RSTDRIVER Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 http://cgi.ebay.it/Auslasssteuerung-Aprilia-RS-125-AS-Rave-Rotax-122-123_W0QQitemZ280416128559QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item414a1a8e2f tole kup boš zelo pocen čes pršu js sm za svojga kupu rave ventil prek ebaya sam novo robo, sm dau 300€ kar je še vedno 1x ceneje če kupš pri apriliji... tko da na ebay se splača pogledat zelo enostaven nakup za 300€ rave ventil (pomojem) brez problema dobiš na autocommercu... (l.2005 smo dal približno 220€)
TOMOMAJSTER Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 http://cgi.ebay.it/Auslasssteuerung-Aprilia-RS-125-AS-Rave-Rotax-122-123_W0QQitemZ280416128559QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item414a1a8e2f tole kup boš zelo pocen čes pršu js sm za svojga kupu rave ventil prek ebaya sam novo robo, sm dau 300€ kar je še vedno 1x ceneje če kupš pri apriliji... tko da na ebay se splača pogledat zelo enostaven nakup To si pa preveč plaču. Rave je cenej v SLO.
Kvasko Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 za 300€ rave ventil (pomojem) brez problema dobiš na autocommercu... (l.2005 smo dal približno 220€) Če je napisu d je samo giljotina čez 100€ kje je pol še vs štrom pa use XD
_luke_ Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 (popravljeno) Če je napisu d je samo giljotina čez 100€ kje je pol še vs štrom pa use XD Sm prašu tudi za komplet... =) 350€ mislim da brez davka No js delam generalno za znanca...pač vse kar je treba menat (ne vsega iz seznama, več stvari je samo informativno) Kaj pa ITALIJA??? Pomoje morjo bit dol deli dost cenej? Kr zdej da bom za nekoga druzga kupoval preko ebay...nau šlo. Če bi zase, še mogoče... Popravljeno November 24, 2009. Popravil _luke_
RSTDRIVER Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 Če je napisu d je samo giljotina čez 100€ kje je pol še vs štrom pa use XD pejt na angleški link pa poglej... giljotina = 58 funtov kar je = ~65€ (zato sm mu pa dal link) glede na to kaj vse kupuje, mislim, da ni l.2006 ali višje ??? 2005 in nižje (original) vso predpripravo za rave ventil imajo v osnovi... (tolk o famozni elektriki, CDI-ju in naprej; za 2006> nisem ziher in se posuvam s pepelom, če je drugače)
Kvasko Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 pejt na angleški link pa poglej... giljotina = 58 funtov kar je = ~65€ (zato sm mu pa dal link) glede na to kaj vse kupuje, mislim, da ni l.2006 ali višje ??? 2005 in nižje (original) vso predpripravo za rave ventil imajo v osnovi... (tolk o famozni elektriki, CDI-ju in naprej; za 2006> nisem ziher in se posuvam s pepelom, če je drugače) Šele tanovi cdi-ji (euro 3) modeli imajo vgrajeno rave eletroniko, za prejšnji cdi je pa to treba kupt....
RSTDRIVER Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 (popravljeno) Šele tanovi cdi-ji (euro 3) modeli imajo vgrajeno rave eletroniko, za prejšnji cdi je pa to treba kupt.... hja, ne vem... možno, da sm pozabu kakšn kos od kosov, ki sem jih dobil ob nakupu v autocommercu... ampak še zmeraj.. moja cena drži... ja, 2005 je le nekaj nazaj... ampak zwerinca še zmeraj laufa.. Popravljeno November 24, 2009. Popravil RSTDRIVER
norc 16 Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 Lepo pozdravljeni! Imam eno aprilijo rs 125, 2003 letnik. Narest morm generalno. Ker je motor še original zablokiran me zanima: -kaj je z rave ventilom? Kaj je potrebno vse kupit in kaj vse menjat= -kje v Lj lahko dobim vse potrebno (bat, dihtunge, zavorne ploščice, olje v mašini (katero)... -kje v avspuhu so blokade? Se opravičujem, ker sprašujem, čeprav je bilo vse to že prevečkrat povedano. Najlepša hvala! LP _luke_ Prilepi sliko, da vidimo če je bivša od koga tu gori
budacki Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 Čez vikend gre muca zadnjič na vožnjo letos. Servis je narejen ( kurba 80€ ), naštimana je, spolirana in podmazana je ... ni da ni Se še kdo fura od Apriliašev? Gregc 1
