jozi Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 vrjetnu kr malu riba ta aprilia Misliš? Samo, če pa normalno deluje...eno 3 krat mi je do zdaj se to naredilo, tak da pomoje nebi smelo bit tak hudo narobe ali pač?
mitiž46 Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 Probej svečko menjat, sem mel podoben problem na 50 pa je blo sam to
XXLKiller Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 danes sem se resno lotil smerokazov... :trance_33_sleep: zadnji(desna stran) smerokaz, ki prej ni deloval, sem pogledal napetost z voltmetrom in ta jo tudi ima ... potem sem sprednji(desna stran) smerokaz, ki je še edini deloval, prestavil žarnico v zadnji(desna stran) smerokaz in ni delovalo, potem sem žarnico prestavil na prvotno mesto: spredaj(desna stran) in je isto sedaj kot na levi strani: kontrolna lučka gori in ne utripa in nobeden žmigovec na desni strani ne deluje. tako, da mi sedaj ne deluje noben smerokaz več počasi sem ostal brez idej...
sky125 Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 danes sem se resno lotil smerokazov... :trance_33_sleep: zadnji(desna stran) smerokaz, ki prej ni deloval, sem pogledal napetost z voltmetrom in ta jo tudi ima ... potem sem sprednji(desna stran) smerokaz, ki je še edini deloval, prestavil žarnico v zadnji(desna stran) smerokaz in ni delovalo, potem sem žarnico prestavil na prvotno mesto: spredaj(desna stran) in je isto sedaj kot na levi strani: kontrolna lučka gori in ne utripa in nobeden žmigovec na desni strani ne deluje. tako, da mi sedaj ne deluje noben smerokaz več počasi sem ostal brez idej... Skos drži napetost kot da bi imel luči prižgane?.Rele pomoje druzga že skor ne more bit kakšni pa so kej kontakti k žarnico notr daš je lep stik?
Kvasko Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 danes sem se resno lotil smerokazov... :trance_33_sleep: zadnji(desna stran) smerokaz, ki prej ni deloval, sem pogledal napetost z voltmetrom in ta jo tudi ima ... potem sem sprednji(desna stran) smerokaz, ki je še edini deloval, prestavil žarnico v zadnji(desna stran) smerokaz in ni delovalo, potem sem žarnico prestavil na prvotno mesto: spredaj(desna stran) in je isto sedaj kot na levi strani: kontrolna lučka gori in ne utripa in nobeden žmigovec na desni strani ne deluje. tako, da mi sedaj ne deluje noben smerokaz več počasi sem ostal brez idej... Ei men sta enkt 2 žmiguca kr na lepem crknla. Zadnji levi pa sprednji desni in to pri praktično novem motorju. Baje majo aprilie štrom u kurcu... Sm hotu zamenjat žarnice sam takih nikjer ne dobiš (razn v aprilii €€€) ampak sm pol itk ugotovu d so žarnice cele (pol mi je pa uroče ratal) Ubistvu sm pol samo mal une kable pretresu k grejo k žmigucom in stvar ud tkt naprej dela hehe. Mal se poigrej s kabli če je kšn švoh stik umes Lp, Miha
macak333 Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 Kdo pozna kakšnega serviserja v Ljubljani ali v okolici, ki bi mi zamenjal bat? Sam ne poznam nobenega razen pooblaščenega. Rabim hitro, ker ga bom jutri odeljal v AC da mi bat zamenja....tko, da če kdo ve, z besedo na dan.
macak333 Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 Zgleda bo kr AC moja rešitev Ni kej, saj vem, da bo dobro narejeno predvidevam
Racemaniak Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 Zgleda bo kr AC moja rešitev Ni kej, saj vem, da bo dobro narejeno predvidevam pelji tja na streliško unmu perotu... Obvlada stric u nulo, pa sigurn bo 2x cenejš .)
macak333 Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 Ja 2-krat cenejši...samo 1.septembra, je tip na dopustu Jao, poklicu sem skor vse serviserje kere poznam pa vsi šele septembra lahko Dejte pomagat, rabu bi čim prej, tako vreme, jaz pa gnijem tle.
