Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

pa to se neki dokazuje- tastari modeli so dobil not 170 z 11.900

jst dobim 170 not pr 12.100-12.200

seprav ce mam jst ene 88 po mojem stevcu je to recimo 92 po vasem blo kar je pa ze zlooo bliz 95 pac ane.. usi ti mali kilometrcki se dajo tut tko odprav pol so ti pa jasne tut nejasne stvari.

zdej pa hop cez mene hitr pluvat :D

Popravljeno . Popravil FlamE#7
Objavljeno

to je pa ena zadevscina k spremeni geometrijo glave, uporabljena v gokard 122 masinah :whistle:

Objavljeno

hm... men pa gre u tretji 100... hm... a ni čudno..

aja ups.. mitota mam :rolleyes:

Objavljeno
Kulk mate kej porabo na rs-kah?

Moja nenormalno velik pije, nazadnje sm tanku za približn 11eur, pa sm naredu glih 130km :blink:

Ko sm gledu je bla svečka mal črna, tak da dizo manjšo al kaj? Pa še vseen je preveč, kakeršna koli diza je že not...

js pa nrdim z 10€ ukol 150km :D

Objavljeno
ne nimam... ja trokira od 6-7 tm nekje ampak velik manj kot drugim smo neki zrihtal.. :naughty:

A mi izdaš kaj si naredu...Čist tko informativno me zanima, če slučajn dobim krivino prej od rave, da vem kaj zrihtat :) Lahk tud na PM ;)

to je pa ena zadevscina k spremeni geometrijo glave, uporabljena v gokard 122 masinah :whistle:

A maš kšn link od tega, me zanima kako deluje pato? :hmm: Al pa, če ti objasniš zadevo :)

Objavljeno (popravljeno)
A mi izdaš kaj si naredu...Čist tko informativno me zanima, če slučajn dobim krivino prej od rave, da vem kaj zrihtat :) Lahk tud na PM ;)

A maš kšn link od tega, me zanima kako deluje pato? :hmm: Al pa, če ti objasniš zadevo :)

Če deluje na ta način kot CTS, potem je tako nekako:

Za višje obrate, in posledično večjo moč, mora biti izpušni kanal čim večji,

če pa želimo moč v nizkih obratih, pa mora biti izpušni kanal manjši.

Zato ti CTS ali pa R.A.V.E pri nizkih obratih zapreta izpušni kanal, da je luknja manjša, pri visokih ga pa odpreta, da plini nemoteno potujejo. Ubistvu samo uravnavata ''velikost'' izpušnega kanala, čist na izi povedan

rave_valve.jpg

Popravljeno . Popravil _Fingi_
Objavljeno

Jest vem kaj je RAVE pa kako deluje samo on je omenjal nek power ventil :hmm: A to nej bi blo eno-in isto :hmm:

Objavljeno
A mi izdaš kaj si naredu...Čist tko informativno me zanima, če slučajn dobim krivino prej od rave, da vem kaj zrihtat :) Lahk tud na PM ;)

A maš kšn link od tega, me zanima kako deluje pato? :hmm: Al pa, če ti objasniš zadevo :)

no lej- a veste vi k ste usi odblokeral te motorje z nekim šravfom pa matico? no dejansko ce pogladis izpusen kanal to dela kot slepa cev (to pa vsi vemo da je šit :P) in pol smo se spomnli zakaj nebi mi uno ploščico k blokira motor tko dvignli da je ilukna pac zapoljena in je cist glatko. to sam se pol fikseraš use z unimi stvarmi od blokade (tm k pride rave tist kos nevem kva je že) in je to to... motr ne dela vec trrrrrr tm pa tko da mors skor sklopko dat ampak je tko k turbo luknja vlece vlece do 6 pol 1500 mal mn (al pa bl pocas ce zelite :closedeyes: ) pol pa se mu odtrga

that's it.

ja glede power ventila- uporabljajo ga gokardi- brez njega se vrtijo cist normalno tm okol 11-500 z njem pa vlece tja do ene 13.500.

uglavnem stane okol 100€ je popolnoma mehanski (tabolse verzije se da tut z gumbkom štelat- sej bom dal sliko)

in pac misl da dela tko k je reku fingi- bom pa se uprasu enga mojstra za rotax.

evo slika :

post-9373-1189236097.jpg

Objavljeno

tkole nekak pa zgleda skala... vlece do ene 7 pa pol lukna pa pol vlece tko k nm do ene 11.500 pol spet mejckn lukne pol se pa znori pr okol 12.000-13.500

pa neglejte konjev k nism gledu kje rism sam da nekak zgleda :whistle:

post-9373-1189236347_thumb.jpg

Objavljeno
meni je sla 2003 letnik s samo raveom 95 v drugi pa se 2 sma bla gor....

pretiravaš.... razn če je biu kit takrat gor :hmm:

Objavljeno (popravljeno)
Kulk mate kej porabo na rs-kah?

