Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

kr dej vn takoj

brez veze šparat

samo pazi da boš povečal mišelator (mašinco za dovajanje olja, da bo velik več olja dajal)

Objavljeno
samo pazi da boš povečal mišelator (mašinco za dovajanje olja, da bo velik več olja dajal)

Pa iglo za benz dvignt.

Objavljeno

Ja iglo ni nujn dvignt, če vredu laufa.

Objavljeno
Pa iglo za benz dvignt.

igla ni nuja je pa priporočljivo. Nuja je še menjava dize :)

Objavljeno

a kdo rab dele za aprilio.... sm jest kupu zdej seeno :) tko da mam praktično vse dele od okvirja vzmetenja plastik... samo mašinskih delov ni... aja razn fergazr :)

Objavljeno

ApriliarRS125exhaust.jpg

A mi lahko kdo oznac, kje moram razrezat izpuh, da lahko ven blokade poberem? In pa ali moram zdaj spet dize menjat, ker motor je odprt, samo v izpuhu ima se blokade ( odprt je ventil + CDI na servisu! )

Objavljeno
a kdo rab dele za aprilio.... sm jest kupu zdej seeno :) tko da mam praktično vse dele od okvirja vzmetenja plastik... samo mašinskih delov ni... aja razn fergazr :)

Si ti to kupu od sedovška iz topolšice? Danes?

Objavljeno
@sesir: Če bi se poznal en disk na desni in bi pol motor "zavijal" zarad tega...

Bi me v levem ovinku (ko premzam proti temenu ovinka) ven nesl.

V desnem, bi me pa not vlekl? :grrr

Ne gre se zato,da te nosi kam!Pač recimo,če zaviraš v levem ovinku in stisneš bremzo ti motor dviguje!Ko pa bremzaš v desnem ovinku pa ga dol vleče in se čuti,kot,da ti hoče spodvit kolo!Sploh,če bremzo parkrat rahlo stiskaš in opravljaš moped!Mislim,da tak nekje!Nisem že neki časa vozil katerga od mopedov z enim diskom!Pač dejansko se motor ob zaviranju v ovinku obnaša različno a je L ali D ovinek!Nekateri pravijo,da tud na ravnem.Men kaj pa vem-razen,da manj primejo kot 2diska ni glih neke razlike!Z GS500 pa se mi tud ne,da it tolk peljat,da bi ti povedal točno :whistle: Se pol raje grem s katerim drugim,če že rizkiram,da me dobijo z neregistriranim mopedom!

Objavljeno

Pustite zdej te diske na miru, ker je itq vseeno :D

Dejte men rajs povedat, kje moram rezat pa ce moram dize stimat! :D

Objavljeno
Pustite zdej te diske na miru, ker je itq vseeno :D

Dejte men rajs povedat, kje moram rezat pa ce moram dize stimat! :D

:grim

Kar pa se šravfanja aprilije tiče pa bi od vseh pametnjakovičov tlele verjel samo @norc16 :evilgrin:

Objavljeno
:grim

Kar pa se šravfanja aprilije tiče pa bi od vseh pametnjakovičov tlele verjel samo @norc16 :evilgrin:

Saj tut njega caakm xD

Mi je ze za CDI pomagal. Ni kaj, fant obvlaadA!

Objavljeno (popravljeno)

nekaj strani nazaj sem js na sliki označil kje je potrebno odrezat...preglej malo ne da kr sprašuješ za vsako sranje

Popravljeno . Popravil sonda
Objavljeno
a kdo rab dele za aprilio.... sm jest kupu zdej seeno :) tko da mam praktično vse dele od okvirja vzmetenja plastik...

Kater letnik?

Ne gre se zato,da te nosi kam!Pač recimo,če zaviraš v levem ovinku in stisneš bremzo ti motor dviguje!Ko pa bremzaš v desnem ovinku pa ga dol vleče in se čuti,kot,da ti hoče spodvit kolo!

Zaenkrat še ne vozim " na pamet". Veliko bolj razmišljam step by step kaj se dogaja...

Sva se pa razumela, ja.

Motor se v nagibu hoče popravit navzgor, če bremzaš. Zato bremzam "zravnan" in bolj ko grem proti temenu, bolj popuščam bremzo.

