Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Eno zelo resno vprasanje. Zakaj nemorem pridet do roba gume? A sem resnicno tak softic? :) Podrsane imam kolencnike, skornje, obe tacki, senzor na nogici....vse mozno :S

dsc02910.jpg

dsc02911.jpg

Zdaj razmislju sm o tlaku in danes sem ga sel preverit, vendar sem se potem spomnil, da bi moral merit pri hladnih gumah, kar moje vsekakor niso bile. Pa tudi verjetno ce pri takemu nagibu guma ni zdrsnila nemore bit napacen tlak. Motor se nikoli ni bil na tleh, da bi bilo kaj zvito ali pa kaj. Gume pa so Michelin Pilot Power

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno
Eno zelo resno vprasanje. Zakaj nemorem pridet do roba gume? A sem resnicno tak softic?

ma to se vid da si s fleksarco pobrusu, to ne vela.. haha :P:yea1:

Objavljeno
Eno zelo resno vprasanje. Zakaj nemorem pridet do roba gume? A sem resnicno tak softic? :) Podrsane imam kolencnike, skornje, obe tacki, senzor na nogici....vse mozno :S

dsc02910.jpg

dsc02911.jpg

Zdaj razmislju sm o tlaku in danes sem ga sel preverit, vendar sem se potem spomnil, da bi moral merit pri hladnih gumah, kar moje vsekakor niso bile. Pa tudi verjetno ce pri takemu nagibu guma ni zdrsnila nemore bit napacen tlak. Motor se nikoli ni bil na tleh, da bi bilo kaj zvito ali pa kaj. Gume pa so Michelin Pilot Power

Nastavitve vzmetenja. Bodi srečen da ti še ostane kaj gume za rezervo. Drugače pa če hočeš do roba pa malo odvij zadnji amortizer.

Objavljeno
ma to se vid da si s fleksarco pobrusu, to ne vela.. haha :P:yea1:

Aja seveda :D

http://sl.netlog.com/Sky_Honda/photo/photo...p;surr=0#photos

http://sl.netlog.com/Sky_Honda/photo/photo...p;surr=0#photos

Sicer pa lahko dobis posnetek kjer se slis skvrc skvrc...a ne to je na tistmu ko ti vrat obracam, na pravmu se slis zzzzzzzzzzzzzzzzzzz ;)

Stari 2 sajbice sm porabu, da sm to vse pobrusu xD

Nastavitve vzmetenja. Bodi srečen da ti še ostane kaj gume za rezervo. Drugače pa če hočeš do roba pa malo odvij zadnji amortizer.

Hecas me? Zdej je lih tak tak ... lih tok da ne trese, pa v ovinku ne odnasa. Men osebno cisto idealno, ker grem malo bolj agresivno iz ovinka, ker se skor vedno prevec naslonim in mi je tezko ven povlect -.- Odvij pomeni pomehcaj?

Objavljeno
Aja seveda :D

http://sl.netlog.com/Sky_Honda/photo/photo...p;surr=0#photos

http://sl.netlog.com/Sky_Honda/photo/photo...p;surr=0#photos

Sicer pa lahko dobis posnetek kjer se slis skvrc skvrc...a ne to je na tistmu ko ti vrat obracam, na pravmu se slis zzzzzzzzzzzzzzzzzzz ;)

Stari 2 sajbice sm porabu, da sm to vse pobrusu xD

Hecas me? Zdej je lih tak tak ... lih tok da ne trese, pa v ovinku ne odnasa. Men osebno cisto idealno, ker grem malo bolj agresivno iz ovinka, ker se skor vedno prevec naslonim in mi je tezko ven povlect -.- Odvij pomeni pomehcaj?

Ja pa kaj bi še rd. Ko gumi zmanka roba bo na motorju še kej druzga podrajsano kokr pa tačke itd... Če slajdaš s tačkam po tleh si na maximumu in si lahko veseu da ima guma še nekaj rezerve :D Tud stric iz fjzrko k ma zadi 180 gumo ne more do roba pa je že use podrajsan...

Lp, Miha

Objavljeno (popravljeno)
levo-desno ima ojnica zmeraj lufta, tudi nova, samo gor-dol (v smeri premikanja bata) ga ne sme imet čisto nič

Hmm, jaz sem pa slišal, da tudi levo-desno ne sme biti nič...zgleda sem slišal narobe, aja gor in dol se tudi premika. Sej če se mi bo dal bom jutri posnel, pa boste videli.

Aja norc16 bat je 53.98, se pravi, da naj naročim 53.99? Sam, da mi ne bo kasneje prijel bat za cilinder, zaradi večjega fija? Pa še to, tisočinko večji bat si najvrjetneje mislil v cm in ne mm, ane?

Popravljeno . Popravil macak333
Objavljeno

Evo, v manual je označen luft pri ojnici s 4-ko, če se ne motim, sej neki je, samo tok pa spet ne. Približno 1 mm ,je max pri meni je pa sigurno več, že na oko, bom še jutri s šublerjem pomeril, pa točno povem.

