Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

Anyone??

Sej vem, da sem tečen, sam kaj ko rabim čim prej ;)

Ce bos dajal vecjo dimenzijo potem daj pohonat. Tako bos po mojem najbolj siguren.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm...bom jst dal kar original not 53.98, ne mislim še denarja vanjga zmetat. Kdaj bo pol suzuki pršu k hiši :D

Nene, mislu sem 53.99, brez honanja...ni denarja, bom ga pa več km ulafafu...dokler ne ribne zaradi malomarnosti :lol1:

Aja gregaRS, sem se raej prepričal, vem da je to za nekatere mala malica, ampak jaz sem raje siguren.

Popravljeno . Popravil macak333
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej pa tu ni nobene tople vode, veš kako malo je 0,01mm??? ti daj kar 99 bat noter ja in ni treba zato nič več ulaufavat motorja, saj zato so te nadmere batov da vsakih 15k km (če vmes ne ribne) daš eno večjo nadmero noter zaradi obrabe cilindra

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm...bom jst dal kar original not 53.98, ne mislim še denarja vanjga zmetat. Kdaj bo pol suzuki pršu k hiši :D

Trda mi prede :P

ej pa tu ni nobene tople vode, veš kako malo je 0,01mm??? ti daj kar 99 bat noter ja in ni treba zato nič več ulaufavat motorja, saj zato so te nadmere batov da vsakih 15k km (če vmes ne ribne) daš eno večjo nadmero noter zaradi obrabe cilindra

No nekako tako je. Sicer pa je malo cudno da bi imel na 50.000km se vedno original dimenzijo. Kompresija bi bila v KURCU! :D Dej ti kar enga vecjo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej pa tu ni nobene tople vode, veš kako malo je 0,01mm??? ti daj kar 99 bat noter ja in ni treba zato nič več ulaufavat motorja, saj zato so te nadmere batov da vsakih 15k km (če vmes ne ribne) daš eno večjo nadmero noter zaradi obrabe cilindra

Ja vem kako malo je, drugače pa hvala za to razlaga :worship: , sej ga danes naročim.

P.S.:Grem lih delat, zato se ne čuditi zakaj je tok ura :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vlaufat motor, pa vžgi motor mu štangas nabij na enih 6 tisoč obratov. Ga pusti 15 minut da laufa, vgasni počakaj da se ohladi, še enkrat za 15 minut vžgeš, počakaš da se ohladi, preveriš vodo(odviješ tista dva čepka ven da preveriš če se kje zrak nabira). Potem pa samo gasa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vlaufat motor, pa vžgi motor mu štangas nabij na enih 6 tisoč obratov. Ga pusti 15 minut da laufa, vgasni počakaj da se ohladi, še enkrat za 15 minut vžgeš, počakaš da se ohladi, preveriš vodo(odviješ tista dva čepka ven da preveriš če se kje zrak nabira). Potem pa samo gasa.

Hitro in ucinkovito. Na servisu ti bo rekel 300km do 6kRPM, naslednjih 300 do 8kRPM in potem se 200 do 10kRPM :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vlaufat motor, pa vžgi motor mu štangas nabij na enih 6 tisoč obratov. Ga pusti 15 minut da laufa, vgasni počakaj da se ohladi, še enkrat za 15 minut vžgeš, počakaš da se ohladi, preveriš vodo(odviješ tista dva čepka ven da preveriš če se kje zrak nabira). Potem pa samo gasa.

To misliš čepka na kilerju in na bloku, kjer se sistem tudi prezrači? Tak je sošolec delal, pa mu je ribnila...sem malo skeptičen okoli tega :hmm:

Hitro in ucinkovito. Na servisu ti bo rekel 300km do 6kRPM, naslednjih 300 do 8kRPM in potem se 200 do 10kRPM :D

Ammm, ko sem jaz kupil motor je imel 500km narejenih z novim batom (voženih do 6rpm-po lastnikovih besedah). Jaz sem ga ulafavu še nadaljnih 500km, do 6rpm-torej suma sumarum 1000km. Tak sem tudi najdel na googlu oz. na eni spletni strani, 500km do 6rpm in naslednjih 500 do 8rpm.