Moja nenormalno velik pije, nazadnje sm tanku za približn 11eur, pa sm naredu glih 130km :blink:

Ko sm gledu je bla svečka mal črna, tak da dizo manjšo al kaj? Pa še vseen je preveč, kakeršna koli diza je že not...

men pije ponosnih 7L... odprta brez RAVA povej kolko maš dizo notr.... za original odprto krivino dej notr 122.... če maš điannellija oz. arrowa 125... pa to bi moglo bit to... (seveda so to nastavitve prid dellorto 28mm)

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno
tist cagar od obratov je pa pr tastarih tut ze zmahan (jernejova pa to) in tko al tko to ni zanesljiv (dobr to itak pr men tut ni :P )

ti si mal zmahan jebote :angry:

Objavljeno
pa to se neki dokazuje- tastari modeli so dobil not 170 z 11.900

jst dobim 170 not pr 12.100-12.200

jst mam 175 na 12.500... pol ne vem če nisi ti kj zmahan ker moj obratomer dela odlično :winkiss:

Objavljeno (popravljeno)

sej to ti pravm... jst dubim pa 175 not z 12.700 :winkiss:

lahk greva pa probat pr 170 tocno pa bos vidu kera gre hitrej... pa tut obrate mi bos povedu. lej 300 je razlike v obratih. kokrkol racunas (pa to ni obratomer kriv ampak brzinomer .) )

Popravljeno . Popravil FlamE#7
Objavljeno

Ubistvu imaš dve vrsti R.A.V.E-a.

Ena je taka, k sm jest nalimov slikco, in deluje na štrom, tista verzija, k jo je pa Flame nalimov, pa deluje popolnoma mehansko, glede na tlak pač - bolj se motor vrti, bolj se odpira :trance_33_sleep:

Objavljeno

ubistvu ja... sam da dela glih obratno.. do ene 7.500 se motor sploh ne premakne pol pa v vlece do ene 12.500 pa mal mn pa spet mal bl. :whistle:

Objavljeno

kolko vam gre tretja brzina kaj meni je šla 125-127

Objavljeno

sla je 95....100% seveda po stevcu....tretja pa tak neki ko norcu

Objavljeno
kolko vam gre tretja brzina kaj meni je šla 125-127

tam med 115 in 123 se mi zdi

Objavljeno

jao kok ste hecni vi ej :lol1:

res se tle pričkate ko skuteristi , ˇmen gre za dva več ko teb, jst sm jači :slap: ˇ 125ka je nepremičnina, in lih tolk da korenin ne poganja na cesti

pejte na eno cesto katere noben ne pozna, pa se tam dajajte kdo je jači.......al pa še bol:pista

pa vsi bi neke power ventile pa ultra NOSe dajal noter, a že pri serijskem motorju ga ne znate niti 80% izkoristit

Objavljeno
jao kok ste hecni vi ej :lol1:

res se tle pričkate ko skuteristi , ˇmen gre za dva več ko teb, jst sm jači :slap: ˇ 125ka je nepremičnina, in lih tolk da korenin ne poganja na cesti

pejte na eno cesto katere noben ne pozna, pa se tam dajajte kdo je jači.......al pa še bol:pista

pa vsi bi neke power ventile pa ultra NOSe dajal noter, a že pri serijskem motorju ga ne znate niti 80% izkoristit

pusti jim veselje....ceprav se vcasih tud jaz ne morem zadrzat....drugac pa tak vidis da se jim samo gre komu vec leti po ravnem....ker tam tak vsak butl zna gas tisat....se moj ata se po ravnem 160 vozi :D.....me zanima kolk vas je glasnih kdo se bolse pa hitrej v ker ovinek pela.....to sma z norcem sprobala,da pri njemu jaz nimam sans,na MR bi jaz lani bil bolsi,na pisti pa sma tam tam...

Objavljeno
pusti jim veselje....ceprav se vcasih tud jaz ne morem zadrzat....drugac pa tak vidis da se jim samo gre komu vec leti po ravnem....ker tam tak vsak butl zna gas tisat....se moj ata se po ravnem 160 vozi :D.....me zanima kolk vas je glasnih kdo se bolse pa hitrej v ker ovinek pela.....to sma z norcem sprobala,da pri njemu jaz nimam sans,na MR bi jaz lani bil bolsi,na pisti pa sma tam tam...

Čist vsi smo bli isti :fredy:

Objavljeno (popravljeno)

za kere neumnosti se kregate :D kok je hitrosti u določeni prestavi pri določenih obratih je odvisno sam od prenosov, pa ne sam tistih pr verigi ampk tut unih v menjalniku :trance_33_sleep: daj dalše prenose gor pa bo šla tut 120 v drugi :trance_33_sleep: (sam pol niti 5e nebo razvilo :P)

Popravljeno . Popravil RSka
Objavljeno

men gre tut okol 125 u 3ti...

no pa sej je useen.

jst mam sam se 2 stvari za nrdit na temu mopedu pa je to to :winkiss:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!