Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

tk motorrček je na servisu šle so lamele pa obročki olje sm skuru vse sm skuru :headbang:

tipo je reku da jim cela delavnca smrdi ko jo je ofnu :whistle:

can i burn rubber or what :evilgrin:

drgač kar se gum tiče js bom dau zdle gor brigestonko niam pojma kiro sm pozabu kk se reče če kej drži pa povem ko jo sprobam

Popravljeno . Popravil rs fan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem sem mislil prou racing gume(se pravi vglavnem za kakšne dirke, dirkališča...). Ker če misliš tekmovat s qualifire bo po 20km nehala držat ker jo boš pregrel(je premehka). Drgač so pa najbrž tiste gume za "športno cestno" uporabo kr dost mehke, oz. zagotovo mehkejše od unih na turističnih motorjih al pa na čoperjih(tam je važno samo da zdrži čim več km). Sam useglih, michelin pilot je precej trša od D208 al pa qualifire, čeprou so oboje za športno vožnjo na cesti. Pa razlika je v tem, da dunlop al pa bridgestone prime že mrzla, michelinka pa sploh ne. Ampak pr moji trenutni vožnji sploh ne prime(zgleda da tud po daljšem času pr moji vožnji ne doseže taprave temperature). Tko da ne vem, morš vedt kakšno gumo rabš za svoj stil vožnje in ne katera je dražja al pa bolj športna.

Uglavnem guma se ti mora nucat in če z njo nardiš več kot 10 k km je pretrda, rabiš manj športno in bo boljši oprijem.-to sm res mal čudno napisou. Lahko je guma pretrda tud če je preveč turistična, al pa preveč dirkalna. Men se zdi da je za cestno uporabo RS125 najbolš D208 al pa qualifire, razn če misliš nevem kako divjat in se ti guma pregreva in neha držat, potem je mogoče michelin dobra izbira, drugih pa nism še mel gor, v dežju je pa absolutno michelin slaba guma ker je mrzla in ne drži, kot sem že prej napisal. Za road attack nimam pojma kakšna je. Sam vem pa da cena ni merilo in da enmu bolj drži ena, enmu pa druga guma...

ma sploh ne razumem kaj ti klobasaš tukaj, touring guma je trda, športna pa mehka, to je to

in pilot power je čist ql guma za 125, men na mitotu je držala ko magnet na cesto in na mobiju se je prav lepo svaljkala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, odločil sem se za nakup RS 125 novejšega modela, najstarejše 2006 in nova oblika. Če kdo prodaja, me naj kontaktira preko zas. sporočila.

Sem bil na probni vožnji, morem rečt da je zelo fin motorčič za peljat, čeprav sem naredo kak slab kilometer. Sicer sem ga že skoraj kupil, pa kasneje izvedel za nekatere stvari in iščem drugega.

Popravljeno . Popravil R1FREAK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, odločil sem se za nakup RS 125 novejšega modela, najstarejše 2006 in nova oblika. Če kdo prodaja, me naj kontaktira preko zas. sporočila.

Sem bil na probni vožnji, morem rečt da je zelo fin motorčič za peljat, čeprav sem naredo kak slab kilometer. Sicer sem ga že skoraj kupil, pa kasneje izvedel za nekatere stvari in iščem drugega.

justaboy prodaja tanovo rs-ko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, odločil sem se za nakup RS 125 novejšega modela, najstarejše 2006 in nova oblika. Če kdo prodaja, me naj kontaktira preko zas. sporočila.

Sem bil na probni vožnji, morem rečt da je zelo fin motorčič za peljat, čeprav sem naredo kak slab kilometer. Sicer sem ga že skoraj kupil, pa kasneje izvedel za nekatere stvari in iščem drugega.

kerga si so to gledat

Popravljeno . Popravil justaboy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma sploh ne razumem kaj ti klobasaš tukaj, touring guma je trda, športna pa mehka, to je to

in pilot power je čist ql guma za 125, men na mitotu je držala ko magnet na cesto in na mobiju se je prav lepo svaljkala

Ja sej je res čudaško napisano, ampak dodal bi sam to da gume ki so za uporabo na dirkališčih(se pravi so še bolj športne od ranga pilot, qualifire...) spet trše. Sej pravim, odvisno od stila vožnje, lahko da je tebi pilot držala, meni pač ne drži, oz. vsaj ne tolko kot D208. Najbrž se voziš hitrejš. Men se pilot sploh ne nuca, po 1500km je kot nova in če postavim motor na prvo kolo začne drset in cvilit, D208 je pa lepo prjela.