Sam se bolj nagibam slednji, saj nočem reskirat cilindra. :)

P.S.: Danes sem nabavil tesnilca, tiste o-ringe na glavah, sornik, varovalke, iglični ležaj...samo še batek, pa se grem spet igrat mehanika :lol1:

Popravljeno . Popravil macak333
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To misliš čepka na kilerju in na bloku, kjer se sistem tudi prezrači? Tak je sošolec delal, pa mu je ribnila...sem malo skeptičen okoli tega :hmm:

Ammm, ko sem jaz kupil motor je imel 500km narejenih z novim batom (voženih do 6rpm-po lastnikovih besedah). Jaz sem ga ulafavu še nadaljnih 500km, do 6rpm-torej suma sumarum 1000km. Tak sem tudi najdel na googlu oz. na eni spletni strani, 500km do 6rpm in naslednjih 500 do 8rpm.

Sam se bolj nagibam slednji, saj nočem reskirat cilindra. :)

P.S.: Danes sem nabavil tesnilca, tiste o-ringe na glavah, sornik, varovalke, iglični ležaj...samo še batek, pa se grem spet igrat mehanika :lol1:

Če mu je spet ribnila, pomeni da ni odpravil prvega vzroka ko mu je prvič zaribal (ker motor ne zariba brez razloga). to z 500km+ pa je res bvz. Če že moraš to delat. prvih 100km do 6k rpm, drugih 100km 7rpm, tretjih 100 do 9 rpm, pol pa samo gasa.

Pri vlaufavanju, je potrebno čim več krat zagret in ohladit motor, z tem se materiala prilagajata en drugemu.

Drugače pa sem jaz na kroski zalaufal, segrel ohladil, se hoto pelat ugotovil da negre v brzino dat(menjalno vilco površno noter dau), pa sem ga pol pune storiral ven. Drugi dan ko sem odpravil težavico pa sem vozil mogoće pol ure z pol do tričetrt gasa, potem pa pune. Pa mi je 15 ur normalno delala, pol pa je ojnica dušo spustila :( stroškov blo za 500+ eurov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če mu je spet ribnila, pomeni da ni odpravil prvega vzroka ko mu je prvič zaribal (ker motor ne zariba brez razloga). to z 500km+ pa je res bvz. Če že moraš to delat. prvih 100km do 6k rpm, drugih 100km 7rpm, tretjih 100 do 9 rpm, pol pa samo gasa.

Pri vlaufavanju, je potrebno čim več krat zagret in ohladit motor, z tem se materiala prilagajata en drugemu.

Drugače pa sem jaz na kroski zalaufal, segrel ohladil, se hoto pelat ugotovil da negre v brzino dat(menjalno vilco površno noter dau), pa sem ga pol pune storiral ven. Drugi dan ko sem odpravil težavico pa sem vozil mogoće pol ure z pol do tričetrt gasa, potem pa pune. Pa mi je 15 ur normalno delala, pol pa je ojnica dušo spustila :( stroškov blo za 500+ eurov

Amm..to je res mu je že prej enkrat ribnila, samo je potem menjal ojnico dal polini kit 185-neki tazga in isto en bat-ne vem kere firme. Samo po moje maš kar prav, mogoče je tudi on malo mene nate?nil :hmm:

No če ma tko praviš, te bom pa kar poslušal, edino bom najvrjetneje prvih 200 km do 6rpm, pol pa naprej kot praviš-ena vožnja do Kočevja-Dvor bo čist zadostovala :naughty:

To s segrevanjem in ohlajevanjem, je pa čist logično...sam kaj ko prej nisem o tem premišljeval :headbang:

