Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Sicer ni od Rs125 vendar."Enak" problem :whistle: Na sliki se lepo vidi kako valčki od ležaja "stojijo" postrani

Haha :D Kaj drugega lahko pricakujes od takega bata? Ta bat je imel 3× prevec ur ;) vsaj sodec po ozganosti. Pa tudi kot je videt je glavo tudi lepo zravnalo. Samo, da lastnik tega ne opazi, pa res ... no comment ;)

Objavljeno

Evo, mašino sem dal dol (again :krneki: ), cilinder dol in vidim ojnica ''plava'' okoli gredi...not cool. No zato sem naročil novo ojnico in jutri grem še ležajčke naročiti :D, pa kolegu dati naj se on pol matra :lol1:

Sicer ni od Rs125 vendar."Enak" problem :whistle: Na sliki se lepo vidi kako valčki od ležaja "stojijo" postrani

Huh, to pa je neki, sam kaj mi ne gre v glavo (je tudi budacki omenil), kako to, da je lastnik kljub ropotanju v mašini še kar naprej nadeljeval s tem, ko je meni začelo po malem ropotati po furci, sem takoj dal v 6-to in ga pod min rpm furu do doma...od takrat sem ga samo prižgal za 2 min. ko je kolega prišel, da mi pove kaj on misli, sodeč po zvoku, kaj naj bi bilo...kakor koli že, lastnik si je naredil samo dodatni strošek stroška (če ga ni prodal po delih :hmm:)

Objavljeno

Evo, mašino sem dal dol (again :krneki:), cilinder dol in vidim ojnica ''plava'' okoli gredi...not cool. Nozato sem naročil novo ojnico in jutri grem še ležajčke naročiti :D, pa kolegu dati naj se on pol matra :lol1:

Huh,to pa je neki, sam kaj mi ne gre v glavo (je tudi budacki omenil), kakoto, da je lastnik kljub ropotanju v mašini še kar naprej nadeljeval stem, ko je meni začelo po malem ropotati po furci, sem takoj dal v 6-toin ga pod min rpm furu do doma...od takrat sem ga samo prižgal za 2min. ko je kolega prišel, da mi pove kaj on misli, sodeč po zvoku, kajnaj bi bilo...kakor koli že, lastnik si je naredil samo dodatni strošekstroška (če ga ni prodal po delih :hmm:)

Ce je kaki starejsi 4 taktni kros (se nerazumem najboljse, vendar mislim, da gre za 4 ventile ( ali pa 2 xD ) in torej verjetno za kaksno Yamahao YZF 250 ( verjetno sm sfaliu za kilometer in pol in se malo )) mora menjt kompleten blok, glavo ... tako da dobrih 1400€ sigurno, seveda se ventili, obrocki in bat, ter po moznosti odmicna in podobno xD

Drugace pa ti na Apriliji vec kot 700€ skode nebo naredilo. nerabis se bat :P

Objavljeno

Ce je kaki starejsi 4 taktni kros (se nerazumem najboljse, vendar mislim, da gre za 4 ventile ( ali pa 2 xD ) in torej verjetno za kaksno Yamahao YZF 250 ( verjetno sm sfaliu za kilometer in pol in se malo )) mora menjt kompleten blok, glavo ... tako da dobrih 1400€ sigurno, seveda se ventili, obrocki in bat, ter po moznosti odmicna in podobno xD

Drugace pa ti na Apriliji vec kot 700€ skode nebo naredilo. nerabis se bat :P

Bedak pa sm. YZF ima 5 ventilov -.-

Objavljeno (popravljeno)

Ce je kaki starejsi 4 taktni kros (se nerazumem najboljse, vendar mislim, da gre za 4 ventile ( ali pa 2 xD ) in torej verjetno za kaksno Yamahao YZF 250 ( verjetno sm sfaliu za kilometer in pol in se malo )) mora menjt kompleten blok, glavo ... tako da dobrih 1400€ sigurno, seveda se ventili, obrocki in bat, ter po moznosti odmicna in podobno xD

Drugace pa ti na Apriliji vec kot 700€ skode nebo naredilo. nerabis se bat :P

Jah, zdej če pride kakšen delček v cilinder in ti ga spraska....ta zna biti kar draga...drugače pa ja, več ko 700 eu škode, najvrjetneje res ne bo naredilo, samo vseeno...700eu niso ''male pare''

Popravljeno . Popravil macak333
Objavljeno

Jah, zdej če pride kakšen delček v cilinder in ti ga spraska....ta zna biti kar draga...drugače pa ja, več ko 700 eu škode, najvrjetneje res ne bo naredilo, samo vseeno...700eu niso ''male pare''