Odstopanje med qualifire in pilotom je ve tem, da qualifire prime mrzla, pilot pa ne, jst pa pilota z mojo počasno vožnjo sploh ne ogrejem na pravo temperaturo. Zato je zame velika razlika. Tud Bridgestone guma prime že mrzla in mislm da bi mogla bit OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, odločil sem se za nakup RS 125 novejšega modela, najstarejše 2006 in nova oblika. Če kdo prodaja, me naj kontaktira preko zas. sporočila.

Sem bil na probni vožnji, morem rečt da je zelo fin motorčič za peljat, čeprav sem naredo kak slab kilometer. Sicer sem ga že skoraj kupil, pa kasneje izvedel za nekatere stvari in iščem drugega.

Za pelat je zelo fajn, ampak narjeno je pa zelo slabo(makaroni). Tud zanesljivost je slaba(makaroni+2T), ko pa začneš šraufat prekovneš use živo. Poleg tega če nimaš orodja doma nimaš s takim motorjem kaj delat ker je vedno kakšna malenkost za poštimat pa dostkrat se kej odšraufa... Drgač pa kapo dol zmogljivosti, voznim lastnostim, obliki...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kerga si so to gledat

Nekega uvoženega iz italije. Ti tudi prodajaš?

Popravljeno . Popravil R1FREAK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej jst za mojo lahk recm fantje da so me nategnil z tem jollyem neki je ziher narobe... tut un italijan se mi se ni javu niti na pisma u firmo ne odpisujejo prasice.. mah sej bom zej predelu sam pa ne razumem kako lahko tkole slabo nrdijo...k bi se usaj motor zvrtu pa bi blo use uredu...

drgac pa ja makaroni zlo slabo delajo motorje tko da kvaliteta moje aprilie je na psu!!

lp FlamE#20

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej je res čudaško napisano, ampak dodal bi sam to da gume ki so za uporabo na dirkališčih(se pravi so še bolj športne od ranga pilot, qualifire...) spet trše. Sej pravim, odvisno od stila vožnje, lahko da je tebi pilot držala, meni pač ne drži, oz. vsaj ne tolko kot D208. Najbrž se voziš hitrejš. Men se pilot sploh ne nuca, po 1500km je kot nova in če postavim motor na prvo kolo začne drset in cvilit, D208 je pa lepo prje

Odstopanje med qualifire in pilotom je ve tem, da qualifire prime mrzla, pilot pa ne, jst pa pilota z mojo počasno vožnjo sploh ne ogrejem na pravo temperaturo. Zato je zame velika razlika. Tud Bridgestone guma prime že mrzla in mislm da bi mogla bit OK.

Po moje ti zato ne prime tako dobro, ker jo ne segreješ dovolj. Jst mam gor Supercorso pa je treba kr fajn tišat, da jo segreješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej jst za mojo lahk recm fantje da so me nategnil z tem jollyem neki je ziher narobe... tut un italijan se mi se ni javu niti na pisma u firmo ne odpisujejo prasice.. mah sej bom zej predelu sam pa ne razumem kako lahko tkole slabo nrdijo...k bi se usaj motor zvrtu pa bi blo use uredu...

drgac pa ja makaroni zlo slabo delajo motorje tko da kvaliteta moje aprilie je na psu!!

lp FlamE#20

Dej gor kšno sliko, da vidm kako zgleda ta Jolly na tvoji RSi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej je res čudaško napisano, ampak dodal bi sam to da gume ki so za uporabo na dirkališčih(se pravi so še bolj športne od ranga pilot, qualifire...) spet trše. Sej pravim, odvisno od stila vožnje, lahko da je tebi pilot držala, meni pač ne drži, oz. vsaj ne tolko kot D208. Najbrž se voziš hitrejš. Men se pilot sploh ne nuca, po 1500km je kot nova in če postavim motor na prvo kolo začne drset in cvilit, D208 je pa lepo prjela.

Odstopanje med qualifire in pilotom je ve tem, da qualifire prime mrzla, pilot pa ne, jst pa pilota z mojo počasno vožnjo sploh ne ogrejem na pravo temperaturo. Zato je zame velika razlika. Tud Bridgestone guma prime že mrzla in mislm da bi mogla bit OK.

:hmm: še bolj športne gume od pilot power....recimo kaka supercorsa, bt002, race attack, gp racer, qualifier rr,pilot power race,.... so še mehkejše od navadnih sportskih gum, in zato jih na pisti tudi tako močno svaljka.......zakaj pa misliš da guma zdrži le kakih par 100km, ker je tako mehka in jo hitro pobira........ne vem od kje tebi logika da so dirkalne gume trše.....res pa je da ne prime dobro ker ni dost ogreta, mehkejša pa je vseeno :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: še bolj športne gume od pilot power....recimo kaka supercorsa, bt002, race attack, gp racer, qualifier rr,pilot power race,.... so še mehkejše od navadnih sportskih gum, in zato jih na pisti tudi tako močno svaljka.......zakaj pa misliš da guma zdrži le kakih par 100km, ker je tako mehka in jo hitro pobira........ne vem od kje tebi logika da so dirkalne gume trše.....res pa je da ne prime dobro ker ni dost ogreta, mehkejša pa je vseeno :yes:

Mogoče da se res motm ja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje ti zato ne prime tako dobro, ker jo ne segreješ dovolj. Jst mam gor Supercorso pa je treba kr fajn tišat, da jo segreješ.

