JMatic Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 Po moje pa majo tako kot vsi ostaki drugače bi tk skuro vse.Sej pa ko prideš do tja spusti isti zvok kot avto ali drug motor,ko pride do blokade nima nima. ma koci prou
sesir Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 to pa ni res, če se vklaplja blokada to točno slišiš, ko zabija........smo lih zadnjič probavali, twingo 1,5dci tudi nima blokade obratov, zvrti se do 4900RPM naprej pa ne gre, pa nič blokada ne tolče ampak ima konstantne obrate, medtem ko se bencinar zvrti do 6500RPM, ampak se tam vklopi blokada ki prekine vžig in počaka toliko da obrati padejo pod mejo in spet vklopi vžig, ko obrati dosežejo mejo spet odklopi vžig in tko naprej Zanimivo,kak taj ma to nareto,da samo obstojijo obrati!? No sej ta zvok spusti RS po mojem spominu.Bom zdaj aless klico on je manj cajta kar jo je mel in ga bom vprašu.Na dizlu nisem nikoli probal do blokade-nima smisla.Yamaha tzr125 l.95 je mela,ker ko mi je to pol neki crknalo,ni bilo te blokade in se je včasih zasukal obratomer še mimo številk.Pol pa sem dal v delta team mislim 300mark pa so popravili.
k0ci Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 če je šel preko rdečega je bil verjetno obratomer zanič.......se pa strinjam ja, nima smisla dizla tiščat do konca, vendar smo na šihtu moral mrzlega dizla vžgat in ga v prostem teku žgat kokr da za 30 sekund, da smo vidli če pušča nafta na konektorju cevi ki pride na mašino, 120 avtov smo tko zmučli :whistle:
sesir Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 :worship: mate zgleda prav! Pravi da njegova je na 14000 obstal obratomer na mestu.Med vožnjo pa na 12500.Zanimivo.Jz se res ne spomnim tk dobro več.Je le 12let.Sem mislim,da ima "vsaka" mašina neko blokado na elektoniki glede na obrate. Koci si bil ti v Malencih 2005?
sesir Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 če je šel preko rdečega je bil verjetno obratomer zanič.......se pa strinjam ja, nima smisla dizla tiščat do konca, vendar smo na šihtu moral mrzlega dizla vžgat in ga v prostem teku žgat kokr da za 30 sekund, da smo vidli če pušča nafta na konektorju cevi ki pride na mašino, 120 avtov smo tko zmučli :whistle: Ne neki na elektroniki.Ko je pri 7000 neki cukala,do 9000 pol pa se ji je zmešalo pa je sam šla dokler nisi spustil gasa.Pa mrzla je vžgala sam na potiskanje in to dolgotrajno.Sej takrat so mi povedali kaj je bilo narobe oz. kaj so menjali!Sam jz sem mel že RS doma in mi je bilo tk vseeno!Sam da vse dela in da prodam! 120mašin je zdaj takih v avtih,ki se kot novi vozijo po cesti?Ker predvidevam,da stran jih niste vrgli :whistle:
k0ci Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 če je od 7 do 9k rpm trokirala si mel še nepredelan CDI, tam je bil en jumper not ki si ga moral precvikat da je potem vlekla na polno, ta jumper na CDIju je bil ena izmed blokad za čistejši izpuh in 11kW omejitev ja itak da se vozijo ja, če bi ti videl kaj se dela z novimi avti ( twingači in clioti konkretno)ga ne bi nikoli kupil :whistle: ...dejmo to debato nadaljevat v 125ke javite se
FlamE#7 Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 :worship: mate zgleda prav! Pravi da njegova je na 14000 obstal obratomer na mestu.Med vožnjo pa na 12500.Zanimivo.Jz se res ne spomnim tk dobro več.Je le 12let.Sem mislim,da ima "vsaka" mašina neko blokado na elektoniki glede na obrate.Koci si bil ti v Malencih 2005? N I M A blokade.. pač negre več.. ja na mestu gre tam do 14.000 skor usakmu v vožniji pa od motorja do motorja... tok. mamo na vasi 3 rse pa cist usm drgac prime (enim pr 7000 enim pr 8000) pa cist usakmu drgač spusti.. k nissan GT-R :D
