Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
ja, pa je tale jack tud kam vštekan, al je fraj? to direktno kabel za napajanje ni, ker je rahlo švoh za to, samo lahko pa vodi do kkšne krmilne elektronike za napajanje

če je ta jack kam uštekan, pol kabel pač zlotej skup (al pa ga pač zvij skup, če nimaš spajkalnika) pa probej, noben kle ti ne bo vedu povedat za kaj je točno tisti kabel :whistle:

bom dal skp pa bomo vidl.ja drgač pelje v eno "enoto" (siva rebrasta škatlica)verjetno neka krmilna enota

Objavljeno
ja, pa je tale jack tud kam vštekan, al je fraj? to direktno kabel za napajanje ni, ker je rahlo švoh za to, samo lahko pa vodi do kkšne krmilne elektronike za napajanje

če je ta jack kam uštekan, pol kabel pač zlotej skup (al pa ga pač zvij skup, če nimaš spajkalnika) pa probej, noben kle ti ne bo vedu povedat za kaj je točno tisti kabel

:whistle:

Ti ze ves :P

Objavljeno
:doze:

Kakor, da bi en na SM tomosu vprašal:

Zakaj mi poka ven iz avspuha ko dam v nižjo :unsure:

ZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitakt

ZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitakt

ZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitaktZweitakt

:OK:

Ja to že ...sam men prou tko trukira .... tko cuka....pol pa potegne .. ne da bi biu v nižjih obratih švoh pa da pol potegne med do 6k lepo dela pol pa trokira do 7k pol pa potegne :whistle:

Objavljeno
Ja to že ...sam men prou tko trukira .... tko cuka....pol pa potegne .. ne da bi biu v nižjih obratih švoh pa da pol potegne med do 6k lepo dela pol pa trokira do 7k pol pa potegne :whistle:

Ja saj to je to :D

Objavljeno
Ja saj to je to :D

aia :unsure:

Objavljeno
aia :unsure:

Če daš pa rave notr pa teh problemov ni. Od 4k rpm naprej konstantno in zelo lepo pospešuje, pri 8000 pa booooom :D

Objavljeno
Drugače pa kaj se tiče rske al je uporabljena na pisti al na cesti jo moreš vedno met 8-12k rpm, ker drugače negre nikamor.

ja... in tvoja najdaljša tura je bila? do šanka al do sosedove tete? drgač neb kwasu neumnosti... pa oglej si kdaj od bliz dolomite ali velik klek, pa lahko sm p.č.a na motorju, ampak še zmerej ne verjamem, da na normalni turi dosegaš tako povprečje... pa še nekaj mi da misliti... 12k obratov... tvoja aprilia ni bila samo odprta ampak dodatno frizirana (al pa s kupu kit, kar je enako) a, ne? in posledično pluvaš čez znamko, ker si zajebu osnovo?

Objavljeno
Če so okoli šanka tvoji prijatelji z enakimi motorji je to....

Tako o moji jajci :whistle:

Utekanje motorja prvič do 1000km res lepo.Pri 12.000km nekje je zaribala prvič-vse!

Drugič spet lepo utekanje 1200km.In je šla po gobe po na oko 8000km.Tretjič spet lepo vlavfavanje in je po ne vem kolk km crknila tokrat pa je šel samo bat!

štamperle olja nikoli nisem dolival v kesl....Ogrevam vedno vsak motor.Preden se sploh vsedem nanj in pa tud prvih par kilometrov ne peljem do konca,ker niti gume....Na pisti pa je moje mnenje,da ojnica ne zdrži 10kkm kaj šele 20plus!

In kaj je zate splošno rokovanje?Ves čas je bil motor redno servisiran-prej kot na 6kkm.Prva generalka je bila v času garancije.Servisna knjiga potrjena!Je pa res,da se je verjetno šaltalo vsaj 90% na blokadi!

ja in zdej je problem v motorju? z avtom šaltaj 90% na blokadi pa mi povej koliko časa je zdržal? lahko se motim, lahko si imel smolo... pa mi še ti napiši tvojo najdaljšo turo... z 90% na blokadi....???? ja pa jade, sami rossiji na 125ccm.... v normalnem prometu? z omejitvami hitrosti... 90% na blokadi? hja...

