Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
a dej ne seri z bučkam k ti bo kdo še verjev. :rolleyes:

ti si mew kao 35 konjev, pa sam avzpuh menjan a flamečy jih ma pa 27, pa ma skor čist vse zamenjan.

jao jao, mal se prej pozanimej kaj govoriš.

Ej sam maš ti big kohones, da kej tazga sesirju napišeš :huh: Ker letnik pa ma tale tvoi flemčy? Ker starejši letniki so bli velik bolj zmožni od današnjih komercjalnih đojc z lepo plastiko! Letnik 97na primer :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Brejker
Objavljeno
a dej ne seri z bučkam k ti bo kdo še verjev. :rolleyes:

ti si mew kao 35 konjev, pa sam avzpuh menjan a flamečy jih ma pa 27, pa ma skor čist vse zamenjan.

jao jao, mal se prej pozanimej kaj govoriš.

Dete mlado! Vse RS125 l.95 in 96 chesterfield barve so imele 35 konjev oz. 25 ali 26kw vpisanih v prometno dovolenje!In to je zame kao verodostojen podatek!Nisem navedel konjev z izpuhom!To tk ne vem!Kar se pa konjev na gredi ali kolesu tiče pa...Kdo od nas takrat ali vas šmrkačev pa plača merjene konjev?Za kater serijski motor na svetu pa imaš podatek naveden za konje na kolesu?

Glej zraven sem bil ko so na rabljeni R1 l.2004 merili konje in jih je imela 144 na kolesu in kaj na zdaj vsi govorimo,da jih ima 144?oziroma tisti,ki so videli več ali manj naj tako govorijo?Al vsak pove podatek naveden v prometnem?Se pravi 172konjev.

Objavljeno (popravljeno)
ja pa tut na gredi odprta rs-ka z arow izpuhom nima 35 hp.

Recimo,da ti je oproščeno,ker si mlad. :whistle: Za v bodoče pa imate tu stran,kjer imate vse podatke za "vse" motorje!Seveda za odprte modele in na gredi :evilgrin: !

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/apr..._rs125%2096.htm

Tu pa imate pod podatki napisano še malo primerjavo med aprilio in cagivo mito.Je mel aprilia že leta 93, 34konjev in šla 171 realnih :naughty: :naughty:

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/apr..._rs125%2094.htm

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Kaj za mojo piše? 2000letnik:

Max Power

34 hp- 24.8 kW @ 11250 rpm

:headbang: Zakaj jo pol na 12kosov vrtim? :evilgrin:

Objavljeno

na tej strani pa nekateri podatki ne štimajo

Objavljeno
Kaj za mojo piše? 2000letnik:

Max Power

34 hp- 24.8 kW @ 11250 rpm

:headbang: Zakaj jo pol na 12kosov vrtim? :evilgrin:

ne bod preveč vesel ;) v leru se je tud men mito vrteu čez 13 :naughty:

Objavljeno
Kaj za mojo piše? 2000letnik:

Max Power

34 hp- 24.8 kW @ 11250 rpm

:headbang: Zakaj jo pol na 12kosov vrtim? :evilgrin:

pri tistih obratih ima največjo moč, potem pa začne moč padat.

Objavljeno (popravljeno)

Sej vrti se lhko tud 13 če vozniku tako paše :closedeyes: Do 12 skor vedno šaltam_da bi šu čez se mi ne zdi potrebno, ker ko šaltaš v višjo in s5 nabašeš tist gas do pleha sam beži izpod riti :worship:

Zgleda da se bom mogu navadt na 11250 šaltat :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Brejker
Objavljeno
Kaj za mojo piše? 2000letnik:

Max Power

34 hp- 24.8 kW @ 11250 rpm

:headbang: Zakaj jo pol na 12kosov vrtim? :evilgrin:

Sej vrti se lahko tud 13 če vozniku tako paše :closedeyes: Do 12 skor vedno šaltam_da bi šu čez se mi ne zdi potrebno, ker ko šaltaš v višjo in s5 nabašeš tist gas do pleha sam beži izpod riti :worship:

Zgleda da se bom mogu navadt na 11250 šaltat :rolleyes:

Nisem prepričan ampak mislim,da so aprilije oz. več teh 125ccm 2takt po l.00 al kdaj že blo malo drugačnih za naš trg,z manj konji.Sam se res ne spomnem točno!Je pa očitno imela popolnoma odprta skozi isto konjev.

To,če ima največjo moč pri 11250 še ne pomeni,da moraš točno tam šaltat.Po moje je "bolje" oz. bolj gre,če greš do 12000,ker potem ko šaltaš manj padejo obrati in imaš takoj več konjev oz. navora na razpolago.Ko smo tekmovali sem navzgor šaltal brez sklopke in se tud pozna,ker manj padejo obrati

To je čisto moje mišljenje tako,da če kdo misli drugače naj pove..

Objavljeno

če je menjalnik dobro skonstruiran, bi moral pri menjanju v višjo brzino iz največje moči šaltati v največji navor

Objavljeno

Sej se nebom zdej grizu pa mel neprespanih noči ker "slučajno" šaltal na 11250+-100 obratov :rolleyes: 12 se mi zdi najlepša meja. Res pa je, da nesmejo obrati preveč padt. Ponavad mi padejo na 8-9K in pol gass naprej (odvisn od ceste in trenutka kako vozim)

Objavljeno (popravljeno)
Sej se nebom zdej grizu pa mel neprespanih noči ker "slučajno" šaltal na 11250+-100 obratov :rolleyes: 12 se mi zdi najlepša meja. Res pa je, da nesmejo obrati preveč padt. Ponavad mi padejo na 8-9K in pol gass naprej (odvisn od ceste in trenutka kako vozim)

js ga v rdečem polju sploh ne vozim oz. če ga je to samo priložnostno za par sekund...

