Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

brejkr ti si tist svoj moped ze tok× presraufau. daj mi povej ... zkai mi noce pridet na obrate :P ventil verjetno je tako? In ja ... se eno vprasanje... original ventil v Aprilii RS je fiksiran? se pravi, ce hoces takega da se bom zapiral in odpiral moras RAVE kupit ali kako? (letnik 06)

Objavljeno
brejkr ti si tist svoj moped ze tok× presraufau. daj mi povej ... zkai mi noce pridet na obrate :P ventil verjetno je tako? In ja ... se eno vprasanje... original ventil v Aprilii RS je fiksiran? se pravi, ce hoces takega da se bom zapiral in odpiral moras RAVE kupit ali kako? (letnik 06)

O.K. moped:

Mel sm ATXa katerga sm res obdukcijsko OD DO pregledu.

RSke še nism vlik mel prilke za šraufat.

(pride ona še na vrsto, ko se malo bolj spoznam z motorjem)

Ni nč fikseran. Ga maš not alpa ga nimaš.

RAVE je sam za nizke obrate in kao še zmanjša porabo goriva.

Furam, da ga pulm. Tko da. Ga nimam in niti ga nerabm :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
O.K. moped:

Mel sm ATXa katerga sm res obdukcijsko OD DO pregledu.

RSke še nism vlik mel prilke za šraufat.

(pride ona še na vrsto, ko se malo bolj spoznam z motorjem)

Ni nč fikseran. Ga maš not alpa ga nimaš.

RAVE je sam za nizke obrate in kao še zmanjša porabo goriva.

Furam, da ga pulm. Tko da. Ga nimam in niti ga nerabm :whistle:

Moj je na full odprt in motor negre na obrate. Kot da je na 5.5kRPM BLOKADA in ce s sklopko ga poteram cez te obrate gre motor normalno. Kaj pa ce bi ga malo priprl? (original ventil )

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno

js tut mam zdej tk nareto da je skos odprt pa gre normalno v obrate...(dobim pa zdej pravo ploščico tak da mi bo pol rave deloval :OK: )

Objavljeno

budacki: Naštelaj fergazer... ker pri teh srednjih obratih vsaka RSka mal zatrokira... in je možno da fergi ni dobro naštelan pa sploh ne gre preko teh obratov...

Seveda to vela če ti pr 5000 začne na pouno trokirat...

Aja kaj pa blokada pri CDI je ven? Pa ventil če je karkoli notr pa ni RAVE ven vzemi ker ono je ponavadi blokada... edino kar more bit je ploščica+dehtunga preko one reže za ventil...

Lp Kirn

Objavljeno
budacki: Naštelaj fergazer... ker pri teh srednjih obratih vsaka RSka mal zatrokira... in je možno da fergi ni dobro naštelan pa sploh ne gre preko teh obratov...

Seveda to vela če ti pr 5000 začne na pouno trokirat...

Aja kaj pa blokada pri CDI je ven? Pa ventil če je karkoli notr pa ni RAVE ven vzemi ker ono je ponavadi blokada... edino kar more bit je ploščica+dehtunga preko one reže za ventil...

Lp Kirn

Jah ... blokada na CDI mislim da je od 2007 dalje. Ce se ne motim :D

Ehm ... torej vse razen ploscice in dihtunge ven? :P Ok.

Jah ... motor prav zatrokira ... malo bi povlekel malo nebi, in me kar grdo premetava po sedezu :P , ampak preko 5.500 SPLOH NEGRE CEZ! Fergazer sem najprej pomislil pa je sploh mozno, da je tako sjebano nastelan? xD Jao Jao

nevem kje bom to ju3 lahko postimal. Fergazerja nebom sam stelal, ker mi zgleda zajebano in nocem, da SLUCAJNO zariba.

Objavljeno

Blokada na CDI je že od 96 letnika ;) Kako jo odstraniš pa tako že mnde ene 86krat napisan v tej temi ;)

Drugače pa prvo probi samo iglo spustit... (odšraufaš dva šraufeka na vrhu fergazerja tam ko gre zajla not potegneš vse skupaj ven... potem odstraniš zajlo... to nardiš tak da jo mal naprej porineš pa od spodaj gledaš da gre skos ono malo večjo luknco... pol pa iglo vzameš ven iz onega malega bateka pa oni mali obroček na igli daš malo višje na iglo... lahko tudi najvišje za probo ;) in nato sam vse sestaviš... za prvič sestavlat rabiš mejčken živcev za zajlo da se zahakla v batek...) to je to ni neka umetnost...