Seveda niso LOOOOOOL! Tok denarja naenkrat dat v motor ... ajoj :S

Objavljeno

Huh, to pa je neki, sam kaj mi ne gre v glavo (kakor koli že, lastnik si je naredil samo dodatni strošek stroška (če ga ni prodal po delih :hmm:)

Slišalo se je "klenkanje"Nihče niti jaz,ni bil prepričan,da je res ojnica!Sploh,ker se je slišalo "drugje"

Ce je kaki starejsi 4 taktni kros (se nerazumem najboljse, vendar mislim, da gre za 4 ventile ( ali pa 2 xD ) in torej verjetno za kaksno Yamahao YZF 250 ( verjetno sm sfaliu za kilometer in pol in se malo )) mora menjt kompleten blok, glavo ... tako da dobrih 1400€ sigurno, seveda se ventili, obrocki in bat, ter po moznosti odmicna in podobno xD

Drugace pa ti na Apriliji vec kot 700€ skode nebo naredilo. nerabis se bat :P

Bat,ojnica,komplet tesnil 600eu.Glava je ok.Zakaj bi se pa po tvoje moralo menjat blok?

Objavljeno

Živjo!

Jaz res nevem več kaj naj naredim s svojim motorjem...:? A je kdo iz okolice maribora, ki se malo bolj spozna na te motorje in bi bil pripravljen meni malo to pogledat?? :D:D MU dam pol za pir al pa kaj bo pač rekel :OK: LP

Objavljeno

Bat,ojnica,komplet tesnil 600eu.Glava je ok.Zakaj bi se pa po tvoje moralo menjat blok?

Velikokrat komplet cilinder nadrsa, ki mu jst pravim blok ( ker je pac kot blok ( zgradba )), ni to misljeno tisto pod cilindrom. Drugace ce ti recimo pod ojnico potegne kak del bata ti itq zbije kompletno gred in seveda prebije tudi blok ( 2 takt , izkusna s CR 250 )

Živjo!

Jaz res nevem več kaj naj naredim s svojim motorjem...:? A je kdo iz okolice maribora, ki se malo bolj spozna na te motorje in bi bil pripravljen meni malo to pogledat?? :D:D MU dam pol za pir al pa kaj bo pač rekel :OK: LP

Mislm d je norc.

Objavljeno

Živjo!

Jaz res nevem več kaj naj naredim s svojim motorjem...:? A je kdo iz okolice maribora, ki se malo bolj spozna na te motorje in bi bil pripravljen meni malo to pogledat?? :D:D MU dam pol za pir al pa kaj bo pač rekel :OK: LP

norc16 kontaktiraj

Objavljeno

Huh, to pa je neki, sam kaj mi ne gre v glavo (je tudi budacki omenil), kako to, da je lastnik kljub ropotanju v mašini še kar naprej nadeljeval s tem, ko je meni začelo po malem ropotati po furci, sem takoj dal v 6-to in ga pod min rpm furu do doma...od takrat sem ga samo prižgal za 2 min. ko je kolega prišel, da mi pove kaj on misli, sodeč po zvoku, kaj naj bi bilo...kakor koli že, lastnik si je naredil samo dodatni strošek stroška (če ga ni prodal po delih :hmm:)

Zato ker takšne predznake malo kdo dobi. Ponavadi vse lepo in prav samo na enkrat hrst bum trup,... naprej pa poznaš pomojem.

Živjo!

Jaz res nevem več kaj naj naredim s svojim motorjem...:? A je kdo iz okolice maribora, ki se malo bolj spozna na te motorje in bi bil pripravljen meni malo to pogledat?? :D:D MU dam pol za pir al pa kaj bo pač rekel :OK: LP

Se ti jaz javim, kakšne pa imaš simptome, oz. v čem je problem. Sem iz MB--> Šentilj--> Sladki vrh cca 20 minut iz mb-ja.

Objavljeno

Zato ker takšne predznake malo kdo dobi. Ponavadi vse lepo in prav samo na enkrat hrst bum trup,... naprej pa poznaš pomojem.

Aja...samo to se mi pa čudno zdi, da ima ojnica luft, pa da se v mašini nič ne sliši, sej ne pravim, da govoriš narobe, saj sam nimam veliko izkušenj s tem (prvič se mi je taka stvar zgodila)...no ja najvrjetneje bo pol držalo.

Objavljeno

Aja norc16 (ali kdorkoli drug), dej mi še to pomagi oz. potrdi mojo trditev. RAVE ventil mora biti obrjen tako kot kaže na tej spletni strani KLIK1 , kolega mi pa danes reče da to ni res, da mora biti RAVE obrjen tako KLIK2 (gledano z zgornje strani cilindra), jaz sem pa trdil, da mora biti RAVE tako obrnjen KLIK3 (zopet gledano z zgornje strani cilindra), da so stene ''gladke'' :D.