Da bi čutu, da mi v desnem ovinku motor dol vleče, pa zaenkrat še ne. (nimam takih ovinkov-ŠE)

Bi mogu pa kr orng pobremzat v ovinku, da bi mi motor dol potiskal :hmm: Česar se izogibam...

Saj tut njega caakm xD

Pošl mu privatno sporočilo.

Ti sam udžagi tm kjer mislš, da boš lahko nazaj zašvasu. .)

Če boš zajebu, se boš pa več na(m)učil :P

Objavljeno (popravljeno)
ApriliarRS125exhaust.jpg

A mi lahko kdo oznac, kje moram razrezat izpuh, da lahko ven blokade poberem? In pa ali moram zdaj spet dize menjat, ker motor je odprt, samo v izpuhu ima se blokade ( odprt je ventil + CDI na servisu! )

dizo daj 123 ali 125 večje ali manjše niso ok. Auspuh razrež med 4tim in 6tim zvarom iz leve, oz. tam ko je najbolj debel. pa ne celga odrezat samo eno fliko tm odrež. Upam da razumš, so pa tud v tej temi slike napopane.

če znaš švasat ni pene, ker če kj zajebeš itak nazaj zašvasaš ampak to ti more res ratat

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno
Motor se v nagibu hoče popravit navzgor, če bremzaš. Zato bremzam "zravnan" in bolj ko grem proti temenu, bolj popuščam bremzo.

Da bi čutu, da mi v desnem ovinku motor dol vleče, pa zaenkrat še ne. (nimam takih ovinkov-ŠE)

Bi mogu pa kr orng pobremzat v ovinku, da bi mi motor dol potiskal :hmm: Česar se izogibam...

Glej!V bistvu se tako v ovinku sploh ne zavira-oz ni potrebe po tem.Zato jz niti ne pišem o RS,ker se niti ne spomnim več.V zadnjih letih pa sem nekak dobil veselje na vsakem mopedu,ki ga vozim sprobat,kako se obnaša med zaviranjem v ovinku.Zaenkrat,če mal posplošim na firmo je najslabše BMW,ker popolnoma vse modele,ki sem vozil dviguje,ko noro!In to,ko stisneš bremzo prav čutiš,kako dvigne motor :headbang:

Objavljeno
ApriliarRS125exhaust.jpg

A mi lahko kdo oznac, kje moram razrezat izpuh, da lahko ven blokade poberem? In pa ali moram zdaj spet dize menjat, ker motor je odprt, samo v izpuhu ima se blokade ( odprt je ventil + CDI na servisu! )

A pol mam verjetn jst na aprilii sx 125 tut blokado v izpuhu?? K ta tedn mam servis pa grejo blokade vn. A je možn d mi tut to v izpuhu vn fuknejo :D??

Objavljeno
Ok šele zej mij kapnil daj to od Fiftyja biuša RSka :OK: svaka čast :worship: lepo se je reinkarnirala :P

:D

zdj je skor neprepoznavna :P ampak zelo lepa ^^

P.S. iz profila morm zdj odstrant aprilio :trance_33_sleep: :rolleyes:

Objavljeno

^^

post-5337-1244369312_thumb.jpg

post-5337-1244369403_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)
rezanje.jpg

Rdeca crta ali zelena?

obe so vrjanta, jst mam zeleno

Popravljeno . Popravil mfink
Objavljeno
obe so vrjanta, jst mam zeleno

nared zeleno ker lepš zgleda...

Objavljeno
nared zeleno ker lepš zgleda...

Zeleno, samo premaknjeno bolj k cetrtemu varu.

Objavljeno

alo jerry a si ti sam poštrihov pa pokitov plastike na rski?

Objavljeno

hey!

mam en uprašanje. na aprilio rs 125 bi montiru športn filtr sam je problem da bi mi ga zalil in zadušil motor, in če ma od vs kašno idejo kam ga naj montiram al pa kako ga naj zaščitm da mi ga nebi zalil mi naj pove ^_^ . sm pa gledu zadnič pod tanku in sm opazu spodi 2 cevi premera 2 cm in se mi zdi da je to filtr in če bi loh tut športn filtr montiru pod tank sam nwm kako bi sesou zrk ker je bol zaprt prostor. hvala za odgovore.

LP Denis

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!