Kvasko Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 Čez vikend gre muca zadnjič na vožnjo letos. Servis je narejen ( kurba 80€ ), naštimana je, spolirana in podmazana je ... ni da ni Se še kdo fura od Apriliašev? Ei majstr dej se dobiva v Litiji pa greva en krog kua pravš??? bajkr88 1
budacki Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 Ei majstr dej se dobiva v Litiji pa greva en krog kua pravš??? V Litiji? Do tam mam jst 150 km Skor haha ( ne gledat tablc na motorju ) bajkr88 1
budacki Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 150 ja, do tja in nazaj Pa res NIkol si nism mislu, da je Litija tako blizu -.- 160 km v obe smeri
sonda Objavljeno November 25, 2009 Opozori Objavljeno November 25, 2009 Serbus, Če kdo kupuje števec ali pa ve za koga da ga rabi mi naj piše na pm...pa mu dam telefonsko... LP
_luke_ Objavljeno November 26, 2009 Opozori Objavljeno November 26, 2009 Druščina...če kdo karkoli potrebuje iz MOTORIZE.DE, pride poštnina neglede na velikost oz št. kosov 16€ do slovenije! Imajo pa dokaj ugodne nekatere stvari za aprilio, cagivo, ducatija... Ampak js še vedno iščem elektroniko ter rave ventil komplet!!! Res nima doben oz ne ve za dobenga? LP
macak333 Objavljeno November 27, 2009 Opozori Objavljeno November 27, 2009 Druščina...če kdo karkoli potrebuje iz MOTORIZE.DE, pride poštnina neglede na velikost oz št. kosov 16€ do slovenije! Imajo pa dokaj ugodne nekatere stvari za aprilio, cagivo, ducatija... Ampak js še vedno iščem elektroniko ter rave ventil komplet!!! Res nima doben oz ne ve za dobenga? LP Kaj na avto.net si gledal od kakšnih rabljenih? http://www.2rad-sausenthaler.de/epages/61548808.sf/de_DE/?ViewAction=View&ObjectID=74948&Page=2 evo še ena nemška stran, ki odkupuje rabljene dele, odločitev je pa tvoja. Olja pa te stvari ne kupovat v AC ker so dražje kot drugje, pa zavore tudi, no čeprav so najvrjetneje original boljše, samo sam ima Lucasove pa mi ''še'' ni žal da sem jih kupil . Za olje si spraševal v mašini-motul 10w30 forewer!!! Pa blokade v izpuhu so v ''odebeljenem'' delu, kot ti je budacki omenil in na začetku kjer izpuh nalega na cilinder bi moral biti tak, zavarjen obroček...nevem kako naj objasnim, sej če se boš lotil boš takoj videl kako zgleda (glede na to da je 2003 letnik), ne moreš zgrešit. Aja pri sklopki bi bilo dobro zamenjati tako lamela kot t.i. vmesne člene, no vsaj jaz sem jih pri svoji. Vsaj meni se zdi logično, če se že tega lotiš naredi kar se da dobro. Pa disk dobiš prednjega (novega) na ebay-u veliko ceneje. No maš pa tudi malo boljšo elektroniko, tko malo bolj za hec kot za res http://www.pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_RS125_Electrical_.html Čez vikend gre muca zadnjič na vožnjo letos. Servis je narejen ( kurba 80€ ), naštimana je, spolirana in podmazana je ... ni da ni Se še kdo fura od Apriliašev? :yes: a little bit.
apriliaracing Objavljeno November 28, 2009 Opozori Objavljeno November 28, 2009 Alo.Ma slučajno kdo kake izkušnje z tuningom(ne aspuhov pa ravov pa tega)zanima me glede spreminjanja kompresijskega prostora, preoblikovanje in povečanje kanalo in preoblikovanja karterja...je kdo delal kaj takega, pa če so mogoče kake mere? Pa če ma kdo izkušnje z športnimi lamelami(vforce3)?
norc 16 Objavljeno November 28, 2009 Opozori Objavljeno November 28, 2009 Alo.Ma slučajno kdo kake izkušnje z tuningom(ne aspuhov pa ravov pa tega)zanima me glede spreminjanja kompresijskega prostora, preoblikovanje in povečanje kanalo in preoblikovanja karterja...je kdo delal kaj takega, pa če so mogoče kake mere? Pa če ma kdo izkušnje z športnimi lamelami(vforce3)? Menjaj izpuh, spili kanale, 34 fergi. Če hočeš več daj gor 160 kit, vendar ojnica nebo dolgo zdržala. Drugače pa na orginalu glavo pobrusiš, ravni bat noter na en obroček. In squish nastaviš na čisti minimum (vendar bojo zelo ogrožene dihtunge). Moje priporočilo Športni ror pa spiljeni kanali. Ostalo pa pusti orginal.