Sej glih to pravim. Jst se prepočas vozm in guma nima zadost temperature. Če bi tiščal verjamem da je super guma, zame pač ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekega uvoženega iz italije. Ti tudi prodajaš?

prodajam ja....ce si resn se da za pametno ceno zment....una uvozena pa ko je....je pa problem,res da je eno leto stara samo nima garancije....ker iz italije ti v sloveniji ne bo noben serviser priznal garancije oz.... italjani ti ne bojo priznali....lej ce se odlocis me dodaj na msn pa se zmenima,......ker zdaj za vikend kao 2 prideta pogledat,pa zdaj ne vem ce bo keri resn al ne....en je pa sicer reko da mi dans aro prnese pa se neke studira ker majo doma prevec dnara pa ne ve ce bo mojo kupo la cist novo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem sem mislil prou racing gume(se pravi vglavnem za kakšne dirke, dirkališča...). Ker če misliš tekmovat s qualifire bo po 20km nehala držat ker jo boš pregrel(je premehka). Drgač so pa najbrž tiste gume za "športno cestno" uporabo kr dost mehke, oz. zagotovo mehkejše od unih na turističnih motorjih al pa na čoperjih(tam je važno samo da zdrži čim več km). Sam useglih, michelin pilot je precej trša od D208 al pa qualifire, čeprou so oboje za športno vožnjo na cesti. Pa razlika je v tem, da dunlop al pa bridgestone prime že mrzla, michelinka pa sploh ne. Ampak pr moji trenutni vožnji sploh ne prime(zgleda da tud po daljšem času pr moji vožnji ne doseže taprave temperature). Tko da ne vem, morš vedt kakšno gumo rabš za svoj stil vožnje in ne katera je dražja al pa bolj športna.

Uglavnem guma se ti mora nucat in če z njo nardiš več kot 10 k km je pretrda, rabiš manj športno in bo boljši oprijem.-to sm res mal čudno napisou. Lahko je guma pretrda tud če je preveč turistična, al pa preveč dirkalna. Men se zdi da je za cestno uporabo RS125 najbolš D208 al pa qualifire, razn če misliš nevem kako divjat in se ti guma pregreva in neha držat, potem je mogoče michelin dobra izbira, drugih pa nism še mel gor, v dežju je pa absolutno michelin slaba guma ker je mrzla in ne drži, kot sem že prej napisal. Za road attack nimam pojma kakšna je. Sam vem pa da cena ni merilo in da enmu bolj drži ena, enmu pa druga guma...

:slap: :slap: :lol1: :lol1:

a si ti tk neumn al ka......prvo ko prvo, najtrsa mozna dirkalna guma je vsaj za 70% mehkejsa d mehke sportne gume, to bi pac vedel ce bi kdaj ze sprobal dirkalno gumo

quailfier se nebo nikoli pregrela ker je to cestan guma in se niti priblizno nebo dovolj zagrela da bi drzala, ker je pac pretrda, dirkalne gume se na treningih tako zagrejejo da ze skoraj pece ko se je dotaknes, sploh pa pojma nimas kaj pomeni pregreta guma, res je da ce se pregreje ne drzi vec, ampak se ti nikoli nebo neka obicna cestna......ce bi se, bi opazo da je postala cela vijolcne barve, to se pa pomoje nis vido ker pojma nimas o cem govoris!!

Popravljeno . Popravil vision
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a kdo rab TTS za aprilijo nahrant ;) sam prašam :)

(GLEJ PODPIS)

js rabm pjačko :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej jst za mojo lahk recm fantje da so me nategnil z tem jollyem neki je ziher narobe... tut un italijan se mi se ni javu niti na pisma u firmo ne odpisujejo prasice.. mah sej bom zej predelu sam pa ne razumem kako lahko tkole slabo nrdijo...k bi se usaj motor zvrtu pa bi blo use uredu...

drgac pa ja makaroni zlo slabo delajo motorje tko da kvaliteta moje aprilie je na psu!!

