Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Po vsej verjetnosti je zdaj treba zamenjat še ojnico in pa ležaje na gredi ane?

Tako da zdaj ubogemu fantu ne ostane druzga kot dat skor za nov motor za popravilo

Ojnico tak vidiš,če ima lufta.Nisi poizkusil?Po vsej verjetnosti pa so okruški v mašini,tako,da jo je potrebno razdred in vse sčistit.Šele takrat boš vidu.Kaj je z ležaji!

Men ko je prvič zaribala je bilo treba menjat vse,kao-itak je bilo v garanciji,čeprav sem mogu na koncu sam plačat...sem že enkrat pisal o tem.Drugič,ko mi je zaribala je počil tudi blok motorja,pa je bilo potrebno menjat vsa tesnila in bat in ojnico,ležaje.Ko pa je tretjič,pa se je samo razdrla in menjal bat.Ker je bil v cilindru res samo en mali ris!Obročki in vse pa na mestu!

Objavljeno

Nesreča v nesreči :unsure:

Objavljeno

Ne sej ojnica lufta nima. Ampak sem mislil, ker pač ni mazalo... Pa da potem, ko lih sestaviš, kupiš nov bat in cilinder, ti pa zariba zaradi kakega ležaja... :headbang: Ne vem... Bomo vidli, kako se bo fant odloču, ko prespi zadevo. Pa kolk $$$ mu bo ostajalo... :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Še eno vprašanje. Ker znam po nemško samo ja in pa nein, me zanima glede tega kita z ebaya: http://cgi.ebay.de/Aprilia-RS-125-Zylinder...1742.m153.l1262

A to 100% paše na rs125, letnik 99 se mi zdi? Ker piše ohne Auslasssteuerung... A to je tist kanalček pri izpuhu? Ta ga ima pokritga, na tem cilindru od bratranca pa je reža? za kaj sploh je to, izpušni ventil?

post-1800-1237997829.jpg

Popravljeno . Popravil supermico
Objavljeno
Še eno vprašanje. Ker znam po nemško samo ja in pa nein, me zanima glede tega kita z ebaya: http://cgi.ebay.de/Aprilia-RS-125-Zylinder...1742.m153.l1262

A to 100% paše na rs125, letnik 99 se mi zdi? Ker piše ohne Auslasssteuerung... A to je tist kanalček pri izpuhu? Ta ga ima pokritga, na tem cilindru od bratranca pa je reža? za kaj sploh je to, izpušni ventil?

na ta cilinder ne moriš priključiti RAVE, drugače pa paše

Objavljeno
.....Vse skupi je pa ratalo zaradi onih plastičnih zobnikov v motorju, za oljno in vodno pumpo. Zobnik se je razletel, in posledično je motor ostal brez hlajenja in brez mazanja :headbang: ....

In kako to preprečit? :rolleyes: :hmm:

Objavljeno

Najbolj siguren si, če se ne voziš :P

Zakaj so se ti zobniki razletel, nimam pojma :hmm: Zgleda, da je nekaj moglo prit vmes med zobnike, (kakšen okrušek iz menjalnika itd.) čeprav videt ni blo nč... Kar sami od sebe pa tudi ne bi smeli odpovedat, tudi če so plastični.

Objavljeno

na geiwiz.de pride cilinder z luknjo za rave 330€, reparatur set za gred (ojnica in ležaji) 110€, potem pa rabiš še plastične zobnike pa glavna ležaja gredi (30€), pa delo (prešanje nove ojnice, sestava mašine, novo olje, dihtunge za komplet mašino), ja ene 600€ po tamalem bo tole navrglo

Objavljeno (popravljeno)
Najbolj siguren si, če se ne voziš :P

Zakaj so se ti zobniki razletel, nimam pojma :hmm: Zgleda, da je nekaj moglo prit vmes med zobnike, (kakšen okrušek iz menjalnika itd.) čeprav videt ni blo nč... Kar sami od sebe pa tudi ne bi smeli odpovedat, tudi če so plastični.

to me spominja na moje aprilia dneve :D

Tvoj bratranc je ornk neumnost naredu ker se je peljal kljub polomlenim zobnikom... Ti povem kak se to zgodi... jst sm se peljal, kar naenkrat en tak rahel pok, nato pa motor začne ful bolj trest... men nič jasn ustavm , gledam vse zgleda ok, pa se še malo zafuram in vidm da temperatura kar narašča, na srečo sm bil blizu doma in sm se po minuti vožnje ustavu za 5min. Prispel sem do doma in sem imel stroškov za cca. 150€ .... tvoj bratranc je pa naredu velikooo napako, katera ga bo nažalost drago koštala...

aja da še razložim zakaj sta se pr men identično 2 zobnika zmlela (najbrž zelo podobno pri njemu, vendar ne veste če je antivibracijska iz faze, ker je mašina nevozna zdej)... antivibracijska gred je skočila iz faze, zakaj nimam pojma, in pri tem zamiku sta se 2 zobnika med sabo stepla in polomila... posledično ne dela hladilna pumpa, kar pripelje do pregretja mašina, ter zaribanja...Kako se zadevo prepreč? ne morš... se zgodi pač :D tako kot guma na kolesu včasih poč :D

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno

no zdej pa razlož še kako antivibracijska skoč iz faze?

