Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Take out pipe in expansion chamber, take off blanking plate where exhaust connects to cylinder and fit/connect/check powervalve. Re-jet bike and fit colder spark plug. (Check connect.to/aprilia for details on all restrictions including cdi on some models and ngk website for spark plug info)
Objavljeno (popravljeno)

Jah no sj poznamo te strani, sam še vedno ne vem kje so blokade v IZPUHU

pa kake fotke se tut nebi branu

Popravljeno . Popravil zigaspy
Objavljeno

Ma ne da se mi več.

Itak nima veze, ker je tu redkokdo ki ima jajca sploh žarnico zamenjat, kaj šele po mašini dirat.

Objavljeno
Jah no sj poznamo te strani, sam še vedno ne vem kje so blokade v IZPUHU

Odšraufi pa poglej, če niso na začetku so pa v loncu ane!

Objavljeno (popravljeno)

Grilzz s tem se pa js nebi strinju, in ti tut ne če bi vidu ti zdle barvo moje tipkovnice (prej je bla bela, zdj pa je malo potemnila)

Ja sm odšraufu, zdj pa ne vem a se mi splača izpuh žagat al kaj je terba narest d bi dobu kšnga konjička več :hmm:

Popravljeno . Popravil zigaspy
Objavljeno

Na cagivah kokr sm slišov je to tko da je v loncu, in moraš pol razrezat lonc da dobiš vn, pol pa nazaj zavarit.

Kot sem že reku, tko sem slišov, jst nisem mel blokade tko da zagotovo ne vem :)

Objavljeno
Ei kdo ve kje se da dobit kšno večjo dizo, bi bla 130 dost za odprt airbox?Zdj mi pod štandgasom kr mal crkuje :grim

stvar je taka. tega neboš mogo nikakor zregolirat če boš odprl airbox. jaz imam notri 135 dizo. paprvit oni vijak do konca kolko gre. pa gas lahko nabiješ na mesti in malo zatrukira ampak gre prek. med vožnjo pa ne daš pri 1,5-4k rpm ful gasa pol naprej pa lahko pribiješ gas do konca.

Objavljeno
Jah no sj poznamo te strani, sam še vedno ne vem kje so blokade v IZPUHU

pa kake fotke se tut nebi branu

blokada v izpuhu je na koncu izpuha ko se zmanjšuje krivina. pa vreži narazen vse pa popolnoma sprazni stvarco pa bo velika razlika proti zdaj.

Objavljeno

To s cdijem se ne splača nevem kok edin zajebeš lohk pa si v kurcu.

Objavljeno

se splača, drgač motor težko spravš čez 5000 obratov na minuto

Objavljeno

Ja zdj si pa tko povedu kokr da bi ga mogu eno minuto tišat da bi pršu čez 5.000rpm. Je mal upadec v moči sam k prestavljaš na visokih vrtljijih se tega ne občut.

Objavljeno

malo :topic: samo vse eno. ma gdo kaki športni izpuh za prodat. pod nujno rabim

Objavljeno

sm nov na tem foromu tk da mozno da je ze bla debata tem. vseeno bi pa nekoga prosu da mi na to odgovori... mam rs 125, odblokirano, rave. zadnic sm pa iz airboxa dau dol tiste dve cevke tk da ma zdj dost bolsi zvok. zdj me pa zanima ce je to kaj skodlivo za masino... da ne prevec zraka dobi al kaj takega....

brez teh cevk sm naredu kakih 300 km pa nism opazu nobenih problemov razn tega da ga izpod 3000 malo zadusi...

nebo nc narobe ce se bom se naprej pelau brez tega? al je mozno da se kaj zjebe?

Objavljeno

V skrajnem primeru ti lahko cilinder prepiha. :devil:

Objavljeno
sm nov na tem foromu tk da mozno da je ze bla debata  tem. vseeno bi pa nekoga prosu da mi na to odgovori... mam rs 125, odblokirano, rave. zadnic sm pa iz airboxa dau dol tiste dve cevke tk da ma zdj dost bolsi zvok. zdj me pa zanima ce je to kaj skodlivo za masino... da ne prevec zraka dobi al kaj takega....

brez teh cevk sm naredu kakih 300 km pa nism opazu nobenih problemov razn tega da ga izpod 3000 malo zadusi...

nebo nc narobe ce se bom se naprej pelau brez tega? al je mozno da se kaj zjebe?

dej si nastavit fergazer... k zdej ma mal prevec zraka... (ni optimalen izkoristek)

Objavljeno

Jah no sj men ga u nizkih obratih tut čist zamuri če dam ful gasa, js mam to narjen že ene 3-4k km pa še dela :D .Ja fergija mal nastav, čeprov nouš mogu skor nč saj js ne kr mam tist vijak za gorivo prvit že dokonca.

Objavljeno
Jah no sj men ga u nizkih obratih tut čist zamuri če dam ful gasa, js mam to narjen že ene 3-4k km pa še dela  :D .Ja fergija mal nastav, čeprov nouš mogu skor nč saj js ne kr mam tist vijak za gorivo prvit že dokonca.

ja pol pa daš malo večjo dizo noter. z dizo 135 se da kar fajn nastavit fergazer če je odpt airbox. malo se je treba igrat in imet živce. drugače pa imam že cca 600-700km odprt airbox paš se vedno dela tak da ni neke nevarnosti.će pa maš še orginal dizo pol pa dobi malo preveč zraka in pol ni istega izkorsitak moči

Objavljeno

Jah in kje dobim tako neoriginalno dizo?Ne da se mi glih po useh serviserjih sprašvat.

Objavljeno

Malo dvigni iglo ! Probaj par različnih položajev in boš že začutil kje bo najbolje delalo. Pa 135 diza :grrr Jest mam 165 notri.

Objavljeno

Jst mam tud odprt airbox pa se mi zdi da je še original diza. Pa ni niti blizu tega da bi bil do konca zategnjen vijak, a pol naj bi blo vredu :hmm: ?

Dela pač vredu, edin na niskih obratih glih ne smeš navit gas do konca ker ni glih efekta, sam hej, je pač 125ka :)

Zdej tko ko je, sem sam nastavil, ker če bi navil v eno stran bi mašina lavfala na preveč obratih, v drugi strani bi pa.. hja crkenla :)

Objavljeno
Malo dvigni iglo ! Probaj par različnih položajev in boš že začutil kje bo najbolje delalo. Pa 135 diza  :grrr  Jest mam 165 notri.

Igla???A lohka bucko :D Ne kaj in kje je to pa kako se štela???

A pol nj dam kr 165 dizo, a se kj pozna kuk kuri pol??

Dolenc, ti maš pa eno čudno RSko d ti nč ne jebe :lol1:

Objavljeno

Iglo maš v fergazerju, ni ti treba razstavljat vsega, sam znameš tist pokrov kjer pride zajla not in znameš zajlo, odstraniš iglo, jo premakneš in daš nazaj not

Če rabiš veš benza jo dvigni

Objavljeno

Mhm bom probu uštimat, čeprov se zdj fuul nerad dotikam motorja k sm čiiiiist jezn zarad nega :angry: .Pa starci se sploh niso opazl d je spodi mal podrsan :OK:

Drgac pa kako nj bi zgledala ta igla?Pa kako se to premika (nastavlja) je kk vijak al WTF???

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!