sesir Objavljeno Maj 7, 2009 Opozori Objavljeno Maj 7, 2009 Vendar kaj si ti naredo z jollyem zarabljenega maš tako ceno kot dobiš novega gianelija. razlike pa ni neke med njima se je meni z gianelijem do 13500 sukala. Nehaj no...tle so vsi najboljši-sam nikjer jih ni razen na MS!Sem rekel,da se dobimo poleti in mal sprobamo kak krog pa nič odziva!Čez par dni pa spet najpametnejši-najboljši Vsi pametni in najboljši sam nikjer in nikoli se ne morš it z njimi peljat,da se izkažejo.....menda,ker jim mama še zdaj gate pere na tipkovnici,pa dokler jih mama ne vidi kolk dolgo ta glavni!
Brejker Objavljeno Maj 7, 2009 Opozori Objavljeno Maj 7, 2009 Nehaj no...tle so vsi najboljši-sam nikjer jih ni razen na MS!Sem rekel,da se dobimo poleti in mal sprobamo kak krog pa nič odziva!Čez par dni pa spet najpametnejši-najboljši Jest dobim motor čez 14dni (tm nek). Dont ask. Če na šihtu nimam druzga za delat kot pa na netu viset . Dnar k ga zaslužm gre pa večinoma za modelarstvo, namesto v motor in opremo
sesir Objavljeno Maj 7, 2009 Opozori Objavljeno Maj 7, 2009 Jest dobim motor čez 14dni (tm nek). Dont ask. Če na šihtu nimam druzga za delat kot pa na netu viset . Dnar k ga zaslužm gre pa večinoma za modelarstvo, namesto v motor in opremo -noro-menda si že ful neučakan.... -verjamem-men je že tako dolg čas -sem glih danes gledal en čoln(190eu)lušno sam....moram prvo domov nazaj eno petardo pripeljat,pa že skoraj pol opreme sem prodal tk,da moram še to kupit-menda naslednji teden....
dencA Objavljeno Maj 7, 2009 Opozori Objavljeno Maj 7, 2009 jo pred kratkim sn nabavo aprilio chesterfield replico .. to ma v prometni in homoligaciji napisano 24kw . zaj kolko sn prebral po forumih vidim da je blokada v cdiju in izpuhu.gor mam arrowa to bi naj bil ze orginaln .. me pa cudi nekaj kak mi lahko gre samo 120 ? pa ko je v leru ko probam nabit gas obrati tud ne pridejo preko 10k .. pa še nekaj. iz tanka na fergazer je 1cev po kiri teće bencin.potem je iz fergazerja 1cev (iberlauf al kak naj rečem:D) po tisti ko gre benz ven če ga gre preveč v fergazer. Zdaj pa mi ni jasno, mam še eno drugo cev iz fergazera ki je prerezana (se mi zdi da je bla ze prej, ker mi je ni noben (motor stal doma). pa mi pri odprtem tanku pri tisti cevki ven teče bencin..to se je včeraj pojavlo tak da res nevem kaj bi blo to.upam da se da razbrat tak ko sn zmuto..če ve slučajno kdo kaj bi blo to.. hvala!
FlamE#7 Objavljeno Maj 7, 2009 Opozori Objavljeno Maj 7, 2009 Norc mislm da je ena pesm rekla Blefiraj drugim, sebi vsaj ne lazi.. Oba veva da je gianneli cist uredu izpuh.. Za svoj denar. aja pa dej mi povedat enosamo razliko med starim in novim 2t izpuhom? Zdele bi mogu zaklet pa nebom.. Aja ti z tisto 636ko pa sam nebod pametn klele kaj bi sploh kdo hodu stabo se furat ce se pa neki dokazujes kle koha boli kita ce si ti bogi? Aja ja totalko sm nardiu me je zenska Iz parkirisca ponoc presenetla brez luci..
norc 16 Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 jo pred kratkim sn nabavo aprilio chesterfield replico .. to ma v prometni in homoligaciji napisano 24kw . zaj kolko sn prebral po forumih vidim da je blokada v cdiju in izpuhu.gor mam arrowa to bi naj bil ze orginaln .. me pa cudi nekaj kak mi lahko gre samo 120 ? pa ko je v leru ko probam nabit gas obrati tud ne pridejo preko 10k .. pa še nekaj. iz tanka na fergazer je 1cev po kiri teće bencin.potem je iz fergazerja 1cev (iberlauf al kak naj rečem:D) po tisti ko gre benz ven če ga gre preveč v fergazer. Zdaj pa mi ni jasno, mam še eno drugo cev iz fergazera ki je prerezana (se mi zdi da je bla ze prej, ker mi je ni noben (motor stal doma). pa mi pri odprtem tanku pri tisti cevki ven teče bencin..to se je včeraj pojavlo tak da res nevem kaj bi blo to.upam da se da razbrat tak ko sn zmuto..če ve slučajno kdo kaj bi blo to.. hvala! Zadeva ni nikol imale blokad. Tak da prva opcija ki je, rave ventil je zaštekal. Druga diza ni prava.
