budacki Objavljeno Avgust 6, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2009 Sam je zanimiv d kadar se zapaca ga odpera brez problema sam zapret se noče ene 10 sekund... in motor nikamor ne gre če je pod 8000 ventil odprt :unsure: pol je pa treba mal spucat ne ... aja dons sm namonteru notr svečko ngk br9eg (prej je bla 10) in mi gre motor fuuul lepš tko da se splača probat... Lp Za toplo vreme je celo bolj priporocena 10. Mogoce je razlika, ker je nova.
Gasperr Objavljeno Avgust 6, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2009 Za toplo vreme je celo bolj priporocena 10. Mogoce je razlika, ker je nova. budacki a maš ti usnjen kombinezon na aprilii?
budacki Objavljeno Avgust 6, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2009 budacki a maš ti usnjen kombinezon na aprilii? A ne vidis v Podpisu?
sky125 Objavljeno Avgust 6, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2009 Sam je zanimiv d kadar se zapaca ga odpera brez problema sam zapret se noče ene 10 sekund... in motor nikamor ne gre če je pod 8000 ventil odprt :unsure: pol je pa treba mal spucat ne ... aja dons sm namonteru notr svečko ngk br9eg (prej je bla 10) in mi gre motor fuuul lepš tko da se splača probat... Lp Mam isto svečko not in je res uredu p.s ej gasper dj stran vrž tisto gumo kdo bo pa kupu tisto preparelo gumo :lol:
Gasperr Objavljeno Avgust 6, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2009 A ne vidis v Podpisu? pardon nism prej vidu Mam isto svečko not in je res uredu p.s ej gasper dj stran vrž tisto gumo kdo bo pa kupu tisto preparelo gumo :lol: oglas bom dal res dol z neta ampak ne zato da bi jo stran vrgu...mam kupca
Kvasko Objavljeno Avgust 6, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2009 Za toplo vreme je celo bolj priporocena 10. Mogoce je razlika, ker je nova. Caki caki ker lopov :krneki: hehe. Meu si napisan newem kolk strani nazaj d tut pr hondi skoz devetko furaš zdj je pa kr naenkt 10 bolš hehe. Lej men je mlakar reku (amp) d je bolš d 9 dam notr. Zdj bomo pa vidl Lp
budacki Objavljeno Avgust 6, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2009 Caki caki ker lopov :krneki: hehe. Meu si napisan newem kolk strani nazaj d tut pr hondi skoz devetko furaš zdj je pa kr naenkt 10 bolš hehe. Lej men je mlakar reku (amp) d je bolš d 9 dam notr. Zdj bomo pa vidl Lp Jst mam na vseh 2 takt BR-9-EG, je pa edn tuki na forumu reku, da je kao za toplo vreme (VROCE ) boljsa 10. 10 nism sprobau, tako da ti nemorem rect tocno, vendar vsekakor me 9tka nikoli ni razocarala. (kok si jo placu? Jst sm dal za 2 na skuteristu neki cez 18€, kar se mi zdi kar veliko)
Kvasko Objavljeno Avgust 6, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2009 Jst mam na vseh 2 takt BR-9-EG, je pa edn tuki na forumu reku, da je kao za toplo vreme (VROCE ) boljsa 10. 10 nism sprobau, tako da ti nemorem rect tocno, vendar vsekakor me 9tka nikoli ni razocarala. (kok si jo placu? Jst sm dal za 2 na skuteristu neki cez 18€, kar se mi zdi kar veliko) Dau sm 8€ za eno svećko sej tm tm so cene...
Brejker Objavljeno Avgust 8, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2009 Pršu iz dopoldanske turce... Morm zamenjat gume! Ko nardim pavzo na 60Km opazim, da se na skrajnem robu guma obarva rumeno :blink: House
budacki Objavljeno Avgust 8, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2009 Pršu iz dopoldanske turce... Morm zamenjat gume! Ko nardim pavzo na 60Km opazim, da se na skrajnem robu guma obarva rumeno :blink: House Kok so stare? Verjetno samo zascitno "olje"
jozi Objavljeno Avgust 9, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2009 Živjo! Mene zanima kateri rave ventil se mi bolj splača kupit? No če gledam na ceno pol je to pnevmatski... kaj pa drugače? Je kaka bistvena razlika? LP
RSTDRIVER Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 Saj res da naj nebi smel z pajserem/kladivom vendar učinkuje. pr nas smo naredl en tak priročn abciger.... kos železa, utor kamor se zatakne rave ventil, dve luknji za vijaka, ki pašeta v obstoječe luknje od rave-a in dve matici, ki jih izmenično pritegješ na kos železa, ki vleče vn rave ventil... 1/2ure dela za abciger za veliko manj jebe...
