reesko Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 agregat je identičen... torej je konča poraba in št. konjev enaka... vsaj nej bi bila torej 7-8L / 100km 175km/h +- cca. 28KM ;) :OK:
Schmid87 Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 yao, 2 kona gor al pa dol :)
Stroj Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 A kdo ve kok pride dyno test? Pa kje se ga da izvest?
_Fingi_ Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 A kdo ve kok pride dyno test? Pa kje se ga da izvest? Kontaktirej Carman motosport v okolici medvod.
Aless Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 agregat je identičen... torej je konča poraba in št. konjev enaka... vsaj nej bi bila torej 7-8L / 100km 175km/h +- cca. 30KM ;) napaka.... od 03 letnika dalje odblokirane z original izpuhom ne grejo preko 150 do 155....pa tudi vec ko 26hp nima nobena original odprta....tako da ne uci krive vere....porabo si pa kar trofo...tak da se se mas nekaj za naucit
Gregc Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Ej fantje! Dajte mi povedat, kako je z vožnjo RS-ke(oziroma vsakega zweitakterja) v hladnem vremenu. Recimo zjutraj ko greš v šolo in zaženeš motor pri 5- ih stopinjah. Je to zelo škodljivo za motor? Je treba motor na mestu kaj ogrevat? Jaz počakam do ene črtice potem pa poooočasi naprej. Potem vozim motor do šole po mestu samo do 3000-3500 rpm. Nekje sem prebral da nekateri dajejo karton čez killer oziroma čez pol killerja, da ne dobi toliko zraka... ??? hvala
JeRn3j Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 napaka.... od 03 letnika dalje odblokirane z original izpuhom ne grejo preko 150 do 155....pa tudi vec ko 26hp nima nobena original odprta....tako da ne uci krive vere....porabo si pa kar trofo...tak da se se mas nekaj za naucit lej tega ne razumm.... zdej ne vem al si pa ti mal mutav... matexu je šla 180 po števcu pila mu je pa glih ene tok ko men med 7 in 8 L na 100km... zgleda je tvoja rs ka res neki posebnga... manj gre manj pije pa še bolj riba :grim 2006 in 2002 mata iste lastnosti... preverjeno :OK: ti si pa v svoj kosmat šupak utakn tista 2 kojna :headbang:
JeRn3j Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Ej fantje! Dajte mi povedat, kako je z vožnjo RS-ke(oziroma vsakega zweitakterja) v hladnem vremenu. Recimo zjutraj ko greš v šolo in zaženeš motor pri 5- ih stopinjah. Je to zelo škodljivo za motor? Je treba motor na mestu kaj ogrevat? Jaz počakam do ene črtice potem pa poooočasi naprej. Potem vozim motor do šole po mestu samo do 3000-3500 rpm. Nekje sem prebral da nekateri dajejo karton čez killer oziroma čez pol killerja, da ne dobi toliko zraka... ??? hvala prekrilo naj bi se 2/3 hladilnika..... da ga hladn zrak ne ohlaja prehitr... sam ne vem brez veze pomojem... pač 3 min ogrevaš motor na mestu pol se pa do 6000 max. pelš... ko se pa ogreje pa več ane... res pa lohk greš več ko 3000 pretiravat pa ni treba...
Urban K. Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Ej fantje! Dajte mi povedat, kako je z vožnjo RS-ke(oziroma vsakega zweitakterja) v hladnem vremenu. Recimo zjutraj ko greš v šolo in zaženeš motor pri 5- ih stopinjah. Je to zelo škodljivo za motor? Je treba motor na mestu kaj ogrevat? Jaz počakam do ene črtice potem pa poooočasi naprej. Potem vozim motor do šole po mestu samo do 3000-3500 rpm. Nekje sem prebral da nekateri dajejo karton čez killer oziroma čez pol killerja, da ne dobi toliko zraka... ??? hvala To je čisto pretiravanje... Jst k grem zutri u šolo ga najprej pržgem z zaugom za kšno minuto pol pa se lepo do 4k obratov vozm dokler ga ne segrejem nad 60 stopinj. Pr 10 stopinjah se jst s segretim pelem čez Vrhniški klanc 160 (kjer se da) pa ni nč narobe...
