Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
V kranju...tržič...malo od tržiča naprej...???

ga poznaš??? :D

No mislim da ga (sem malo pogledal po profilu) :trance_33_sleep:

-Daj povej mi malo o motorju???

-Je potrebno kaj zamenjat na njemu???(bolš da prej ko pa da mi pol kda ribne) :hmm:

-Ma rave???

AJA...števec je bil še hin sam ga nisem klical sem ga zrihtal za male denarje...aja...pa kilometre ma zbite :worship: mogoče veš kolk je realnih da malo vem za servise naslednje???

Objavljeno (popravljeno)
V kranju...tržič...malo od tržiča naprej...???

ga poznaš??? :D

ja powej kok je letnik k kle gor so jo 3je prodal pa nwm ker... am pa kdaj si ga kupu...

Popravljeno . Popravil womlan
Objavljeno
No mislim da ga (sem malo pogledal po profilu) :trance_33_sleep:

-Daj povej mi malo o motorju???

-Je potrebno kaj zamenjat na njemu???(bolš da prej ko pa da mi pol kda ribne) :hmm:

-Ma rave???

AJA...števec je bil še hin sam ga nisem klical sem ga zrihtal za male denarje...aja...pa kilometre ma zbite :worship: mogoče veš kolk je realnih da malo vem za servise naslednje???

no če pravega mislim je 2001 letnik in si ga v kratkem kupil...če je to ta motor je brezhiben in ima rave ventil...apak ni priklpoljen (ne me prašat zaka) poj je meu ene 1000 km al pa mau več generalno( popravu je celindr, now bat itd..)..aja za btw je še moja desna tačka na tem motorju... :D

drgač se ga je pa zlo merkou...zmerej ga je pred vožnou ugreu... tišou ga je bol mau... am glede šteuca je pa tko... ko je on motor kupil je mu je po nekj km šteuc crknu poj je pa zamenow zajlo pa notr zobnike...sam poj k je to use skupj dal mu šteuc ni prawiln kazow (top speed je kazal 60kmh)

no dj zj se mi pa neda weč pisat oz nimam kj weč za pisat.. lp

Objavljeno (popravljeno)

Hm, sm se že ustrašu da ga je od Kuharja kupu :whistle: :whistle:

Popravljeno . Popravil _Fingi_
Objavljeno
Če se skupej vozš s kkšnmu, vrjetn tud ti veš kako voz?

glede na to da so sovaščani, kolegi...?

Ha, sm se že ustrašu da je od Kuharja kupu :whistle: :whistle:

Ja, sm slabo prebral, pa sm mislu da je kupec to napisal.

Objavljeno
Ja, sm slabo prebral, pa sm mislu da je kupec to napisal.

Sm vidu ja da si pol pobrisou...

Roky, dej... zbriš teledve najne pomote :whistle: :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

aha.tenx za odgovore.

Kk se pa rave priklopi???če je odklopljen???

aja...ime mu je iztok???(ta ko sem od njega kupo):D

Popravljeno . Popravil sonda
Objavljeno
aha.tenx za odgovore.

Kk se pa rave priklopi???(če je odklopljen???

če ti gre nad 8000 RPM vrjetno ploščica manjka, strošek mislim da okoli 40 €

Objavljeno (popravljeno)

aha...in kam potem vgradiš to ploščico???(če se slučajno sam lotim al pa z očeto:D)

........................

aja... pa na motorjo ni kakšne desne tačke (desna je na tisto ko pač motor postaviš), nevem mogoče ti kaj drugega misliš??????

Popravljeno . Popravil sonda
Objavljeno

a potem levo nogo skos v luft držiš al kako :hmm:

Objavljeno
aha...in kam potem vgradiš to ploščico???(če se slučajno sam lotim al pa z očeto:D)

........................

aja... pa na motorjo ni kakšne leve tačke (desna je na tisto ko pač motor postaviš), nevem mogoče ti kaj drugega misliš??????

vrjetno misli stopalko...

pobrskaj po tej temi, našel boš veliko napisanega o rave ventilu. Drugače je pa ta ploščica znotraj "nastavka" na izhodu iz celindra (pred začetkom izpuha). Vse to seveda ob predpostavki, da imaš vse ostalo kar spada k rave ventilu (elektroniko ki ga krmili ter magnet na katerega je pritrjena zajla, ki gre potem do omenjene ploščice ter jo dviga in spušča).

