mfink Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 Jah sej to rabis samo moc da ga dvignes. Ko gres proti gor itq moras spust al pa takoj presaltat, ko ga dobis bliz vage ( kar men nikakor negre -.- ) Pa po mojem bi tut pr 8k slo samo ga potem moras malo gor cuknt. ( nevem ... jst ne gledam na stevec, ampak pac sm iz SMov navajen, da ga moram gor vlect ) ti pravm da brez kita zelo teško. frend ma kit not, pa se skos po tazadnih voz zdej mu je pa kajlo na magnetu utrgalo in poškodovalo ležišče magneta, taku da nikakor nemorma točnu predužiga naštelat
Brejker Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 frend ma kit not, pa se skos po tazadnih voz Jest sm jo zanč neki hotu na zadno metat. Pa sm verjetn polomu pušo v šponarju ketne . Šponar je kr iz ene fucking pene. Kakšne mate vi? (na spodnjem delu ketne_pri prestavni ročki je nosilc zanj) Uglavnm. Se mi je šponar premaknu in sm ga "zvozu (naredil utor v njem)" le nek na konc. Nekje na 1/3 je znucan. Finta je, da ko pelm počas mi skos ketna ruži, da me kr boli ko jo slišm. Težavo odpravim tako, da dam do konca gass Pa še neki je: Če ga orng prpizdim in pred ovinkom nabremzam do konca mojih zmožnosti... Mi začne kr mal belansa sm pa tja motat. :unsure: (zelo minimalno_a dovolj, da se čut) A dvigujm gumo? Al nimam centriranih gum (k vem da jih ŠE nimam)? al je spet kej zrd ketne?...
budacki Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 Jest sm jo zanč neki hotu na zadno metat. Pa sm verjetn polomu pušo v šponarju ketne . Šponar je kr iz ene fucking pene. Kakšne mate vi? (na spodnjem delu ketne_pri prestavni ročki je nosilc zanj) Uglavnm. Se mi je šponar premaknu in sm ga "zvozu (naredil utor v njem)" le nek na konc. Nekje na 1/3 je znucan. Finta je, da ko pelm počas mi skos ketna ruži, da me kr boli ko jo slišm. Težavo odpravim tako, da dam do konca gass Pa še neki je: Če ga orng prpizdim in pred ovinkom nabremzam do konca mojih zmožnosti... Mi začne kr mal belansa sm pa tja motat. :unsure: (zelo minimalno_a dovolj, da se čut) A dvigujm gumo? Al nimam centriranih gum (k vem da jih ŠE nimam)? al je spet kej zrd ketne?... Ti ves, to moram tut jst pogledat, da nism polomu, ker mi je zacela ruzit xD
Brejker Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 Ti ves, to moram tut jst pogledat, da nism polomu, ker mi je zacela ruzit xD Ma ja. Not je puša (in neki logarji, da jo wanabe držijo v isti ravnini) In neki se je sfukal. Šponar se premakne čist do tačke za nogo (njenega nosilca) In posledično nima učinka :unsure: Sm se pa glih vrnu iz trošenja bencina :naughty: Še mal pa bom tud jest po tleh z nogo ripsal _morm si prej "tapravo" opremo nabavt, da nebo kakšnih posledic_ Sm pa prvič z rsko srečal motorista, dons. Tunojota je vozu. Aprilia valda
sesir Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 (popravljeno) Jest sm jo zanč neki hotu na zadno metat. Če ga orng prpizdim in pred ovinkom nabremzam do konca mojih zmožnosti... Mi začne kr mal belansa sm pa tja motat. :unsure: (zelo minimalno_a dovolj, da se čut) A dvigujm gumo? Al nimam centriranih gum (k vem da jih ŠE nimam)? al je spet kej zrd ketne?... Kaj boš taj ti dvigoval z tvojimi zobniki Jz sem mojo dvignil samo z sklopko,na gas in res močen poteg a samo v hrib ali na kakem "kuclu" Kak to misliš sem in tja motat?A križe maš dobro zategnjene?A zadnjo gumo,če dviguješ?Saj to se lepo čuti... Veriga nima veze s sprednjo gumo! Popravljeno Junij 2, 2009. Popravil sesir
Brejker Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 Z sklopko ja. Zobniki so =kr eni= :unsure: Kr že mal pogrešam kko se obratomeru sfuzla preko 7k. Sei zdei se tud... :glare: K se bo kej šraufal. Gre stari zobnik gor. Dons sm mal opazoval. Trese nč več (zgleda, da sm biu po eni uri pretiravanja že pr koncu z močmi) Križi...to vse štima .) Ma ta ketna, mi ne da mira...
