Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Eh....s temi kg je bol tko. Men v prometnem od TZR-ke piše da ma 103kg :P :lol:

Objavljeno

dobr no vse rs ke majo tm 130-140kg .) sam se bol pozna če se mator pele en debel al pa če še kerga zraun peleš

Objavljeno

Jao sam to pa res, sm pelu kolega zadi k ma cca 100kg, pa je u klanc komi 90 šlo :cry: Še dobr d jih mam js mal vč k pou manj :kva2:

Guest lucy4s-adrenalin
Objavljeno

Ej sm od lucy frenda in mam eno ful velko prosno, rabm en del za aprilio 125 je pa to nek regulator izpusnih plinov. Trenutno mam motor na servisu in sm zvedu da bi me ta regulator nov kr neki kostov, in me zanima ce ve kdo za kasno sesuto aprilio al pa da bi se to dal kje dobit. Ce bo kdo zvedu kakrsno koli informacijo bi mu biv zlo hvalezn ce mi jo posreduje. Hvala ze unaprej

:yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: smrt budalam svoboda MOTORISTOM :) :) :) :) :)

Objavljeno

misles ventil RAVE?

Objavljeno
še enkrat za ta montizer ma kdo za prodat ker se moj ne da popravt

Tvoj amortizer se skoraj sigurno da popravit, jaz sem svoj zadnji amortizer dal na obnovo v firmo amortizer-sp, v dolu pri ljubljani se nahajajo. in sem dal skupaj z postnino nekaj manj kot 15k sit, in dela kot nov, se pravi kot mora. res majka!

Mene pa zanima nekej glede RAVE ventila. In sicer, zdej sem čist razstavu svoj motor, in sem ugotovil da ima moja aprilia ze serijsko RAVE ventil (valerossi replica, 98 letnik), in me zanima kk se zdj nastavi ta rave vetil, ker kolker se jaz spounem sem se z kolegu vozu ko nima RAVE ventila, pa se mi zdi da greta priblizn isto, torej nima navora pod manjsimi obrati.

Tam zraven na plastiki mam se nalepko, kk se kao nastavi in piše da more bit 7,5 - 8,5 mm razmaka tam ko je tista zajla ki gre iz celindra, iz ventila naprej v tako valjasto škatlco in tam so tiste nastavitve...

Mi lahk kdo razloži ka se zgodi če je bol našpanano al pa manj?! :hmm:

Guest lucy4s-adrenalin
Objavljeno
misles ventil RAVE?

Ne vem tocno za kaj je ta ventil pa kako se mu rece vem pa da nov pride 52 tisocakov.

Objavljeno
Tvoj amortizer se skoraj sigurno da popravit, jaz sem svoj zadnji amortizer dal na obnovo v firmo amortizer-sp, v dolu pri ljubljani se nahajajo. in sem dal skupaj z postnino nekaj manj kot 15k sit, in dela kot nov, se pravi kot mora. res majka!

Mene pa zanima nekej glede RAVE ventila. In sicer, zdej sem čist razstavu svoj motor, in sem ugotovil da ima moja aprilia ze serijsko RAVE ventil (valerossi replica, 98 letnik), in me zanima kk se zdj nastavi ta rave vetil, ker kolker se jaz spounem sem se z kolegu vozu ko nima RAVE ventila, pa se mi zdi da greta priblizn isto, torej nima navora pod manjsimi obrati.

Tam zraven na plastiki mam se nalepko, kk se kao nastavi in piše da more bit 7,5 - 8,5 mm razmaka tam ko je tista zajla ki gre iz celindra, iz ventila naprej v tako valjasto škatlco in tam so tiste nastavitve...

Mi lahk kdo razloži ka se zgodi če je bol našpanano al pa manj?!  :hmm:

to mene isto zanima ker imam notri rave pa ni nobene razlike med mojo pa od eniga kolega ko sploh nima notri rava

Objavljeno

A ni RAVE sam za nizke obrate? več navora-motor lepše teče skozi vse obrate

Objavljeno

RAVE ventil sploh ni predelava motorja... usaj ne u smislu vecjiga top speeda al pa bolsih pospeskov. Ta ventil samo odpravla napako 2t motorjev, ki je, da motor nima navora v nizjih obratih... Ta ventil pa samo veca al pa manjsa premer izpuha. Odvisno od obratov... s tem motoju daje navor tud pri nizjih obratih... Sam nevem ce stane lih 52k... Sam se mi pa zdi da ga Grilzz prodaja... sam nism preprican... en s foruma je sigurn. Glej pod podpis

pc

Objavljeno

Ticko tisti milimetri pa to so pomoje da nastelas ventil... podobn k fergazer (i think)

Objavljeno

ja mater, pa ja vem kaj je RAVE ventil, ampak tud to vem da so tisti milimetriza nastavitev, ampak mene pač zanima kaj se zgodi če js to bolj našpanam oz. manj. Pa kk se to pravilno nastavlja...

Drugo o tem ventilu pa tk al tk že vse vem!

Objavljeno

@TiCkO: Kolko jaz vem pri Aprilia RAVe-u ne moreš nastavlat obratov. Moraš samo tu pa tam žico našpanat, to pa je v servisni knjižici opisano..

PS: LEEEEPPPPPOOOO prosim ne spet nabijanja o RAVE-u...

Objavljeno

hm, in kaj s tisto žico nastavlaš? kolk je loputa odprta?, bom pogledu jutr..

Objavljeno

:angry: Če se ne motm je o rave ventilu že tema pa še o tem je blo že prevej napisanga tko da brez veze še nabijat o tem. :angry:

Objavljeno
@TiCkO: Kolko jaz vem pri Aprilia RAVe-u ne moreš nastavlat obratov. Moraš samo tu pa tam žico našpanat, to pa je v servisni knjižici opisano..

PS: LEEEEPPPPPOOOO prosim ne spet nabijanja o RAVE-u...

alo sem ogotovo da to sploh ne dela tak ko bi moglo bom mogo dat nekomu ko to obvlada pa da mi malo nastavi. kaj ze mas rsko

Objavljeno

imam sledeci problem ko se usedem na rsko mi od zadi nekje notri skripa tak ne stalno ampak veliko krat pa mi pa me zelo moti. kaj bi lahko to bilo

pa kaj ko vi prednje vilice do fula skup stisnete na mesti vam pol tak kod da bi luft not potegnalo naredi me zanima.

pa kolko je pribliznjo cena prednjih disk ploscic!

Objavljeno

Original spredne ploščice morjo bit okrog 8k

Objavljeno
Original spredne ploščice morjo bit okrog 8k

kak ponaredek od malosija al pa cesa

Objavljeno

za tale montizer sm že bil nek da bi ga dal obnovit pa se ne da fertik je z njim

Objavljeno

Kva je to montizer? To sploh nič ni! Reče se amortizer ker amortizira ne pa montira :blink: :ninja:

Objavljeno

Ja a je važn? Nekdo reče mortizer nekdo amortizer tko kot naprimer nekateri uplinjač eni pa fergazer al pa fergi, fergič. Ne razburjaj se zarad malenkosti.

Objavljeno

zakaj si preprican da se ne da obnovit?

kdo ti je to reku?

povj v cem je fora.. sliki ga da vidim?!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!