sonda Objavljeno April 3, 2009 Opozori Objavljeno April 3, 2009 pomojem bo res tako kot si rekel :worship: zdej sem malo razmišljal pa pogledal še načr od zgradbe mašine, ta dva zobnika sta povezava med "plajerco" in antivibracijsko(antivibracijska zgleda kot nekakšna utež na eni strani je več materiala to se pravi posledično težja in ko se to vrti se izniči učinek vibriranja :yea1: je se delam zj brihtnega ;) bom probal čimprej to odprit gor pa pogledat :winkiss: še enkrat HVALA! :worship:
JeRn3j Objavljeno April 4, 2009 Opozori Objavljeno April 4, 2009 In zakaj ne bi bilo? Res bi rad slišal razlago. 2. ker sm jst tole probavou pa ni deloval... bilo je bolje ko so bili po zarezicah, to priznam ampak ni pa bilo isto kot prej
nekdo Objavljeno April 4, 2009 Opozori Objavljeno April 4, 2009 2. ker sm jst tole probavou pa ni deloval... bilo je bolje ko so bili po zarezicah, to priznam ampak ni pa bilo isto kot prej Potem je bil problem nekje drugje (mogoče ležaji?). Ker plastična zobnika sta edina povezava med utežjo in glavno gredjo.
sonda Objavljeno April 4, 2009 Opozori Objavljeno April 4, 2009 evo...kot sem rekel sem se kar danes lotil: ...zdrobljen je zobnik ki žene antivibracijsko gred, torej tisti ki je na gredi ...pa še eno vprašanje kolk mm morajo met lamele???
macak333 Objavljeno April 4, 2009 Opozori Objavljeno April 4, 2009 evo...kot sem rekel sem se kar danes lotil: ...zdrobljen je zobnik ki žene antivibracijsko gred, torej tisti ki je na gredi ...pa še eno vprašanje kolk mm morajo met lamele??? Vau, to pa je neki...drgač za moje pojme lamele zgledajo vredu, aha lamele morjo met min. 2.8mm. Sej če hočeš ti pošljem manual pa si sam pregledaš stvari.
sonda Objavljeno April 4, 2009 Opozori Objavljeno April 4, 2009 tam ko je najbolj zrabljena ma moja 1.8 pa tam do 2.5 :D
roban Objavljeno April 5, 2009 Opozori Objavljeno April 5, 2009 zdravo! Mam sledeč problem. Motor pelem pod obrati in mi nekako med 10 in 11.500 sploh noce pospešvt kod bi ga nekaj dušilo, vleklo nazaj...to se drgac ne dogaja skos se pa obcasno (kokr kdaj ucas veckat ucas pa samo enkat, dvakrat...tut različno učas samo u 3prestavi učas pa tut do 6ste...). Zanima me če veste kaj bi lahko blo... Hvala, adijo ;)
FlamE#7 Objavljeno April 5, 2009 Opozori Objavljeno April 5, 2009 fantje da naute pozabl, se zmeri prodajam jollymotota, pase na vse letnike (najbolsga, corsa- vrti se 13k+), D.I.D. ketno pase na letnik 06+ cist nova niti enkrat na motorju, prodajam se vizir od motorja (sipca) poskodovana, ene par plastik (tista ušeska pr 06+ pa tm plastike pod lučjo), luč od 06+ čist novo, displej LCD poškodovan, pa žmigovca dva čist nova pa ogledala dva en je poškodvan. jah nimaš kej, razprodaja :D po PM za vse info
Brejker Objavljeno April 6, 2009 Opozori Objavljeno April 6, 2009 flame, ka je pa blo, si jo položu :? jah nimaš kej, razprodaja :D Ja nimaš kej.
_LuX_ Objavljeno April 6, 2009 Opozori Objavljeno April 6, 2009 A mi lohk kšn pove kaj naj naredim, ker mi motor torkira na visokih obratih? Iglo sem že dvignil, vendar je sedaj na zadnji zarezi. Freg sem spucal, pa če dam zaug ko začne trokirat je malenkost boljše.