sesir Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 Ma ta ketna, mi ne da mira... Ja kaj našpanaj jo-maš španarje na zadnji vilici
GoUpC Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 hhaa.... ne me jebat.... pozabu sm pike na I nalimat sm sele zej vidu k sm sliko gor dav Ok šele zej mij kapnil daj to od Fiftyja biuša RSka svaka čast lepo se je reinkarnirala
anzer Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 Jest sm jo zanč neki hotu na zadno metat. Pa sm verjetn polomu pušo v šponarju ketne . Šponar je kr iz ene fucking pene. Kakšne mate vi? (na spodnjem delu ketne_pri prestavni ročki je nosilc zanj) Uglavnm. Se mi je šponar premaknu in sm ga "zvozu (naredil utor v njem)" le nek na konc. Nekje na 1/3 je znucan. Finta je, da ko pelm počas mi skos ketna ruži, da me kr boli ko jo slišm. Težavo odpravim tako, da dam do konca gass Pa še neki je: Če ga orng prpizdim in pred ovinkom nabremzam do konca mojih zmožnosti... Mi začne kr mal belansa sm pa tja motat. :unsure: (zelo minimalno_a dovolj, da se čut) A dvigujm gumo? Al nimam centriranih gum (k vem da jih ŠE nimam)? al je spet kej zrd ketne?... ma ne...kolk mas diskov udspredi ? 1ga an :lol: ...in k ti bremzas ti vilce krivi in valda d ti bojo opletale...ce bi mew 2 diska tega skor nebi blo
k0ci Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 nima veze ali je en disk ali 2, zavorna sila itak v kompletu deluje na celo feltno, tako da leva stran feltne se ustavlja z enakim pojemkom kot desna
anzer Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 nima veze ali je en disk ali 2, zavorna sila itak v kompletu deluje na celo feltno, tako da leva stran feltne se ustavlja z enakim pojemkom kot desna no dj če si pa tak majstore zakwa pa na vilcah z 2ma diskoma ne dela to??...zj bos pa reku d se ustvarja vrtilno magnetno polje okol al kwa...ne nabiji tok
Brejker Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 no dj če si pa tak majstore zakwa pa na vilcah z 2ma diskoma ne dela to??...zj bos pa reku d se ustvarja vrtilno magnetno polje okol al kwa...ne nabiji tok A teb tud trese? sei to se mi ne dogaja redno. Le zanč_sei pravm, da je možno, da sm biu tud jest pri koncu z močmi. Magnetno se ustvari, le če je elektročno tok ali naravne magnetne silnice (nastanejo zaradi železnega jedra zemlje=bla, bla, bla,...) Ne nabijat, da on nabija... :unsure:
k0ci Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 no dj če si pa tak majstore zakwa pa na vilcah z 2ma diskoma ne dela to??...zj bos pa reku d se ustvarja vrtilno magnetno polje okol al kwa...ne nabiji tok ma ni treba nit pamenten če nimaš pojma vilic ne more zvijati zato ker imajo samo en disk, saj je disk pritrjen na feltno in ustavlja celo feltno na enkrat, in ne samo tiste strani na kateri je pritrjen......potem se po tvoji logiki pesto feltne vrti hitreje kot obroč ne?
_LuX_ Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 Ja kšn šrauf je treba kdaj tud zategnt pa ne bo treslo.
budacki Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 Ja kšn šrauf je treba kdaj tud zategnt pa ne bo treslo. Meni nic ne trese ko bremzam, mi pa drugace trese kot nora. Prav ščemi me. xD Ni blo govora o neki anti vibracijski gredi ali keremu kurcU? XD
_LuX_ Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 Ja če ti vilce tresejo pol ni antivibracijska, to je kvečjem necentrirana guma.
sesir Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 nima veze ali je en disk ali 2, zavorna sila itak v kompletu deluje na celo feltno, tako da leva stran feltne se ustavlja z enakim pojemkom kot desna Koci oprosti ampak s tem se pa ne morem strinjat!Vse motorje,ki sem jih v življenju vozil...lahko rečem,da pri res tapravem zaviranju pred ali v ovinku se to lepo občuti ali ima en disk ali dva! Naprimer pri Z1000 l.04 se je ful poznalo,ko si lahko samo eno "vilico"-"teleskop" utrdil!Sicer to nima veze z enim ali dvema diskoma ampak je občutek pri zaviranju podoben! Je pa veliko vprašanje,če to brejker "že lahko" to občuti... Že večji diski so delali probleme na motorjih....vendar je to spet drugo...
budacki Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 Ja če ti vilce tresejo pol ni antivibracijska, to je kvečjem necentrirana guma. Ne vilice. Vse ostalo ... sedez, ogledala, izpuh, zmigavci, rocka od bremze in sklopke ... Torej je anti vib?
