Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

nvm to je pomoje rezervirano za dirkace :>

Objavljeno

a sm prov vidu da pride ta kit 6000€ :hmm: :eek: :eek: :eek:

Objavljeno

jp, sam to so pomoje za kdne dirke...jest sm dau sm samo zarad slikc

drgac pa za odprto rsko baje pride komplet 120 jurjev

Objavljeno
nvm to je pomoje rezervirano za dirkace :>

Bo kr res ja....u bistvu kdor to kupi ma namen postat dirkač.

post-3961-1186225685_thumb.jpg

Objavljeno

ne cdi je čist neki drujga

maš ga pod zadnim sedežom taka črna škatla

u bistvo ma notr tiskano vezje in je krivo za lukno v obratih

drgač je pa to za štrom na motorju

Objavljeno (popravljeno)
se vidi da se nisi dajal original krivino na 125ko.....jaz sem ze 2....prva je bla tezka,zravn druge sem pa se zasvical,ko so ble fedre se nove.....

tak da Ven0m veselo na delo :P

vem ja da je original celo tono težak :) ju bil tudi na 50 pa pomojem je ta 2x tezji :)

Bistvo krivine je , da pošlje svežo mešanico, ki je šla skozi izpušni kanal, da je staro(izgoreto) mešanico izrinila ven iz cilindra pošlje nazaj. Tukaj pa pride ta oblika resonance na vrsto, da v določenih obratih pošlje največ svežih plinov nazaj. In krajša kot je, pri višjih obratih ima mašina večjo moč, daljša kot je, pri nižjih obratih ima moč. Zato so imele kkšne krosle stare (pod 90 letnik) resonanco do polovice sedeža.

Višjo končno, brez spremembe v moči lahko dobiš samo z zamenjanim zobnikom (zadaj manjši ali spredaj večji) ampak imaš slabše pospeške

tocno tako je :worship:

resonanca mora biti pravilno izračunana, da porine nazaj samo sveže pline...........ravno zato ni tako enostavno doma nareditit dober izpuh za 2T

pravilno, predvsem pa popolnoma natančno.. zato pa tut jst tok zaupam jollyu :winkiss: v tem je bistvo... mogoce je pa le kej na ceni :unsure:

No k smo že pri delovanju, a mi lah kdo pove kaj so tile deli...

POWER KIT

A power kit, designed exclusively for racetrack use, is also available as an optional accessory to achieve the full potential of this amazing two-stroke engine.

The kit includes:

· racing expansion chamber exhaust

· complete racing exhaust valve

· control unit and solenoid for racing exhaust valve

· needle, main jet and atomiser for full power carburation

· racing spark plug

A je ta "exhaust valve" RAVE ventil?? Pa kaj je pol uni "control unit and solenoid for racing exhaust valve"? :unsure:

Bi biu to mogoče CDI al kar že je? Pa kaj je sploh CDI? Bubina? un k daje iskro? :unsure: oprostite, mal sm zmeden, tega ne poznam.. Pa če je to RAVE, kaj je uno pol zaen unit, pa kko je s tem povezano... kr kolkr vem je RAVE enota zase :unsure:

to je cist navadn kit k ti ga dajo pr odblokeranju gor.. ene 400 evrov stane tm nekje (zarad rava) in to je svecka diza pa take stvari... tko je cist odblokeran..

aja glede tistih racing kitov... S tem se jst nebi zajebavu, zato ker preprost je to tooook navit da je nrjen za tisto derko pac pol pa cool dovn... ziher bi ga po ene 100km na ful zmankal... ce ne ze prej! pa sej se vid... v kitu so madona trije dušilci, dva fergazerja dva cilindra aveste to vse mora bit ker ni sigurn kdaj bo crknlo... Sam gre pa! respekt! najvecja moč od 13.700 naprej :worship: :worship: to pa bi bla petarda... pa racunite da uni gp motorji nimajo čez 80 kil suho... heh zabavno bi blo to pelat ja... :whistle:

jst ce bom cez 30km povleku vn iz mojga bom buteljko odpru :whistle:

lp FlamE#20

Popravljeno . Popravil FlamE#7
Objavljeno
vem ja da je original celo tono težak :) ju bil tudi na 50 pa pomojem je ta 2x tezji :)

............

lp FlamE#20

ne zaradi teze....to ni taki problem...problem je fedre zahaklat tam ko je treba...tu pa dobis mlade zravn

Objavljeno
se vidi da se nisi dajal original krivino na 125ko.....jaz sem ze 2....prva je bla tezka,zravn druge sem pa se zasvical,ko so ble fedre se nove.....

tak da Ven0m veselo na delo :P

Pizda sam na fedre sm se spomnu pa me je vse minil...nazadnje bi si skor use prste poseku!! :headbang:

Objavljeno
Pizda sam na fedre sm se spomnu pa me je vse minil...nazadnje bi si skor use prste poseku!! :headbang:

jaz sem nazadnje jih dajal gor vec ko pol ure....pa se prste sem si skor vse prepico.....tak da upam da vec ne bom rabo tega delat....

drugac da bi slo tak kot npr z arrowom bi blo dobro,ker tam lahko mas ze vse skup pa samo prisravfas,....pri originalu pa potem ne mors do sravfov prit :angry:

Objavljeno
jaz sem nazadnje jih dajal gor vec ko pol ure....pa se prste sem si skor vse prepico.....tak da upam da vec ne bom rabo tega delat....

drugac da bi slo tak kot npr z arrowom bi blo dobro,ker tam lahko mas ze vse skup pa samo prisravfas,....pri originalu pa potem ne mors do sravfov prit :angry:

ja sj to je največja jeba!! Tile fedri niso pomoj lih najbl pogruntani za nas home mehanike... :glare:

Fora je pa še k sm nazadne šponu gor fedr mi je en poču k sm ga preveč raztegnu!!! Zj mam kr enga gor sam je pomoje full prešvoh!

