Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Ja a je važn? Nekdo reče mortizer nekdo amortizer tko kot naprimer nekateri uplinjač eni pa fergazer al pa fergi, fergič. Ne razburjaj se zarad malenkosti.

LOL - fergazer je tujka za vplinjač in v vsakem primeru pomeni vplinjač. Samo ni pravilno slovensko (vsak avtomehanik bi vedu o čem govoriš). Mortizer bi mogoče še nekako šlo ampak montizer pa res čist nč ne pomeni. Nikakor ne pomeni amortizer - mogoče se samo izgovori podobno. Ampak btw mi nimamo "piši kao što govoriš" kot naši južni sosedje... .) Sej ne rečem da jst govorim popolnoma pravilno slovenščino pa tud nič se ne razburjam. Samo opozarjam te da narobe govoriš. Men je drugače vseeno kako govoriš lahko bi se pa pošteno osmešil če bi to napisal kje drugje... Sicer rahlo :topic: vse skupaj ampak Its all for a good cause .)

Popravljeno . Popravil mjemec
Objavljeno (popravljeno)
zakaj si preprican da se ne da obnovit?

kdo ti je to reku?

povj v cem je fora.. sliki ga da vidim?!

Ponovadi pride fora v tem, da so ti amortizerji na vrhu nekako zarobljeni in da polnjenje ni mogoče (večinoma le pri <=125cc - cheep roba). Napolnijo ga enkrat in potem ga ni več mogoče naknadno odpirat in polnit <_<

Seveda, če je problem v tem, da je amortizer prazen in da deluje sam vzmet, ki te premetava po luknjah :wacko:

Popravljeno . Popravil Enzo
Objavljeno

jah, vem, je bilo isto pri men, ampak ko sem ga dal obnovit, mi je notr vse tisto zamenjal. Pa ti amortizerji so na olje in ne na plin..

Le nekateri majo plinske..

Objavljeno

TiCkO Objavljeno Včeraj, 07:01 PM

zakaj si preprican da se ne da obnovit?

kdo ti je to reku?

povj v cem je fora.. sliki ga da vidim?!

prepričan sm zarad tega ker sm ga že hotu dat obnovit pa mi ga ni mogu

Objavljeno (popravljeno)

js vem da je dal ticko oba se spredne vilce je dal pa zadn amortizer, pa so mu use obnovili pa zdej dela tk ko treba!

Popravljeno . Popravil Sash
Objavljeno

jap, pa je tud bil zadn amortizer čist fertik, še mastn je bil ful, ker je olje spuščalo..

kam si ga to dal obnavljat? kakemu lokalnemu mehaniku?!

pošl mail na firmo amortizer-sp pa boš vidu..

skor ne vrjamem da je mogoče da se ne da obnovit.

Objavljeno

Kero olje bi blo najbolše da bi vlil v menjalnik? mam pa stari model aprilije l.96

Objavljeno

ok, da se js mal nasmetim:

kot prvo - moderatorstvo: letos mam v soli TOTAAALNO stalo, in raj sm manj na motosvetu, pa da vsaj tta dva pofu*ana izpita nardim dokler mam cajt, pa tud z dostopom mam v vecini primerov tezave, tk d sm res dost manj na motosvetu k vcasih, in res sm rahlo preobremenjen, ne folgam vec tk k vcasih, k sm bil po 16 ur online... ...ce res mislite (v kar ne dvomim) da rabimo se enega moderatorja, in ce se zdite sami sebi primerni (ampak res PRIMERNI, ne le da si zelite biti!), pisite codeinu in/ali noise dati, ce se da kaj nardit glede tega...

kot drugo - vzdrzljivost (prosim, ne mi vec smetit, k niam vec tolk cajta za pucat k sm ga mel vcasih) - ja, aprilie so dost manj vzdrzljive k NSRke, ce pa postavte NSRko in RSko face to face na stezo, se bo pa tud vidl zakaj, a ne? aprilie so italijani (sam da gre), NSRke pa japonci (za japonce je huda zalitev, ce kupljeno vozilo ne deluje kot je treba), ze v tem je razlika. ampak vseeno - RSka gre!! :D

glede moci - najmocnejse 125 cc aprilie so imele 26 kW (razne Extreme in podobni primerki), to je 35 HP. mocnejsih serijskih street legal 125k ni.

masa - RS 125 do letnika '95 ma 115 kg, letnik '95 do danes pa 114 kg. AF1 ima 117 kg. RS 250 tehta 140 kg, Pista je verjetno kak kilogram lazja (ker nima luci, stenderja in podobnega).

pa za une zobnike antivibracijske gredi, ploscico RAVE ventila, pa mogoc se kak del masine se mi pa javite na PM ali zok@siol.net - nekok niam velik casa d bi natancno bral vsak post... :blush:

LP, Z.