Evo še dokazno gradivo :D

Objavljeno
Ja pa kaj bi še rd. Ko gumi zmanka roba bo na motorju še kej druzga podrajsano kokr pa tačke itd... Če slajdaš s tačkam po tleh si na maximumu in si lahko veseu da ima guma še nekaj rezerve :D Tud stric iz fjzrko k ma zadi 180 gumo ne more do roba pa je že use podrajsan...

Lp, Miha

Eh jebes to. Tist ovink se da z vecjo hitrostjo po mojm spelat pa da se jebes. :D Jutri grem jst to sprobaz. Verjetno bi blo pametno, da dam gor crash pade, pa ce ne drugo samo za enkratno uporabo :P

Objavljeno

Sem malo pogooglal in našel, da mora biti luft na ojnici levo-desno-si mel prav k0ci. Za luft gor pa zdej sploh nisem več prepričan ali je ali ni :headbang:

Zgleda, da bom čist vse živce zgubu zaradi tega motorja :baa:

Objavljeno
Sem malo pogooglal in našel, da mora biti luft na ojnici levo-desno-si mel prav k0ci. Za luft gor pa zdej sploh nisem več prepričan ali je ali ni :headbang:

Zgleda, da bom čist vse živce zgubu zaradi tega motorja :baa:

Eh sej to je to. Studij iz ziuceranja in mehankarstva bos uspesno koncal. tako kot vsi :D

Objavljeno (popravljeno)
Sem malo pogooglal in našel, da mora biti luft na ojnici levo-desno-si mel prav k0ci. Za luft gor pa zdej sploh nisem več prepričan ali je ali ni :headbang:

Zgleda, da bom čist vse živce zgubu zaradi tega motorja :baa:

Kak si sploh lahko dvomil :evilgrin:

Glej!Potegni ojnico v čisto zgornjo lego!Potem pa jo dobro primi in poizkusi,če ima luft gor dol!Če ima jo boš pač mogu menjat!

Ne se sekirat,ker nič ne pomaga!Sam se trenutno ukvarjam z podobnim a še večjim problemom(vsaj finančno)!

@budacki Če imaš ti dober občutek na motorju,ti ne širi vožnje pretirano iz ovinka,ti ne "poplesava" zadnji del ko gre iz ovinka skoraj res nima smisla,da kaj preštimavaš vzmetenje!Drugače pa po spominu mislim,da sem si jz dal zadnji amortizer malenkost(eno stopnjo) na trdnejše!

To,da drajslaš je pa verjetno tudi delno kriv tvoj stil vožnje.

Ne vem...recimo na Z1000 sem lahko imel gumo do roba pa nič drajslal,lahko pa sem prej podrajslal kot je sploh guma prišla do roba...pač Z :rolleyes:

:topic: :evilgrin: :naughty: R1 po nekaj pivih

post-18324-1250384879_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
Kak si sploh lahko dvomil :evilgrin:

Glej!Potegni ojnico v čisto zgornjo lego!Potem pa jo dobro primi in poizkusi,če ima luft gor dol!Če ima jo boš pač mogu menjat!

Ne se sekirat,ker nič ne pomaga!Sam se trenutno ukvarjam z podobnim a še večjim problemom(vsaj finančno)!

@budacki Če imaš ti dober občutek na motorju,ti ne širi vožnje pretirano iz ovinka,ti ne "poplesava" zadnji del ko gre iz ovinka skoraj res nima smisla,da kaj preštimavaš vzmetenje!Drugače pa po spominu mislim,da sem si jz dal zadnji amortizer malenkost(eno stopnjo) na trdnejše!

To,da drajslaš je pa verjetno tudi delno kriv tvoj stil vožnje.

Ne vem...recimo na Z1000 sem lahko imel gumo do roba pa nič drajslal,lahko pa sem prej podrajslal kot je sploh guma prišla do roba...pač Z :rolleyes:

:topic: :evilgrin: :naughty: R1 po nekaj pivih

Hvala, sej bom še malo na internetu iskal svari, ki mi bojo pomagale in seveda spraševal motosvetovce :rolleyes:

Nič, grem se malo umazat pa mašinci delat družbo :D.

Objavljeno
Ne vem...recimo na Z1000 sem lahko imel gumo do roba pa nič drajslal,lahko pa sem prej podrajslal kot je sploh guma prišla do roba...pač Z :rolleyes:

:topic: :evilgrin: :naughty: R1 po nekaj pivih

na ridah je en model z Z jem tok nagnu da je skrivu ročko za šaltat :whistle:

Objavljeno
Hecas me? Zdej je lih tak tak ... lih tok da ne trese, pa v ovinku ne odnasa. Men osebno cisto idealno, ker grem malo bolj agresivno iz ovinka, ker se skor vedno prevec naslonim in mi je tezko ven povlect -.- Odvij pomeni pomehcaj?