norc 16 Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 (popravljeno) Ja 2-krat cenejši...samo 1.septembra, je tip na dopustu Jao, poklicu sem skor vse serviserje kere poznam pa vsi šele septembra lahko Dejte pomagat, rabu bi čim prej, tako vreme, jaz pa gnijem tle. Kaj ti je motor zaribal, ali zaradi kilometrine menjavaš, koliko km ima bat. Drugače pa kaj se ma za zajebat pri menjavi bat. Pelj irajše kakem kolegi pa mu daj 20 eurov ko pa njim 100+ Popravljeno Avgust 14, 2009. Popravil norc 16
macak333 Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 Kaj ti je motor zaribal, ali zaradi kilometrine menjavaš, koliko km ima bat. Drugače pa kaj se ma za zajebat pri menjavi bat. Pelj irajše kakem kolegi pa mu daj 20 eurov ko pa njim 100+ Ni zaribal, temveč imam že dobri 13.000 km z njim narejenih in zadnje čase čutim, da nima več tistega šusa kot je imel, pa še zadnjič ko sem šel z Rakitne mi je v mašini začelo nekaj ropotati (kot bi v cilindru bil ležaj-loto stile:)). Tko, da sem se odločil, da ga zamenjam. Zdej vsi serviserji so mi rekli, da imajo čas šele po 1.septembru , pa sem se odločil, da ga bom kar sam zamenjal. Zdej me zanima na kaj naj bom najbolj pozoren ko dajem bat dol oz. gor? Drugače sem ga že menjal na tomosu a3, samo sem tam bolj tako bolj na hitro zamenjal, samo vseeno danes še vedno dela. Aja mogoče veste, ko kupiš bat, če so že obročki na njem nameščeni ali jih moraš sam namestiti? Zahvaljujem se vsem za odgovore, posebno pa jih pričakujem od uporabnikov kot je LuX, norc16, sesir in drugih bivših uporabnikov dvotaktnih raket.
budacki Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 (popravljeno) Ni zaribal, temveč imam že dobri 13.000 km z njim narejenih in zadnje čase čutim, da nima več tistega šusa kot je imel, pa še zadnjič ko sem šel z Rakitne mi je v mašini začelo nekaj ropotati (kot bi v cilindru bil ležaj-loto stile:)). Tko, da sem se odločil, da ga zamenjam. Zdej vsi serviserji so mi rekli, da imajo čas šele po 1.septembru , pa sem se odločil, da ga bom kar sam zamenjal. Zdej me zanima na kaj naj bom najbolj pozoren ko dajem bat dol oz. gor? Drugače sem ga že menjal na tomosu a3, samo sem tam bolj tako bolj na hitro zamenjal, samo vseeno danes še vedno dela. Aja mogoče veste, ko kupiš bat, če so že obročki na njem nameščeni ali jih moraš sam namestiti? Zahvaljujem se vsem za odgovore, posebno pa jih pričakujem od uporabnikov kot je LuX, norc16, sesir in drugih bivših uporabnikov dvotaktnih raket. Nekdanjih uporabnikov xD Evo iz morja pisem. Najprje vse plastike dol. Verjetno do cilindra bos vedu pridet? Potem je jeba, ker je treba spravt vso vodo ven. Zdej jst sm bedak in mi vedno ta voda stece polovico po vni ( nisem nikol pomislu, da je mogoce kak postopek da vso shranis ampak jebat ga ). Spravis vso vodo ven. Potem pride na vrsto cilinder ( svecka in to seveda prej odstranis ). Zdaj dobro je da imsa nekoga zraven, ker to potem vse nazaj nataknit zna bit kar zajebano. Pazis, da ti kaj vode ne odtece v blok ( ker v cilindru je se nekaj vode ). Potegnes cilinder dol in si zapomnes kako je bat gor ( in obrocki TUDI!!! ). Staknes iz bata sornik ( seveda pred tem odstranis na eni strani tisto pofukano sponko!!, ki negre nikoli dol ) in snames sornik ven, vzames dol bat, nov bat, sornik, sponke, cilinder,svecka ... in to je skoraj to. verjetno sm kaj najbolj pomembnega pozabil ampak jebat ga. Ko kupujes bat dobis v paketu sornik, bat in obrocke. Vse loceno. ( zato poglej kako stojijo gor obrocki, da nebo pizdarije ). Pa pazi kako bat obrnes. Ponavadi se gleda po tistmu zobcku, pri katerem se spne obrocek ( ali je obrnjen proti izpusnemu kanalu ali proti vplinjacu ) Baq to plaža Popravljeno Avgust 14, 2009. Popravil budacki