RSTDRIVER Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 manj bo žrla, ampak to bo tam 1-1.5 litra... pa baje se mal lepš vozi rablenga ne boš dobu, mislm pa da je cena novga 300€ + pa preračunaj po kolko km jih se povrne odgovor za vse.... če bi se fantje upal spustit kaj več od doma kot do prvega ali drugega križišča in dokazovati sebi in drugim kdo ima večjega, bi kmalu spoznali PREDNOST rave ventila. vsi hudi strokovnjaki za RS-ke... pejte enkrat v brda z rave ventilom in drugič brez (ali obratno), pa ne mislt, da so brda 3km lokalne ceste... pejte v dolomite, veliki klek in podobne zadeve... kamor rs-ka prileze, če ma šofer jajca... če pa jih nima... pa naj nabija naprej po tej temi o rave ventilu.... in njegovi uporabnosti glede na ceno, ki je mimogrede, kar pravilna.... pa še nekaj... tudi na AT je težko dobiti rave ventil... LP
Brejker Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 -....moram prvo domov nazaj eno petardo pripeljat,pa že skoraj pol opreme sem prodal tk,da moram še to kupit-menda naslednji teden.... A boš 2t raketo kupu? Mal nostalgije Off Topic: A si pol nabavu avto? zanč sm vozu enga k se mu je motor vrtel na 36.000 obratov
dencA Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 Zadeva ni nikol imale blokad. Tak da prva opcija ki je, rave ventil je zaštekal. Druga diza ni prava. finta je v tem da sem iskal dizo na fergazerju pa je nisn nikdar videl . mogli bi bit 2 ne ? sta pa 2 prazni luknci za šrauf. pri obratih nabije samo neki do 9.5, 10k ..
dencA Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 ta aprilia bi naj mela rave ventil ? kr ne vem niti kak zgleda .. pa hvala za vse odgovore .
norc 16 Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 ta aprilia bi naj mela rave ventil ? kr ne vem niti kak zgleda .. pa hvala za vse odgovore . Od kot si. Ne da se mi psiat če si kje z okolice mariborja se pripelajo do mene. Pa ti naštimam. Tak že dolgo nisem mel šmirastih rok. diza je pa v tistem šraufi ko ga odvijaš da gre sploh šalčka od fergazerja dol.
JeRn3j Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 odgovor za vse.... če bi se fantje upal spustit kaj več od doma kot do prvega ali drugega križišča in dokazovati sebi in drugim kdo ima večjega, bi kmalu spoznali PREDNOST rave ventila. vsi hudi strokovnjaki za RS-ke... pejte enkrat v brda z rave ventilom in drugič brez (ali obratno), pa ne mislt, da so brda 3km lokalne ceste... pejte v dolomite, veliki klek in podobne zadeve... kamor rs-ka prileze, če ma šofer jajca... če pa jih nima... pa naj nabija naprej po tej temi o rave ventilu.... in njegovi uporabnosti glede na ceno, ki je mimogrede, kar pravilna.... pa še nekaj... tudi na AT je težko dobiti rave ventil... LP Spet en taprav motosekretovc ja jst sm povedal realno gledano, naredu sm 14.000 km v 2sezonah z aprilio, res da iz SLO nism šel, sam sm se kr navozu... Vem pa da v vseh teh kmjih nism nikol pogrešu RAVE ventila. Naslednji lastnik je kupu RAVE pa sm se tud pelov, pa me zadeva ni prepričala tko da morm rečt da zadeva ni vredna svojga dnarja (moje mnenje) To da greš v dolomite z rs ko morš bit mal nor pa malo preveliko zaupanje morš met v ta 2 taktna jajca k so lahk crknla kadar kol, kjer kol... še do Maribora pa nazaj sm bil v dilemi če bom pršu nazaj al ne, da bi šu pa do dolomitov ... ni šans pa še nekaj... če maš dnar pa ti ga ni škoda, tud na AC dobiš rava
cheff Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 Ima kdo sprednji žaromet za rs125 prodat?
sesir Objavljeno Maj 8, 2009 Opozori Objavljeno Maj 8, 2009 (popravljeno) Popravljeno Maj 8, 2009. Popravil sesir
FlamE#7 Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Ima kdo sprednji žaromet za rs125 prodat? jst mam sam za tanovo aja pa jerry tut jst sm meu take dvome..