Zadnjič sem ga tako, dal notri kot sedaj trdim, samo hočem raje biti 100%, pa raje kar tu vprašam....sem že mal postal dolgočasen/zoprn z vprašanji, ane :whistle: Sej, samo da jo zrihtam pa bo.

Objavljeno

08 Aprilia ima slucajno Continental gume original? ker imam moped 3000 prevozenih pa kao Continental gume, samo ce jih je ze menjal, je verjetno zvrto kilometre nazaj -.- dobr da sm opazu :S

Objavljeno

Aja...samo to se mi pa čudno zdi, da ima ojnica luft, pa da se v mašini nič ne sliši, sej ne pravim, da govoriš narobe, saj sam nimam veliko izkušenj s tem (prvič se mi je taka stvar zgodila)...no ja najvrjetneje bo pol držalo.

Meni je na kroski zlepega. Zategnem 1-2-3 skozi po zadnji in samo na enkrat prvi konec dol pade, takoj sem samo kuplungo stisnil in domov pritišal krosko 4km. Rezultat ležaj na ojnici. 5-10 ur pred tem pa zamenjal bat. :(

Objavljeno

08 Aprilia ima slucajno Continental gume original? ker imam moped 3000 prevozenih pa kao Continental gume, samo ce jih je ze menjal, je verjetno zvrto kilometre nazaj -.- dobr da sm opazu :S

Ja pol pa najvrjetneje res...a ima tudi 08 števec povezan preko bovdna/zajle/ na polža ali je na mašini?

Meni je na kroski zlepega. Zategnem 1-2-3 skozi po zadnji in samo na enkrat prvi konec dol pade, takoj sem samo kuplungo stisnil in domov pritišal krosko 4km. Rezultat ležaj na ojnici. 5-10 ur pred tem pa zamenjal bat. :(

Aha, to se spomnim, da si pred kratkim nekaj podobnega omenjal, če se ne motim :hmm: ...samo si imel veliko za prehodit, glede na to da si moral še mopi zraven potiskat :krneki: . Sam, samo še upam, da ko bom zamenjal ojnico, da bo mopi zopet delal kot je in da greva skupi na Novi Marof :naughty:

Objavljeno

Ja pol pa najvrjetneje res...a ima tudi 08 števec povezan preko bovdna/zajle/ na polža ali je na mašini?

ne, nima polža, je direkt z mašine, sam sva se z budačkim neki pogovarjala, pa prav, da se da števc na računalnik prklopt, pa nazaj zavrtet (ne z bor mašino, ker je itak digitalen števc)

Objavljeno

Danes bil jozi pri meni, in sma ugotovila da niso izpraznili izpuha tak ko bi ga mogli. Tak da nisma nič kaj zrihtala. Edino kaj je mel srečo da se je pripelal do mene pa se jaz grem probat pelat da vidim kak gre in sfali bencina 5 metrov od hiše.

Objavljeno

Danes bil jozi pri meni, in sma ugotovila da niso izpraznili izpuha tak ko bi ga mogli. Tak da nisma nič kaj zrihtala. Edino kaj je mel srečo da se je pripelal do mene pa se jaz grem probat pelat da vidim kak gre in sfali bencina 5 metrov od hiše.

A pol mislš d je samo izpuh kriv d noče it nad 8k rpm?? A še kej druzga sfali :S?

Objavljeno

A pol mislš d je samo izpuh kriv d noče it nad 8k rpm?? A še kej druzga sfali :S?

saj se mu motor vrti do 11+ vendar pri 8-9 ima še tisto moč potem naprej pa ga izpuh zadela, ne zadiha na vso moč, plus mogoče bi bilo potem potrebno še malo rave naštimat. Vendar zdaj nisem mogel če rave da od sebe moć na območju 8k+ rpm.

Objavljeno

Našel sem eno zanimivo spletno stran z deli za mnogo motociklov, mnogo batov, zobnikov, ležajev, tesnil...Zdi se mi precej smešno poceni: LINK

Objavljeno

to se mi zdi nekaj podobnega, kot takrat, ko je nekdo pred 2 mesci Louisa odkril:naughty:

po moje vsaj 3/4 125karjev pozna tole stran, je pa res super in se dobi skoraj vse, še posebej za RSko

Objavljeno

Našel sem eno zanimivo spletno stran z deli za mnogo motociklov, mnogo batov, zobnikov, ležajev, tesnil...Zdi se mi precej smešno poceni: LINK

poceni je ja :whistle: in kolk cajta čakaš če naročiš, od kje to pride

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!