Za lažjo predstavo je tu slika magneta (ovalna stvar na desni strani) povezanega s ploščico.

rave_valve.jpg

Objavljeno

Hm, zanimivo, ker, glede na to da ma krmiljenje na magnet, dvomim da bi se dalo tako odklopit kot pri cagivi CTS, k j ena motorček, da takrt koodklopiš štrom, v tistem položaju ostane.

Mogoče se motim :whistle:

Objavljeno
Hm, zanimivo, ker, glede na to da ma krmiljenje na magnet, dvomim da bi se dalo tako odklopit kot pri cagivi CTS, k j ena motorček, da takrt koodklopiš štrom, v tistem položaju ostane.

Mogoče se motim :whistle:

kolkor jst vem se zapre... oz. je tako kot če bi meu blokado notr :)

Objavljeno
Hm, zanimivo, ker, glede na to da ma krmiljenje na magnet, dvomim da bi se dalo tako odklopit kot pri cagivi CTS, k j ena motorček, da takrt koodklopiš štrom, v tistem položaju ostane.

Mogoče se motim :whistle:

Če odklopiš magnet ploščica pade v zaprti položaj in motor v spodnjih obratih vleče, nekje pri 8000 rpm ga pa zmanjka, tako da skoraj ni mogoče, da bi bil pri 'Sondi' rave samo odklopljen.

Objavljeno
Če odklopiš magnet ploščica pade v zaprti položaj in motor v spodnjih obratih vleče, nekje pri 8000 rpm ga pa zmanjka, tako da skoraj ni mogoče, da bi bil pri 'Sondi' rave samo odklopljen.

No, hvala za potrditev ... nisem bil 100%

Objavljeno

aha...tenx...mi je kr bolj razumljivo

To se pravi če js pač če že mam to use tk ko je on reku kupim samo ploščico.

Kaj potem motor že pri 5 - 6 tisoč obratih gre tako kot zdej na 8 ???? ter ali gre potem tudi normalno do 12 tisoč obratov tako kot brez rave?se zmanjša kaj končna hitrost ali pospeški???

Aja pa še nekaj...a potem rave elektronika odpira in zapira ali je to mehansko preko gas zajle????

Hvala za OdGoVoRe!

Objavljeno (popravljeno)
aha...tenx...mi je kr bolj razumljivo

To se pravi če js pač če že mam to use tk ko je on reku kupim samo ploščico.

Kaj potem motor že pri 5 - 6 tisoč obratih gre tako kot zdej na 8 ???? ter ali gre potem tudi normalno do 12 tisoč obratov tako kot brez rave?se zmanjša kaj končna hitrost ali pospeški???

Aja pa še nekaj...a potem rave elektronika odpira in zapira ali je to mehansko preko gas zajle????

Hvala za OdGoVoRe!

Elektronika je vezana na obrate, do 8000 RPM je ploščica v zaprtem položaju (motor občutno bolje vleče kot ti sedaj) ko pa doseže 8000 RPM pa magnetu pošlje signal, ta pa preko zajle potegne ploščico ter omogoči vrtenje do konca (rdeče polje maš pri 11000). V območju pod 8000 vleče z ravom veliko bolje, poraba bencina se tudi zmanjša, saj ti motorja ni potrebno stalno priganjati. V obratih nad 8000 pa se obnaša enako kot brez ventila.

Skratka, pospeški se zboljšajo, končna ostane nespremenjena (okoli 160km/h)

Popravljeno . Popravil nekdo
Objavljeno
aha.tenx za odgovore.