macak333 Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 Nekdanjih uporabnikov xD Evo iz morja pisem. Najprje vse plastike dol. Verjetno do cilindra bos vedu pridet? Potem je jeba, ker je treba spravt vso vodo ven. Zdej jst sm bedak in mi vedno ta voda stece polovico po vni ( nisem nikol pomislu, da je mogoce kak postopek da vso shranis ampak jebat ga ). Spravis vso vodo ven. Potem pride na vrsto cilinder ( svecka in to seveda prej odstranis ). Zdaj dobro je da imsa nekoga zraven, ker to potem vse nazaj nataknit zna bit kar zajebano. Pazis, da ti kaj vode ne odtece v blok ( ker v cilindru je se nekaj vode ). Potegnes cilinder dol in si zapomnes kako je bat gor ( in obrocki TUDI!!! ). Staknes iz bata sornik ( seveda pred tem odstranis na eni strani tisto pofukano sponko!!, ki negre nikoli dol ) in snames sornik ven, vzames dol bat, nov bat, sornik, sponke, cilinder,svecka ... in to je skoraj to. verjetno sm kaj najbolj pomembnega pozabil ampak jebat ga. Ko kupujes bat dobis v paketu sornik, bat in obrocke. Vse loceno. ( zato poglej kako stojijo gor obrocki, da nebo pizdarije ). Pa pazi kako bat obrnes. Ponavadi se gleda po tistmu zobcku, pri katerem se spne obrocek ( ali je obrnjen proti izpusnemu kanalu ali proti vplinjacu ) Baq to plaža Budacki, samo to ti lahko rečem Res, zmeraj me presenetiš s svojimi odgovori, si res vzameš čas...ob prvi priložnosti ko se vidiva sem ti dolžan pijačo Zdej pa še malo vprašanj: -prvič, glede vode, jaz sem snel cevkico, ki gre v kiler (tista ki je na spodnji desni strani, gledano v smeri vožnje) in voda je stekla ven..vau ,zdej me zanima po kakšnem postopku moram vodo nazaj notri naliti, da ne bi bilo v sistemu zraka-prezračevanje? Vem, da naj bi šlo od spodaj navzgor, samo kako? -drugič, prodajalec v AC mi je rekel, da zraven bata pridejo samo obročki...hmmm upam, da se je zmotil , kaj drugi menite? -tretjič, glede položaja bata, obročkov in tistih sponk sem si vse prebral v manual za rotax mašine, tko, da to ne bo problem, ampak vseeno hvala, zanima me samo kako nataknete te po?ukane obročke na bat, saj sem pri bivšem a3-ju cel sprednji konec bata spraskal, preden sem ga nadel...no ne cel, samo neki pa že... :evilgrin: Danes sem spravil ausuph dol, tank, pa še par malenkosti. Jutri pa pride na vrsto pokrov glave cilindra in glava cilindra pa da vidimo, kaj se notri dogaja...če se sploh kaj :naughty: LP
MatexDeLuxe46 Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 POZNA KDO KAKŠNEGA LIČARJA ALI PA NEKOGA, KI SE AMATERSKO UKVARJA Z BARVANJEM RACING PLASTIK?? DeLuxe*
Robyy Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 Kje je razlika barvat navadne pa racing plastike? drgač pa poznam js enga k barva avte tko da pomoje plastike nebi ble problem več na ZS
macak333 Objavljeno Avgust 15, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2009 POZNA KDO KAKŠNEGA LIČARJA ALI PA NEKOGA, KI SE AMATERSKO UKVARJA Z BARVANJEM RACING PLASTIK?? DeLuxe* Ali pa navadnih, sam bi tudi rabil, pa nikjer ne duha, ne sluha
norc 16 Objavljeno Avgust 15, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2009 (popravljeno) Budacki, samo to ti lahko rečem Res, zmeraj me presenetiš s svojimi odgovori, si res vzameš čas...ob prvi priložnosti ko se vidiva sem ti dolžan pijačo Zdej pa še malo vprašanj: -prvič, glede vode, jaz sem snel cevkico, ki gre v kiler (tista ki je na spodnji desni strani, gledano v smeri vožnje) in voda je stekla ven..vau ,zdej me zanima po kakšnem postopku moram vodo nazaj notri naliti, da ne bi bilo v sistemu zraka-prezračevanje? Vem, da naj bi šlo od spodaj navzgor, samo kako? -drugič, prodajalec v AC mi je rekel, da zraven bata pridejo samo obročki...hmmm upam, da se je zmotil , kaj drugi menite? -tretjič, glede položaja bata, obročkov in tistih sponk sem si vse prebral v manual za rotax mašine, tko, da to ne bo problem, ampak vseeno hvala, zanima me samo kako nataknete te po?ukane obročke na bat, saj sem pri bivšem a3-ju cel sprednji konec bata spraskal, preden sem ga nadel...no ne cel, samo neki pa že... :evilgrin: Danes sem spravil ausuph dol, tank, pa še par malenkosti. Jutri pa pride na vrsto pokrov glave cilindra in glava cilindra pa da vidimo, kaj se notri dogaja...