Rage1337 Objavljeno November 15, 2009 Opozori Objavljeno November 15, 2009 hm... da še povem ja k sm motor kupu je mu 10eg na konc ta ma pa 10es... a mi loh kdo pove kaj je razlika? ker vomberger mij reku da to ni nč kej drgač pomojm
budacki Objavljeno November 15, 2009 Opozori Objavljeno November 15, 2009 hm... da še povem ja k sm motor kupu je mu 10eg na konc ta ma pa 10es... a mi loh kdo pove kaj je razlika? ker vomberger mij reku da to ni nč kej drgač pomojm Kupi tist kar sm ti napisu!
mitiž46 Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 EG naj bi bile neke superduper športne svečke, ki imajo manjšo upornost, vendar v praksi ni nobene razlike med ES in EG :glare:
k0ci Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 Moje mnenje Pireli dragon ali corsa.Na 125ccm jo itak imaš dolgo in se res splača dati tistih nekaj eu več! Praviloma se naj nebi imelo a le ker pravijo,da se potem ne ogrejejo v enakem času in,da potem ena prej spusti itd.... Osebno bom naslednjič sprobal kombinacijo SC2 spredaj zadaj gp racer,da sprobam! točno tako imam sam, se super obnese, dokler je zadnja segreta je ziher tudi prva že...in še v sredo sem se vozil, in so se gume po približno 5km furci segrele na preko 30 st.C, na otip
RRyDeRR Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 Kaj ti bo pa nova guma zdej? Zdej je povsod ugodno ker ti porinejo pod nos stare gume! rabm zrihtat novo gumo..da mam za furanje cez zimo joke rabm jo za drugo sezono..k to k trenutno mam bo kmal konec .) in ke pravs, da se da dobit ugodno?
RRyDeRR Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 Moje mnenje Pireli dragon ali corsa.Na 125ccm jo itak imaš dolgo in se res splača dati tistih nekaj eu več! Praviloma se naj nebi imelo a le ker pravijo,da se potem ne ogrejejo v enakem času in,da potem ena prej spusti itd.... Osebno bom naslednjič sprobal kombinacijo SC2 spredaj zadaj gp racer,da sprobam! moram se še odlocit. sj se mi zdj niti ne mudi tok, itq bom ze zrihtu do druge sezone kokr jst vem, naj se nebi smel dajat gum razlicnih trdot..ker kokr je guma bl trda tezje se ogreje tko da guma razlicnih proizvajalcev nima tok vloge kokr trdota gume.. popravte me če se motim..
budacki Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 moram se še odlocit. sj se mi zdj niti ne mudi tok, itq bom ze zrihtu do druge sezone kokr jst vem, naj se nebi smel dajat gum razlicnih trdot..ker kokr je guma bl trda tezje se ogreje tko da guma razlicnih proizvajalcev nima tok vloge kokr trdota gume.. popravte me če se motim.. Kupi Dragon EVO al pa Supercorso. Na Hondi sem jo imel Dragonco ... Presuper guma Nimam niti enega slabega komentarja čez njo.
fulhitr Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 lp zanima me če je kdo že imel podobn primer ali če se komu svita kaj bi bilo lahko narobe? motor do cca 6000 obratov pospeši dokaj normalno pol rabi full dolgo da dobi več obratov.. na obratih dela ok le da mu hitro padejo ko spustim gas,kdaj pa kdaj tut ustreli iz izpuha... je lahko kriv izpušni ventil??? kak nasvet?
RRyDeRR Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 Kupi Dragon EVO al pa Supercorso. Na Hondi sem jo imel Dragonco ... Presuper guma Nimam niti enega slabega komentarja čez njo. mogoče
budacki Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 lp zanima me če je kdo že imel podobn primer ali če se komu svita kaj bi bilo lahko narobe? motor do cca 6000 obratov pospeši dokaj normalno pol rabi full dolgo da dobi več obratov.. na obratih dela ok le da mu hitro padejo ko spustim gas,kdaj pa kdaj tut ustreli iz izpuha... je lahko kriv izpušni ventil??? kak nasvet? Hm ... dobesedno trokira med 5k in 6k? To je elektronska blokada na CDIju. Kateri letnik je motor? Je odlobkiran?