_LuX_ Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 Ja možno, težko rečem ker nisem imel tega problema.
sonda Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 Ne vilice. Vse ostalo ... sedez, ogledala, izpuh, zmigavci, rocka od bremze in sklopke ... Torej je anti vib? če cel motor trese je antivibracijska ja ...pr meni je blo isto...cel motor je treslo :yes: take jebene vibracije so...bedn občutek na telesu
Brejker Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 (popravljeno) Je pa veliko vprašanje,če to brejker "že lahko" to občuti.... povdarek je na veliko Popravljeno Junij 3, 2009. Popravil Brejker
JeRn3j Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 (popravljeno) Koci oprosti ampak s tem se pa ne morem strinjat!Vse motorje,ki sem jih v življenju vozil...lahko rečem,da pri res tapravem zaviranju pred ali v ovinku se to lepo občuti ali ima en disk ali dva! Koči ma tokrat prav. Nima veze al je eden al sta dva ali trije... V vsakem primeru sta kolo in disk na istem geštelu kar pomenu, da se ne more ena stran feltne prej ustavt kot druga, ker se feltna ne zvija. Če zadeva zavija v kero stran pri bremzanju je bolj problem v razštelanih vilcah, Ker lahko nista pravilno naštelani v križih. Mi je povedal mehanik da je ta zadeva zelo pomembna, in tudi ni tako enostavna. (p.s. menjal sem vilco in sm prašov zakaj mi je 3 ure računal... Elisa) Tud na apriliji mi ni v nobeno stran vlekl balanco zarad enga diska. Popravljeno Junij 3, 2009. Popravil JeRn3j
sesir Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 (popravljeno) Koči ma tokrat prav. Nima veze al je eden al sta dva ali trije... V vsakem primeru sta kolo in disk na istem geštelu kar pomenu, da se ne more ena stran feltne prej ustavt kot druga, ker se feltna ne zvija. Če zadeva zavija v kero stran pri bremzanju je bolj problem v razštelanih vilcah, Ker lahko nista pravilno naštelani v križih. Mi je povedal mehanik da je ta zadeva zelo pomembna, in tudi ni tako enostavna. (p.s. menjal sem vilco in sm prašov zakaj mi je 3 ure računal... Elisa) Tud na apriliji mi ni v nobeno stran vlekl balanco zarad enga diska. Verjetno so potem bili vsi er5 kawasakiji kar sem jih vozil razštelani,pa vsi suzuki gs500,pa cb500 honde pa še bi lahko našteval!Pa ne spomnim se zdaj točno v katero smer ti ga potegne.Še bolj pa se pozna pri zaviranju pri nagnjenem motorju!Ker ti ga za razliko od veliko motorjev,ki ti jih dvigne,tu ti ga pa prvo spodvije in potem dvigne,če ne kar spodnese! Kdo pa je rekel,da zvije felgno?Oba teleskopa ne delujeta enakomerno! A daj nehaj no s tem kaj ti je naložil mehanik,da ti je lahko nabil ure.Kaj pa imaš tolk štelat?Teleskop vtakneš not.Izmeriš razdaljo od križa in zategneš.Na drugi strani enako!pa kolo gor pa gasa! Nastavitve so pa spet drugo-to traja pa še velik manj!Sam nastavitve nimajo veze z križi.Z križi ima veze sam koliko dol spustiš! Zdaj si vsaj enkrat priznal,da greš za vsako jajco na servis! Sicer pa mora bit kje na netu o tem že velik razloženega.No v glavnem men se zdi-po občutku tako!Če pa ne pa ne!In se pač motim in me občutek vara! Ker je pa res,da imajo po en disk bolj jajca od motorjev! Popravljeno Junij 3, 2009. Popravil sesir
k0ci Objavljeno Junij 4, 2009 Opozori Objavljeno Junij 4, 2009 bi se poznalo ja, če bi bila razdalja med feltno in diskom večja, tukaj, ko pa je to recimo 2cm pa ne verjamem da balanco obrne zaradi tega
Stafuc Objavljeno Junij 4, 2009 Opozori Objavljeno Junij 4, 2009 bi se poznalo ja, če bi bila razdalja med feltno in diskom večja, tukaj, ko pa je to recimo 2cm pa ne verjamem da balanco obrne zaradi tega jaz sem mel tud občutek na cagivi da me v eno stran vleče in to tudi pri drugih motorjih z enim diskom...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se