JMatic Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 no se mal slikc.. tole je THE ULTIMATE POWER KIt... GP class 53KM http://www.vhm.eu/JHA/JHA%20A-kit/2005/jha...-kit%202005.htm tole je pa obicn power kit za rsko http://www.vhm.eu/JHA/RSV%20kit/304/2005%20rsv%20304.htm
Aless Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 no se mal slikc..tole je THE ULTIMATE POWER KIt... GP class 53KM http://www.vhm.eu/JHA/JHA%20A-kit/2005/jha...-kit%202005.htm tole je pa obicn power kit za rsko http://www.vhm.eu/JHA/RSV%20kit/304/2005%20rsv%20304.htm kaj pa cena za prvega
JMatic Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 nvm to je pomoje rezervirano za dirkace :>
_Fingi_ Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 a sm prov vidu da pride ta kit 6000€ :hmm: :eek: :eek: :eek:
JMatic Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 jp, sam to so pomoje za kdne dirke...jest sm dau sm samo zarad slikc drgac pa za odprto rsko baje pride komplet 120 jurjev
Stroj Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 nvm to je pomoje rezervirano za dirkace :> Bo kr res ja....u bistvu kdor to kupi ma namen postat dirkač.
rs fan Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 ne cdi je čist neki drujga maš ga pod zadnim sedežom taka črna škatla u bistvo ma notr tiskano vezje in je krivo za lukno v obratih drgač je pa to za štrom na motorju
FlamE#7 Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 (popravljeno) se vidi da se nisi dajal original krivino na 125ko.....jaz sem ze 2....prva je bla tezka,zravn druge sem pa se zasvical,ko so ble fedre se nove.....tak da Ven0m veselo na delo :P vem ja da je original celo tono težak :) ju bil tudi na 50 pa pomojem je ta 2x tezji :) Bistvo krivine je , da pošlje svežo mešanico, ki je šla skozi izpušni kanal, da je staro(izgoreto) mešanico izrinila ven iz cilindra pošlje nazaj. Tukaj pa pride ta oblika resonance na vrsto, da v določenih obratih pošlje največ svežih plinov nazaj. In krajša kot je, pri višjih obratih ima mašina večjo moč, daljša kot je, pri nižjih obratih ima moč. Zato so imele kkšne krosle stare (pod 90 letnik) resonanco do polovice sedeža. Višjo končno, brez spremembe v moči lahko dobiš samo z zamenjanim zobnikom (zadaj manjši ali spredaj večji) ampak imaš slabše pospeške tocno tako je :worship: resonanca mora biti pravilno izračunana, da porine nazaj samo sveže pline...........ravno zato ni tako enostavno doma nareditit dober izpuh za 2T pravilno, predvsem pa popolnoma natančno.. zato pa tut jst tok zaupam jollyu :winkiss: v tem je bistvo... mogoce je pa le kej na ceni :unsure: No k smo že pri delovanju, a mi lah kdo pove kaj so tile deli... POWER KIT A power kit, designed exclusively for racetrack use, is also available as an optional accessory to achieve the full potential of this amazing two-stroke engine. The kit includes: · racing expansion chamber exhaust · complete racing exhaust valve · control unit and solenoid for racing exhaust valve · needle, main jet and atomiser for full power carburation · racing spark plug A je ta "exhaust valve" RAVE ventil?? Pa kaj je pol uni "control unit and solenoid for racing exhaust valve"? :unsure: Bi biu to mogoče CDI al kar že je? Pa kaj je sploh CDI? Bubina? un k daje iskro? :unsure: oprostite, mal sm zmeden, tega ne poznam.. Pa če je to RAVE, kaj je uno pol zaen unit, pa kko je s tem povezano... kr kolkr vem je RAVE enota zase :unsure: to je cist navadn kit k ti ga dajo pr odblokeranju gor.. ene 400 evrov stane tm nekje (zarad rava) in to je svecka diza pa take stvari... tko je cist odblokeran.. aja glede tistih racing kitov... S tem se jst nebi zajebavu, zato ker preprost je to tooook navit da je nrjen za tisto derko pac pol pa cool dovn... ziher bi ga po ene 100km na ful zmankal... ce ne ze prej! pa sej se vid... v kitu so madona trije dušilci, dva fergazerja dva cilindra aveste to vse mora bit ker ni sigurn kdaj bo crknlo... Sam gre pa! respekt! najvecja moč od 13.700 naprej :worship: :worship: to pa bi bla petarda... pa racunite da uni gp motorji nimajo čez 80 kil suho... heh zabavno bi blo to pelat ja... :whistle: jst ce bom cez 30km povleku vn iz mojga bom buteljko odpru :whistle: lp FlamE#20 Popravljeno Avgust 4, 2007. Popravil FlamE#7