k0ci Objavljeno November 16, 2009 Opozori Objavljeno November 16, 2009 dvomim da je cdi, če ˝strelja˝ iz izpuha je ziher zanič svečka
norc 16 Objavljeno November 17, 2009 Opozori Objavljeno November 17, 2009 (popravljeno) lp zanima me če je kdo že imel podobn primer ali če se komu svita kaj bi bilo lahko narobe? motor do cca 6000 obratov pospeši dokaj normalno pol rabi full dolgo da dobi več obratov.. na obratih dela ok le da mu hitro padejo ko spustim gas,kdaj pa kdaj tut ustreli iz izpuha... je lahko kriv izpušni ventil??? kak nasvet? Prvo zamenjaj svečko, potem pri airboxi primi dol eno luknjo, in če bo takrat vredu zalaufal na mestu je kriv fergazer. Če pa nebo nič od pa bo treba razdret mašino prečekirat obročke in bat. 2 takni davek Upam da to sprašuješ za rsko, ker v opisi imaš crf250r. Popravljeno November 17, 2009. Popravil norc 16
Rage1337 Objavljeno November 17, 2009 Opozori Objavljeno November 17, 2009 Jest sm nad svojo Dunlop Supermax a-10 zlo zadovoln, 2 tedna nazaj sm se vozu je bla kr zlo lepo segreta... drugače pa pirelli corsa jo zlo hvaljo
Rage1337 Objavljeno November 17, 2009 Opozori Objavljeno November 17, 2009 Evo mal pozn, slika moje lubice
Brejker Objavljeno November 20, 2009 Opozori Objavljeno November 20, 2009 po novem letu gre ziher vsaj 500€ za kombinezon in DUNLOP gume... RSpower je zakooon
macak333 Objavljeno November 22, 2009 Opozori Objavljeno November 22, 2009 NGK BR9EG ali BR10EG. Nebo skurlo, da je nevem kaj. Sprednjo gumo imam trenutno original. Se pravi Dunlop GPR ALPHA 10 ( nekaj takega ). Na prejšnji sem imel Pilot Power. Priporočam Pilot Power. Mačak lahko imaš 2 različna proizvajalca, le sprednja nesme bit bolj trda kot zadnja. Aja tako, pol pa to velja samo za avtomobile, če se nisem spet zmotil . Evo danes naredil 120 km s svojo petardo...delam trenutno izpit (ne v Lj) tko da sem rabil prevoz. Prvič po ''obnovi'' sem jo stisnil do 8rpm, pol samo med 7 in 8. Brejker ne vem kaj še čakaš...hec hec, čim prej kupiš, prej bo šlo po kolenu, no če le nisi tak hlod kot jaz fulhitr, ventil zihr ni. Najvretneje je tako kot je budacki napisal, če pa je odblokiran pol pa ne vem. Svečka, fergazer, tu začni pol pa naprej
Brejker Objavljeno November 22, 2009 Opozori Objavljeno November 22, 2009 Brejker ne vem kaj še čakaš...hec hec, čim prej kupiš, prej bo šlo po kolenu, no če le nisi tak hlod kot jaz Petarda poka. Kolegi se prtožujejo! Pravjo: Pizda sej tko hudo dobr zgleda, sam k jo pa pržgeš me pa use mine 2t poooower, sei nevejo kva je dobr. Ma took mam enih projektov pa z tolkimi različnimi stvarmi se trenutno ukvarjam, da je kr preveč! Ja na kolen bo šlo. More it. Neprodam je dokler je ne bom zalagu k prejšnga ATXa :D:D
_luke_ Objavljeno November 22, 2009 Opozori Objavljeno November 22, 2009 Lepo pozdravljeni! Imam eno aprilijo rs 125, 2003 letnik. Narest morm generalno. Ker je motor še original zablokiran me zanima: -kaj je z rave ventilom? Kaj je potrebno vse kupit in kaj vse menjat= -kje v Lj lahko dobim vse potrebno (bat, dihtunge, zavorne ploščice, olje v mašini (katero)... -kje v avspuhu so blokade? Se opravičujem, ker sprašujem, čeprav je bilo vse to že prevečkrat povedano. Najlepša hvala! LP _luke_
budacki Objavljeno November 23, 2009 Opozori Objavljeno November 23, 2009 Lepo pozdravljeni! Imam eno aprilijo rs 125, 2003 letnik. Narest morm generalno. Ker je motor še original zablokiran me zanima: -kaj je z rave ventilom? Kaj je potrebno vse kupit in kaj vse menjat= -kje v Lj lahko dobim vse potrebno (bat, dihtunge, zavorne ploščice, olje v mašini (katero)... -kje v avspuhu so blokade? Se opravičujem, ker sprašujem, čeprav je bilo vse to že prevečkrat povedano. Najlepša hvala! LP _luke_ Rave ventil moraš dokupit hm ... rave komplet ( ploscica, magnet in elektronika, oz. tvoj ima elektroniko že original noter in samo priklopiš ). Vse dele dobiš v Autocommercu ( bojo pa pač dražji malo ) V izpuhu so blokade v resonanci ( loncu, krivini ) na najširšem delu.
