Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

To mislš u avspuhu? Odreži, zašvasej, najbolj da nardiš pri kakem avtokleparju, ker imajo autogen za švasat, pejd vprašat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sploh ti ni treba auspuha odpirat al pa druzga dajat.če maš original auspuh ti je na avspuhu pršvasan eden odušek ki je povezan z vakumsko pumpo ki je ob strani okvirja tak da sam un šlauf snem dol pa ga zatisn da ti neu zraka vlekl pa tist odušek zaštopi s kitom.ajdi.to ti je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sploh ti ni treba auspuha odpirat al pa druzga dajat.če maš original auspuh ti je na avspuhu pršvasan eden odušek ki je povezan z vakumsko pumpo ki je ob strani okvirja tak da sam un šlauf snem dol pa ga zatisn da ti neu zraka vlekl pa tist odušek zaštopi s kitom.ajdi.to ti je to.

Sori sam te na zastopm čist dobr, pregledu sm use slovarje pa nism najdu kaj nj bi blo odušek :hmm: pa js k sm dav dol izpuh nism opazu nobenga šlaufa.

A ti si to naredu pa ti gre 160?Kr zj gre men 140, k mam glanc nou bat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žiga a si ga že tok tišu? Kok maš pa šele kilometrov? Pa kok ti je računu?

JA tkt prec k sm ga probu kako dela predn sm mu plaču sm ga šu tm do mengša pa uni ravnini zvrtet do 140 več ni šlo!Vključno z dons okol 150.Račun: 50k deli (bat, ploščice, pa razne dihtnge, svečka), 30 delo, 10 poliranje cilindra = 90k, sj drgač je ql tip sam ful je neki živčn še posebi k me je na usake 2 ure klicu po mobitelu :) , drgač sm pa za 1x kr zadlovoln z motorjm. :OK:

Popravljeno . Popravil zigaspy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:slap: Žigc a ti veš da moraš nov bat udelat? Prpravi še 90k za nov bat, k ta ti bo ribnu!

Zakaj je Tadeju ribnu, pa po 6000km, če se ne motim al kolk že? Kr ni biu prou udelan :slap:

jojojojoj :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:slap: Žigc a ti veš da moraš nov bat udelat? Prpravi še 90k za nov bat, k ta ti bo ribnu!

Zakaj je Tadeju ribnu, pa po 6000km, če se ne motim al kolk že? Kr ni biu prou udelan :slap:

jojojojoj :(

Ma pi... ei ma za koji ku... nj bi js dav še 90 za bat če je nov 37k poliranje pa jeb.... 10k!!!

Drgac sm ga js drzu nad 6k obratu sam ene 10-20 jeb.... sek zarad tega pa tut nou nobenmu ku... preč padu!Kaj ti mislš d ga js sploh kdaj mam čez 6k obratu???

Aia pa te ... sm naredu zarad tega kr sm biu opozorjen iz strani moderatorčkov O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10-20 sekund pr čisto novem batu je morda lohk preveč! že to da ga stisneš je morda preveč! Jest te BTW sam opozarjam k nočem da ko se bomo gonil da ti stisne in da te jest odzadej še povozm ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za 100 evrov dobis nov vertexov bat. zaj pa ce nisi tok jebeno levi da znas sam mal sraufat, so to vsi stroski.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ti vertexovi bat (mam ga na 4-ki sicer in je zakon) so kej lažji? A zdržijo isto?

Pa še zmer nevem zakaj bi ga slabo udelal da ti je treba spet šravfat :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vertex ne zdržijo nič manj, možno da pa motor potegne bolj (vem, da je enkrat na škatlici pisalo gor, da je samo dirkalno uporabo). Zaribat pa tud nov bat ne more kar tako, razen če se brez olja pelješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam za moje pojme so bli vedno original bati bolj vzdržljivi kokr pa kšni drugi ki so kao fejki. Ta mehankar je reku da je prešraufu že ene 1000 aprilij pa je reku da so velik mn nazaj vozil z original bati od aprilije kokr pa z vertexom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar je tudi logično, vertex je bolj pocen, je verjetno lažji, še posebej če piše gor for racing, mašina se zvrti višje-prej LAHKO zariba

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je Valerossi aprilia vdržljiva boljk kot ostali modeli RS, je mogoč kej hitrejša od ostalih ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam vertexov bat noter. Bat je dosti lažji kot je bil prejšni. S tem da ima ta vertex 2 obročka, prejšni pa je imel samo enega. Razlika, hja teško rečt ker je vertex nov, tist prejšni je bil pa že star. Ko sem dobil najprej motor se mi je zdelo da res lažje pridobiva obrate, samo da pa na istih obratih malo slabše vleče. Kolk cajta bo pa zdržal, pa po besedah mehanika "bat je bat".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je Valerossi aprilia vdržljiva boljk kot ostali modeli RS, je mogoč kej hitrejša od ostalih ?