RSTDRIVER Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 Živjo! Mene zanima kateri rave ventil se mi bolj splača kupit? No če gledam na ceno pol je to pnevmatski... kaj pa drugače? Je kaka bistvena razlika? LP original je na zajlo, z njim imamo dobre izkušnje
Brejker Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Kok so stare? Tok, da so sam še za zakurt :grim Sam kaj, ko pred gumami še oprema pride Verjetno letos sploh nebom šel na morje! Itq mam pol še cel September za počitnice
budacki Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Tok, da so sam še za zakurt :grim Sam kaj, ko pred gumami še oprema pride Verjetno letos sploh nebom šel na morje! Itq mam pol še cel September za počitnice Pizda nabav ksne rabljene gume. Najboljs, d bos koncau v ksni kroniki -.- samo zarad gum.
jozi Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 Živjo! Prodaja kdo rave ventil al pa če ve kdo za koga ki prodaja? Nujno bi rabil LP
D12J12 Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 hey spet se obračam na vs. mam aprilio rs 125 letnik 2009 in mi je pr 1000km začela goret lučka (trikotnik pa notr klicaj) in na kompu mi piše EFI. Pelu sm ga na servis(vombergerju) ampak niso znal nč popraut. Vem da una lučka gori če je premal ola za mešat al pa če je nivo hladilne tekočine prenizk ampak pr men je usega dovol. Zanima me zakaj bi ta lučka loh še gorela in če loh pride do posledic. Slišu sm neki da loh zvrtam lukno v komp, da naj bi motor lepše teku pa da nebi več jaulu napak. Zahvaljujem se vm za odgovore. LP Denis.
norc 16 Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 hey spet se obračam na vs. mam aprilio rs 125 letnik 2009 in mi je pr 1000km začela goret lučka (trikotnik pa notr klicaj) in na kompu mi piše EFI. Pelu sm ga na servis(vombergerju) ampak niso znal nč popraut. Vem da una lučka gori če je premal ola za mešat al pa če je nivo hladilne tekočine prenizk ampak pr men je usega dovol. Zanima me zakaj bi ta lučka loh še gorela in če loh pride do posledic. Slišu sm neki da loh zvrtam lukno v komp, da naj bi motor lepše teku pa da nebi več jaulu napak. Zahvaljujem se vm za odgovore. LP Denis. Mislim da ta lučka pomeni čas za servis
D12J12 Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 Mislim da ta lučka pomeni čas za servis biu je že na servisu, un ga je neki na komp prklopu ampak lučka ne ugasne, preveru sm use varovalke pa če je kje stik pa nč. nimam pojma kva bi blo loh.
XXLKiller Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 Po dolgem času, se vam spet javljam=) Imam pa 1problem: žmigovci so nehali delovati :unsure: trenutno je tako, da mi deluje samo sprednji desen žmigovec... ko pritisnem, za smerokaze za levo stran, kontrolna lučka gori in ne utripa in nobeden žmigovec na levi strani ne deluje. ko pritisnem, za smerokaze za desno stran, kontrolna lučka utripa in gori samo sprednji desni žmigovec, zadnji na desni strani ne deluje. Kaj je narobe in kaj morem narediti, da to zrihtam?
Roky994 Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 biu je že na servisu, un ga je neki na komp prklopu ampak lučka ne ugasne, preveru sm use varovalke pa če je kje stik pa nč. nimam pojma kva bi blo loh. števc je isti k pr 50cc. Men je isto serviser pozabu izklopt to... Am prtisn "mode" gumb pa ga drž ta čs pa dei kontakt pa bo.
sky125 Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 Po dolgem času, se vam spet javljam=) Imam pa 1problem: žmigovci so nehali delovati :unsure: trenutno je tako, da mi deluje samo sprednji desen žmigovec... ko pritisnem, za smerokaze za levo stran, kontrolna lučka gori in ne utripa in nobeden žmigovec na levi strani ne deluje. ko pritisnem, za smerokaze za desno stran, kontrolna lučka utripa in gori samo sprednji desni žmigovec, zadnji na desni strani ne deluje. Kaj je narobe in kaj morem narediti, da to zrihtam? Najprej preglej žarnice ponavadi je to al pa ni dobr stik pr žarnicah.Lahko pa je tudi rele
jozi Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 Živjo! Imam en problem... recimo peljem se v 5 prestavi okoli 7-8k obratov in se mi naenkrat motor začne obnašat tako, kot da bi izpustil gas - pač bremzat začne mašina (ampak jaz gasa nisem spustil, še vedno ga držim). No in potem pač šaltam dol do kake 2-3 prestave mu probam dodat gas, včasih še cukne nekajkrat, ampak pol ko pridem do 1 prestave, ugasne. Ga poskušam normalno vžgat... ne vžge. Potegnem zaug...in vžge? :unsure: Kaj bi blio tu narobe? Motor je pa še original, edino CDI blokada je odstranjena. LP
radirka Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 Sicer nisem mehanik, ampak -zamašena pumpa za bencin? -pregrevanje? -motor dobi preveč zraka? si kaj štelal bencin/zrak mešanico? panemepojestkerjemožnodasemkjefejstmimovsekal
jozi Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 Sicer nisem mehanik, ampak -zamašena pumpa za bencin? -pregrevanje? -motor dobi preveč zraka? si kaj štelal bencin/zrak mešanico? panemepojestkerjemožnodasemkjefejstmimovsekal Ja jaz sem tudi v to smer razmišljal ja... Razen pregrevanje pomoje ne pride v poštev, ker sem se kakih 10 min komej vozil pa ne več kot 8k obratov
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se