Kvasko Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 modeli! vse vem o tem, kje in kaj prevrtat! mene samo zanima, ce je ob odblokiranju CDIja in montiranju RAVEa treba tud 34mm fergazer pa odprt auspuh montirat, pa cej je treba fergazer nastaulat (diza, igla) pa btw je masina ze od 1997 rotax 122 in se ni nc spremenilo, razen tega, da na novo obliko (od 06,al 07) dajejo 28mm fergazer namest 34mm, pa od lani je nov CDI (od proizvajalca EFI) ki je obenem tudi elektronika za RAVE in se ga odblokira z vrtanjem luknce na oznaceno mesto ...tko, da ne me tople vode ucit, pa mi raj odgovorte na zgornje vprasanje Dej ne bod tok pametn, ljudje ti hočjo sam pomagat ti's pa že neki brihtm. Lej ne rabš dt 34mm ferga gor in tut ne izpuha. Iz izpuha lahko vzamš vn katalizator, ferg je pa treba nujno nastavt (večje dize, igla) čene boš kmau peš hodu saj bo zmes prerevna (bela svečka). Jst sm kr kupu prek ebaya kit ki vključuje rave ventil, drug "snorkel" za filtr pa koplet za frgazr. Aja pa iz auspuha smo odžagal pa zašvasal tisto cevko k gre v filtr. To ne rabš. Če maš pa še kej več € se pa najbol splača drug izpuh kupt
Gregc Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 modeli! vse vem o tem, kje in kaj prevrtat! mene samo zanima, ce je ob odblokiranju CDIja in montiranju RAVEa treba tud 34mm fergazer pa odprt auspuh montirat, pa cej je treba fergazer nastaulat (diza, igla) pa btw je masina ze od 1997 rotax 122 in se ni nc spremenilo, razen tega, da na novo obliko (od 06,al 07) dajejo 28mm fergazer namest 34mm, pa od lani je nov CDI (od proizvajalca EFI) ki je obenem tudi elektronika za RAVE in se ga odblokira z vrtanjem luknce na oznaceno mesto ...tko, da ne me tople vode ucit, pa mi raj odgovorte na zgornje vprasanje Prosim se reče!
budacki Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 modeli! vse vem o tem, kje in kaj prevrtat! mene samo zanima, ce je ob odblokiranju CDIja in montiranju RAVEa treba tud 34mm fergazer pa odprt auspuh montirat, pa cej je treba fergazer nastaulat (diza, igla) pa btw je masina ze od 1997 rotax 122 in se ni nc spremenilo, razen tega, da na novo obliko (od 06,al 07) dajejo 28mm fergazer namest 34mm, pa od lani je nov CDI (od proizvajalca EFI) ki je obenem tudi elektronika za RAVE in se ga odblokira z vrtanjem luknce na oznaceno mesto ...tko, da ne me tople vode ucit, pa mi raj odgovorte na zgornje vprasanje Nabijem te na ******. Ce si tako pameten, potem bi vedel, da nerabis menjat fergija in izpuha Rave ventil pa je samo za nizke obrate in bos brez njega tudi uredu Tak da ja ... zdaj pa se reci HVALA!
Kvasko Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Nabijem te na ******. Ce si tako pameten, potem bi vedel, da nerabis menjat fergija in izpuha Rave ventil pa je samo za nizke obrate in bos brez njega tudi uredu Tak da ja ... zdaj pa se reci HVALA! Točn tko... kdo te je vzgaju mulc
pero27 Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 Dej ne bod tok pametn, ljudje ti hočjo sam pomagat ti's pa že neki brihtm. Lej ne rabš dt 34mm ferga gor in tut ne izpuha. Iz izpuha lahko vzamš vn katalizator, ferg je pa treba nujno nastavt (večje dize, igla) čene boš kmau peš hodu saj bo zmes prerevna (bela svečka). Jst sm kr kupu prek ebaya kit ki vključuje rave ventil, drug "snorkel" za filtr pa koplet za frgazr. Aja pa iz auspuha smo odžagal pa zašvasal tisto cevko k gre v filtr. To ne rabš. Če maš pa še kej več € se pa najbol splača drug izpuh kupt kvasko, najlepsa hvala, tak odgovor sem rabil budacki, sej jst bi rad, da vlece ze pri nizkih obratih, zakaj pa misls, da dajem RAVE not?!, jst prerihtavam motor za pospeske, ne za koncno
k0ci Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 in kaj potem rabiš rave moped držiš nad 10k rpm pa je stvar rešena
pero27 Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 (popravljeno) ker je treba tud spelat, ane? :naughty: pa ker jst RSke nebi glih rad drzou skos nad 10k, ker bi rad, da mi nekaj casa sluzi Popravljeno Julij 10, 2009. Popravil pero27
