Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pol ti je lahko šel ležaj na potisni plošči. Tko je bilo pri meni. Jest pa seveda kuj kupil lamele, brez da bi podru pa pogledal kaj je. Tko da podri pa boš videl kaj je zanič.

Objavljeno

tralala.

Ko sm menju olje v menjalniku, sm se neki po oljni pumpu gledau, pa en koleg ( se razume ) je tut neki gledau, pa motor mi zdej kadi ko ga uzgem. Prej pa ni nic.

Tak da predvidevam, da je mogoce malo prevec odprta oljna pumpa. Sicer pa cez izpuh al pa kjerkol drugje nic ne mece ven, ker je pac Motul :worship:

Naj jo malo priprem al kaJ? Pa za kok?

Objavljeno
tralala.

Ko sm menju olje v menjalniku, sm se neki po oljni pumpu gledau, pa en koleg ( se razume ) je tut neki gledau, pa motor mi zdej kadi ko ga uzgem. Prej pa ni nic.

Tak da predvidevam, da je mogoce malo prevec odprta oljna pumpa. Sicer pa cez izpuh al pa kjerkol drugje nic ne mece ven, ker je pac Motul :worship:

Naj jo malo priprem al kaJ? Pa za kok?

Tut mene zanima tole :D namreč odpru sm motor in me zdj zanima za kolk je treba odpret oljno pumpo?

Lp, Miha

Objavljeno

Dejte mi neki pomagat. Zadnja guma na apriliji je že dokaj ''izlizana'' in sem se odločil da kupim novo. Zdej malo sem uporabljal iskalnik in videl, da večina priporoča Dunlop qualifer R. Prebral sem tudi, da jih lahko zrihtajo ceneje...eni, pa me sedaj zanima ali jih kdo lahko??? Gledal sem tudi na spletni strani od Špan-a in videl, da jih na zalogi nimajo, ampka stanejo cca 94 eu...meni se zdi razumljiva cena, ali pač?

Aja pa še to koliko približno pride premontaža gume in sicer bi gumo sam snel in jim nesel, torej brez ''dodatnega'' dela.

Hvala :rolleyes:

Objavljeno
Dejte mi neki pomagat. Zadnja guma na apriliji je že dokaj ''izlizana'' in sem se odločil da kupim novo. Zdej malo sem uporabljal iskalnik in videl, da večina priporoča Dunlop qualifer R. Prebral sem tudi, da jih lahko zrihtajo ceneje...eni, pa me sedaj zanima ali jih kdo lahko??? Gledal sem tudi na spletni strani od Špan-a in videl, da jih na zalogi nimajo, ampka stanejo cca 94 eu...meni se zdi razumljiva cena, ali pač?

Aja pa še to koliko približno pride premontaža gume in sicer bi gumo sam snel in jim nesel, torej brez ''dodatnega'' dela.

Hvala :rolleyes:

100€ vse skupaj. Cisto uredu cena. Mislim da na 3€ ( na 100€ ) nebos gledal.

LP

Objavljeno
Tut mene zanima tole :D namreč odpru sm motor in me zdj zanima za kolk je treba odpret oljno pumpo?

Lp, Miha

Dejte no a res nobedn newe. Un k mi konkretno napiše dobi za pivo :D

Objavljeno
tralala.

Sicer pa cez izpuh al pa kjerkol drugje nic ne mece ven, ker je pac Motul :worship:

Verjetno maš preveč odprto pumpico ja, nevem za kolko moreš zapret, če pa boš jo še malo odprl pa ti bo tudi vsemogočnega Motula zmetalo čez avspuh tak kot vsako drugo olje ;)

LP

Objavljeno
100€ vse skupaj. Cisto uredu cena. Mislim da na 3€ ( na 100€ ) nebos gledal.

LP

Ja sej meni se tudi zdi cena zelo vredu, samo bratranec mi je rekel, da bo probal še ceneje zrihtati :whistle:

Aja, zgoraj odebeljenega tiska pa ne razumem...kakšne 3 eu? Ali si mislil da premontaža pride okoli 7 eu?

Objavljeno
motor mi zdej kadi ko ga uzgem. Prej pa ni nic.

Bol preveč kot pa premal :rolleyes:

Objavljeno
montaža pride okoli 10€ na gumo

Uff, sem mislil, da bo dražje. Zdej samo čakam, da jo dobim in naštimam.

Objavljeno
Uff, sem mislil, da bo dražje. Zdej samo čakam, da jo dobim in naštimam.

Jst sem placal 10€ za obe gumi pa mi jih je on snel. :)

Brejker ma prej ni NIC kadila, zdaj pa ORNG. To ni kul :D

Objavljeno

Jst mam pa take probleme k jih kle noben nima... :whistle: vsakih 15km moram zašaraufat prestavno ročico,ker vsakič ko prestavim dol se mi mal odvije...enkrat sm jo snemu dol in sm zgleda neki zgubu or wtw. mehankar mi je reku da mora bit druga podložka manjša od prve,ker naj bi se vsedla na izboklino šaraufa..sm probu pa ni šlo...zdei zamenjano mam eno podložko pa matico,ker sm tidve zgubu...zna kdo na pamet povedat kakšne morta bit :P problemi pa taki :slap:

Objavljeno
Jst mam pa take probleme k jih kle noben nima... :whistle: vsakih 15km moram zašaraufat prestavno ročico,ker vsakič ko prestavim dol se mi mal odvije...enkrat sm jo snemu dol in sm zgleda neki zgubu or wtw. mehankar mi je reku da mora bit druga podložka manjša od prve,ker naj bi se vsedla na izboklino šaraufa..sm probu pa ni šlo...zdei zamenjano mam eno podložko pa matico,ker sm tidve zgubu...zna kdo na pamet povedat kakšne morta bit :P problemi pa taki :slap:

pod matico daj vzmetno podložko pa neboš mel več problemov ;)

Objavljeno
Jst mam pa take probleme k jih kle noben nima... :whistle:

Jest vem kakšen problem imaš. Imel sem iste situacije :alien1:

Izgleda, da je bivši latnik izgubil pušo. Ne tiste katero vržeš v koruzo ampak tisto katera drži narazen matico od ročke.