če se sploh kaj :naughty: LP Za prezračit celinder imaš poleg celindra na žlauhu taki šrauf za odvit ven, in na kilerju na desni strani zgoraj je en šrauf za prezračit. Nepozabi menjat ojničnega ležaja, če menjavaš bat. Aja pa še najbolj pomembno dobit moreš nekje ključ v obliki S saj drugače neboš mogel prit do šraufov(nevem več točno veličine 11-12). Poleg orginal bata dobiš res samo batne obročke in nič druga, zato še dokupi sornik, ojnični ležaj in sponke.Aja pa pri menjavi bata bodi pozoren da kupiš bat za eno tisočinko večji, zato ko boš dal dol glavo je na vrhu bata vpisana veličina. Če je orginal bi moral bit 53.98 ali 53.99 (odvisno od letnika) Popravljeno Avgust 15, 2009. Popravil norc 16
budacki Objavljeno Avgust 15, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2009 Za prezračit celinder imaš poleg celindra na žlauhu taki šrauf za odvit ven, in na kilerju na desni strani zgoraj je en šrauf za prezračit. Nepozabi menjat ojničnega ležaja, če menjavaš bat. Aja pa še najbolj pomembno dobit moreš nekje ključ v obliki S saj drugače neboš mogel prit do šraufov(nevem več točno veličine 11-12). Poleg orginal bata dobiš res samo batne obročke in nič druga, zato še dokupi sornik, ojnični ležaj in sponke.Aja pa pri menjavi bata bodi pozoren da kupiš bat za eno tisočinko večji, zato ko boš dal dol glavo je na vrhu bata vpisana veličina. Če je orginal bi moral bit 53.98 ali 53.99 (odvisno od letnika) Torej ce imas zdej dimenzijo A kupi B, in ce imas B kupi C. D pa mislim, da je se malo vecja v primeru ribanja in potem brusenja cilindra ( honanja ). Kako to da ne pride zraven bat seta tudi sornik? Pri vseh motorjih, kar sem zdaj menjal je prisel zraven ( CR 250, CR 125, raznorazni ROXi, RS 50... )
macak333 Objavljeno Avgust 15, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2009 Za prezračit celinder imaš poleg celindra na žlauhu taki šrauf za odvit ven, in na kilerju na desni strani zgoraj je en šrauf za prezračit. Nepozabi menjat ojničnega ležaja, če menjavaš bat. Aja pa še najbolj pomembno dobit moreš nekje ključ v obliki S saj drugače neboš mogel prit do šraufov(nevem več točno veličine 11-12). Poleg orginal bata dobiš res samo batne obročke in nič druga, zato še dokupi sornik, ojnični ležaj in sponke.Aja pa pri menjavi bata bodi pozoren da kupiš bat za eno tisočinko večji, zato ko boš dal dol glavo je na vrhu bata vpisana veličina. Če je orginal bi moral bit 53.98 ali 53.99 (odvisno od letnika) Aha, torej za kiler gre tako, hvala, grem zdej pogledat kje so vsi šraufki. Ključe itak imam, sem že cilinder dol pobral. Vse kar si opisal sem naročil, poleg drugih malenkosti kot se tesnila itd., dobim v pon. Fantje zdej pa en bolj resen problem, bat je polen saj in ima lufta-sicer ne velik, ampak s prostim očesom se opazi, z njega ne morem nič razbrati (no saje bom že spraskal dol), sam zdej pa zares, uno kar se mi je slišalo je bila ojnica, ima laufta malo morje . Tko da sem se odločil, da mašino kompletno potegnem dol, odnesem mehaniku, da mi zrihta to-seveda vse dele bom sam kupi in odnesel serviserju na streliški - TIM MG. Sam pa nevrjamem, da bi bil zmožen tega, se je kdo od vas že lotil tega??