Lp Kirn

p.s.: Tolko motorjev maš pa se nobenega ne spraviš sam šraufat? :D

Objavljeno

Lp.

mam en problem..včeraj sem se pelal in mi je motor sam od sebe crknil.Ni mel več elektrike.zamenjal sem varovalko ter ga ponovno vžgal in zdaj se to isto ponavlja. :wacko: Kaj storiti??

Objavljeno

A pa je varovalka bila pregoreta?

Nekje ti mora kabel prebijati, preglej vse kable da se ne stika kašen na maso motorja.

Objavljeno
Moj je na full odprt in motor negre na obrate. Kot da je na 5.5kRPM BLOKADA in ce s sklopko ga poteram cez te obrate gre motor normalno. Kaj pa ce bi ga malo priprl? (original ventil )

zaprt ventil

zanč elektronka

zanč svečka

u pizdi predužig :P

,..........

prjatlu mojmu se je podobn zgodil ku se je z rs-ko po zadnih vozu pa mu je kajlo utrgalu, pa magnet zamaknilu. pa tut ni hotu it čez 7.000

Objavljeno
zaprt ventil

zanč elektronka

zanč svečka

u pizdi predužig :P

,..........

prjatlu mojmu se je podobn zgodil ku se je z rs-ko po zadnih vozu pa mu je kajlo utrgalu, pa magnet zamaknilu. pa tut ni hotu it čez 7.000

Ehm ... sei zdej pocas gre cez 5.500. Pac FAJN FAJN grdo zatrokira. Ali pa recimo ce s sklopko ga poteram cez potem ni problema. Verjetno je al vplinjac zastopan al pa ni pravilno nastavljen! Aja ... nist ti neki sprasvau za neko blokado k jo ima od 2007 naprej? Kwa je ze tisto.

Blokada na CDI je že od 96 letnika ;) Kako jo odstraniš pa tako že mnde ene 86krat napisan v tej temi ;)

Drugače pa prvo probi samo iglo spustit... (odšraufaš dva šraufeka na vrhu fergazerja tam ko gre zajla not potegneš vse skupaj ven... potem odstraniš zajlo... to nardiš tak da jo mal naprej porineš pa od spodaj gledaš da gre skos ono malo večjo luknco... pol pa iglo vzameš ven iz onega malega bateka pa oni mali obroček na igli daš malo višje na iglo... lahko tudi najvišje za probo ;) in nato sam vse sestaviš... za prvič sestavlat rabiš mejčken živcev za zajlo da se zahakla v batek.. .) to je to ni neka umetnost...

Lp Kirn

p.s.: Tolko motorjev maš pa se nobenega ne spraviš sam šraufat? :D

Ehm ... jah CR 250 recimo sem seraufau, teh k so v garanciji al pa jim je komaj potekla pa se ne dotikam. Pac nesmem. (skuterji so pa itq od brata in jih on seraufa, fotrovega pa sploh ni treba seraufat :D ). Tak da recimo HM 125 ( mi seraufa mehanik) Husqy je v garanciji, CR 250 seraufam jst in RS 125 pa bom se vidu. Vplinjaca pa se ne dotikma rad, ker zgleda grd :D

Objavljeno
Ehm ... sei zdej pocas gre cez 5.500. Pac FAJN FAJN grdo zatrokira. Ali pa recimo ce s sklopko ga poteram cez potem ni problema. Verjetno je al vplinjac zastopan al pa ni pravilno nastavljen! Aja ... nist ti neki sprasvau za neko blokado k jo ima od 2007 naprej? Kwa je ze tisto.

