Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
tudi jaz sem na cagivi mislil, da imam "luft" in da je to oh in sploh narobe..nakar sem ugotovil, da je to prav...seveda vse v mejah normale :winkiss:

Isto je blo na moji aprilia pa sm vidu da je bla una podložka čist zdrajsna in to mu je dalo luft. Problem rešil z nakupom nove podložke :)

Objavljeno (popravljeno)
gre k burja tale aprilia. po luftu :worship:

alo sory k se nism javu zanč

sm biu na morju pa nimam telefona pr seb skos, pa tud ni blo več velik centkov gor :)

in povej tle če si kj rabu...

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno (popravljeno)

evo smo ga stestiral...

:evilgrin:

ima 27.5 HP na kolesu pri 11.000 obratov in 17.5Nm navora na kolesu pri malenkost vec kot 12.000RPM :whistle:

stislni so ga pa največ do 151kmh na testiranju.

evo par utrinkov

aja pa od hage petardo smo obcudoval :D

pa rore od biaggija ipd...

lp

post-9373-1216139206_thumb.jpg

post-9373-1216139253_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil FlamE#7
Objavljeno

A lahko vidimo to na kakšnem papirju, da ima 27,5 KM na kolesu? Skenirano al pa kaj...

Objavljeno

zakoooon :yea1:

Objavljeno

Če so od g. Boha podatki točni potem mislim, da smo si potem na jasnem. Nobena aprilia nima čez 30KM tastare cagive imajo pa recimo 32KM.

Debata končana.

Objavljeno
Če so od g. Boha podatki točni potem mislim, da smo si potem na jasnem. Nobena aprilia nima čez 30KM tastare cagive imajo pa recimo 32KM.

Debata končana.

Govora je o konjih na kolesu, ne pa na gredi.

Objavljeno
Če so od g. Boha podatki točni potem mislim, da smo si potem na jasnem. Nobena aprilia nima čez 30KM tastare cagive imajo pa recimo 32KM.

Debata končana.

čez pol urce dobite graf, je pa še nekaj kar mi je potencialno zmanjšalo za okoli 2 konja.

me je kasneje igor poklical, je rekel da je zelo presenečen ker je mislil da bo okoli 22HP (250 kroske tovarniške dosegajo 32konjev, enduro za cesto pa okol 25-26)... povedal je še, da imam izredno slabo ketno (prbl 0.5 konja) ter lahko v račun vzamemo da je 2t motor z 14k prevoženimi (z enim batom) in da gre kak konj do dva dol...

seprav z vsem tem vkup morda 30konjev ko sem vse predelave dal not. MORDA. No, več je blo učasih zih sam da mogoče ne 2 konja ampak manj...

števec laže presenetljivo zanemarljivo malo oz skoraj 0.

to pa upoštevite da imam 34dellorto, jollycorsa (+še skrajšan), karbonske lamele.

lp

Objavljeno

men pa ni jasn kko je lah največja moč pri nižjih obratih kot največji navor?! :unsure: a ni tko da če bi biu recimo navor vedno enak, višji kot so obrati višja je moč, torej če je več navora pri 12k rpm kot pri 11k, pomeni da je tut moč večja pri 12k? :hmm: pri istih obratih pomeni več navora = več moči :hmm: zna kdo razložit? če me sploh razumete kaj govorim....

Objavljeno

to ni mogoče, največji navor je vedno pri manjših obratih kot največja moč

Objavljeno
to ni mogoče, največji navor je vedno pri manjših obratih kot največja moč

noja sej to po logiki je sam k je tko napisu me je mal zmedlo ... :krneki:

Objavljeno

uh pa res, sploh nisem bil pozoren, verjetno se je zmotil

Objavljeno (popravljeno)

pa se drugač dost pozna če maš ferg 34 namest 28? pa če moraš dat pol športn filtr d pride fečji ferg bol do izraza

Popravljeno . Popravil mfink
Objavljeno (popravljeno)

evo je, ja ups najbrž sm se res zmotu je neprekinjena koniji verjetno... kar je pa tut lepo da mam najvišjo moč ubistvu čez 12k (jolly :worship: )

bom še enkrat ju3 vprašal za ziher.

aja ja, dejansko je 34 fergazer poleg avspuha največja pridobitev sploh kar lahko narediš.

poraba se pa za tok spremeni, da z 10l narediš okoli 160km..

športni filter nič ne vpliva na performance ampak samo na porabo.

važno je, da je pravilno vse nastavljeno.

aja pa še neki, to ni kr tko valar če ste opazil tut vetr piha ful zato da bi čimbol oponašu razmere na cesti. sprav je tok dejansko zdele =)

a mi lahko kdo pove kdaj se menja bat na rsi (po zakonu :P )

post-9373-1216159303_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil FlamE#7
Objavljeno

no ja največji navor maš na 10k-10500 rpm, moč pa na 12000 cca... kul to :yea1:

Objavljeno (popravljeno)

se opravičujm k se pr vas mreža ne vidi... je čist na tenko narisana..

jap max navor se pojavi dvakrat- 10250 in 10750, je pa visok (okol 17) od 9500 pa do 12000 skor.. (itak je pa navor brezveze mi rabmo konje :D :D :D )

res sm fuul zadovoln. upam da komu to pomaga pri taki al drugačni izbiri. :worship:

Popravljeno . Popravil FlamE#7
Objavljeno
se opravičujm k se pr vas mreža ne vidi... je čist na tenko narisana..

jap max navor se pojavi dvakrat- 10250 in 10750, je pa visok (okol 17) od 9500 pa do 12000 skor.. (itak je pa navor brezveze mi rabmo konje :D :D :D )

res sm fuul zadovoln. upam da komu to pomaga pri taki al drugačni izbiri. :worship:

A so ti kej rekl kok prbližn nej bi jih blo na gredi?

Objavljeno

nope...

ker me tut ne zanima :D.

zarad mene če jih ma 500 :whistle:

Objavljeno
aja pa še neki, to ni kr tko valar če ste opazil tut vetr piha ful zato da bi čimbol oponašu razmere na cesti. sprav je tok dejansko zdele =)

lahko mal to mal bolj razložiš prosm?

Objavljeno
aja pa še neki, to ni kr tko valar če ste opazil tut vetr piha ful zato da bi čimbol oponašu razmere na cesti. sprav je tok dejansko zdele =)

kje ma pa veter kaj veze?? :unsure: ubistvu največja moč in največji navor sta enaka na štartu in pri 150km/h tko da ta veter res nebi razumu :unsure: za končno pa zračni upor upošteva sam k valjar žlajfa pač tok kt bi biu upor vetra nardi ta upor pač ta valj s tem da mal zavira... vetr sploh nima veze sej je spredi motor upet nikamor ga nebo odpihnilo :evilgrin: :worship:

aja bat pa naj bi se menjalo na 16k km kolkr vem

Objavljeno

Verjetno ta veter pride bolj do izraza pri RAM AIRu... Pri RSki pa res dvomim da kej vpliva.

Objavljeno

k ne piha tist vetr zard hlajenja? vetr piha v kilar d se hladi ane?

Objavljeno
lahko mal to mal bolj razložiš prosm?

ja baje da hladi da je taprava temperatura...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!