Gasperr Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Spet en taprav motosekretovc ja jst sm povedal realno gledano, naredu sm 14.000 km v 2sezonah z aprilio, res da iz SLO nism šel, sam sm se kr navozu... Vem pa da v vseh teh kmjih nism nikol pogrešu RAVE ventila. Naslednji lastnik je kupu RAVE pa sm se tud pelov, pa me zadeva ni prepričala tko da morm rečt da zadeva ni vredna svojga dnarja (moje mnenje) To da greš v dolomite z rs ko morš bit mal nor pa malo preveliko zaupanje morš met v ta 2 taktna jajca k so lahk crknla kadar kol, kjer kol... še do Maribora pa nazaj sm bil v dilemi če bom pršu nazaj al ne, da bi šu pa do dolomitov ... ni šans pa še nekaj... če maš dnar pa ti ga ni škoda, tud na AC dobiš rava Kolk ste se pa upali pa bli zmožni (s tem mislim na to da ni najbol udobna) najdlje pelat?
budacki Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Kolk ste se pa upali pa bli zmožni (s tem mislim na to da ni najbol udobna) najdlje pelat? Tastar model je se kar vredu, tanov ima pa fajn trd zic -.- Mislim, da ce nekega prehuda bremzanja nebi bilo prides kamorkol hoces. Po mestu je pa ubijalsko za ramena, zapestja in dlani :S
JeRn3j Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Šprtaki niso namenjeni dolgim turam, ampak se da če hočš
malibu7 Objavljeno Maj 10, 2009 Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 kaj treba naredit če motor trokira tam do 5-6K obratov?
Gasperr Objavljeno Maj 10, 2009 Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 (popravljeno) Poglej enih par strani nazaj Popravljeno Maj 10, 2009. Popravil Gasperr
sonda Objavljeno Maj 10, 2009 Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 (popravljeno) eno vprašanje...aja pa negre se za moj motor od sošolca motor ko se je peljal mu od tretje naprej sploh ni hotel priti od redečga(obrate mislim) no pol dans pogledamo rave če je sučajno zaštekal in vidimo da je nacufana žička ki povezuje magnet in ploščico...to odklopimo in sestavimo skup brez ploščice...zdej motor gre malo bolše in v tretji ter četrti pristavi že prileze do rgečega polja samo še vedno ni pravih pospeškov pa končne hitrosti...aja...pa prej včasih se je grel motor vedno tam do 65 stopinj oz. vedno je mel 10 C manj od mene zdej ma pa povprečno 10 stopinj več to se pravi okoli 85 stopinj na mesto pa kr hitro prileze do 94...kaj bi lahko blo???hvala za predloge Popravljeno Maj 10, 2009. Popravil sonda
k0ci Objavljeno Maj 10, 2009 Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 uf nič dobrega se ne obeta, motor se preveč greje ker je v cilindru preveč trenja med batom in steno, zato tudi ne doseže rdečega polja........motorja nič več vžigat pa bat bo treba menjat
sonda Objavljeno Maj 10, 2009 Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 (popravljeno) tut na to smo že pomislali.... samo na mesto se pa zasuče do 12k pa tut v prvi in drugi pride do rdečega samo naprej pa bol bogo....on ma 98letnik ki ima še 18kw original in je vedno šla za odtenek bolše od moje in še ene...zdej pa do kurca....pa kadi se iz izpuha velik bolj tk ko da bi bla premočna mešanica...bat je bil pa menjan pred 7k km Popravljeno Maj 10, 2009. Popravil sonda
k0ci Objavljeno Maj 10, 2009 Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 prebilo dihtungo na kapi pa voda leti v cilinder??? če kadi belo potem bo to to, ampak potem skos kadi, tut če je ogret, naj malo preveri nivo vode v ekspanzijski
Gasperr Objavljeno Maj 10, 2009 Opozori Objavljeno Maj 10, 2009 Ehm ... bat+ 120, cilinder 350-450, dihtunge 20, ojnica 130 ... to je to PRIBLIZNO! -klik- zaka je pa tule tk poceni?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se