Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

pozdrav fantje,

em...garancija je še do septembra (9/2007) 2 leti torej...ampak v računu, ki sem ga dobil ko so mi motor deblokirali piše v opombi, da garancija ne velja na bat in ležaje. zdej kak pa bi se dalo pretentat one gospode tam pa nevem... :whistle::D jaz zaenkrat nisem trebu nič popravlat :OK: ! lp vsem

Garancijo imas samo an karoserijske dele. Se pravi na skoraj nic. :D Recimo ce ti odpovejo zmigavci ti bojo popravli. Ce pa menjalnik zaruzi pa nebojo xD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav fantje,

em...garancija je še do septembra (9/2007) 2 leti torej...ampak v računu, ki sem ga dobil ko so mi motor deblokirali piše v opombi, da garancija ne velja na bat in ležaje. zdej kak pa bi se dalo pretentat one gospode tam pa nevem... :whistle::Djaz zaenkrat nisem trebu nič popravlat :OK: ! lp vsem

je vse mehanik nareja namesto tebe a? :P

ehm... daj samo reči mi kdo ti je pooblaščeni oz. k komi si ga pela na servis. ker če je to tisti kerega jaz sumin te je tvoja garancija že davno propadnila :)

lehko tui na pm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kak ste smešni vsi. Aless je kupil rsko 2006 in mu je pri 4 al 5 tisoč km zružil menjalnik, kupil je testno na aprilia maribor z 2k km. In ker smo jo doma odblokirali, arrow,rave. So rekli na avtocomerc maribor, da lahko da bojo pod garancijo naredli lahko pa ne ker je odblokirana. In je moped odpelal domov, smo namontirali vse orginal dele nazaja gor in blokade tudi drugi cdi. In pelali na servis v avtocomerc ljubljana. Kjer so jo čist lepo poštimali. Tak da vsem ki vam crkne pod garancijo zrihtajte jo v orginal in peljite na drugi servis kjer ste servisirali do takrat. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tak da vsem ki vam crkne pod garancijo zrihtajte jo v orginal in peljite na drugi servis kjer ste servisirali do takrat. :)

to jst vem in govorim že dolg cajta.. sam impulz in podobni tega ne vejo oz. neki jamrajo k so čudni :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to jst vem in govorim že dolg cajta.. sam impulz in podobni tega ne vejo oz. neki jamrajo k so čudni :P

Ja ce mas sportn izpuh drug ventil in to se gre. Kaj pa ce original izpuh zrezes in ventil samo odpres :) Je pa treba se eden izpuh dokupit in seveda drug CDI. Tak strosek pa vemo vsi, da ni majhen. Je pa tudi varianta, da si od koga sposodis, samo ce ti hoce kdo sposodit. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

smo namontirali vse orginal dele nazaja gor in blokade tudi drugi cdi. In pelali na servis v avtocomerc ljubljana. Kjer so jo čist lepo poštimali. Tak da vsem ki vam crkne pod garancijo zrihtajte jo v orginal in peljite na drugi servis

A take barabe ste :whistle: Joj,joj ta mladina :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Pred kratkim sem kupil Aprilio tuono 125 (pardon, ampak tema o tuono 125 je že dolgo nedejavna :unsure: ) v originalnem stanju. Do sedaj sem odstranil blokado na CDI in deluje, kot treba :worship: . Zdaj ima največjo moč pri nekje 7k obrati (nekje v temi sem prebral, da je to normalno za original ali pač?). In kaj me moti je to, da ko pride do 8k obratov je potem hudo mučenje, da se zvrti do kakih 10k (sklepam, da je za to kriva blokada v izpuhu) ? :mellow: Zdaj pa me zanima če jaz odstranim blokado iz izpuha kaj moram potem še storiti? (bral sem da če menjaš izpuh je treba povečati glavno dizo in mešanco?) Je pri odstranitvi blokade enako? Pa če bi že to vse naredil (povečal glavno dizo in mešanco) bi bilo fajn če bi še odprl airbox?? (tisto cevko ko je ena zadelana) No in ko bi to vse naredil še mi ostane rave ventil ali se da kako drugače to narediti, ker sem par postov navzgor zaseldil, da je en napisal "odprt ventil" (kaj bi naj to bilo?)