BloodyShadow Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 7-8 litrov? :D omg....to je kr ogromna poraba :D no ja...2taktni je.....pa tut dost hitrejši od moje CBR-ke. moja ma končno 125....poraba pa 3l/100km :)
reesko Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 napaka.... od 03 letnika dalje odblokirane z original izpuhom ne grejo preko 150 do 155....pa tudi vec ko 26hp nima nobena original odprta....tako da ne uci krive vere....porabo si pa kar trofo...tak da se se mas nekaj za naucit hehe vsaj en :P @đeri...ne bit agresivn k res nimaš zakej bit palček en :)
norc 16 Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 lej tega ne razumm.... zdej ne vem al si pa ti mal mutav... matexu je šla 180 po števcu pila mu je pa glih ene tok ko men med 7 in 8 L na 100km... zgleda je tvoja rs ka res neki posebnga... manj gre manj pije pa še bolj riba :grim 2006 in 2002 mata iste lastnosti... preverjeno glej če daš na 05+ letnik gor športni ror gre isto ko vsaka stara oz. če daš od starejše gor orginal odprt bo tudi šla isto. zarad tega ker novejše imajo zarad neki norm še malo spremenjen ror
JeRn3j Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 hehe vsaj en :P@đeri...ne bit agresivn k res nimaš zakej bit palček en :) tud to si lohk u svoj kosmat šupak utakneš kmet
JeRn3j Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 (popravljeno) glej če daš na 05+ letnik gor športni ror gre isto ko vsaka stara oz. če daš od starejše gor orginal odprt bo tudi šla isto. zarad tega ker novejše imajo zarad neki norm še malo spremenjen ror matex je meu neko kajjstvem GP krivina... k je pomojem tastara odprta krivina... ker je identična moji... ni pa enaka njegovi originalni ker na njegovi originalni je še en kurac k vn štrli na kerga pridejo une gumjaste cevke... nevem pol kaka je to krivina Popravljeno September 13, 2007. Popravil JeRn3j
Aless Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 matex je meu neko kajjstvem GP krivina... k je pomojem tastara odprta krivina... ker je identična moji... ni pa enaka njegovi originalni ker na njegovi originalni je še en kurac k vn štrli na kerga pridejo une gumjaste cevke... nevem pol kaka je to krivina ka pa pol neke glumis pa pravis da sem jaz mutav,...to si kvecjemu ti ce nisi vozo al pa vido razlike med starimi in pa razlike med novejsimi letniki,03,05,06...dok se pa 100% ne prepricas pa bodi rajsi tiho
Fric Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 (popravljeno) 7-8 litrov? :D omg....to je kr ogromna poraba :D no ja...2taktni je.....pa tut dost hitrejši od moje CBR-ke. moja ma končno 125....poraba pa 3l/100km :) ja sej res ni razlike sam ene 50 kmh to je pa itak zanemarljivo :headbang: Popravljeno September 13, 2007. Popravil Fric
_Fingi_ Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 ja sej res ni razlike sam ene 50 kmh to je pa itak zanemarljivo :headbang: sej je napisov da je dost hitrejša RSka :rolleyes: :glare:
Fric Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 u pizdu matr kdo je mene učiu brat jebemu :krneki: hehe sory res sm mislu da je napisu da gre skor isto :whistle:
reesko Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 tud to si lohk u svoj kosmat šupak utakneš kmet to dokazuje tvojo inteligentnost...takoj se kregaš za 2 konja ;) hehe..ti pa si poln samga sebe...PALČY :D
mitiž46 Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 matex je meu neko kajjstvem GP krivina... k je pomojem tastara odprta krivina... ker je identična moji... ni pa enaka njegovi originalni ker na njegovi originalni je še en kurac k vn štrli na kerga pridejo une gumjaste cevke... nevem pol kaka je to krivina Jst mam tud tisto neko GP krivino... Drgač pa glede segrevanja se jst takoj začnem pelat ko začne brez zauga lepo laufat(se pravi ga najprej ene pol minute al pa minuto pustim laufat), s tem da ga najprej vozm do 5000, k je že ena črtica do 6000, k sta 2 črtici do 8000, k so 3 črtice pa začnem gont nekje do 9500 pol pa zmiri več... Upam da ne uničujem motorja :unsure:
