo 1/5 plina, da ne začne nabijat obratov. Seveda sumim, da sklopka drsi. A se da to kako drugače poštimat ali treba kaj novega kupit?? Koliko pa stane in a se slučajno dobi kaj, ki ni original Aprilia? :) Hvala, LP
TiCkO Objavljeno Maj 15, 2005 Opozori Objavljeno Maj 15, 2005 Zanima me kolk približno pride registracija z čist osnovnim zavarovanjem? Torej zavaroval bi samo sebe, mogoče še sovoznika.. Ker to še nisem nikoli reg. nimam nobene bonifikacije, pa me zdej zanima kolk denarja morem našparat približn za reg. mam pa aprilio rs 125, 98 letnik... 18kW
tejcy Objavljeno Maj 15, 2005 Opozori Objavljeno Maj 15, 2005 Izračun registracije ← dost enak k lani, sm mislna da se je kej podrazil .)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se