ZAKAJ zadeva ribne... zaradi prevelikega trenja, ki je posledica premajhnega mazanja ali mehanske napake... slednje pri rotaxu niso zelo pogoste...

Objavljeno
ja in zdej je problem v motorju? z avtom šaltaj 90% na blokadi pa mi povej koliko časa je zdržal? lahko se motim, lahko si imel smolo... pa mi še ti napiši tvojo najdaljšo turo... z 90% na blokadi....???? ja pa jade, sami rossiji na 125ccm.... v normalnem prometu? z omejitvami hitrosti... 90% na blokadi? hja...

ZAKAJ zadeva ribne... zaradi prevelikega trenja, ki je posledica premajhnega mazanja ali mehanske napake... slednje pri rotaxu niso zelo pogoste...

Ja v motorju,ja!Ker še vedno tiščim tako motorje in se mi ne vsi pokvarijo!Se pa....Ampak ne novi!

Avto mi je prevozno sredstvo in se vozim res počasi,ker je en sam strošek!Motor pa mi je užitek in ne razmišljam o stroških!Raje se manj vozim in takrat,ko se reče!Smo pa kolegi pred leti vzeli na rent a car golfa z 800km.In ga bi se reklo tiščali ko bika,sukali na ročno....in ga vrnili,ko je imel 11000km pa ni nič crknilo.Sam ko si se peljal je delalo "t-dem,t-dem..."ker smo pregreli gume! :whistle:

Od SG do Goriških brd!In to skozi do čisto konca!Pa še to sem komi sledil ostale na SS in endurah.Pa so se kao normalno vozili (120-180)!

Na avtocesti,čim je števec v 6prestavi pokazal-padel na 155km/h sem šaltal v 5prestavo!

Nihče ne rabi biti Rossi,da se zna po ravnini z 125ccm do blokad vozit!

Vsako tele se zna smuk peljati,slalom pa le...!

V normalnem prometu ja!Kaj pa tej?Res,da je velika razlika koliko je PLEHA zdaj na cesti in koliko ga je bilo pred 14leti!Smo se glih zadnjič dobili (stara klapa)in smo se menili,da,če se bi se danes tako vozili po cesti kot smo se pred 10 in več leti ne bi več "vsi" tlele sedeli!

Še tekmovali smo po cestah.In to na polno...kreteni butasti,ko tako pomislim :whistle: saj smo vsake tolko padali,vendar se to pač dogaja!

Sploh pa 125 ni namenjena ravninam.Skozi ovinke se vozit recimo 3-4 prestava na max-v ovinkih ni radarja-sam traktor :naughty: !Priletiš konec 3 iz ovinka sam polna 4 pol pa nazaj tretja za ovinek.In kak pol ni skozi do blokad?Korošči-mimo podklanca leva z Ravenske gre tud 6 proti blokadi skozi...

Po Golici se gre "komot"še danes tako vozit in drajslat!

Ni važna omejitev!Jz vedno prvo ogrejem motor,pol se par kilometrov še peljem počasi pol pa ga sučem v blokade,ker mi je to pač všeč!RS pa itak ni nikamor šla,če je nisi sukal.Pol pa se je vedno šaltalo od 1-5 na blokadi!

Mislim,da še niikoli nisem peljal motorja razen HD1450 da ga nisem šaltal na blokadi :winkiss:

Še tekmovali smo po cestah.In to na polno...saj smo vsake tolko padali,vendar se to pač dogaja!

Omejetiv se itak še danes na motorju redko upošteva!Takrat pa nikoli.Sploh pa 125 ni namenjena ravninam.Skozi ovinke se vozit recimo 3-4 prestava na max-v ovinkih ni radarja!Korošči-mimo podklanca leva z Ravenske gre tud 6 proti blokadi skozi...

Najbolj mi je žal,da nisem bil vsak vikend raje na kakšni pisti in "varno" užival!

Zadeva lahko ribne tudi zaradi izrabljenosti!In ležaji se pač iztrošijo!Na 2T je še večji problem pri vožnji z odvzetim plinom,ker takrat ne maže!Jaz-mi pa tud radi bremzamo z mašino...

Najdaljša tura na 90% blokadah je verjetno bila na dragstar1100 vendar je to že druga tema....