Aless Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 vem ja da je original celo tono težak :) ju bil tudi na 50 pa pomojem je ta 2x tezji :)............ lp FlamE#20 ne zaradi teze....to ni taki problem...problem je fedre zahaklat tam ko je treba...tu pa dobis mlade zravn
Ven0m Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 se vidi da se nisi dajal original krivino na 125ko.....jaz sem ze 2....prva je bla tezka,zravn druge sem pa se zasvical,ko so ble fedre se nove.....tak da Ven0m veselo na delo :P Pizda sam na fedre sm se spomnu pa me je vse minil...nazadnje bi si skor use prste poseku!! :headbang:
Aless Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 Pizda sam na fedre sm se spomnu pa me je vse minil...nazadnje bi si skor use prste poseku!! :headbang: jaz sem nazadnje jih dajal gor vec ko pol ure....pa se prste sem si skor vse prepico.....tak da upam da vec ne bom rabo tega delat.... drugac da bi slo tak kot npr z arrowom bi blo dobro,ker tam lahko mas ze vse skup pa samo prisravfas,....pri originalu pa potem ne mors do sravfov prit :angry:
Ven0m Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 jaz sem nazadnje jih dajal gor vec ko pol ure....pa se prste sem si skor vse prepico.....tak da upam da vec ne bom rabo tega delat.... drugac da bi slo tak kot npr z arrowom bi blo dobro,ker tam lahko mas ze vse skup pa samo prisravfas,....pri originalu pa potem ne mors do sravfov prit :angry: ja sj to je največja jeba!! Tile fedri niso pomoj lih najbl pogruntani za nas home mehanike... :glare: Fora je pa še k sm nazadne šponu gor fedr mi je en poču k sm ga preveč raztegnu!!! Zj mam kr enga gor sam je pomoje full prešvoh! Kje bi lahk dobu druzga al pa vsaj podobnga?
Aless Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 ja sj to je največja jeba!! Tile fedri niso pomoj lih najbl pogruntani za nas home mehanike... :glare: Fora je pa še k sm nazadne šponu gor fedr mi je en poču k sm ga preveč raztegnu!!! Zj mam kr enga gor sam je pomoje full prešvoh! Kje bi lahk dobu druzga al pa vsaj podobnga? pojd v kako trgovino z orodjem...mislim da bi mogli met...me pa prav zanima s cim dajejo to na servisu gor-ve kdo?
rs fan Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 če so inteligentni z pomočjo hidravlike sam verjetn majo kake klešče z kluko na konc da lohk fajn raztegne fedro drgač sm pa js se tud že večkrat ubiju z ttmi fedrimi lani ko sm rezu letos ko me je zaj. krivina pa 3 krat
Čamac Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 za fedre obstaja posebno orodje, dva obročka spneš na začetku, potem je nekakšen vijak in samo zateguješ ali odteguješ šrauf in se fedra stiska ali širi in na koncu se samo obročka odstranita, da fedra ostane v pravem položaju in to je to ;)
_Fingi_ Objavljeno Avgust 4, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2007 Jest pa to po domače nrdim. Najlonko okol klukce...pa lahko fajn potegneš... drug ti pa sam klikco zahakla na avspuh pa je :worship:
Urban K. Objavljeno Avgust 5, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2007 Živjo! Pred kratkim sem menjal zavorne ploščice (uspred) in mi zdej čisto malo tiši skupaj tud takrat k ne tišim žlajfa (ravno tok da se sliši). Prej k sm pršu z Rid sm opazu, da mam čist plav disk (uspred) pa me zanima če mam zrd tega čist plave diske.