...večinoma prestavlam na okoli 9k .)

aja pa še to...ti si tk reko da ti tam na nizkimi obrati zafrkava ...če se ne motim?

Popravljeno . Popravil sonda
Objavljeno
če je menjalnik dobro skonstruiran, bi moral pri menjanju v višjo brzino iz največje moči šaltati v največji navor

Aja?Zelo zanimivo!Če pomisliš bi blo tako res logično in najbolje!Bo treba to sprobat,da vidimo,če res.Sam je pa zanimivo,da ne padejo vedno obrati za isto število.Bo treba mal grafe pogledat.Pri avtu ni tako,če mal pomisliš.Sam spet kakšno avto mašino primerjat...Si mi dal kaj mislit in neki dela spomladi :D

Objavljeno
js ga v rdečem polju sploh ne vozim oz. če ga je to samo priložnostno za par sekund...

...večinoma prestavlam na okoli 9k km .)

:worship: :worship: :worship: :worship:

Mojo sem pred blokado prestavil samo,kadar sem bil :zzz: :doze: ponoči iz diskoteke domov.Verjetno je zato dvakrat zaribala :whistle:

Objavljeno
js ga v rdečem polju sploh ne vozim oz. če ga je to samo priložnostno za par sekund...

...večinoma prestavlam na okoli 9k .)

aja pa še to...ti si tk reko da ti tam na naki zafrkava po nizkimi obrati...če se ne motim?

Mudel maš pa isto mašinco kukr jest :worship: (more kkšna turca padt_pa slikat obe skupy :blush: )

9je pa mal premal no :doze: če se na 7šele začne (na 9-10šaltajo đeki na Yamahcah 4takt)

Da me zajebava?! Ne ne, na 7k se zbudi :yawn: pol se ji pa ščupa. Morm spucat resonanco in RAVEta .) (pravzaprav komaj čakam :grim )

Objavljeno
Mudel maš pa isto mašinco kukr jest :worship: (more kkšna turca padt_pa slikat obe skupy :blush: )

9je pa mal premal no :doze: če se na 7šele začne (na 9-10šaltajo đeki na Yamahcah 4takt)

Da me zajebava?! Ne ne, na 7k se zbudi :yawn: pol se ji pa ščupa. Morm spucat resonanco in RAVEta .) (pravzaprav komaj čakam :grim )

a še kr se nis tega lotu :D ah sj ene par mescu maš še cajta :P

Objavljeno

Ma fotr neki sanja eno restavriranje Vespe pa nimam placa :headbang: Sm mislu narest nosilce za oba kolesa (da bo motor plaval) sm mislu uzet dol kolesi (umes narest iz Carbona obe strehci) obroče od koles sm mislu pobarvat v rdečo.a bi blo to ql?

Objavljeno
Ma fotr neki sanja eno restavriranje Vespe pa nimam placa :headbang: Sm mislu narest nosilce za oba kolesa (da bo motor plaval) sm mislu uzet dol kolesi (umes narest iz Carbona obe strehci) obroče od koles sm mislu pobarvat v rdečo.a bi blo to ql?

aja a znaš sam iz carbona delat?....ja na feltno pa sam un trak nalimi pa je an jest sm ga hotu pa nker drzala zj ne dubim :D

Objavljeno
:worship: :worship: :worship: :worship:

Mojo sem pred blokado prestavil samo,kadar sem bil :zzz: :doze: ponoči iz diskoteke domov.Verjetno je zato dvakrat zaribala :whistle:

v bistvu rska nima blokade.

Objavljeno
v bistvu rska nima blokade.

Kaj pa je pol to ko pride obratomer v rdeče polje in zatorkira in ne gre do konca obratomera?

Objavljeno

aja...pa zj ko mam nanovo skop nareto lahko ž samo z malo več kot 7k obratov prehitevam pa vse...se ful pozna (vredo kompresija pa to)... :winkiss:

Objavljeno
Kaj pa je pol to ko pride obratomer v rdeče polje in zatorkira in ne gre do konca obratomera?

Pomoje bo še kej v CPIju :hmm: (čeprav je še nikol nism tok zavrtu)

Objavljeno
Kaj pa je pol to ko pride obratomer v rdeče polje in zatorkira in ne gre do konca obratomera?

če zatrokira je zanič svečka.......ti motorčki v bistvu res nimajo blokade, ampak se mašina sama zaradi sil ki delujejo na bat pri premikanju gor-dol (to je pogojeno z težo in hodom bata, težo vztrajnika, kompresijo,... ) ni sposobna zvrteti bolj kot se

Objavljeno

Po moje pa majo tako kot vsi ostaki drugače bi tk skuro vse.Sej pa ko prideš do tja spusti isti zvok kot avto ali drug motor,ko pride do blokade

Objavljeno

to pa ni res, če se vklaplja blokada to točno slišiš, ko zabija........smo lih zadnjič probavali, twingo 1,5dci tudi nima blokade obratov, zvrti se do 4900RPM naprej pa ne gre, pa nič blokada ne tolče ampak ima konstantne obrate, medtem ko se bencinar zvrti do 6500RPM, ampak se tam vklopi blokada ki prekine vžig in počaka toliko da obrati padejo pod mejo in spet vklopi vžig, ko obrati dosežejo mejo spet odklopi vžig in tko naprej

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!