Jaz ti proporočam da še motor malo od zadi malo dvigneš, saj z tem ko z vsem železjem vlečeš po podi nimaš nobene rezerve, čeprav ti guma ostane.

Objavljeno
Jaz ti proporočam da še motor malo od zadi malo dvigneš, saj z tem ko z vsem železjem vlečeš po podi nimaš nobene rezerve, čeprav ti guma ostane.

Se pravi dvignem. Okej :D Torej ce je tak sistem kot na Husqvarni moram malo privit vijake proti dol. Samo potem dejansko potrsam vzmetenje in ne pomehcam.

Objavljeno

Zdej sem gledal, če ima ojnica kej lufta (gor in dol)...jaz nič ne opazim, niti čutim, prav tako tudi ata ne. Zdej me zanima, ali je možno, da se je ''cinglanje'' v mašini, pri relativno visokih obratih (6rpm in naprej) slišalo zaradi obrabljenosti bata, saj na njemu piše 53.98, s šublerjem pa sem izmeril 53.8X (se točno ne spomnim).

Objavljeno
Zdej sem gledal, če ima ojnica kej lufta (gor in dol)...jaz nič ne opazim, niti čutim, prav tako tudi ata ne. Zdej me zanima, ali je možno, da se je ''cinglanje'' v mašini, pri relativno visokih obratih (6rpm in naprej) slišalo zaradi obrabljenosti bata, saj na njemu piše 53.98, s šublerjem pa sem izmeril 53.8X (se točno ne spomnim).

Ima drugače kej "rajsic" se vidi kaj?

Objavljeno
Ima drugače kej "rajsic" se vidi kaj?

To bat ane...ima ja. Aja pa še to, a bi lahko v bolk motorja, kjer pride gred in ojnica, nalil bencin do vrha in ga nato izlil ven? Saj se bojim, da ni kaj opilkov prišlo notri, kateri bi kasneje lahko poškodovali cilinder, pa še to, da ne bo bencin uničil semeringe na bloku-tam kjer pride gred?

Objavljeno
na ridah je en model z Z jem tok nagnu da je skrivu ročko za šaltat :whistle:

Čist verjamem!Ker kot sem napisal je odvisno kako se pelješ-oz sediš na njem!Drugače pa meni ni vlival zaupanja!Pa še dunlop qualifer sem imel gor.Te gume-sploh sprednja pa so meni za en drek!Tak,da verjamem,da z ok gumami prideš zelo hitro do ročke,če pač tak sediš na njem!!

Mačak333 lahko naliješ!Vendar bi jz tudi malo z kompresorjem spihal.Ciinder pa moraš dat "pokonat"ko menjaš bat.Vsaj kolk jz vem :unsure:

Objavljeno
Čist verjamem!Ker kot sem napisal je odvisno kako se pelješ-oz sediš na njem!Drugače pa meni ni vlival zaupanja!Pa še dunlop qualifer sem imel gor.Te gume-sploh sprednja pa so meni za en drek!Tak,da verjamem,da z ok gumami prideš zelo hitro do ročke,če pač tak sediš na njem!!

Mačak333 lahko naliješ!Vendar bi jz tudi malo z kompresorjem spihal.Ciinder pa moraš dat "pokonat"ko menjaš bat.Vsaj kolk jz vem :unsure:

Pohonat mislis. Ne ni treba. Razen ce je podrsan.

Nerazumem tega tvojega tipa voznje. A pravis, da ce bi drugace sedel, da bi prisel do roba brez da bi podrsal s tacko? Dvomim :D

Objavljeno (popravljeno)
lahko naliješ

Danke šun :D

Mačak333 lahko naliješ!Vendar bi jz tudi malo z kompresorjem spihal.Ciinder pa moraš dat "pokonat"ko menjaš bat.Vsaj kolk jz vem :unsure:

Ja to itak, da bom s kompresorjem spihal, sam sem premišljeval, da še becin nalijem not-da ga sperem

Pohonat mislis. Ne ni treba. Razen ce je podrsan.

Ja, za pohonat pa se tudi meni zdi da ni treba-cilinder je brez ris, sem si ga prejle ogledoval. Amm, norc16 je rekel naj dam večji bat notri, pravtako sem to zasledil v manualu, samo nevem keri-53.99? (trenutno je 53.98). Bojim se, da če dam večjega, da bo ob večji temperaturi-delovni, prijel za cilinder :wacko: , pol sem ga pa res naje?al :)

In zdej majstri, katerega naj dam notri 53.98 ali 53.99, rabim vedeti do jutri, da ga čim prej naročim!!!

Popravljeno . Popravil macak333
Objavljeno
In zdej majstri, katerega naj dam notri 53.98 ali 53.99, rabim vedeti do jutri, da ga čim prej naročim!!!

Anyone??

Sej vem, da sem tečen, sam kaj ko rabim čim prej ;)

Objavljeno
Anyone??

Sej vem, da sem tečen, sam kaj ko rabim čim prej ;)

ja valda da daš večjega ane.. če je pa že obrabljen cilinder..haloooo :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!