norc 16 Objavljeno Avgust 15, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2009 (popravljeno) Aha, torej za kiler gre tako, hvala, grem zdej pogledat kje so vsi šraufki. Ključe itak imam, sem že cilinder dol pobral. Vse kar si opisal sem naročil, poleg drugih malenkosti kot se tesnila itd., dobim v pon. Fantje zdej pa en bolj resen problem, bat je polen saj in ima lufta-sicer ne velik, ampak s prostim očesom se opazi, z njega ne morem nič razbrati (no saje bom že spraskal dol), sam zdej pa zares, uno kar se mi je slišalo je bila ojnica, ima laufta malo morje . Tko da sem se odločil, da mašino kompletno potegnem dol, odnesem mehaniku, da mi zrihta to-seveda vse dele bom sam kupi in odnesel serviserju na streliški - TIM MG. Sam pa nevrjamem, da bi bil zmožen tega, se je kdo od vas že lotil tega?? uff ojnico pelji rajše majstri zamenjat, saj ti jo bo moral sprešat dat pa vse. Plus menjalnik sestavit pa vse. Jaz sem do celindra upal it, dlje pa rajše zaupam mojstrom, saj če bi enkrat-dvakrat gledal zraven nebi blo nič težkega več. Aja koliko km pa iam drugače motor prevoženih Popravljeno Avgust 15, 2009. Popravil norc 16
macak333 Objavljeno Avgust 15, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2009 (popravljeno) uff ojnico pelji rajše majstri zamenjat, saj ti jo bo moral sprešat dat pa vse. Plus menjalnik sestavit pa vse. Jaz sem do celindra upal it, dlje pa rajše zaupam mojstrom, saj če bi enkrat-dvakrat gledal zraven nebi blo nič težkega več. Aja koliko km pa iam drugače motor prevoženih Ja sej to mi je proble, dol dat bi že znal, samo ojnico dobiti ven iz grede, in jo nazaj zaprešat, to je problem. Sej bom majstru pelu, sam je problem ker pride z dopusta konc avgusta...kdo bo tok zdržal brez mopija Zdej se pa pripravi, km ima prevoženih......50.000km , sam je bil cilinder že zamenjan Popravljeno Avgust 15, 2009. Popravil macak333
k0ci Objavljeno Avgust 15, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2009 levo-desno ima ojnica zmeraj lufta, tudi nova, samo gor-dol (v smeri premikanja bata) ga ne sme imet čisto nič
Ervin93 Objavljeno Avgust 15, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2009 Ja sej to mi je proble, dol dat bi že znal, samo ojnico dobiti ven iz grede, in jo nazaj zaprešat, to je problem. Sej bom majstru pelu, sam je problem ker pride z dopusta konc avgusta...kdo bo tok zdržal brez mopija Zdej se pa pripravi, km ima prevoženih......50.000km , sam je bil cilinder že zamenjan boš že zdržu! v sredo k mam glavno bo 2mesca odkar mi yamahca gnije v kleti (no dvakrat sm jo dl mal prezračt vn pa ji mal duška dt)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se