Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

risko bolj težko ti bo odgovoril ker imamo od danes en teden mir pred njim

fora je v tem da ga res nism nč napadu ;) nevem kaj mu je da je kr neki agresivn :headbang:

ma nima veze...đeri k se boš pomiru sporoč :winkiss:

no sej itak vem da si preponosn tko da...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ravno zaradi tega sem ga banal.....klel je in žalil forumaše, kljub opozorilu

nekaterim, kot je recimo flame se da dopovedat ampak đeri je brezupen primer

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

those ppl who swear arent cool they are just losers who dont know how to make ppl listen to them

moje mnenje glede tko majhne porabe pri 160cc. to maš nekoliko več moči pa ne rabiš vedno tiščat do konca. ful lepo vleče tudi v niskih, posebno pa z raveom. (preverjeno na justaboyevi :P ) tko da glede na to ker maš manj odprto luknjo skozi fargazer, manj popije (pri normalni vožnji seveda).

glede novih ausuhov, drugače so narejeni, da majo manj škodljivih izpušnih plinov (EURO 3) katalizator pa te fore.... (vsaj mislim da je tako)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

those ppl who swear arent cool they are just losers who dont know how to make ppl listen to them

moje mnenje glede majhne porabe pri 160cc... s kitom maš nekoliko večjo moč, tudi v nizkih obratih, posebno z raveom. (preverjeno na justaboyevi :P ) tudi z manj gasa lih tko dobro gre, vec navora ma. to pomen da če maš manj odprto lukno skozi fargazer bo manj popilo!?

glede tanovih auspuhou pa so drugače "blokirani" (EURO 3) katalizator pa te fore, za zmanjšat škodljive izpušne pline.. pol pa logiš da gre manj, če je pouhn nekga "sranja"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najd mi moj provokativen post pa se ti opravičm...če se ti pa to da sm te za 2 konja popravu provokativno pol pa res nevem...ni blo mišleno tko.. :winkiss:

ti je bed a k se nočm kregat? ti pa sam čakaš da boš zapeu u najmanšo malenkost :)

Sorry sam si ti isti :blush: Am pol bi mogl tut tebe banat glede na to da mu pišeš kao palčy pa te scene :wacko: nisi fer

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede novih ausuhov, drugače so narejeni, da majo manj škodljivih izpušnih plinov (EURO 3) katalizator pa te fore.... (vsaj mislim da je tako)

Ja, ampak če se ne motim te EURO 3 norme doseže samo zato ker ima še eno cevko, ki dovaja svež zrak v izpuh.

Tako da je v bistvu isto kot prej...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oh oprostite za 2 skoraj enaka posta!! komp se mi neki jebe pa mi je med pisanjem prvega neki zaštekal pa pol je kazalo da ga ni naložlo, pa sem še enkrat napisal :P :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ampak če se ne motim te EURO 3 norme doseže samo zato ker ima še eno cevko, ki dovaja svež zrak v izpuh.

Tako da je v bistvu isto kot prej...

to se mi zdi mal nesmiselno, s tem se ne zmanjša količino škodljivih plinov, sam "razredči" se jih. al se to zgodi v avspuhu al v zraku pa je isti k :unsure: kolkr vem ma drugačen katalizator, pa ga to tok bol "zapre"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pumoje da je fora tega tanovga auspuha ta, da še dodatno zažge določene pline al karkol pač požge. zato pa avspuh tut žari v loncu :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

risko bolj težko ti bo odgovoril ker imamo od danes en teden mir pred njim

Lep teden v termah :whistle:

fora je v tem da ga res nism nč napadu ;) nevem kaj mu je da je kr neki agresivn :headbang:

ma nima veze...đeri k se boš pomiru sporoč :winkiss:

no sej itak vem da si preponosn tko da...

Sej sva že ugotovila pr tistmu postu jebi si mater, s tabo nikol več itd. Sploh pa...nima razloga glasn bit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fifty, to k žari v dušilcu je katalizator, je pa zato ja da zažge še neizgorete pline :grim

Gregc, bo kr držalo kar je povedal RSka, tista cev samo dodaja čist zrak v auspuh, zato da razreči pline. S tem izpuh ni čisto nič bolj čist, le bol razrečeni plini so. Kar pa zadostuje za meritve. Podobno ma Hyosung narjen, k vpihuje zrak v cilindre... :BUA: :grim

Se pa zaradi tega čistega zraka posledično tudi še dobra mešanica, ki gre zaradi resonance nazaj v cilinder razreči, in zato je motor dosti švohnej , kot pa če bi bil brez te cevke za zrak. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede razlike med izpuhi....jaz osebno nisem opazil razlike med originalom pred 03 in pa od 03 dalje...navzven sta povsem ista,je pa razlika bla ocitna pri 15km/h manjsi koncni.....od 06 dalje pa majo "slepo" cevko ki je spelana nazaj v airbox

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo bojs da pridni flame napise svoj mnenje :D