FlamE#7 Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 Dete mlado! Vse RS125 l.95 in 96 chesterfield barve so imele 35 konjev oz. 25 ali 26kw vpisanih v prometno dovolenje!In to je zame kao verodostojen podatek!Nisem navedel konjev z izpuhom!To tk ne vem!Kar se pa konjev na gredi ali kolesu tiče pa...Kdo od nas takrat ali vas šmrkačev pa plača merjene konjev?Za kater serijski motor na svetu pa imaš podatek naveden za konje na kolesu?Glej zraven sem bil ko so na rabljeni R1 l.2004 merili konje in jih je imela 144 na kolesu in kaj na zdaj vsi govorimo,da jih ima 144?oziroma tisti,ki so videli več ali manj naj tako govorijo?Al vsak pove podatek naveden v prometnem?Se pravi 172konjev. Recimo,da ti je oproščeno,ker si mlad. :whistle: Za v bodoče pa imate tu stran,kjer imate vse podatke za "vse" motorje!Seveda za odprte modele in na gredi :evilgrin: !http://www.motorcyclespecs.co.za/model/apr..._rs125%2096.htm Tu pa imate pod podatki napisano še malo primerjavo med aprilio in cagivo mito.Je mel aprilia že leta 93, 34konjev in šla 171 realnih :naughty: :naughty: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/apr..._rs125%2094.htm ej jest res nevem a tebe usak nategne k ma 5 minut cajta? EDINA RAZLIKA MED CHESTERFIELD IN DANASNJO RS JE 34 ORIGINAL FERGAZER. pa izpuh brez katalizatorja... in jst mam tocno tko nrjen oz. se bols izpuh in ves kaj? mal si nazaj poglej sm samo za take ljudi kot si ti objavil rezultate iz akrapoviča da bi poročal da ima prerihtana itd okol 27-28 konjev NA KOLESU. TO PA JE VERODOSTOJNO! ne pa une strani k pisejo gor kao tehnicni podatki pa tko. a te niso nikol naucil- VEDNO DVOMI! sicer pa so mi rekl tm da sm meu manj konjev zaradi ketne ki je bila cisst fertik (k sinus je dol visela :D ). a bo zdej? za use? kej ni jasno? pejte nazaj pogledat use ze predebatiran... tud jst tebe. ajd ne bod preveč vesel ;) v leru se je tud men mito vrteu čez 13 :naughty: res so neki veseli pa pametni usi skp vidm da se mi "stari clani :D " sploh nocmo vec kregat smo ze obupal :D
FlamE#7 Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 (popravljeno) A je to slučajn Akrapovičeva delavnca? :blink: (vidu sm jo v motoSIju) je. sej more bit se ena slika.. aja pa sej ti pise na steni tm na sliki.. aja kdo je to čarman iz medvod :D :D :D :D Popravljeno December 18, 2008. Popravil FlamE#7
FlamE#7 Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 Nisem prepričan ampak mislim,da so aprilije oz. več teh 125ccm ... lej ti res sam nabijaš klele raj bot tih pa ber k pa da se pržigaš pa folk zavajaš pismu no.. letnik je pa 07
Stafuc Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 res so neki veseli pa pametni usi skp vidm da se mi "stari clani :D " sploh nocmo vec kregat smo ze obupal :D stari borci, nova bitka :P
sesir Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 mal si nazaj poglej sm samo za take ljudi kot si ti objavil rezultate iz akrapoviča da bi poročal da ima prerihtana itd okol 27-28 konjev NA KOLESU. TO PA JE VERODOSTOJNO! ne pa une strani k pisejo gor kao tehnicni podatki pa tko. a te niso nikol naucil- VEDNO DVOMI! sicer pa so mi rekl tm da sm meu manj konjev zaradi ketne ki je bila cisst fertik (k sinus je dol visela :D ).a bo zdej? za use? kej ni jasno? pejte nazaj pogledat use ze predebatiran... tud jst tebe. ajd res so neki veseli pa pametni usi skp vidm da se mi "stari clani :D " sploh nocmo vec kregat smo