Objavljeno (popravljeno)

pa če ima aprilia samo 115 kg jih ima moja tdrka 50kg. :closedeyes:

sm jo enkrat porival(je prijatlu crknla) :cry: in lahko povem da rska nima zagotovo samo 115kg. v njegovi prometni je pisalo pa 138kg.

pa še 2 linka(poglejte malo po boste najdli težo):

http://www.bikez.com/motorcycles/aprilia_rs_125_2001.php

http://www.rsbikers.com/

pri drugem linku kliknete na desni strani na fiche technique.

:kva2:

Popravljeno . Popravil dedo
Objavljeno

Zok je čist prov napisu sam je treba dobr prebrt pa vedt za kaj se je šlo. Namreč mi smo se pogovarjal kok KG ma shesterfieldka in sicer smo zdj ugotovl da jih ma 115. Te nove aprilije ki si ji ti porival :lol1: majo pa 139kg, k z letniki se je teža spreminjala :D

Objavljeno

sory, my mistake. sm slabo oz. nisem bral nazaj. :yea1:

Objavljeno
Zok je čist prov napisu sam je treba dobr prebrt pa vedt za kaj se je šlo. Namreč mi smo se pogovarjal kok KG ma shesterfieldka in sicer smo zdj ugotovl da jih ma 115. Te nove aprilije ki si ji ti porival  :lol1: majo pa 139kg, k z letniki se je teža spreminjala :D

ne, tisto je masa motocikla, pripravljenega na voznjo (suha masa - 114/115 kg - je s praznim tankom, brez olja v menjalniku, zavorah, vzmetenju, brez hladilne tekocine, itd. ) - 142 kil niti Zok neb dvignu kr tak, se vam ne zdi? :)

Objavljeno

Kdo ve kakšen Akumolator je za Aprilio RS 125 letnik 2001? Pa kok prbližn stane?Kje bi neoriginalnega uredu dobu k mislm d bom original ful preplaču? Se da tega starega še kako napolnit, kr je čist u kurci?Tnx!! čaw

Objavljeno
Kdo ve kakšen Akumolator je za Aprilio RS 125 letnik 2001? Pa kok prbližn stane?Kje bi neoriginalnega uredu dobu k mislm d bom original ful preplaču? Se da tega starega še kako napolnit, kr je čist u kurci?Tnx!! čaw

emm stane okol 8k mas pa zravn TC motoshopa eno stacuno z alkumolatorji tm sm jaz za mojo NSRKo kupla pa je cist ql...Papa

Glede starga pel do modela k ma uno za zmert akumulatorje pa ti bo on povedu moj je bil cist mrtu :(

Objavljeno

8000sit???? :eek:

moj za tdrko od varte je bil 4000sit, pa še bolj poceni obstajajo in seveda dražji.

je pol cenejši in motor vseeno vžge!

Objavljeno

sm mislu da se ne porabi tko hitro....

Sej jih daš enkrat na kolk let? pa mogoče je un ta dražji za 2 leta več

Objavljeno
jah, vem, je bilo isto pri men, ampak ko sem ga dal obnovit, mi je notr vse tisto zamenjal. Pa ti amortizerji so na olje in ne na plin..

Le nekateri majo plinske..

Kokr jst vem, je amortizer razdeljen notr na dva dela. V enem je olje, v drugem pa plin. Vmes je pa gibljivi bat. In plin blaži udarce .)

Objavljeno

ja pri plinskem plin blaži vdarce. Pri oljnem, sre preavi navadnem pa olje, in on ti da to notr vse novo, edino tiste štangice pa fedro maš staro!

Uglavnem, ne mislim se prepirat, piši mail tja pa boš vidu da je mogoče.

Objavljeno
8000sit???? :eek:

moj za tdrko od varte je bil 4000sit, pa še bolj poceni obstajajo in seveda dražji.

je pol cenejši in motor vseeno vžge!

ej model cena je odvisna od velikosti akomulatorja potem pa se kvaliteta an :D lohka ga pa menas na usak mesc pa das une 2k pol pa racuni kok te pride pol to v dveh letih k ga menas na mesc .)

Objavljeno

Maš tud več vrst akumulatorjev, priporočam suhga, jst tud ko bo kej dnarja ga nabavem, k pr polaganju mam povsod tiste kapelce od tekočine :)

Objavljeno

em...kr neki bom not butno. nism glih brau u cem se mente. mal se sprehajam po netu pa najdem tole sliko http://www.bikepics.com/pictures/366801/ . A ve kdo ka ma to za eno zadevo na gumah oz. felgah. aja pa se to... ql zmigouci :OK:

Objavljeno

To je pomoje nekak pobarvan al pa ma en trak gor tko prlepljen. Men se zdi da majo Yamahe R1 '05 isto narejeno že serijsko. Zgleda pa ubijalsko ja. Pa žmigavci tud... :OK:

Objavljeno

ta zadeva se da kupit u louisu. stvar ni glih draga pa se velik jo je. je pa to tak odsevajoc trak k se ga gor nalima. u sloveniji pa niti nism gledou a je al ni. uh zmigovcec mas pa povsod ogromn :>

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!