norc 16 Objavljeno April 6, 2009 Opozori Objavljeno April 6, 2009 zdravo! Mam sledeč problem. Motor pelem pod obrati in mi nekako med 10 in 11.500 sploh noce pospešvt kod bi ga nekaj dušilo, vleklo nazaj...to se drgac ne dogaja skos se pa obcasno (kokr kdaj ucas veckat ucas pa samo enkat, dvakrat...tut različno učas samo u 3prestavi učas pa tut do 6ste...). Zanima me če veste kaj bi lahko blo... Hvala, adijo ;) po vsej verjetnosti rave ventil nagaja. ga bo treba spucat :P
roban Objavljeno April 6, 2009 Opozori Objavljeno April 6, 2009 po vsej verjetnosti rave ventil nagaja. ga bo treba spucat :P ja cist vrjetn da bodo rave... al pa frgazar a? filtr sm pa ze spucu. ajd
spike1992 Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 sm opazil da ste se pogovarjal o težavah ki pestijo aprilio rs 125. Sej če z njo delaš kakor se spodobi ( skos isti olje, redni servisi, pred voznjo vedno ogret,.....) bo vse ok. al se motim? Hvala za odgovor! lp
Schmid87 Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 sm opazil da ste se pogovarjal o težavah ki pestijo aprilio rs 125. Sej če z njo delaš kakor se spodobi ( skos isti olje, redni servisi, pred voznjo vedno ogret,.....) bo vse ok. al se motim? Hvala za odgovor! lp bravo, vsaj en ki ve kako ravnat z 2T petardo :) načeloma če vse to delaš kar si naštel v oklepaju, bi morala delovati.. vsaj moja je delala brez težav :)
AJ Objavljeno April 8, 2009 Opozori Objavljeno April 8, 2009 bravo, vsaj en ki ve kako ravnat z 2T petardo :) načeloma če vse to delaš kar si naštel v oklepaju, bi morala delovati.. vsaj moja je delala brez težav :) Se strinjam! Tudi moja je dala veliko skozi pa ni nič ribala al pa kej podobnega :) LP
spike1992 Objavljeno April 8, 2009 Opozori Objavljeno April 8, 2009 sepravi, me nima kej skrbet, da bi me na cedilu pustila, če lepo z njo delam? ker te počitnice si nej bi neki nabavu,zato tud sprašujem. lp
norc 16 Objavljeno April 8, 2009 Opozori Objavljeno April 8, 2009 (popravljeno) sm opazil da ste se pogovarjal o težavah ki pestijo aprilio rs 125. Sej če z njo delaš kakor se spodobi ( skos isti olje, redni servisi, pred voznjo vedno ogret,.....) bo vse ok. al se motim? Hvala za odgovor! lp Ce bos kupil novo. Bi moralo biti tako. Če pa rabljeno pa bo več ali manj več šans za ribanje, kot normalno delovanje. Seveda če nimaš namena letno nared 1000km. če boš fural vsaj 7-8k km na sezono. bo v dveh sezonah šlo nekaj narobe. Če neboš nič Preventivno menjal. Rabljen motor met 25-35k km bo ziher crknil. ker ojnica nebo več zdržala. Pa ne verjet rabljenim rs125 letnik 99 pa 12k km. pomnoži kar 3-4. Poglejte aless-a v enem leti z rsko naredo 3 generalke(2 zaradi pofukanega termostata, eno pa zaradi ojnice). v roku 5k km Popravljeno April 8, 2009. Popravil norc 16
Brejker Objavljeno April 8, 2009 Opozori Objavljeno April 8, 2009 Živjo. Ker ole tankate ? Za TTS mi je tmau reku, da paca :unsure: Če je najbolš Motul. Katerga naj začnem uporabljat?
sonda Objavljeno April 8, 2009 Opozori Objavljeno April 8, 2009 Živjo.Ker ole tankate ? Za TTS mi je tmau reku, da paca :unsure: Če je najbolš Motul. Katerga naj začnem uporabljat? js uporablam Motula 710...mislim da je tut najboljše olje za uporabo v teh 2-T motorjih... drugače pa TTS tut ni slab samo pa zapaca mašino...aja...pa smrdi, no vsaj meni...motul ima prijetnejši vonj
budacki Objavljeno April 8, 2009 Opozori Objavljeno April 8, 2009 (popravljeno) js uporablam Motula 710...mislim da je tut najboljše olje za uporabo v teh 2-T motorjih... drugače pa TTS tut ni slab samo pa zapaca mašino...aja...pa smrdi, no vsaj meni...motul ima prijetnejši vonj Ne basajte. Motul 710 je vec kot dober. 800 je ze tako gost, da lahko, da ga oljna pumpa ne potegne. TTS je pa od obeh 2× cenejsi. Tako, da prosim Sicer sem ga v zivljenju spraznil samo 1 liter in nisem opazil nobenih problemov. Z Motulom nebos sfalil 100%, pravtako s TTSom. ( ce ga bos dobil pod 10EVR, itq vedno seraufas, pa bos tu pa tam svecko pocistu CE JE TO RES, DA PACA v kar dvomim, saj gre za olje visjega razreda) Aja...pa kaj vi kupujete olje, da vam lepo disi al da dobro maze? Popravljeno April 8, 2009. Popravil budacki
_LuX_ Objavljeno April 8, 2009 Opozori Objavljeno April 8, 2009 (popravljeno) čez husquarno XP ga ni, 7€/l Popravljeno April 8, 2009. Popravil _LuX_
budacki Objavljeno April 8, 2009 Opozori Objavljeno April 8, 2009 čez husquarno XP ga ni, 7€/l Kako se obnese? A to je prav za žage? Potem je pa res dober, ker zage delajo po par ur na 13.000RPMs.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se