Kvasko Objavljeno November 29, 2009 Opozori Objavljeno November 29, 2009 Menjaj izpuh, spili kanale, 34 fergi. Če hočeš več daj gor 160 kit, vendar ojnica nebo dolgo zdržala. Drugače pa na orginalu glavo pobrusiš, ravni bat noter na en obroček. In squish nastaviš na čisti minimum (vendar bojo zelo ogrožene dihtunge). Moje priporočilo Športni ror pa spiljeni kanali. Ostalo pa pusti orginal. Ko smo že ravno pri tuningu... zanima me če kdo ve kako bi se kaj obneslo sledeče... Čez zimo imam čas motor mal uštimat... itk morm narest servis pri 9000km, zamenjat verigo z zobnikoma pa hočm še mal mašino napilt... zdj mam gor arrow izpuh, rave ventil, komplet frgazr je nastavln (igla, use dize, un k dviga iglo) to je blo use menjan. Zdj bi pa dau majstru d mal nardi kanale pa kupu bi flat top wiseco bat z enim obročkom in VHM glavo od cilindra, ki je uporabna samo z flat top batom... a bi se to kej konkretno poznal na zmogljivostih ?? Lp, Miha bajkr88 1
budacki Objavljeno November 29, 2009 Opozori Objavljeno November 29, 2009 Ko smo že ravno pri tuningu... zanima me če kdo ve kako bi se kaj obneslo sledeče... Čez zimo imam čas motor mal uštimat... itk morm narest servis pri 9000km, zamenjat verigo z zobnikoma pa hočm še mal mašino napilt... zdj mam gor arrow izpuh, rave ventil, komplet frgazr je nastavln (igla, use dize, un k dviga iglo) to je blo use menjan. Zdj bi pa dau majstru d mal nardi kanale pa kupu bi flat top wiseco bat z enim obročkom in VHM glavo od cilindra, ki je uporabna samo z flat top batom... a bi se to kej konkretno poznal na zmogljivostih ?? Lp, Miha Pridobu bi neki na kompresiji. Seveda tut kakega konjiča tudi. Zdej od tukaj naprej so samo še malenkosti ( vrtanje okvirja, stran vse kar nerabiš(tačke,žmigavci...), brušenje svečke, z biaxom poliranje kanalov, večji vplinjač, tanjše dihtunge ..... ) bajkr88 1
Kvasko Objavljeno November 29, 2009 Opozori Objavljeno November 29, 2009 Pridobu bi neki na kompresiji. Seveda tut kakega konjiča tudi. Zdej od tukaj naprej so samo še malenkosti ( vrtanje okvirja, stran vse kar nerabiš(tačke,žmigavci...), brušenje svečke, z biaxom poliranje kanalov, večji vplinjač, tanjše dihtunge ..... ) Nene stari to bi meu js za po cesti hehe... dons sm se mal pozanimu pr majstru je isto reku da bo kanale z biaxom naredu. Vplinjač ne rab bit večji... sam glavno dizo mal večjo pa vferce 3 membrane bo treba kupt k pol je to res noro... s tako konfiguracijo bi iz 24 konju pršu na 35 huhu:D prebrau sm pa tuki (http://www.jktuning.co.uk/) k so naredl tako mašino pa na dyno ruknl bajkr88 1
budacki Objavljeno November 29, 2009 Opozori Objavljeno November 29, 2009 Nene stari to bi meu js za po cesti hehe... dons sm se mal pozanimu pr majstru je isto reku da bo kanale z biaxom naredu. Vplinjač ne rab bit večji... sam glavno dizo mal večjo pa vferce 3 membrane bo treba kupt k pol je to res noro... s tako konfiguracijo bi iz 24 konju pršu na 35 huhu:D prebrau sm pa tuki (http://www.jktuning.co.uk/) k so naredl tako mašino pa na dyno ruknl Tale Vforce 3 je kao Vforce3 valve in potem ko sem jst iskal tuning za Husqvarno sem vedno mislil, da je to ventil ( kot recimo RAVE ) in šele ko sem prodal sem zvedel da je to pač membrana. Sicer ja ... kok pa je cena kompleta? Tista glava bi znala bit kar uredu. Lahko pa samo originalno znižaš.
Kvasko Objavljeno November 29, 2009 Opozori Objavljeno November 29, 2009 (popravljeno) Tale Vforce 3 je kao Vforce3 valve in potem ko sem jst iskal tuning za Husqvarno sem vedno mislil, da je to ventil ( kot recimo RAVE ) in šele ko sem prodal sem zvedel da je to pač membrana. Sicer ja ... kok pa je cena kompleta? Tista glava bi znala bit kar uredu. Lahko pa samo originalno znižaš. Jaja membrana... Pozna se mnda veliiik na odzivnosti pa tut neki moči da. Originalne glave pa nebi drku sej veš če gre pol kej u kurac maš še usen originalne dele drgač sm pa gledu tuki.... http://www.pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_RS125_Engine_Top_End_.html maš use fajn gor pa cene pa use Popravljeno November 29, 2009. Popravil Kvasko bajkr88 1
budacki Objavljeno November 29, 2009 Opozori Objavljeno November 29, 2009 Jaja membrana... Pozna se mnda veliiik na odzivnosti pa tut neki moči da. Originalne glave pa nebi drku sej veš če gre pol kej u kurac maš še usen originalne dele drgač sm pa gledu tuki.... http://www.pjme.co.u...e_Top_End_.html maš use fajn gor pa cene pa use neki čez 70 funtov je VHM glava ? zanimivo Verjemi ... opazno veliko boš pridobil
Kvasko Objavljeno November 29, 2009 Opozori Objavljeno November 29, 2009 neki čez 70 funtov je VHM glava ? zanimivo Verjemi ... opazno veliko boš pridobil Ja itk sam je treba nujno pri tej glavi uporabljat flat top bat... zdj pa nwem ker je bolši vertex al wiseco?? se ti kej sanja hehe... wiseco je mal dražji...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se