k0ci Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 aja, če ti je problem oz. ne znaš spelat tako da držiš obrate nad 10k potem pa ja , sam ne vem zakaj potem praviš da prerihtavaš za pospeške če ti je težko držat nad 10k, si že v štartu falil, brez pravih obratov ni pravih pospeškov
budacki Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 (popravljeno) kvasko, najlepsa hvala, tak odgovor sem rabil budacki, sej jst bi rad, da vlece ze pri nizkih obratih, zakaj pa misls, da dajem RAVE not?!, jst prerihtavam motor za pospeske, ne za koncno Ti, ves kaj? Jst mislm d si potem moped sfaliu. Bi kupu potem supermotarda ce hoces "NORE" pospeske Popravljeno Julij 10, 2009. Popravil budacki
pero27 Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 pa jao, no, fantje, rad bi se znebil luknje pri 6k pa dvignil malo pospeske, ne mislim pa vsakic, ko bom spelvou sklopko, pa zadno gumpo palt SMi so mi pa grdi in mi ne pase njihova geometrija, pa tud ne mislm z peto ovinkov polagat, men je RS cist super
Brejker Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 Bi kupu potem supermotarda ce hoces "NORE" pospeske Zanč sm pelu KTM smc 690 (zaenkrat nablokiran za 25Kw) + akrapota smo frišno našraufal gor. :blink: :blink: Edin balansa je taka, da sm mislu, da sm bika za roge prjel
Brejker Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 pri 6k pa dvignil malo pospeske, Če je 2t je 2t. Važn da si V ovinku hitr. In ne kolk tomosov udzad pustiš :closedeyes:
pero27 Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 men se zdi, da je bolj vazn, da si iz ovinka hiter
budacki Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 men se zdi, da je bolj vazn, da si iz ovinka hiter Z Aprilijo bos resnicno rekord podrl
Brejker Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 (popravljeno) men se zdi, da je bolj vazn, da si iz ovinka hiter ??? Če v ovinku z vso težo in silo motor na not tišiš (da ne zletiš ven z linije ali čez črto) in maš not vsaj 120. Nerabiš pospeška ven iz ovinka in zakaj je tako? Ker te takoj čaka nov ovinek Popravljeno Julij 10, 2009. Popravil Brejker
Gasperr Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 (popravljeno) Še lazje za odprt kot starejsi. Vzemes vrtalni stroj in samo cez CDI prevrtas. Ce mi poslikas se CDI ti oznacim tocno kje(sicer je ze tovarnisko oznaceno kje ) . Sicer pa uporabnik KVASKO ima nastudirano vse kar se tice novejsih rotaxov ( od 2007 naprej ). A potem se novejše letnike (2007-2009) lažje odblokira kot 2006 in starejše? 2006 so isto blokirane kot npr. 2003? Raje bi si kupil novejši model ker mi je lepši, ampak a je še kakšna pomembna razlika med 2006 letnikom in starejšimi modeli? Končna in pospeški so isti in na novejšem in na starejšem modelu? Popravljeno Julij 10, 2009. Popravil Gasperr
budacki Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 A potem se novejše letnike (2007-2009) lažje odblokira kot 2006 in starejše? 2006 so isto blokirane kot npr. 2003? Raje bi si kupil novejši model ker mi je lepši, ampak a je še kakšna pomembna razlika med 2006 letnikom in starejšimi modeli? Končna in pospeški so isti in na novejšem in na starejšem modelu? Novejsi CDIji so bolj zaprti. Vsaj kolikor sem jst zasledil. Skratka ... idealn letnik je 2006 . Vse po tastarem, sam lepsa oblika
pero27 Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 ja, lazje se odblokira, ker ma nov CDI pri katerem mi vec treba silikona stran praskat, ampak samo z svedrom eno luknco not zvrtas, pa za RAVE na rabs vec kontrolne enote, ker je ta ze vgrajena v CDI, tko, da solenoid od RAVEa samo v CDI ustekas, to so pa tud vse razlike z 06, pa mensezdi, da ma tud 2007 pa polovica 2008 se tastar CDI not (nism pa ziher)
pero27 Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 Novejsi CDIji so bolj zaprti. Vsaj kolikor sem jst zasledil. Skratka ... idealn letnik je 2006 . Vse po tastarem, sam lepsa oblika nic ni res bol zablokeran, krivulja moci je pri odprtem in zaprtem ista za 06 in 07-09, samo proizvajalec je drug
budacki Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 nic ni res bol zablokeran, krivulja moci je pri odprtem in zaprtem ista za 06 in 07-09, samo proizvajalec je drug Mi bos to dokazal?