ze obupal :D Očitno vi kao pametni stari člani slabo berete!Tip je samo vprašal koliko konjev ima odprta!In uradno po papirjih jih ima 25kw!Pa mene boli k...kaj ti nabijaš o kolesu ali pa ne nabijaš!Ker pol po tvoje so verodostojni podatki od akrapoviča na kolesu,zame so lahko od arowa,drugega leovincija itd...Pa pol vsi na svetu nimajo prav samo en mali Slovenček,ki nas je vseh za eno ulico v USA ve več kot vsi ostali :whistle: Jupi!!!Daj še vse ostale na svetu to prepričaj!Uradni podatki so taki in konec!Glede tej linkov,ki sem jih pa jaz dal pa itak,da obstajajo tiskarski šrati kot pri vseh medijih na svetu! je. sej more bit se ena slika.. aja pa sej ti pise na steni tm na sliki.. Aja?Pol je moja garaža verjetno tud pri njemu doma ker ima gor nalepko akrapovič,moja cisterna za kurilno olje je tud pri njem doma!Če samo iz tega sklepaš!Aja drug zid je pa od Elise,ker na postrih piše Elisa :naughty: aja kdo je to čarman iz medvod :D :D :D :D Tako pameten pa... :whistle:
FlamE#7 Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 bravo reesko :worship: nc treba bo zborbat tole... kaj nej se ti z igorjevim tičom v roki slikam? hehe.. lej jst ti sam povem da te usak nategne k ma 5 minut cajta... sej u URADNIH podatkih je tut da se kitajski zid vid iz vesolja, pa se ne.. pa u srednjem veku je tut v URADNIH podatkih pisal da čarovnce obstajajo.. nevem a se sam men gre kle da je motosvet cimbolj verodostojen.. pač se grem eksaktiko pa pikolovstvo, sam nevem mogoce bo komu pomagal... drgač pa če ti sede napiš da ma 1001 konja... bmk po pravic če bo koga zanimal za dejstva bo že uprašu
sesir Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 (popravljeno) ja,ja,ja sej ne rečem,da nimaš dost prav kot tudi marsikdo kdo drug.... Sam to ne gre večini dopovedat zato se pač moramo držat določenih pravil oz. sistema....Pa daj dalje v 125javite se...lahk še velik več o tem....Ker men res ni težko rečt nisem mel prav oz.nisem vedel! Sam gremo v neko tapravo temo,da ne bo spet nekdo......to je le tema RS...sej pa se ni nihče od nas rodil najpametnejši! Popravljeno December 18, 2008. Popravil sesir
Stafuc Objavljeno December 19, 2008 Opozori Objavljeno December 19, 2008 Flame pusti jih, saj ne vejo kaj govorijo :P
Brejker Objavljeno December 20, 2008 Opozori Objavljeno December 20, 2008 _Da nebo samih: :topic: istov... :glare: Dons sm pobrou use oblekce iz moje lubice kar se je le dalo :photo: Sm sklepal, da se če dost dolg poznava, da odvrže lepo perilo in mi pokaže the real thing :D Ko mal občudujem motor mi ne da mir misel, da je nebi predelal v "nagca" k zgleda huuudooo B) Sam rajš ne. Če cilamo na Šport- naj bo šport :P Je pa ena scena... Udzady pr lučeh (in CPIju) mam frei en konektor :? Da zlenga izoler traka ne omenjam(od prejšnga lastnika :grrr ) Slikce sledijo.
norc 16 Objavljeno December 20, 2008 Opozori Objavljeno December 20, 2008 _Da nebo samih: :topic: istov... :glare: Dons sm pobrou use oblekce iz moje lubice kar se je le dalo :photo: Sm sklepal, da se če dost dolg poznava, da odvrže lepo perilo in mi pokaže the real thing :D Ko mal občudujem motor mi ne da mir misel, da je nebi predelal v "nagca" k zgleda huuudooo B) Sam rajš ne. Če cilamo na Šport- naj bo šport :P Je pa ena scena... Udzady pr lučeh (in CPIju) mam frei en konektor :? Da zlenga izoler traka ne omenjam(od prejšnga lastnika :grrr ) Slikce sledijo. tja pride rave
apriliaracing Objavljeno December 20, 2008 Opozori Objavljeno December 20, 2008 Jas mam na tuoniču štekar za rave na desni pod tankom!!