Objavljeno
ja in zdej je problem v motorju? z avtom šaltaj 90% na blokadi pa mi povej koliko časa je zdržal? lahko se motim, lahko si imel smolo... pa mi še ti napiši tvojo najdaljšo turo... z 90% na blokadi....???? ja pa jade, sami rossiji na 125ccm.... v normalnem prometu? z omejitvami hitrosti... 90% na blokadi? hja...

ZAKAJ zadeva ribne... zaradi prevelikega trenja, ki je posledica premajhnega mazanja ali mehanske napake... slednje pri rotaxu niso zelo pogoste...

Ja v motorju,ja!Ker še vedno tiščim tako motorje in se mi ne vsi pokvarijo!Se pa....Ampak ne novi!

Avto mi je prevozno sredstvo in se vozim res počasi,ker je en sam strošek!Motor pa mi je užitek in ne razmišljam o stroških!Raje se manj vozim in takrat,ko se reče!Smo pa kolegi pred leti vzeli na rent a car golfa z 800km.In ga bi se reklo tiščali ko bika,sukali na ročno....in ga vrnili,ko je imel 11000km pa ni nič crknilo.Sam ko si se peljal je delalo "t-dem,t-dem..."ker smo pregreli gume! :whistle:

Od SG do Goriških brd!In to skozi do čisto konca!Pa še to sem komi sledil ostale na SS in endurah.Pa so se kao normalno vozili (120-180)!

Na avtocesti,čim je števec v 6prestavi pokazal-padel na 155km/h sem šaltal v 5prestavo!

Nihče ne rabi biti Rossi,da se zna po ravnini z 125ccm do blokad vozit!

Vsako tele se zna smuk peljati,slalom pa le...!

V normalnem prometu ja!Kaj pa tej?Res,da je velika razlika koliko je PLEHA zdaj na cesti in koliko ga je bilo pred 14leti!Smo se glih zadnjič dobili (stara klapa)in smo se menili,da,če se bi se danes tako vozili po cesti kot smo se pred 10 in več leti ne bi več "vsi" tlele sedeli!

Še tekmovali smo po cestah.In to na polno...kreteni butasti,ko tako pomislim :whistle: saj smo vsake tolko padali,vendar se to pač dogaja!

Sploh pa 125 ni namenjena ravninam.Skozi ovinke se vozit recimo 3-4 prestava na max-v ovinkih ni radarja-sam traktor :naughty: !Priletiš konec 3 iz ovinka sam polna 4 pol pa nazaj tretja za ovinek.In kak pol ni skozi do blokad?Korošči-mimo podklanca leva z Ravenske gre tud 6 proti blokadi skozi...

Po Golici se gre "komot"še danes tako vozit in drajslat!

Ni važna omejitev!Jz vedno prvo ogrejem motor,pol se par kilometrov še peljem počasi pol pa ga sučem v blokade,ker mi je to pač všeč!RS pa itak ni nikamor šla,če je nisi sukal.Pol pa se je vedno šaltalo od 1-5 na blokadi!

Mislim,da še niikoli nisem peljal motorja razen HD1450 da ga nisem šaltal na blokadi :winkiss:

Še tekmovali smo po cestah.In to na polno...saj smo vsake tolko padali,vendar se to pač dogaja!

Omejetiv se itak še danes na motorju redko upošteva!Takrat pa nikoli.Sploh pa 125 ni namenjena ravninam.Skozi ovinke se vozit recimo 3-4 prestava na max-v ovinkih ni radarja!Korošči-mimo podklanca leva z Ravenske gre tud 6 proti blokadi skozi...

Najbolj mi je žal,da nisem bil vsak vikend raje na kakšni pisti in "varno" užival!

Zadeva lahko ribne tudi zaradi izrabljenosti!In ležaji se pač iztrošijo!Na 2T je še večji problem pri vožnji z odvzetim plinom,ker takrat ne maže!Jaz-mi pa tud radi bremzamo z mašino...

Najdaljša tura na 90% blokadah je verjetno bila na dragstar1100 vendar je to že druga tema....