No to bi bilo vse in prosim ne mi pisat da nimam pojma, ker vem da ga nimam, zato pa sprašujem :D:D:whistle:

Pa hvala za odgovore :worship::worship: LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to jst vem in govorim že dolg cajta.. sam impulz in podobni tega ne vejo oz. neki jamrajo k so čudni :P

mater maš dugo lajtungo... jaz vam govorim kakšni so pogoji za uveljavitev garancije, kaj je dovoljeno in kaj ne, vi pa meni solite pamet kak imate dobre veze, kaj se vse da zrihtat... vem kaj se da zrihtat ker imam tudi jaz, oz bom mel tud jaz tko zrihtano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Pred kratkim sem kupil Aprilio tuono 125 (pardon, ampak tema o tuono 125 je že dolgo nedejavna :unsure: ) v originalnem stanju. Do sedaj sem odstranil blokado na CDI in deluje, kot treba :worship: . Zdaj ima največjo moč pri nekje 7k obrati (nekje v temi sem prebral, da je to normalno za original ali pač?). In kaj me moti je to, da ko pride do 8k obratov je potem hudo mučenje, da se zvrti do kakih 10k (sklepam, da je za to kriva blokada v izpuhu) ? :mellow: Zdaj pa me zanima če jaz odstranim blokado iz izpuha kaj moram potem še storiti? (bral sem da če menjaš izpuh je treba povečati glavno dizo in mešanco?) Je pri odstranitvi blokade enako? Pa če bi že to vse naredil (povečal glavno dizo in mešanco) bi bilo fajn če bi še odprl airbox?? (tisto cevko ko je ena zadelana) No in ko bi to vse naredil še mi ostane rave ventil ali se da kako drugače to narediti, ker sem par postov navzgor zaseldil, da je en napisal "odprt ventil" (kaj bi naj to bilo?)

No to bi bilo vse in prosim ne mi pisat da nimam pojma, ker vem da ga nimam, zato pa sprašujem :D:D:whistle:

Pa hvala za odgovore :worship::worship: LP

Kar se tiče mučenja nad 8k rpm je blo pr meni isto, tut največja moč pr 7k. Fora u tem je delno v izpuhu. Odstraniš lahko katalizator. Drgač pa negre dalje zard une ploščice oz.ventila k ji namontiran tm k pride potem rave gor. Nevem kako se da to samo odpret ker jaz sem samo tist dol dau pa rave vrgu notr in pol motor zadiha tut nad 8k rpm saj se ploščica dvigne oz. je ni če samo to ofnaš :D. Men se zdej s serijskemu izpuhom matra šele nad 10500 obratov, medtem ko se z arrowom zavrti z lahkoto čez 11000. Tko da v neki meri je tut serisjki izpuh sam v tvojem primeru je krivec še un ventil "blanking plate" ki stoji na mestu in se ne odpera pri višjih obratih da motor zadiha. In ja če boš naredil kompletno deblokacijo (cdi+ventil+katalizator+airbox) boš moral zamenjati tudi glavno dizo pa fajn je če tut iglo dvignš aja pa drugo svečko. Ne pozabi malo odpreti tudi mišelatorja. Sam našponaš zajlo tm in ti pol več olja notr potegne. SE TI PA FUUL SPLAČA rave kupt k motor popije odblokeran lih tok k prej k je zablokeran. Men žge 5l +-1dcl. In pol tut ne rabš met tok pumpco odprto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa tm če boš deblokeru izpuh, kar ti priporočam odstran tut uno cevko ki gre v airbox in pol na izpuhu zašvasi. Sej za to newem al majo samo novejšli letniki al usi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uhh hvala ti za informacije :worship::worship: Bom naredil tak :) Edino kaj še me zanima je tisto z ventilom...ve kdo mogoče? Al pa če ma kdo kaki rave ventil za prodat? :D :lol: LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uhh hvala ti za informacije :worship::worship: Bom naredil tak :) Edino kaj še me zanima je tisto z ventilom...ve kdo mogoče? Al pa če ma kdo kaki rave ventil za prodat? :D :lol: LP

Ko gre izpuh iz celindra, je nad njim ena taka ploščica katera ima tri šraufe odšraufaj samo zunanja dva, sredinskega pusti zašraufanega in potem potegni tisto vseskupaj ven. (ful težko gre ker olje vse skupaj zapika jaz sem uporabil pajser). Ko boš to spravil ven odvij sredinski šrauf, in tistlo luknjo ki nastanek koo odviješ sredinski šrauf z nečim zadelaj.Del ki ti odpade od ploščice stran je blokada. Nato to ploščico nazaj noter namontiraš in je to to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko gre izpuh iz celindra, je nad njim ena taka ploščica katera ima tri šraufe odšraufaj samo zunanja dva, sredinskega pusti zašraufanega in potem potegni tisto vseskupaj ven. (ful težko gre ker olje vse skupaj zapika jaz sem uporabil pajser). Ko boš to spravil ven odvij sredinski šrauf, in tistlo luknjo ki nastanek koo odviješ sredinski šrauf z nečim zadelaj.Del ki ti odpade od ploščice stran je blokada. Nato to ploščico nazaj noter namontiraš in je to to.