Brejker Objavljeno December 20, 2008 Opozori Objavljeno December 20, 2008 tja pride rave Pol sem ostal gladko brez njega? Me je majstr nategnu in ga pobral vena al je sam elektriko za le tega vn uzeu?! Am gledu mal na ebaju pa ni to tok drago :S a je vseeno strošek :unsure:
norc 16 Objavljeno December 21, 2008 Opozori Objavljeno December 21, 2008 Jas mam na tuoniču štekar za rave na desni pod tankom!! pod tankom se priklopi rave, a sam rave ima zadaj pod zadkom elektroniko ki ga regulira
Brejker Objavljeno December 21, 2008 Opozori Objavljeno December 21, 2008 (popravljeno) Če rečmo da nimam RAVE elektronke. Uzamm ventil ven iz mašine al ne? (če bi se hotu nujno vozt?) Al je bolš če ga not pustim in se ne zmenim za elektronko (ko je že tako malo mehanskih delov :headbang: _more bit elektronka umes) Kako RAVEventil pomaga pri vožnji? Na manjših obratih malo priduši avspuff_da poveča kompresijo al kko? Če bi mel skos odprtga bi mi pol tolk več bencina žrla?! :blink: Hvala za odgovore. p.s. Zakaj potem nad 7k obratov "brcne" v rit ko nimam elektronke zanj? :blink: :blink: Popravljeno December 21, 2008. Popravil Brejker
mitiž46 Objavljeno December 21, 2008 Opozori Objavljeno December 21, 2008 Če rečmo da nimam RAVE elektronke. Uzamm ventil ven iz mašine al ne? (če bi se hotu nujno vozt?) Al je bolš če ga not pustim in se ne zmenim za elektronko (ko je že tako malo mehanskih delov :headbang: _more bit elektronka umes)Kako RAVEventil pomaga pri vožnji? Na manjših obratih malo priduši avspuff_da poveča kompresijo al kko? Če bi mel skos odprtga bi mi pol tolk več bencina žrla?! :blink: Hvala za odgovore. p.s. Zakaj potem nad 7k obratov "brcne" v rit ko nimam elektronke zanj? :blink: :blink: Ja ubistvu najbolš je če je potem RAVE skoz odprt, bo šlo tako kot more it, sam na nizkih obratih nebo vleklo glih kej precveč. Zdaj nevem če ni elektronike al je odprt al zaprt :unsure: Drugače če bi ga ven vzel pol bi blo isto kot da je odprt :naughty: sam če brcne nad 7000 bi reku da je odprt :naughty:
Brejker Objavljeno December 21, 2008 Opozori Objavljeno December 21, 2008 Tenx :OK: Dej kkšno slikco tvoje pokaž :yes: K je glih NAŠA tema :lol:
sesir Objavljeno December 21, 2008 Opozori Objavljeno December 21, 2008 Jz osebno ne vem sploh kaj je kao rave.Si predstavljam ampak ne vem kaj o tem!Sam če je res samo za nizke obrate je tako ali tako za mal bolj normalnega uporabnika(drug tk kupi 4t jajca :krneki: )sploh neuporabna zadeva.Ker maš motor itak skozi na visokih obratih,na nizkih pa tk noben SS motor na svetu neki res ne gre,kaj šele 125ccm!Pa če je temu tako ti bo tud isto pil ker RAVE tko ali tako ne bo prišel do učinka!
Brejker Objavljeno December 21, 2008 Opozori Objavljeno December 21, 2008 Zmeram bolj me ma, da bi ga ven pobral. A še vedno se najde kdo (z dobrim argumentom) in me prepriča obratno. @sesir: Nevem zakaj na vsaki strani blatijo po tebi ko se meni zdiš normalen :?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se