Objavljeno
Zadeva lahko ribne tudi zaradi izrabljenosti!In ležaji se pač iztrošijo!Na 2T je še večji problem pri vožnji z odvzetim plinom,ker takrat ne maže!Jaz-mi pa tud radi bremzamo z mašino...

pr cvajtaktarju bremzaš z mašino? z rs-ko? 90%nafull? kva pa to pomaga? iz 6 v prvo morda, če preh ne cukne in popusti...ribne, v bistvu...

pa dost... če si se pred 14 leti vozu z rs-ko, je bla letnik 1995, če si kupil novo? do dons se zihr ni nč spremenil... in zato je treba bluzit naprej.... in učit svojo resnico... jest pa trdim drugače (ali pa lažem?)...

Objavljeno
ja... in tvoja najdaljša tura je bila? do šanka al do sosedove tete? drgač neb kwasu neumnosti... pa oglej si kdaj od bliz dolomite ali velik klek, pa lahko sm p.č.a na motorju, ampak še zmerej ne verjamem, da na normalni turi dosegaš tako povprečje... pa še nekaj mi da misliti... 12k obratov... tvoja aprilia ni bila samo odprta ampak dodatno frizirana (al pa s kupu kit, kar je enako) a, ne? in posledično pluvaš čez znamko, ker si zajebu osnovo?

Nikoli nisem rekel da rska ni za dalše ture. Max sem naredil 450 al še malo več v enem dnevi. Na aprilia servisu ti govorijo bat je treba menjat na 15-18k km. ojnico pa po 2 batih. Ste že menjali bat na vaši rski. Moja je šla do 14 tisoč obratov ni pa bila nič druga kot odprta z gianeli izpuhom, plus zelo dobro nastavljen fergazer-om.

Objavljeno
pr cvajtaktarju bremzaš z mašino? z rs-ko? 90%nafull? kva pa to pomaga? iz 6 v prvo morda, če preh ne cukne in popusti...ribne, v bistvu...

pa dost... če si se pred 14 leti vozu z rs-ko, je bla letnik 1995, če si kupil novo? do dons se zihr ni nč spremenil... in zato je treba bluzit naprej.... in učit svojo resnico... jest pa trdim drugače (ali pa lažem?)...

"bremzaš" če se veliko voziš gor dol po hribo(Golica) se pač večkrat zgodi,da moraš bit brez gasa.Pa fora mi je bila se proti križiščem vozit in dol šaltat :rolleyes: Ja l.95 je bila!

Na 2takt se je zelo malo spremenilo!Sploh pa so leta za menoj podobne probleme @aless,@norc16 in še nekateri,ki jih poznam!

Nihče ne uči svoje resnice-pač pa pišemo naše izkušnje!Sploh pa se vsaj meni zdi manj problemov,če vložiš teh 200eu in zamenjaš zadeve,kot pa kasneje 1000eu!Vsak pa seveda kak hoče!

Objavljeno
"bremzaš" če se veliko voziš gor dol po hribo(Golica) se pač večkrat zgodi,da moraš bit brez gasa.Pa fora mi je bila se proti križiščem vozit in dol šaltat :rolleyes: Ja l.95 je bila!

Na 2takt se je zelo malo spremenilo!Sploh pa so leta za menoj podobne probleme @aless,@norc16 in še nekateri,ki jih poznam!

Nihče ne uči svoje resnice-pač pa pišemo naše izkušnje!Sploh pa se vsaj meni zdi manj problemov,če vložiš teh 200eu in zamenjaš zadeve,kot pa kasneje 1000eu!Vsak pa seveda kak hoče!

princip 2takta je ostal bolj ali manj enak, materiali, ki se vgrajujejo so pa...??? pa pri vožnji po hribu dol... menjaš dol brez vmesnega plina? in takrat.. ni olja?

ok, ne bova prišla skupaj. dost mam.

Objavljeno
Nikoli nisem rekel da rska ni za dalše ture. Max sem naredil 450 al še malo več v enem dnevi. Na aprilia servisu ti govorijo bat je treba menjat na 15-18k km. ojnico pa po 2 batih. Ste že menjali bat na vaši rski. Moja je šla do 14 tisoč obratov ni pa bila nič druga kot odprta z gianeli izpuhom, plus zelo dobro nastavljen fergazer-om.

glej, ni me treba vikat... če bi prebral; je 'redno vzdrževana', pogledal v priročnik, bi vedel, kaj to pomeni... med drugim tudi menjavo bata...

o ojnici pri rednem vzdrževanju... ne piše NIČ, ne glede na to, kaj pravijo strokovnjaki..., ki poleg 150-200€ (po tvoje) za ojnico (preveril v angliji cifro 327 funtov za komplet, sej, a ne de, če deliš nasvete okrog menjave, se menja komplet...) računajo še ??? € za delo....