To s kroso si pa imel res smolo, tega res ne želim nobenemu, da se zgodi, že tko so stroški ko veliko pije tako bencina kot olja na koncu pa še to...ampak iz tega pridobiš obilo zabave :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Amm..to je res mu je že prej enkrat ribnila, samo je potem menjal ojnico dal polini kit 185-neki tazga in isto en bat-ne vem kere firme. Samo po moje maš kar prav, mogoče je tudi on malo mene nate?nil :hmm:

No če ma tko praviš, te bom pa kar poslušal, edino bom najvrjetneje prvih 200 km do 6rpm, pol pa naprej kot praviš-ena vožnja do Kočevja-Dvor bo čist zadostovala :naughty:

To s segrevanjem in ohlajevanjem, je pa čist logično...sam kaj ko prej nisem o tem premišljeval :headbang:

To s kroso si pa imel res smolo, tega res ne želim nobenemu, da se zgodi, že tko so stroški ko veliko pije tako bencina kot olja na koncu pa še to...ampak iz tega pridobiš obilo zabave :whistle:

Potem pa še malo logično poštundiraj motor tvoj ima 50k km ojnica še morda nima lufta lahko pa jo vsak čas dobi, menjaj zdaj pa boš mel max 150 eurov več stroškov. Kot pa potem nova ojnica, novi bat+ možno še novi celinder.

Vem da se je dosti komu zgodilo na foromu tukaj, par tisoč km po menjavi bata vtrgalo ojnico.

Kaj se pa kroske tiče pa se jo splača met dlje časa, ko veš že kaj vse je zamenjano. Drugače pa nemoreš primerjat stroškov, glede na to kaj da motor od sebe in kaki adrenalin. (125 kubikov cca 42-45 konjev)

Popravljeno . Popravil norc 16
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa še malo logično poštundiraj motor tvoj ima 50k km ojnica še morda nima lufta lahko pa jo vsak čas dobi, menjaj zdaj pa boš mel max 150 eurov več stroškov. Kot pa potem nova ojnica, novi bat+ možno še novi celinder.

Vem da se je dosti komu zgodilo na foromu tukaj, par tisoč km po menjavi bata vtrgalo ojnico.

Kaj se pa kroske tiče pa se jo splača met dlje časa, ko veš že kaj vse je zamenjano. Drugače pa nemoreš primerjat stroškov, glede na to kaj da motor od sebe in kaki adrenalin. (125 kubikov cca 42-45 konjev)

Da se tudi vec :rolleyes:

A se ne 2 razbite RSke prodajata na a.netu. Povpras kako je z ojnco pa kok €€. Pa seveda nekako dokazat, da je res tako z ojnico ( starost in t0-> racun )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do petka rabim crash pade za RS 125 novejsi model ( 06+ ). Raceland bo verjetno terjal svoj davek in ta davek mora bit na nivoju, ki je meni dostopen :D Seveda ce bom sploh sel z RSko gor, ce si nebom sposodu R125 :P ( z dobrimi gumami :D )

Popravljeno . Popravil budacki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala norc16e, pride naslednji teden koleg iz dopusta - bolj domači mehanik - pa mi bo še on malo povedal kaj se mi splača oz. kaj moram menjati. Hmm ojnica se mojim ''amaterskim'' očem zdi dobra :whistle: ...no sej bo še un kaj pametnega povedal.

Danes sem tudi dobil potrdilo, da je bat naročen :D. Zdej se pa treba neumne plastike lotit :headbang:

budacki, sploh obstajajo crash padi za tvojo aprilio? Enega sem videl na youtube, ki je imel crash pade, zašaraufane tam kjer pride tačka za nogo..una dva šraufa, s katerim je pritrjena tačka na okvir...nevem kok pomaga, sam meni se ne zdi lih uporabno, kaj pa vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

budacki, sploh obstajajo crash padi za tvojo aprilio? Enega sem videl na youtube, ki je imel crash pade, zašaraufane tam kjer pride tačka za nogo..una dva šraufa, s katerim je pritrjena tačka na okvir...nevem kok pomaga, sam meni se ne zdi lih uporabno, kaj pa vem.