Gregc Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 Jst mam tud tisto neko GP krivino... Drgač pa glede segrevanja se jst takoj začnem pelat ko začne brez zauga lepo laufat(se pravi ga najprej ene pol minute al pa minuto pustim laufat), s tem da ga najprej vozm do 5000, k je že ena črtica do 6000, k sta 2 črtici do 8000, k so 3 črtice pa začnem gont nekje do 9500 pol pa zmiri več... Upam da ne uničujem motorja :unsure: Tri črtice označujejo delovno temperaturo. Ampak če se ne motim je to samo temperatura vode. Kaj pa temperatura olja v menjalniku in ostalih vitalnih delov v motorju? Jaz ga sploh še nisem nateral čez 4.000 obratov v minuti dokler nisem imel tri črtice, do 4.000 samo takrat ko je bil kdo za mano, drugače ne preseže 3.500 obratov. Pa tudi potem ko ima motor tri črtice ga vozim nekaj kilometrov zelo na izi, do 5.000-6.000 obratov recimo, potem ko čutim toploto med nogami ga pa vrtim višje. Ko je pa dobro segret ga lahko vrtiš visoko in ga tudi moraš, ker je zato narejen, drugače bo zamorjen. Ne vem pa če je pametno motor vrteti do 8.000 obratov z dvema črticama, ne vem, moje mnenje... lahko da se motim.
JeRn3j Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 to dokazuje tvojo inteligentnost...takoj se kregaš za 2 konja ;) hehe..ti pa si poln samga sebe...PALČY :D ja mojo inteligentnost res dokazuje... tvoja je itak u kurcu... začeu si pa ti tko kot zmer... kmet
JeRn3j Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 ka pa pol neke glumis pa pravis da sem jaz mutav,...to si kvecjemu ti ce nisi vozo al pa vido razlike med starimi in pa razlike med novejsimi letniki,03,05,06...dok se pa 100% ne prepricas pa bodi rajsi tiho ti si mutav ok mogoče to res nism pomislu... da original tanovo krivino sam odpreš... sam ne pa pol mi pisat da sm porabo mim trofnu... zdej pa ne vem a teb ta tvoja čudna rs ka pije 3L/100km. .. al kak?? al ti pije 12? brez rava pije med 7 in 8 če ti pa rata konkretno spravt pod 7 pol pa ne vem
JeRn3j Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 Tri črtice označujejo delovno temperaturo. Ampak če se ne motim je to samo temperatura vode. Kaj pa temperatura olja v menjalniku in ostalih vitalnih delov v motorju? Jaz ga sploh še nisem nateral čez 4.000 obratov v minuti dokler nisem imel tri črtice, do 4.000 samo takrat ko je bil kdo za mano, drugače ne preseže 3.500 obratov. Pa tudi potem ko ima motor tri črtice ga vozim nekaj kilometrov zelo na izi, do 5.000-6.000 obratov recimo, potem ko čutim toploto med nogami ga pa vrtim višje. Ko je pa dobro segret ga lahko vrtiš visoko in ga tudi moraš, ker je zato narejen, drugače bo zamorjen. Ne vem pa če je pametno motor vrteti do 8.000 obratov z dvema črticama, ne vem, moje mnenje... lahko da se motim. pretiravaš... tok občutljivo pa spet ni use skup. ko je temperatura hladilne tekočine nekje na polovici ga lohk odpreš do polovice oz. če se ti zvrti do 11.000 ga lohk do 5- 6 000 brez problema zvrtiš... glede tega kok je temperatura olja v menjalniku ne vem zakaj bi blo pomembno... drugih vitalnih delov pa jst ne poznam...mal bo treba še anatomijo rs ke pregledat pa bo :)
BloodyShadow Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 Jernej.....verjetno je tvoj post letel name :) Jst imam CBR-ko......in moja CBR-ka pije 3l/100km.......nimam RS-ke :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se