Lahko zategneš kolikor češ pa se bo ročka še vedno premikala z enako silo. :rolleyes:

Vsaj meni se sedaj. Pa nikoli več me ne skrbi, da bom izgubil ročko med vožnjo :closedeyes:

št. 21 po vsej verjetnosti... ( a za kataloško številko moraš spremeniti letnik motorja! tili deli so za mojo, tvoja nevem kolk je letnik)

http://www.easyparts.nl/showdrawing/1235/2...105/Engine.html

Objavljeno (popravljeno)

ja po teh slikah podložk pol sploh ne rabm... :? rabm ta distančnik(21) k ga že mam ubistvu sam je mčkn zlomlen...ampak tak je že biu predn so se začel problemi...pa rabm 24 k jo mam tut pa šarauf 9 pa matica 16....pol mam 2 podložke preveč gor..wtf?? :hmm: totalno zmeden...bom posliku zjutri :D

mam pa 2002 letnik tko da je ta prava slika ane?

Popravljeno . Popravil 0rth0
Objavljeno (popravljeno)
vsakih 15km moram zašaraufat prestavno ročico,ker vsakič ko prestavim dol se mi mal odvije...

Zato pa je loctite.Ne vem sicer zdaj kaj imaš ti problem.Vendar šravfe,ki se radi odtegujejo se pač namaže z loctite in je pol mir

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
ja po teh slikah podložk pol sploh ne rabm... :? rabm ta distančnik(21) k ga že mam ubistvu sam je mčkn zlomlen...ampak tak je že biu predn so se začel problemi...pa rabm 24 k jo mam tut pa šarauf 9 pa matica 16....pol mam 2 podložke preveč gor..wtf?? :hmm: totalno zmeden...bom posliku zjutri :D

mam pa 2002 letnik tko da je ta prava slika ane?

Sem imel sam enak problem in sem opazil na obvoznici, da se ročka čudno premika. Ko ustavim vidim, da sploh nimam več matice gor. Problem sem rešil tako, da sem kupil ''varovalno'' (al kako se že reče) matico, una ki ima na vrhu plastiko, da se težje odšaraufa. Aja pa nč nisem na novo podlagal, je bilo v originalu zadosti. Sedaj leto kasneje, še vedno drži in je niti enkrat nisem zategnil :rolleyes:

Objavljeno

Ker me je spraševal??V glavnem vem,da ima eden po delih(razbita) za prodatt aprilijo rs125 l-98.Je reku,da misli,da je gianeli izpuh.Ena pa je l.08 tud po delih razbita...

ma pa tud rs250 ti izpuhi bi bli zate brejker,ker bi rad imel dva :naughty:

Objavljeno

mene pa zanima, ce lahko na novi RSki (2009) samo prevrtam CDI (EFI) pa prklopim RAVE ventil, al je potrebno za rave met tud 34mm fergazer, pa odprt auspuh?

...torej, ce se to da, je treba pol tud dizo zamenat, pa se kej druzga po fergazerju brklat, al je to to?

Objavljeno

2009 letnik. pelji na servis. ker od 06 letniak naprej so blokirane drugače kot stare.

Objavljeno (popravljeno)
2009 letnik. pelji na servis. ker od 06 letniak naprej so blokirane drugače kot stare.

Še lazje za odprt kot starejsi. Vzemes vrtalni stroj in samo cez CDI prevrtas. Ce mi poslikas se CDI ti oznacim tocno kje(sicer je ze tovarnisko oznaceno kje :D ) . Sicer pa uporabnik KVASKO ima nastudirano vse kar se tice novejsih rotaxov ( od 2007 naprej ).

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno
rs250 ti izpuhi bi bli zate brejker,ker bi rad imel dva :naughty:

To je preteklost. Zdej delam GPvarjanto dušilca, da se bo drla k zver :evilgrin:

p.s. Najbolš je k z zaugom užgeš in začne tko počaz grglt... :whistle:

garl,garl,garl,garl,garl,garl,garl,garl,garl,garl,garl,garl,garl,garl,Wruuuum,ga

rl,garl,garl,garl :music1:

Objavljeno
Še lazje za odprt kot starejsi. Vzemes vrtalni stroj in samo cez CDI prevrtas. Ce mi poslikas se CDI ti oznacim tocno kje(sicer je ze tovarnisko oznaceno kje :D ) . Sicer pa uporabnik KVASKO ima nastudirano vse kar se tice novejsih rotaxov ( od 2007 naprej ).

modeli! vse vem o tem, kje in kaj prevrtat!

mene samo zanima, ce je ob odblokiranju CDIja in montiranju RAVEa treba tud 34mm fergazer pa odprt auspuh montirat, pa cej je treba fergazer nastaulat (diza, igla)

pa btw je masina ze od 1997 rotax 122 in se ni nc spremenilo, razen tega, da na novo obliko (od 06,al 07) dajejo 28mm fergazer namest 34mm, pa od lani je nov CDI (od proizvajalca EFI) ki je obenem tudi elektronika za RAVE in se ga odblokira z vrtanjem luknce na oznaceno mesto

...tko, da ne me tople vode ucit, pa mi raj odgovorte na zgornje vprasanje

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!