A mogoče kdo ve kok je končna hitrost (samo odblokirane in brez dodatnih predelav) Aprilie RS 125 2007 letnik. Kolikšna je njena poraba na 100km? in kolk konjev ima? :unsure:

LP :P

samo odblokerane je 150kmh poraba okoli 6l

konjev malo vec kot 20 (drugo je z zamenjanem avspuhom)

napaka....

od 03 letnika dalje odblokirane z original izpuhom ne grejo preko 150 do 155....pa tudi vec ko 26hp nima nobena original odprta....tako da ne uci krive vere....porabo si pa kar trofo...tak da se se mas nekaj za naucit

jap

matexu je šla 180 po števcu pila mu je pa glih ene tok ko men med 7 in 8 L na 100km... zgleda je tvoja rs ka res neki posebnga... manj gre manj pije pa še bolj riba :grim 2006 in 2002 mata iste lastnosti... preverjeno

ti si pa v svoj kosmat šupak utakn tista 2 kojna :headbang:

ni res! govoru sm jst z matexom! najvec kadarkoli mu je sla 175 PO KLANCU NAVZDOL V ZAVETRJU itd. itd. po ravnem pa vec kot enih 165 NI prilezel! pil pa mu je okol 7-8 ja. seprav gresta tastara aprilia pa tanova isto njemu je sla 165 z "gp" krivino tep pa 170 razlika je pa sam u stevcih

po tolkih dneh pridem na forum pa samo kreganje... se mi zdi, da se v tej temi samo justaboy, k0ci pa norc spoznajo na rske, ostali pa pišete same bedarije...

jst se tut trudm ne pisat bedarije ampak pomagat :P

Ja, ampak če se ne motim te EURO 3 norme doseže samo zato ker ima še eno cevko, ki dovaja svež zrak v izpuh.

Tako da je v bistvu isto kot prej...

je delno res E3 tudi doseze s tem da je za razliko od starih motorjev 07 model od totalnega zacetka do totalnega konca avspuha katalizator oz. tista penca. je tudi veliko tezji itd.

aja glede ogrevanja pri tanovih motorjih jaz se ne peljem dokler se ne prizge prva crtica kar pomeni malo pod 30c in grem do 3000obratov druga crtica malo manj kot 50c grem do 6000 tretja crtica (okoli 60+c) prve km u izi in potem gaaasa :D

ok LP FlamE#7

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ravno zaradi tega sem ga banal.....klel je in žalil forumaše, kljub opozorilu

nekaterim, kot je recimo flame se da dopovedat ampak đeri je brezupen primer

jaz sem tudi plidkan zadnje cajte, morš mene tui pohvalit koci, nisn že nekaj mescov bil v banovcih hehe :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja glede ogrevanja pri tanovih motorjih jaz se ne peljem dokler se ne prizge prva crtica kar pomeni malo pod 30c in grem do 3000obratov druga crtica malo manj kot 50c grem do 6000 tretja crtica (okoli 60+c) prve km u izi in potem gaaasa :D

ok LP FlamE#7

ma pomoje de pretiravate( brez zamere) :unsure: jest ga pustim na mestu laufat tolk de pride do 1 črtice poj ga pa do cdi blokade tolk de se ne ogreje na 3 črte poj pa še mjhn počakam poj pa gasa :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje v izpuhu je blokada? Dušilcu ali krivini? Pa če se da komu mal opisat kako zgleda, pa kaj se odstrani, oz. kaj je potrebno narediti. "Tremlic" "švasaparat" in drugo orodje imam ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje v izpuhu je blokada? Dušilcu ali krivini? Pa če se da komu mal opisat kako zgleda, pa kaj se odstrani, oz. kaj je potrebno narediti. "Tremlic" "švasaparat" in drugo orodje imam ;)

ravn deu krivine hehe tm k je najbl šroka... tisto razrežeš pa vn fuknš drgač ma pa j3rn3j fotke

aja ker švas aparat maš tist navadn (na elektrode) al CO2 (tist z jeklenko) še bolš pa je če maš tistga na argon k je za rosfraj švasat

Popravljeno . Popravil Fric
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav blokade ni, pravzaprav je v serijskem izpuhu, notraj v krivini vse zabasan. Predlagam ti, da razrežeš auspuh, vse kar je notri pobereš ven in nazaj zasvašaš, ali še bolje, kupiš krivino za 100€ pri najbližjem Aprilia dealerju, to je to. Dušilc je pa bolj ali manj samo za zvok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje v izpuhu je blokada? Dušilcu ali krivini? Pa če se da komu mal opisat kako zgleda, pa kaj se odstrani, oz. kaj je potrebno narediti. "Tremlic" "švasaparat" in drugo orodje imam ;)

blokada v izpuhu je od totalnega zacetka avspuha (tam ko pride na cly) pa vse do konca dusilca. pozor za E3!!!! sepravi 07 model ma nov izpuh.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js rabim za 2004 letnik. A ma gdo krivino odprto za prodat?

60 eurov

em airbox je še zaprt to je 4ta blokada

Popravljeno . Popravil norc 16
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!