Kk se pa rave priklopi???če je odklopljen???

aja...ime mu je iztok???(ta ko sem od njega kupo) :D

am kukr sm jest tist rave gledou je popolen tko da pomoje nima ploščive dane v celinder...ja iztok ja

Objavljeno
vrjetno misli stopalko...

pobrskaj po tej temi, našel boš veliko napisanega o rave ventilu. Drugače je pa ta ploščica znotraj "nastavka" na izhodu iz celindra (pred začetkom izpuha). Vse to seveda ob predpostavki, da imaš vse ostalo kar spada k rave ventilu (elektroniko ki ga krmili ter magnet na katerega je pritrjena zajla, ki gre potem do omenjene ploščice ter jo dviga in spušča).

Za lažjo predstavo je tu slika magneta (ovalna stvar na desni strani) povezanega s ploščico.

rave_valve.jpg

točn tko... D:

Objavljeno
napumpaj sprednjo kolo vredu.

pol probaj zamenjat tekočino za brenze.

zakaj je črn ker ko si se nazadje vozo si brenzal ko tele pomojem ali pa ti diski vedno med vožnjo čohajo malo po disku. odtraniš dol ploščice pa nasprejaš notri z sprejom oniga hudiča v kerem so diski

mozno ja... ceprov glih na bremze se nism operu neki sploh :D

Lp,

mam eno vprašanje,

je normalno da mi motor (Aprilia rs125) začne vlečt šele nad 8 tisoč obratov pod temi obrati pa je motor čisto len.

-prejšni lastnik je rekel da je notri rave (samo ne vrjamem)?????

-motor pa je drugače veliko glasnejši in ima globlji glas kot od mojega sošolca (on je rekel da je odstranjena blokada pri zračnem filtru) je to res???

to je drugac normalno ce ni rave ventila..

Elektronika je vezana na obrate, do 8000 RPM je ploščica v zaprtem položaju (motor občutno bolje vleče kot ti sedaj) ko pa doseže 8000 RPM pa magnetu pošlje signal, ta pa preko zajle potegne ploščico ter omogoči vrtenje do konca (rdeče polje maš pri 11000). V območju pod 8000 vleče z ravom veliko bolje, poraba bencina se tudi zmanjša, saj ti motorja ni potrebno stalno priganjati. V obratih nad 8000 pa se obnaša enako kot brez ventila.

Skratka, pospeški se zboljšajo, končna ostane nespremenjena (okoli 160km/h)

to za pospeske je res le v segmentu do 8k... ce pa startas zraven njega na 8 je pa isti k.

tok da nau mislu :evilgrin:

lp

Objavljeno

kolkr js vem se je rave dost podražu, je zdej skor 270€....

sam ne razumem zakaj je sam ploščico vn uzeu!? :blink:

Objavljeno
kolkr js vem se je rave dost podražu, je zdej skor 270€....

sam ne razumem zakaj je sam ploščico vn uzeu!? :blink:

lohk se je odlomila ;)

Objavljeno

Lejte mene zanima če kdo ve kako se da pridt notr v feltno, ker ma zobnik luft, sam nevem kako naj to odšaraufam, kr je nekak čudn. Zdej unih 5 šaraufov bom odšaraufu brez problema, sam zanima me kako uno k pride ob gredi dol dt?

Evo slike za lažjo predstavo KLIK

LP

Objavljeno
Lejte mene zanima če kdo ve kako se da pridt notr v feltno, ker ma zobnik luft, sam nevem kako naj to odšaraufam, kr je nekak čudn. Zdej unih 5 šaraufov bom odšaraufu brez problema, sam zanima me kako uno k pride ob gredi dol dt?

Evo slike za lažjo predstavo KLIK

LP

tist sam odspodej šravfncigr dej pa gor porin... sej mal se je treba pomatrat ampak pride do

drgač je pa to tud posebno orodje za to dol dajat

Objavljeno
tist sam odspodej šravfncigr dej pa gor porin... sej mal se je treba pomatrat ampak pride do

drgač je pa to tud posebno orodje za to dol dajat

Aja to mislš uno k ima dve lukni, ane. Drgač bom jutr probu pa da vidm kaj bo. Hvala.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!