budacki Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 Lp Mogoče kdo kaj bi lahko bilo narobe?Namreč zgodilo se mi je danes na poti iz šihta, se peljem lepo uizi in mi je motor kar morilo in na digitalnem zaslonu ni kazalo nič seprav kot da ni bilo štroma če pa sem ugasnil luči mi je pa normalno delal? in že da sem ga prižgal mi ni drugače kot da sem ga porinil tako mi je pa iz prve? Ehm ehm ... varovalka, ki skrbi za napajanje akumulatorja. Enako pri meni na Husqvarni. Dokler so bile luci ugasnjene sem lahko naredil s polnemu akumulatorji dobrih 50km, sem prizgal luci in takoj crknil. Nisem vedel kaj je, peljal k mehaniku in naslednji dan sel iskat. Placal 15€, ma sem rekel jebe mi se ,vazno da mi je spet vse delalo.
0b5353n Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 Ja sej zdej sm šou tankat ozr. šou na petrol pa u kanglo natoču 5 l . Tanku mal pučaku pa je užgau Tko da zdej laufa ..ju3 grem s fotram na eno furo pa bomo vidl A mi lhako kdo pove kaj maš use na tistem digitalnem ekranču kjer je uro gor pa tist ...kaj je še tist ostal k kaže ?
budacki Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 Ja sej zdej sm šou tankat ozr. šou na petrol pa u kanglo natoču 5 l . Tanku mal pučaku pa je užgau Tko da zdej laufa ..ju3 grem s fotram na eno furo pa bomo vidl A mi lhako kdo pove kaj maš use na tistem digitalnem ekranču kjer je uro gor pa tist ...kaj je še tist ostal k kaže ? Eh fant Ze prvi dan si spoznal, kaj pomeni furat 2 takt. Dobrodosel v svet prazne denarnice.
RSTDRIVER Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 25-30k km je življenska doba ojnice tak da če še ni blo nič zamenjano bo naslednjem lastniki ali tebi samo lepo zroštalo v mašini. in tvoji podatki so od kod? mislm, vir pa to....
Ervin93 Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 http://www.motosvet.com/biaggijeve-replike.html
mitiž46 Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 Mam rajš brez nalepk ko pa da bi se z biaggijevo repliko vozu
norc 16 Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 in tvoji podatki so od kod? mislm, vir pa to.... Iz prakse na moji rske je šla na 27k km, na kolegovi na 22 al 23k km, plus še marsikomu je crknila na tem forumu.
pero27 Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 Mam rajš brez nalepk ko pa da bi se z biaggijevo repliko vozu ja, ti bi mel raj plavo pa da bi florescentno rumeno 46 gor pisalo, ne? men je Biaggi nejvečji dirkač vseh časev (predvsem pa boljši od THE CLOVNA (46) ) in če bi dons kupvou RSko bi takoj kupu tole repliko
0b5353n Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 Eh fant Ze prvi dan si spoznal, kaj pomeni furat 2 takt. Dobrodosel v svet prazne denarnice. :naughty: Dons naredu 150 km ... supr stvarca....edino kar me moti je to da nima moči od 6.500k do 7.200k...zqa to
norc 16 Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 :naughty: Dons naredu 150 km ... supr stvarca....edino kar me moti je to da nima moči od 6.500k do 7.200k...zqa to 2 takna mašina
RSTDRIVER Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 Iz prakse na moji rske je šla na 27k km, na kolegovi na 22 al 23k km, plus še marsikomu je crknila na tem forumu. pa celi skupini iza šanka tudi... torej, če prav razumem je motosvet vir 'ta pravih' informacij? utekanje novega motorja? štamprle olja v kestl, po tistem, ko je odprta? ogreta, preden jo stisneš do konca? uporaba na pisti ali za vsak dan? na splošno rokovanje z motorjem? nima veze, a ne?
budacki Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 pa celi skupini iza šanka tudi... torej, če prav razumem je motosvet vir 'ta pravih' informacij? utekanje novega motorja? štamprle olja v kestl, po tistem, ko je odprta? ogreta, preden jo stisneš do konca? uporaba na pisti ali za vsak dan? na splošno rokovanje z motorjem? nima veze, a ne? Eden takih postov, ki ti da mislit, koliko se pozna, ce motor pravilno vzdrzujes!
norc 16 Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 pa celi skupini iza šanka tudi... torej, če prav razumem je motosvet vir 'ta pravih' informacij? utekanje novega motorja? štamprle olja v kestl, po tistem, ko je odprta? ogreta, preden jo stisneš do konca? uporaba na pisti ali za vsak dan? na splošno rokovanje z motorjem? nima veze, a ne? Glej če ti motosvet ni najboljši oz. najbolj številčn vir informacij v sloveniji kaj se tiče 125 kubičnih raket. No zdaj jih ni več toliko ampak pred 2 letoma nekje pa nas je bilo zelo veliko. In iz tistih časov vem kak so crkovale ni blo meseca ko ni komu šla po gobe. Nemoreš ti od 125kubičnene 2 takne mašine pričakovat iste zdržljivosti kot na 4 taknem. Pa ponavadi ni šla ojnica ampak ležaj ki drži ojnico posledično pa ti je to sfukalo ojnico,celinder, bat, plus še kako stvar. Popravilo tega stane od 150k do 300k (v tolarjih govorim). Odvisno ali kopuješ orginal dele al ponaredke. Zato rajše tisti ki imate 25-30k km prevoženih. Dajte tistih 150 eurov za drugo ojnico pa se izognite tem velikim stroškom. Drugače pa kaj se tiče rske al je uporabljena na pisti al na cesti jo moreš vedno met 8-12k rpm, ker drugače negre nikamor.