11k o/min je rdeč polje po tovarniški navedbi... 14k se kurčit kdo ima daljšega in potem pljuvat po znamki motorja je pa malo... vsaj za moja leta.. neresno.

vedel si kaj počneš, zakaj in kako dosežeš 14k o/min, bil si glavni na vasi ali mestu, po crku motorja pa.. ajd aprilia je za en k..c

tudi tebi, dost okrog tega, ker ne bova prišla bližje pri svojih pogledih na eno in isto zadevo...

Objavljeno

:blink: a pol se res ne sme na RSki (pa na drugih 2taktarjih) bremzat z mašino?

Objavljeno
:blink: a pol se res ne sme na RSki (pa na drugih 2taktarjih) bremzat z mašino?

odvisn, kwa je zate 'bremzat'.. cvajtaktar napram 4taktarju (ta pa v odvisnosti od števila cilindrov) bremza bore malo... (če si to wprašow)

drgač pa, cvajtaktar ob zaprtem plinu po vožnji navzdol, zelo malo maže in posledično lahko ribne (teoretično)... nihče pa nikoli ni povedal (niti strokovnjaki z motosveta) ,kakšna je merska enota tega.. meter, sekunda, minuta, ura...? hec... je pa priložnosten izgovor za ribanje tako in drugače navitih mašin...

Objavljeno

[quote name='RSTDRIVER' date='31 Jul 2009

Objavljeno
princip 2takta je ostal bolj ali manj enak, materiali, ki se vgrajujejo so pa...??? pa pri vožnji po hribu dol... menjaš dol brez vmesnega plina? in takrat.. ni olja?

ok, ne bova prišla skupaj. dost mam.

Princip 2T je ves čas enak!Mašina od RS 125 pa tudi!Vsaj do tega novega modela zdaj je bila!Materiali-pa ne no...kolk piše folk po forumih je iz lažjih in boljših potrebna menjava še večkrat :whistle:

Pa ko si glih tolk pameten glede menjave ojnice!Original pod garancijo so morali sami skupi sprešat ojnico!Tak,da ne bit tolk pameten!

Sploh,ker računaš kolk pride tudi delo-se pravi sam še niti poizkusil nisi,da bi vedel kaj kako zgleda!

No ok! RS125 je potovalnik,namenjem zelo dolgim potem in ogledovanju narave,Tako,da do 6000obr gre prav super duper hitro in večno!Tudi moja se je vrtela mislim do 12500 nisem pa več prepričan!

Pa še neki...nobeden od nas ne pljuva po Apriliji!Je res super 125ccm motor!Nudi veliko več kot drugi.Davek tega je pač malo več popravljanja!

Objavljeno
Princip 2T je ves čas enak!Mašina od RS 125 pa tudi!Vsaj do tega novega modela zdaj je bila!Materiali-pa ne no...kolk piše folk po forumih je iz lažjih in boljših potrebna menjava še večkrat :whistle:

ok, no, mašina ni skos enaka; njprej je bla (še v prejšnjem tisočletju) rotax 123, zdej je pa rotax 122 (btw sta oba 124ccm :OK: )

mašina je tud 2009 še zmeri rotax 122, samo fegazer je od 07 prenatlačen z elektronik

kaj, a pol lahko z mašino bremzam v dolino, al ne?! :cry:

Objavljeno
Princip 2T je ves čas enak!Mašina od RS 125 pa tudi!Vsaj do tega novega modela zdaj je bila!Materiali-pa ne no...kolk piše folk po forumih je iz lažjih in boljših potrebna menjava še večkrat :whistle:

Pa ko si glih tolk pameten glede menjave ojnice!Original pod garancijo so morali sami skupi sprešat ojnico!Tak,da ne bit tolk pameten!

Sploh,ker računaš kolk pride tudi delo-se pravi sam še niti poizkusil nisi,da bi vedel kaj kako zgleda!

No ok! RS125 je potovalnik,namenjem zelo dolgim potem in ogledovanju narave,Tako,da do 6000obr gre prav super duper hitro in večno!Tudi moja se je vrtela mislim do 12500 nisem pa več prepričan!