lp FlamE#20

mogoče je pa kej na motorju narobe in ni avspuh nč kriv... do kolk se ti pa sploh zvrti??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

btw trdota gume ni merilo kok guma drži. je lah neka trša guma ki drži bol kot kakšna sicer mehkejša. razlike so u mešaci materialov iz katere je guma. npr če bi naredu gumo iz želatine in not dau 20% gume navadne, bi bila lih tko "guma" pa mehka za popizdit, držala pa neb nič. lah sta dve gumi, ena trša, druga mehkejša, pa držita enako, sam trša se bo manj obrabljala. taka guma je ponavadi tudi dražja (pač druge zmesi oz primesi) nevem zdaj kera je kera (od vas navedenih) za primer dat, se na gume ne tok spoznam, sam teoretično je tako kot sm napisu.... :unsure: (no če se motim me lahko kdo popravi, sam sm skor siguren da je tako)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

btw trdota gume ni merilo kok guma drži. je lah neka trša guma ki drži bol kot kakšna sicer mehkejša. razlike so u mešaci materialov iz katere je guma. npr če bi naredu gumo iz želatine in not dau 20% gume navadne, bi bila lih tko "guma" pa mehka za popizdit, držala pa neb nič. lah sta dve gumi, ena trša, druga mehkejša, pa držita enako, sam trša se bo manj obrabljala. taka guma je ponavadi tudi dražja (pač druge zmesi oz primesi) nevem zdaj kera je kera (od vas navedenih) za primer dat, se na gume ne tok spoznam, sam teoretično je tako kot sm napisu.... :unsure: (no če se motim me lahko kdo popravi, sam sm skor siguren da je tako)

motiš se :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

btw trdota gume ni merilo kok guma drži. je lah neka trša guma ki drži bol kot kakšna sicer mehkejša. razlike so u mešaci materialov iz katere je guma. npr če bi naredu gumo iz želatine in not dau 20% gume navadne, bi bila lih tko "guma" pa mehka za popizdit, držala pa neb nič. lah sta dve gumi, ena trša, druga mehkejša, pa držita enako, sam trša se bo manj obrabljala. taka guma je ponavadi tudi dražja (pač druge zmesi oz primesi) nevem zdaj kera je kera (od vas navedenih) za primer dat, se na gume ne tok spoznam, sam teoretično je tako kot sm napisu.... :unsure: (no če se motim me lahko kdo popravi, sam sm skor siguren da je tako)

teoreticno je res.....na oprijem npr. zelo vpliva tudi kako je vezano platno kako trdi so robovi........pac vse skupaj, najvecji pomen ima pa mehkoba gume.....in vsekakor lahko trsa guma drzi bolje kot mehkejsa. v primeru da je prevelika vrocina se mehka guma zacne mazat in ima trsa guma tu bistveno prednoist, seveda pa je tudi pomembna zmes in se lahko razlikuje!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče je pa kej na motorju narobe in ni avspuh nč kriv... do kolk se ti pa sploh zvrti??

13.000 brez avspuha (kar dokazuje da blokade vec NI!) pa 11.500 z avspuhom... v vseh pogojih!!!! v sesti v prvi na miru po klancu navzdol itd... no tko je blo vm bom ju3 povedu kako je zdej :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:slap: :slap: :lol1: :lol1:

a si ti tk neumn al ka......prvo ko prvo, najtrsa mozna dirkalna guma je vsaj za 70% mehkejsa d mehke sportne gume, to bi pac vedel ce bi kdaj ze sprobal dirkalno gumo

quailfier se nebo nikoli pregrela ker je to cestan guma in se niti priblizno nebo dovolj zagrela da bi drzala, ker je pac pretrda, dirkalne gume se na treningih tako zagrejejo da ze skoraj pece ko se je dotaknes, sploh pa pojma nimas kaj pomeni pregreta guma, res je da ce se pregreje ne drzi vec, ampak se ti nikoli nebo neka obicna cestna......ce bi se, bi opazo da je postala cela vijolcne barve, to se pa pomoje nis vido ker pojma nimas o cem govoris!!

Sem pregrel D208(prvo). Če je blo sonce pa poletje mi je dobro držala 10-20km, pol pa skoz manj. Po 50km sm mel sred ovinka 10km/h majn kot po 10km. Roko sm gor držou na gumi 2sekundi, pol sm pa odmaknu, ker je postalo že zelo neprijetno vroče, ni blo pa tolk da bi se speku najbrž, da ne bom pretiravu. Bla je pa modro-vijolčne barve, sploh če si u garaži pogledou pa pod tapravim kotom. Po 2000km je blo profila 0mm, pa sm se vozu po vročem in mrzlem asfaltu. Nism pa še vozu na dirkališču al pa dirkalne gume tko da nism ziher glede tega. Sam sm pa prebrau nekje da so dirkalne gume neprimerne in nevarne za cestno uporabo ker ne držijo ker nimajo zadost temperature. S prve roke pa ne morem reč, lahko da to ni res.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!