Kje bi lahk dobu druzga al pa vsaj podobnga?

Objavljeno
ja sj to je največja jeba!! Tile fedri niso pomoj lih najbl pogruntani za nas home mehanike... :glare:

Fora je pa še k sm nazadne šponu gor fedr mi je en poču k sm ga preveč raztegnu!!! Zj mam kr enga gor sam je pomoje full prešvoh!

Kje bi lahk dobu druzga al pa vsaj podobnga?

pojd v kako trgovino z orodjem...mislim da bi mogli met...me pa prav zanima s cim dajejo to na servisu gor-ve kdo?

Objavljeno

če so inteligentni z pomočjo hidravlike

sam verjetn majo kake klešče z kluko na konc da lohk fajn raztegne fedro

drgač sm pa js se tud že večkrat ubiju z ttmi fedrimi

lani ko sm rezu letos ko me je zaj. krivina pa 3 krat

Objavljeno

za fedre obstaja posebno orodje, dva obročka spneš na začetku, potem je nekakšen vijak in samo zateguješ ali odteguješ šrauf in se fedra stiska ali širi in na koncu se samo obročka odstranita, da fedra ostane v pravem položaju in to je to ;)

Objavljeno

Jest pa to po domače nrdim. Najlonko okol klukce...pa lahko fajn potegneš... drug ti pa sam klikco zahakla na avspuh pa je :worship:

Objavljeno

Živjo!

Pred kratkim sem menjal zavorne ploščice (uspred) in mi zdej čisto malo tiši skupaj tud takrat k ne tišim žlajfa (ravno tok da se sliši). Prej k sm pršu z Rid sm opazu, da mam čist plav disk (uspred) pa me zanima če mam zrd tega čist plave diske.

Objavljeno
Živjo!

Pred kratkim sem menjal zavorne ploščice (uspred) in mi zdej čisto malo tiši skupaj tud takrat k ne tišim žlajfa (ravno tok da se sliši). Prej k sm pršu z Rid sm opazu, da mam čist plav disk (uspred) pa me zanima če mam zrd tega čist plave diske.

ja ker se je disk tok zagrel oz pregrel

Objavljeno
Živjo!

Pred kratkim sem menjal zavorne ploščice (uspred) in mi zdej čisto malo tiši skupaj tud takrat k ne tišim žlajfa (ravno tok da se sliši). Prej k sm pršu z Rid sm opazu, da mam čist plav disk (uspred) pa me zanima če mam zrd tega čist plave diske.

vzami ploscice dol pa jih malo z bruslnim papirjem zbrusi....no vsaj eno(tisto kera se tisi k disku)

Objavljeno (popravljeno)
vzami ploscice dol pa jih malo z bruslnim papirjem zbrusi....no vsaj eno(tisto kera se tisi k disku)

OH keri mehaniki!? ja najbolš da zbrusiš oblogo dol pa pol nove kupiš :worship:

zavorno olje na novo spusti skozi in bo spet kot novo! stanki mal olja vn, zdri čeljusti, omakni ploščici dokonca narazen in spet daš olje skozi. navrh na krmilu odpreš uni rezervarček z oljem, spodi na čeljusti pa maš vijak,... špurgiri pač

Popravljeno . Popravil RSka
Objavljeno
OH keri mehaniki!? ja najbolš da zbrusiš oblogo dol pa pol nove kupiš :worship:

zavorno olje na novo spusti skozi in bo spet kot novo! stanki mal olja vn, zdri čeljusti, omakni ploščici dokonca narazen in spet daš olje skozi. navrh na krmilu odpreš uni rezervarček z oljem, spodi na čeljusti pa maš vijak,... špurgiri pač

ker se bo res ful poznal tist mikrometer ploscice,...kaj 1 km vec bo lahko po tvojem nacinu naredo s ploscicami,bo pa mel pol ure dela vec(najmanj)

Objavljeno
ker se bo res ful poznal tist mikrometer ploscice,...kaj 1 km vec bo lahko po tvojem nacinu naredo s ploscicami,bo pa mel pol ure dela vec(najmanj)

ahh stvar je treba naredit kot je treba, ne pa neki na pol. zdej bo brusu ploščice in naslednjič tut in vedno bo! se uštima kot je treba in ni več težav

Objavljeno

jah nč fantje jest grem jutr na morje (z motorjam) pa se ga vidmo 14 k pridem nazaj! poj bom pa zj s5 pogledov kolk m bo pokuril... :rolleyes: eh sam itaq se bomo 70 vozil k ga edn se ulaufuje :whistle:

Objavljeno

a kdo ve kk nei iztrenutnih klasičnih 15 km nardim da dobim okol 36 km z odblokiranjem al kk sam brez da menjam izpuh

Objavljeno
OH keri mehaniki!? ja najbolš da zbrusiš oblogo dol pa pol nove kupiš :worship:

zavorno olje na novo spusti skozi in bo spet kot novo! stanki mal olja vn, zdri čeljusti, omakni ploščici dokonca narazen in spet daš olje skozi. navrh na krmilu odpreš uni rezervarček z oljem, spodi na čeljusti pa maš vijak,... špurgiri pač

Sem že pa ne pomaga...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!