Pa še neki...nobeden od nas ne pljuva po Apriliji!Je res super 125ccm motor!Nudi veliko več kot drugi.Davek tega je pač malo več popravljanja!

mojstr, preber odgovor @norc16; ne bodi užaljen, če nimam enakega mnenja kot ti...

jest pa pameten? hvala! redko to slišim. pa ne zamer... čreva motorjev kar dobro poznam, ne samo rs-ke... pa delo... od 30-55€/h če ne menjaš samo olja in filtrov... pa za drobovje rs-ke odpret, popravt(če imaš rezervne dele) in zapret--- cirka 10ur/človeka... tok.. zej pa zračunej še ostalo...

ne, ni potovalnik... ni pa skorpucalo kot ga hočete prikazati nekateri, ki ste pred 10 in več leti jokali, da vam ne gre toliko, da bi bili prvi na vasi

in iskali limit, ki se išče na tekmah... sam tam ne jokajo po tistem, ko jim zadeva ribne... (no, kakšen tekmovalec tudi).

Objavljeno
kaj, a pol lahko z mašino bremzam v dolino, al ne?! :cry:

Naj se ne bi!Ker ko nimaš nič gasa v cilindu ni olja(oz ga ni dovolj)-se pravi prihaja,do višjega trenja...Pri 4t pa ga oljna pumpa še vedno dovaja.

Men je pol en mehankar rekel,ko smo se skupi peljali,da glede na to kaj delam z motorjem,da ni čudno,da skozi crkuje!In,da se to ne dela z 125ccm,če pa že moram vseeno vmes vsaj mal gasa dodati :unsure: Nisem se kaj preveč ukvarjal s tem....

Sigurno pa bodo eni govorili in trdili eno drugi drugo....

Mašina ne vem točno vendar mislim,da je od l.93 pa do 2002??bla "enaka" to bo sicer kdo od vas res bolj vedel,ker me že takrat to ni neki zanima,pač pa sem raje bral-gledal kaj težjega bomo kupili :whistle:

Objavljeno
ne bodi užaljen, če nimam enakega mnenja kot ti...

jest pa pameten? hvala! redko to slišim.

pa ne zamer... čreva motorjev kar dobro poznam, ne samo rs-ke... pa delo... od 30-55€/h če ne menjaš samo olja in filtrov... pa za drobovje rs-ke odpret, popravt(če imaš rezervne dele) in zapret--- cirka 10ur/človeka... tok.. zej pa zračunej še ostalo...

ne, ni potovalnik... ni pa skorpucalo kot ga hočete prikazati nekateri, ki ste pred 10 in več leti jokali, da vam ne gre toliko, da bi bili prvi na vasi

in iskali limit, ki se išče na tekmah... sam tam ne jokajo po tistem, ko jim zadeva ribne... (no, kakšen tekmovalec tudi).

Sploh ne vidim vzroka,da bi bil užaljen...

Verjamem....

Vidim kolk jih poznaš-sploh cene na servisu :whistle:

Vedno prvi :whistle: je bla RS dost boljši motor od SP02,CX,freccia,TZR,mito pa ji je bila res kos :whistle: Če sploh poznaš te motorje :hmm:

Pa kako skorpucalo :? Mopi je tapravi!Sem ti napisal v postu in tud vedno jo hvalim.Sam pač crkuje,kaj zdaj...Tud tzr mi je zaribala!

Sploh pa nisem opazil,da bi jokal ne takrat ne zdaj.Me je pa res jezilo,ko sem v garanciji res dolgo bil brez motorja!Sicer pa je bila TZR še vdno pri bajti,tako,da ni bilo velikih problemov.Sam je bila velik manj od motorja :cry:

Objavljeno
Vedno prvi :whistle: je bla RS dost boljši motor od SP02,CX,freccia,TZR,mito pa ji je bila res kos :whistle: Če sploh poznaš te motorje :hmm:

ne, za gilere, cagive, yamahe in podobna jajca slišim prvič.

Objavljeno
ne, za gilere, cagive, yamahe in podobna jajca slišim prvič.

Škoda, da neznaš izkoristiti podatkov, ki ti jih ponuja internet.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!