Ehm ... jah CR 250 recimo sem seraufau, teh k so v garanciji al pa jim je komaj potekla pa se ne dotikam. Pac nesmem. (skuterji so pa itq od brata in jih on seraufa, fotrovega pa sploh ni treba seraufat :D ). Tak da recimo HM 125 ( mi seraufa mehanik) Husqy je v garanciji, CR 250 seraufam jst in RS 125 pa bom se vidu. Vplinjaca pa se ne dotikma rad, ker zgleda grd :D

pa si ziher da je blokada odstranjena na cdiji. Jaz bi za vsak slučaj pogledal mogoče je nekdo čudno precviknil in je z časom nazaj se vspostavil stik. ker 5500 rpm če zatrukira in negre prek je 100% blokada

Objavljeno
pa si ziher da je blokada odstranjena na cdiji. Jaz bi za vsak slučaj pogledal mogoče je nekdo čudno precviknil in je z časom nazaj se vspostavil stik. ker 5500 rpm če zatrukira in negre prek je 100% blokada

zatrokira ZELO grdo, ampak scasoma gre cez. Ena 3-5 sekund rabi da pride od 5-6kRPM. To je RES DOOOOLGO!

Objavljeno
zatrokira ZELO grdo, ampak scasoma gre cez. Ena 3-5 sekund rabi da pride od 5-6kRPM. To je RES DOOOOLGO!

glej nič te nestane če pod zadkom odšraufaš 2 šraufa en je ko drži nosilec tablice en je pa noter v plastiko skrit, in boš dobo cdi ven pa pogledaš. Drugače se pa že da samo z roko ugotovit potegneš po silikoni pa vidiš če je že blo kaj gor trgano :)

Objavljeno

Na moji RS-jki je tud še elektronska blokada not pa mi isto (sicer med 6000-7000 rpm) grdo zatrokira, sam se pa nad 8000 rpm začne veselica :rolleyes:

Objavljeno

če ti med 6-7 zatrukira. dvigni iglo na uplinjači pa nebo več tega delala. blokada je samo med 5-6k rpm

Objavljeno
če ti med 6-7 zatrukira. dvigni iglo na uplinjači pa nebo več tega delala. blokada je samo med 5-6k rpm

Ti si legenda. Resno!!! :worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship:

Objavljeno
kaj pa če bi se vi nehali kregat?, đeri pa flejm navajata konje na kolesu

ostali pa vrjetno na gredi, tak da razčistite te pojme enkrat....

@flame, kolko % pa je bilo izgube oz. kolk je blo na gredi konjev..

to pa nebi vedel, oz tut nisem vprasal..

In kok ti je letela?

Končna hitrost me zanima.

najvec sem jo nasponal 182kmh po stevcu (meri po obratih) pri okoli 13.500rpm, in to dol po klancu pa potem v zavetrju za avtom mi je to hitrost se drzalo.

takoj pa mi je prisla do 172kmh pri 13k+drobiž ce me spomin ne vara. sicer sem pa vse ze napisal, poglej moje objave.

se ne spomnim vec dobro, moja je ze vec kot pol leta pokojna..

Objavljeno

170+ je kr lepa za 125ccm :whistle:

Objavljeno

Midva z mfinkom pa sva uspela zrihtat moj CDI.

Hvala norcu,da mi je svetoval in mfinku da si je vzel tok casa za mene ;)

Aja ... pa dobo sm jo na poti nazaj 160 :P ( s katalizatorjem v izpuhu :D )

Objavljeno
Midva z mfinkom pa sva uspela zrihtat moj CDI.

Hvala norcu,da mi je svetoval in mfinku da si je vzel tok casa za mene ;)

Aja ... pa dobo sm jo na poti nazaj 160 :P ( s katalizatorjem v izpuhu :D )

hehe ni panike

ga pa kr dobru šponaš :worship: ko nardim izspit treba kakšno turco upalt :naughty:

Objavljeno
hehe ni panike

ga pa kr dobru šponaš :worship: ko nardim izspit treba kakšno turco upalt :naughty:

Jeseni(septembra), če boste vozili kaj po Vipavski dolini se bom vam pridružil in častil kakšno piće :kava: , ker takrat naredim izpit in ubodem eno RSko :)

Objavljeno
Jeseni(septembra), če boste vozili kaj po Vipavski dolini se bom vam pridružil in častil kakšno piće :kava: , ker takrat naredim izpit in ubodem eno RSko :)

ja jst mam tut šelej septembra rojsten dan :unsure: bom bomogu še čakat

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!