Kvasko Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 nic ni res bol zablokeran, krivulja moci je pri odprtem in zaprtem ista za 06 in 07-09, samo proizvajalec je drug Lej jst sm odblokeru komplet motor, dau gor rave, odstranu katalizator (čakam zdj na arrow :naughty:) pa use kar se nardi pri deblokaciji. Motor ima kljub prevrtanemu cdi-ju neki blokado med 8000-8300 obrati. Zasledil sem oz. serviser je povedal, da je to možno odpraviti, če se prkluč zadeva na računalnik, sam to verjetno ni glih pocen. Morm pa usm povedat da se fuul splača met rave, saj motor v nižjih obratih zelo lepo pospešuje, poraba je pa občutno manjša. Meni motor popije povprečno 5 - 5,3l na 100 km. Glavno dizo mam pa 160. Sem zadnjič občutil, kako je če je motor brez rava, ker se mi je zapacal in se v nižjih obratih ni takoj zaprl ampak je trajal ene 5 sekund. V tem času je motor fuul slabš pospešvou, gas sm mogu pa met ful odprt d je isto vleku. K se je pa loputa zaprla pol pa šus pa use skp nč gasa No da se vrnem k tistmu prej. Novejši letniki SO bolj zablokerani. Najbol se splača 2006 k jst mam še vedno blokado na elektroniki, ki je sam ne morem odpraviti. Pa tut letniki od 07 dalje majo vhst uplinjač, ki je z elektroniko povezan na cdi. Tastari majo pa phbh uplinjač. Skratka več je elektonike pa sranja za brez veze, kar ti sam sfuka moč. Tko da pero ne kr neki nažigat Lp, Miha
budacki Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 nic ni res bol zablokeran, krivulja moci je pri odprtem in zaprtem ista za 06 in 07-09, samo proizvajalec je drug haha perica perica, ze drugic nisi imel prav Gremo v tretje?
k0ci Objavljeno Julij 11, 2009 Opozori Objavljeno Julij 11, 2009 Lej jst sm odblokeru komplet motor, dau gor rave, odstranu katalizator (čakam zdj na arrow :naughty:) pa use kar se nardi pri deblokaciji. Motor ima kljub prevrtanemu cdi-ju neki blokado med 8000-8300 obrati. Zasledil sem oz. serviser je povedal, da je to možno odpraviti, če se prkluč zadeva na računalnik, sam to verjetno ni glih pocen. Morm pa usm povedat da se fuul splača met rave, saj motor v nižjih obratih zelo lepo pospešuje, poraba je pa občutno manjša. Meni motor popije povprečno 5 - 5,3l na 100 km. Glavno dizo mam pa 160. Sem zadnjič občutil, kako je če je motor brez rava, ker se mi je zapacal in se v nižjih obratih ni takoj zaprl ampak je trajal ene 5 sekund. V tem času je motor fuul slabš pospešvou, gas sm mogu pa met ful odprt d je isto vleku. K se je pa loputa zaprla pol pa šus pa use skp nč gasa No da se vrnem k tistmu prej. Novejši letniki SO bolj zablokerani. Najbol se splača 2006 k jst mam še vedno blokado na elektroniki, ki je sam ne morem odpraviti. Pa tut letniki od 07 dalje majo vhst uplinjač, ki je z elektroniko povezan na cdi. Tastari majo pa phbh uplinjač. Skratka več je elektonike pa sranja za brez veze, kar ti sam sfuka moč. Tko da pero ne kr neki nažigat Lp, Miha sam nekaj me zanima, ali so imele aprilie do letnika 06 ročni čok??, od 07 naprej imajo še ročnega ali avtomatskega???
budacki Objavljeno Julij 11, 2009 Opozori Objavljeno Julij 11, 2009 sam nekaj me zanima, ali so imele aprilie do letnika 06 ročni čok??, od 07 naprej imajo še ročnega ali avtomatskega??? Na balanci imas tisto rocico za cok. ( 06 )
k0ci Objavljeno Julij 11, 2009 Opozori Objavljeno Julij 11, 2009 kaj pa novejše, z tem tanovim CDIjem ki ga moraš prevrtat?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se