Ja, zaradi drugačne barve ne zbledi tako hitro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam vertexov bat noter. Bat je dosti lažji kot je bil prejšni. S tem da ima ta vertex 2 obročka, prejšni pa je imel samo enega. Razlika, hja teško rečt ker je vertex nov, tist prejšni je bil pa že star. Ko sem dobil najprej motor se mi je zdelo da res lažje pridobiva obrate, samo da pa na istih obratih malo slabše vleče. Kolk cajta bo pa zdržal, pa po besedah mehanika "bat je bat".

A ni to logično, daj v 4-ko (kjer se vse ful pozna) lahek bat, pomožnosti kej lajšan (pobrane stene na notranji strani, da pridobiš na manjšii teži), pa boš vidu, da nima navora 0, sam v obrate pa trže, alpa probaj dat original -Novi Sad bate, tisti bati so za zmerej in peljejo v klance ko zmešani...

Isti klanc ko je šla meni 3 brzina je šla frendu 5 s tem da sm jest mel na 40mm pobrušeno...

Thundercat (Takrat nisem mel še BTja) ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dolenc ti si naredu napako ker si narocil napacen bat. tisti z dvema obrockoma so za l 99---> ne pa za 98 in mlajse. secer tudi lavfa na takem letniku, imaš pa vecjo kompresijo, zvrti se ti pa manj zaradi trenja. Sicer pa res da pise na vertexovi skatlji da so testirani samo ce ne znas z njimi delat tako kot mores in ne uporabljas dobrega olja.... ti lahko tudi zariba.

Lp Jan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je Valerossi aprilia vdržljiva boljk kot ostali modeli RS, je mogoč kej hitrejša od ostalih ?

ce je bolj vzdrzljiva, pol mislis verjetno verzijo z 28 konji, ta je ziher pocasnejsa.

drugac pa res - bat je bat, na ASSO (original) me je motlo ker je vsake tolk cajta kako kajlico pri obrocku vn vrgl, obrocek se je zasuku, prsu do izpusnega kanala, pa je zaropotal... vertexa sm vgradil 2, sam en je bil v quote-ovem motorju, sm naredu max 20 km pol ga je pa prodal, drug pa je bil moj, sm ga vgradil, naredu 10-15 km, pol se je tamali (quote) pelu z njim domov (okrog 15-20 km), naslednje jutro sma ga pa ze prodala, tak da glede vzdrzljivosti konkretno ne morem nic rect...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cilinder je na cagivah isti, tko da bat je pravi ;). Vem pa da je un z enim obročkom malo bolši. Zaribal pa ne bo, ma preveč lepo vzdrževanje ;) But wait, ta se bol zvrti v obrate kot prejšni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no danes se je za mene končala sezona. vtrgalo mi je kuplongo . nevem kaj je hin samo upam da ni kaj preveč. lamele pomojem niso ker če so lamele kuplonga drsi pri meni pa ni nič drsela ampak je samo an enkrat je sfalilo kot da bi se zajla vtrgala samo se ni sem nekaj gledo. zdaj pa bi vas še vprašal če ste že imel kdaj takšne probleme. ter koliko vas je to cenovno prišlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no danes se je za mene končala sezona. vtrgalo mi je kuplongo . nevem kaj je hin samo upam da ni kaj preveč. lamele pomojem niso ker če so lamele kuplonga drsi pri meni pa ni nič drsela ampak je samo an enkrat je sfalilo kot da bi se zajla vtrgala samo se ni sem nekaj gledo. zdaj pa bi vas še vprašal če ste že imel kdaj takšne probleme. ter koliko vas je to cenovno prišlo.

hmmmm boš pa ja še letos to popravo sj pa sezona še bo trajala neke časa.kr dvomim da boš lahk 2-3 mesce zaj ko se bo vrjetn dalo še furat ti doma motor sam gledal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!