Objavljeno
no zdej pa razlož še kako antivibracijska skoč iz faze?

ne vem... nimam pojma... tud na servisu mi niso znal ali pa niso hotl razložit ;)

Objavljeno

Lep pozdrav. Najbrž je čas da počasi zamenjam bat pa naredim večji servis. Prevoženih mam 23k (odprta mašina) od tega ma trenuten bat okrog 10k. Koliko približno stane velik servis? Pa a je boljše da se za ta večji servis odpele motor na pooblaščen servis? Priporoča kdo kaj?

Objavljeno
Lep pozdrav. Najbrž je čas da počasi zamenjam bat pa naredim večji servis. Prevoženih mam 23k (odprta mašina) od tega ma trenuten bat okrog 10k. Koliko približno stane velik servis? Pa a je boljše da se za ta večji servis odpele motor na pooblaščen servis? Priporoča kdo kaj?

če maš min 300€ odveč pol pelji na urden servis... drugače pa najdi nekega mehanika... lahko tudi preko foruma.. dele kupiš iz ebay-a pa prideš ful ceej skos ;)

Objavljeno

Imam eno vprašanje:

*nakupa katere aprilie RS 125 svetujete novi ali stari model?

Prosim navedite vzroke zakaj ravno ta ali oni model(hitrost,, vzdržljivost,...)

Lp :rolleyes:

Objavljeno

škoda, ker s tem mlatimo prazno slamo, ti rajši povej kok dnara misliš dat pa tako naprej, kaj čmo ti tukaj brezveze govorit ko se boš potem itak sam odločil, drugače pa preberi temo, že vse to piše

Objavljeno
Imam eno vprašanje:

*RS 125 svetujete novi ali stari model?

Stari letnik iz 1997 :rolleyes:

Zto k je hud letnik in iztisne 30 konjev + .

Objavljeno (popravljeno)
Stari letnik iz 1997 :rolleyes:

Zto k je hud letnik in iztisne 30 konjev + .

Pa še povej kolk stroškov to potegne zravn

Popravljeno . Popravil _LuX_
Objavljeno
Pa še povej kolk stroškov to potegne zravn

Najprej, da ga "k nam" potegnm. Pol je pa sam še odvisn kok je nalowdan z $, oziroma kolk je kei pridn in če kje DELA :rolleyes:

Objavljeno

Hmmm gledam aprilie rs 125 stari model (rabljene) ovira je denar ker sem dijak. Vem da se tudi rade kvarijo saj zato nebi kupil preveč drage da še je malo zaloge... :D

Drugače pa se mi ne gre za zunanjost (novi-stari model) ampak me zanima predvsem po obnašanju in vzdržljivosti in motorju.

Lp :naughty:

Objavljeno

Jest sm tud dijak (no napol študent)

Za svoj rojstni dan sem si kupil motor za 800€

In sedaj sem na servisu nabil 500€ pa bo kot nova.

Še kakšne 200€ za Dunlopke

+

Registracija in zavarovanje

Pa sem ready to race :evilgrin:

Objavljeno
Jest sm tud dijak (no napol študent)

Za svoj rojstni dan sem si kupil motor za 800€

In sedaj sem na servisu nabil 500€ pa bo kot nova.

Še kakšne 200€ za Dunlopke

+

Registracija in zavarovanje

Pa sem ready to race :evilgrin:

Kateri model si pa kupil pa kako si zadovoljen (zgleda da dobro) :naughty:

Ker nekateri gledajo na zunanji videz meni pa je bolj važna mašina čeprav je stari model ki se mi zdi da izgleda veliko bolj masiven in kot pravi dirkalnik... :D

Objavljeno
Kateri model si pa kupil pa kako si zadovoljen (zgleda da dobro) :naughty:

Ker nekateri gledajo na zunanji videz meni pa je bolj važna mašina čeprav je stari model ki se mi zdi da izgleda veliko bolj masiven in kot pravi dirkalnik... :D

Letnik 2000 :rolleyes:

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...t&id=137525

Pravi dirkalnik (125) niti malo masiven :rolleyes: Bolj ko je minimalističen bolši je ;)

takole izgleda pravi GP:

http://www.motosvet.com/album/view.php?cid=60596

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!