sesir Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 pa celi skupini iza šanka tudi... torej, če prav razumem je motosvet vir 'ta pravih' informacij? utekanje novega motorja? štamprle olja v kestl, po tistem, ko je odprta? ogreta, preden jo stisneš do konca? uporaba na pisti ali za vsak dan? na splošno rokovanje z motorjem? nima veze, a ne? Če so okoli šanka tvoji prijatelji z enakimi motorji je to.... Tako o moji jajci Utekanje motorja prvič do 1000km res lepo.Pri 12.000km nekje je zaribala prvič-vse! Drugič spet lepo utekanje 1200km.In je šla po gobe po na oko 8000km.Tretjič spet lepo vlavfavanje in je po ne vem kolk km crknila tokrat pa je šel samo bat! štamperle olja nikoli nisem dolival v kesl....Ogrevam vedno vsak motor.Preden se sploh vsedem nanj in pa tud prvih par kilometrov ne peljem do konca,ker niti gume....Na pisti pa je moje mnenje,da ojnica ne zdrži 10kkm kaj šele 20plus! In kaj je zate splošno rokovanje?Ves čas je bil motor redno servisiran-prej kot na 6kkm.Prva generalka je bila v času garancije.Servisna knjiga potrjena!Je pa res,da se je verjetno šaltalo vsaj 90% na blokadi! thumper 1
macak333 Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 Fantje sm šou tankat pa zaenkrat laufa....zdej grm pa ju3 na furo pa bomo vidl....aia a nima neben lučke za bencin :| kaj je pa use na tistem digitalnem razen ure ??? Sej sem sti reku, da je lahka neki čist preprostega/banalnega. Zdej pa samo po gasu.
sky125 Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 Ehm ehm ... varovalka, ki skrbi za napajanje akumulatorja. Enako pri meni na Husqvarni. Dokler so bile luci ugasnjene sem lahko naredil s polnemu akumulatorji dobrih 50km, sem prizgal luci in takoj crknil. Nisem vedel kaj je, peljal k mehaniku in naslednji dan sel iskat. Placal 15€, ma sem rekel jebe mi se ,vazno da mi je spet vse delalo. možno ker sem akumulator nafilal je spet normalno delal pol pa spet...katera je ta varovalka?Ker zdi se mi da štorm samo kuri nič ne fila
Brejker Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 nima moči od 6.500k do 7.200k...zqa to Kakor, da bi en na SM tomosu vprašal: Zakaj mi poka ven iz avspuha ko dam v nižjo :unsure: ZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitakt ZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitakt ZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitakt
budacki Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 možno ker sem akumulator nafilal je spet normalno delal pol pa spet...katera je ta varovalka?Ker zdi se mi da štorm samo kuri nič ne fila Nevem tocno katera. Jah sej mas tam vse varovalke na kupu pa poglej katera je precvikana. Pri YZF-R 125 imas zraven se ena 4-5 rezervnih xD PREHUDO!
pero27 Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 ne boš verjel, na RSki maš tud :naughty: dej dvign kdej tank (razen če jih ni kdo pred tabo že vse ponucal )
budacki Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 ne boš verjel, na RSki maš tud :naughty: dej dvign kdej tank (razen če jih ni kdo pred tabo že vse ponucal ) Aprilija tako lepo dela, da nerabim niti sedeza snet ( razen ko olje tankam xD ) Samo enkrat sem jo razseraufal, ko sem mislil blokado v izpuhu snet dol, pa potem nisme toliko casa dobil dize, da sem kar lepo pustil tako kot je. 160 leti, vec pa itq nerabim
sky125 Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 Aprilija tako lepo dela, da nerabim niti sedeza snet ( razen ko olje tankam xD ) Samo enkrat sem jo razseraufal, ko sem mislil blokado v izpuhu snet dol, pa potem nisme toliko casa dobil dize, da sem kar lepo pustil tako kot je. 160 leti, vec pa itq nerabim
sky125 Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 (popravljeno) Varovalke sem pogledal in so vse cele.Ali je možno da je tole(glej sliko) problem?Namreč kabel je rumen s belo črto in je odtrgan-skurjen(ker je malo črno) in to z obeh strani konektorja.kabli se nahajajo pod zadnjim sedežom Popravljeno Julij 30, 2009. Popravil sky125
pero27 Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 ja, pa je tale jack tud kam vštekan, al je fraj? to direktno kabel za napajanje ni, ker je rahlo švoh za to, samo lahko pa vodi do kkšne krmilne elektronike za napajanje če je ta jack kam uštekan, pol kabel pač zlotej skup (al pa ga pač zvij skup, če nimaš spajkalnika) pa probej, noben kle ti ne bo vedu povedat za kaj je točno tisti kabel
_LuX_ Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 Skup daj, pa ornk izoliraj, da se ti ne bo vse skup vžgalo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se