vision Objavljeno Avgust 5, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2007 Živjo!Pred kratkim sem menjal zavorne ploščice (uspred) in mi zdej čisto malo tiši skupaj tud takrat k ne tišim žlajfa (ravno tok da se sliši). Prej k sm pršu z Rid sm opazu, da mam čist plav disk (uspred) pa me zanima če mam zrd tega čist plave diske. ja ker se je disk tok zagrel oz pregrel
Aless Objavljeno Avgust 5, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2007 Živjo!Pred kratkim sem menjal zavorne ploščice (uspred) in mi zdej čisto malo tiši skupaj tud takrat k ne tišim žlajfa (ravno tok da se sliši). Prej k sm pršu z Rid sm opazu, da mam čist plav disk (uspred) pa me zanima če mam zrd tega čist plave diske. vzami ploscice dol pa jih malo z bruslnim papirjem zbrusi....no vsaj eno(tisto kera se tisi k disku)
RSka Objavljeno Avgust 5, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2007 (popravljeno) vzami ploscice dol pa jih malo z bruslnim papirjem zbrusi....no vsaj eno(tisto kera se tisi k disku) OH keri mehaniki!? ja najbolš da zbrusiš oblogo dol pa pol nove kupiš :worship: zavorno olje na novo spusti skozi in bo spet kot novo! stanki mal olja vn, zdri čeljusti, omakni ploščici dokonca narazen in spet daš olje skozi. navrh na krmilu odpreš uni rezervarček z oljem, spodi na čeljusti pa maš vijak,... špurgiri pač Popravljeno Avgust 5, 2007. Popravil RSka
Aless Objavljeno Avgust 5, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2007 OH keri mehaniki!? ja najbolš da zbrusiš oblogo dol pa pol nove kupiš :worship: zavorno olje na novo spusti skozi in bo spet kot novo! stanki mal olja vn, zdri čeljusti, omakni ploščici dokonca narazen in spet daš olje skozi. navrh na krmilu odpreš uni rezervarček z oljem, spodi na čeljusti pa maš vijak,... špurgiri pač ker se bo res ful poznal tist mikrometer ploscice,...kaj 1 km vec bo lahko po tvojem nacinu naredo s ploscicami,bo pa mel pol ure dela vec(najmanj)
RSka Objavljeno Avgust 5, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2007 ker se bo res ful poznal tist mikrometer ploscice,...kaj 1 km vec bo lahko po tvojem nacinu naredo s ploscicami,bo pa mel pol ure dela vec(najmanj) ahh stvar je treba naredit kot je treba, ne pa neki na pol. zdej bo brusu ploščice in naslednjič tut in vedno bo! se uštima kot je treba in ni več težav
womlan Objavljeno Avgust 5, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2007 jah nč fantje jest grem jutr na morje (z motorjam) pa se ga vidmo 14 k pridem nazaj! poj bom pa zj s5 pogledov kolk m bo pokuril... :rolleyes: eh sam itaq se bomo 70 vozil k ga edn se ulaufuje :whistle:
ZHAN46 Objavljeno Avgust 5, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2007 a kdo ve kk nei iztrenutnih klasičnih 15 km nardim da dobim okol 36 km z odblokiranjem al kk sam brez da menjam izpuh
Urban K. Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 OH keri mehaniki!? ja najbolš da zbrusiš oblogo dol pa pol nove kupiš :worship: zavorno olje na novo spusti skozi in bo spet kot novo! stanki mal olja vn, zdri čeljusti, omakni ploščici dokonca narazen in spet daš olje skozi. navrh na krmilu odpreš uni rezervarček z oljem, spodi na čeljusti pa maš vijak,... špurgiri pač Sem že pa ne pomaga...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se