Obstajajo. :) Pridejo tam kot pri vseh motorjih. samo meni osebno tudi fajn cudno ampak verjetno so v obliki crke L . Torej vodoravno na grust se priseraufajo in pravokotno na platike pride bunka ven.

Nima nihce? :wub:

Popravljeno . Popravil budacki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obstajajo. :) Pridejo tam kot pri vseh motorjih. samo meni osebno tudi fajn cudno ampak verjetno so v obliki crke L . Torej vodoravno na grust se priseraufajo in pravokotno na platike pride bunka ven.

Nima nihce? :wub:

Pol pa ob prvi priložnosti kupi. Jaz bi jih na svojga naštimal samo jih ni (vsaj jaz jih nisem našel)...Samo, to bi se dalo iz enega kosa kovine narest..homemad, pa to, ane....samo pol je spet vprašanje kako bi to delovalo (da ne bi rušt poču).

Ni važen, da čudno zgleda, sam da so uporabne, kokr pravim, jaz bi jih takoj dal gori, pa tudi če so mavrične barve...briga me, samo, da ne prihaja do neumosti, kot so opraskane plastike, zlomljeni nosilci... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol pa ob prvi priložnosti kupi. Jaz bi jih na svojga naštimal samo jih ni (vsaj jaz jih nisem našel)...Samo, to bi se dalo iz enega kosa kovine narest..homemad, pa to, ane....samo pol je spet vprašanje kako bi to delovalo (da ne bi rušt poču).

Ni važen, da čudno zgleda, sam da so uporabne, kokr pravim, jaz bi jih takoj dal gori, pa tudi če so mavrične barve...briga me, samo, da ne prihaja do neumosti, kot so opraskane plastike, zlomljeni nosilci... :rolleyes:

Obstajajo. 100%! http://www.rg-racing.com/browseType/Crash_...5/CP0106BL.aspx Reicmo. Samo sem najdel tut s slikco samo zdj ne najdem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obstajajo. 100%! http://www.rg-racing.com/browseType/Crash_...5/CP0106BL.aspx Reicmo. Samo sem najdel tut s slikco samo zdj ne najdem.

Super, dej če najdeš slikico jo prosim objavi, ker me res ''firbec'' matra kako zgledajo :hmm:

Kaj pa kej takega, z malo modifikacije KLIK1 KLIK2

Popravek, sem najdel slikico, samo klikneš gor na slikoico kjer piše ''no image avaiable''. To bi jaz sebi vzel, samo je drago cca 100eu, za moj motor, ki je vreden enkrat več...hec hec

Popravljeno . Popravil macak333
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super, dej če najdeš slikico jo prosim objavi, ker me res ''firbec'' matra kako zgledajo :hmm:

Kaj pa kej takega, z malo modifikacije KLIK1 KLIK2

Popravek, sem najdel slikico, samo klikneš gor na slikoico kjer piše ''no image avaiable''. To bi jaz sebi vzel, samo je drago cca 100eu, za moj motor, ki je vreden enkrat več...hec hec

http://cgi.ebay.co.uk/Aprilia-RS125-RS-125...id=p3286.c0.m14

http://cgi.ebay.co.uk/Aprilia-RS125-RS-125...id=p3286.c0.m14

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, kupil bat, namestil obročke (kompresijske), jutri pa mašinco nazaj sestavit. V petek gre nazaj na motor, pa bomo videli če bo vžgal :hmm:

P.S.: Lepo te je bilo spoznati Matex :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo ve kaj bi loha to bli da ko se vozim mi skus tko neki del zzz zzzz zzz ko da bi neki drgl npr. da bi premzal ne skos ampak ne določenem mestu.... pa sem že zamenjal disk ploštice pa tut kolo dol uzeu pa use prepucu če bi slučajn zaštekala premza pa še useen isto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!