Hvala :worship::worship: ju3 se bom lotil tega :OK: LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala :worship::worship: ju3 se bom lotil tega :OK: LP

Vendar če boš imel izpuh še zablokiran bo kvečemu slabše kot boljše. Moje mišljenje dokler imaš auspuh zaprt pusti to notri. Pa olja nepozabi na več naštimat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko gre izpuh iz celindra, je nad njim ena taka ploščica katera ima tri šraufe odšraufaj samo zunanja dva, sredinskega pusti zašraufanega in potem potegni tisto vseskupaj ven. (ful težko gre ker olje vse skupaj zapika jaz sem uporabil pajser). Ko boš to spravil ven odvij sredinski šrauf, in tistlo luknjo ki nastanek koo odviješ sredinski šrauf z nečim zadelaj.Del ki ti odpade od ploščice stran je blokada. Nato to ploščico nazaj noter namontiraš in je to to.

Drgač naj te ploščice ali rave ventila nikakor nebi smeu na silo vn ulečt. Kupš hyper clean, našpricaš in pustiš ene pou ure d un razmaščevauc začne delat in gre potem ploščica dokaj lepo ven:D. V nasprotnem primeru lahko nastane škoda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drgač naj te ploščice ali rave ventila nikakor nebi smeu na silo vn ulečt. Kupš hyper clean, našpricaš in pustiš ene pou ure d un razmaščevauc začne delat in gre potem ploščica dokaj lepo ven:D. V nasprotnem primeru lahko nastane škoda...

Ki te zelo mocno udari po denarnici.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ki te zelo mocno udari po denarnici.

Precej ja :D tko da s kšnimi pajsrarji ga ne srt :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drgač naj te ploščice ali rave ventila nikakor nebi smeu na silo vn ulečt. Kupš hyper clean, našpricaš in pustiš ene pou ure d un razmaščevauc začne delat in gre potem ploščica dokaj lepo ven:D. V nasprotnem primeru lahko nastane škoda...

Ti nobeno čistilo nebo pomagalo. Ko ima motor 10-20k km narejenih z blokadami. Ko se to konkretno zažge noter. Čist drugače je to če se dela na motoru z par tisoč kilometri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti nobeno čistilo nebo pomagalo. Ko ima motor 10-20k km narejenih z blokadami. Ko se to konkretno zažge noter. Čist drugače je to če se dela na motoru z par tisoč kilometri.

Lej dejstvo je da na silo ne smeš vn ulečt k uno steno lahko sfukaš notr. Konkretno našpricaš in pustiš in bo šlo sigurno lažje vn. Men se je rave zapacou na 4000 km. Ko sm ga hotu vn dobit (oblika ventila je ista k una pri blokadi le da je use skupi premično) sm mislu d bom umru zravn pa sm sam iz "šraufnzigerjem" podkajlu pa se ni hotu premaknt. Pol sm pa kupu un razmaščevauc in je šlo vn na roko :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tko da s kšnimi pajsrarji ga ne srt :D

Za vse tiste ki imajo 2 levi roki:

Kladivo je eno in edino univerzalno orodje .) :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak da je fajn prej mal našpricat.. sej tud k fukaš je fajn da prej mal podmažeš.. :yea1: ni mus, je pa priporočljivo.. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej dejstvo je da na silo ne smeš vn ulečt k uno steno lahko sfukaš notr. Konkretno našpricaš in pustiš in bo šlo sigurno lažje vn. Men se je rave zapacou na 4000 km. Ko sm ga hotu vn dobit (oblika ventila je ista k una pri blokadi le da je use skupi premično) sm mislu d bom umru zravn pa sm sam iz "šraufnzigerjem" podkajlu pa se ni hotu premaknt. Pol sm pa kupu un razmaščevauc in je šlo vn na roko :D

Lol nemoreš rave ventila in tega primerjat. Rave se ti skozi premika gor in dol. In ga nemore zažgat noter. Edino ko se potem toliko zapaca da ga nemore več odpirat gor. Ono pa je notri vedno na istem mestu. Saj res da naj nebi smel z pajserem/kladivom vendar učinkuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lol nemoreš rave ventila in tega primerjat. Rave se ti skozi premika gor in dol. In ga nemore zažgat noter. Edino ko se potem toliko zapaca da ga nemore več odpirat gor. Ono pa je notri vedno na istem mestu. Saj res da naj nebi smel z pajserem/kladivom vendar učinkuje.

saj itq original ventil ce poči, pac počin in se furas brez. Ce pa RAVE ploscica poci si pa najebau :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lol nemoreš rave ventila in tega primerjat. Rave se ti skozi premika gor in dol. In ga nemore zažgat noter. Edino ko se potem toliko zapaca da ga nemore več odpirat gor. Ono pa je notri vedno na istem mestu. Saj res da naj nebi smel z pajserem/kladivom vendar učinkuje.

Sam je zanimiv d kadar se zapaca ga odpera brez problema sam zapret se noče ene 10 sekund... in motor nikamor ne gre če je pod 8000 ventil odprt :unsure: pol je pa treba mal spucat ne :D... aja dons sm namonteru notr svečko ngk br9eg (prej je bla 10) in mi gre motor fuuul lepš :D tko da se splača probat...

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!