Kvasko Objavljeno November 23, 2009 Opozori Objavljeno November 23, 2009 Rave ventil moraš dokupit hm ... rave komplet ( ploscica, magnet in elektronika, oz. tvoj ima elektroniko že original noter in samo priklopiš ). Vse dele dobiš v Autocommercu ( bojo pa pač dražji malo ) V izpuhu so blokade v resonanci ( loncu, krivini ) na najširšem delu. nene on še nima elektronike k je še tastar cdi. tko da more elektorniko za rave posebi kupt
budacki Objavljeno November 23, 2009 Opozori Objavljeno November 23, 2009 nene on še nima elektronike k je še tastar cdi. tko da more elektorniko za rave posebi kupt Aja pa res. Tanovejši imajo elektroniko. ( od 07 naprej vkljucno z 07 )
_luke_ Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 Torej...ve kdo za ker komplet ventil z elektroniko, za en pameten denar? Hvala
_luke_ Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 No bil sem v avtocommercu...cene so sledeče: -sam rave ventil (giljotina) brez vsega ostalega ...110€ -bat Vertex ...140€ (org. aprilia 220€) =) -dihtunge za cilinder 48€ (na cilinder.si so 25€) -olje za v mašino 11€ -zajla gas 37€ -zajla sklopka 20€ -komplet zobniki in ketna DID 110€, orđinal aprilia ogromno več =) -lamele sklopka 13€/kom (6 lamel pa rabiš) -lamele karburator 20€/kom -prednji disk 210€ -zadnji disk 150€ -zavorne ploščice prednje 28€ -zavorne ploščice 31€ Zdej cene za nekatere posamezne stvari se mi zdijo OGROMNE =) A res ni dobene cenejše trgovine?? Uglavnem, komplet ventil ter elektroniko morem nekje dobit rabljeno...
RSTDRIVER Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 (popravljeno) No bil sem v avtocommercu...cene so sledeče: -sam rave ventil (giljotina) brez vsega ostalega ...110€ -bat Vertex ...140€ (org. aprilia 220€) =) -dihtunge za cilinder 48€ (na cilinder.si so 25€) -olje za v mašino 11€ -zajla gas 37€ -zajla sklopka 20€ -komplet zobniki in ketna DID 110€, orđinal aprilia ogromno več =) -lamele sklopka 13€/kom (6 lamel pa rabiš) -lamele karburator 20€/kom -prednji disk 210€ -zadnji disk 150€ -zavorne ploščice prednje 28€ -zavorne ploščice 31€ Zdej cene za nekatere posamezne stvari se mi zdijo OGROMNE =) A res ni dobene cenejše trgovine?? Uglavnem, komplet ventil ter elektroniko morem nekje dobit rabljeno... tle poglej, tečaj funta dons = 0,90075 https://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogue/partcatalogue.jsp?Catalogo=%3D3406&_bikename=RS 125 2006 (v uč mi je padla cena kokr original bata.... anglež prodaja original bat med 115 - 124 funtov (odvisno od mer) kar je še zmeraj precej drugače kot tvojih 220€...) drgač pa... a maš ti to kokr en tavelk servis za narest al si kupu švoh robo pa jo morš poštimat? a ja.... za RST FUTURO cene na omenjenem linku ne odstopajo bistveno od tistih v avtocommercu... Popravljeno November 24, 2009. Popravil RSTDRIVER
Kvasko Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 No bil sem v avtocommercu...cene so sledeče: -sam rave ventil (giljotina) brez vsega ostalega ...110€ -bat Vertex ...140€ (org. aprilia 220€) =) -dihtunge za cilinder 48€ (na cilinder.si so 25€) -olje za v mašino 11€ -zajla gas 37€ -zajla sklopka 20€ -komplet zobniki in ketna DID 110€, orđinal aprilia ogromno več =) -lamele sklopka 13€/kom (6 lamel pa rabiš) -lamele karburator 20€/kom -prednji disk 210€ -zadnji disk 150€ -zavorne ploščice prednje 28€ -zavorne ploščice 31€ Zdej cene za nekatere posamezne stvari se mi zdijo OGROMNE =) A res ni dobene cenejše trgovine?? Uglavnem, komplet ventil ter elektroniko morem nekje dobit rabljeno... http://cgi.ebay.it/Auslasssteuerung-Aprilia-RS-125-AS-Rave-Rotax-122-123_W0QQitemZ280416128559QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item414a1a8e2f tole kup boš zelo pocen čes pršu js sm za svojga kupu rave ventil prek ebaya sam novo robo, sm dau 300€ kar je še vedno 1x ceneje če kupš pri apriliji... tko da na ebay se splača pogledat zelo enostaven nakup
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se