Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

Nebom dost kompliceru... trenutno čakam pospeševalne membrane (vforce3) k sm naroču prek ebaya... potem gre pa na brušenje kanalov pa še glava se nardi in to je to... sporočim k zrihtam kako se kej obnaša motor tongue.gif

Macak hvala za odgovor biggrin.gif!!

ej kolk pa je cena teh menbranc?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej kolk pa je cena teh menbranc?

Iz ebaya 142€ vključno z poštnino... zdj jih čakam kdaj bojo prispele :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz ebaya 142€ vključno z poštnino... zdj jih čakam kdaj bojo prispele tongue.gif

men se zdi to fullrolleyes.gif ko boš zmonterow poročej.trance_25_naughty.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men se zdi to fullrolleyes.gif ko boš zmonterow poročej.trance_25_naughty.gif

Je neki ja... sam kokr sm brau se neverjetno poveča odzivnost pa navor motorja... dobiš tut nekaj malega na moči... sam za moč bojo pa kanali pa glava... sporočim pol k zrihtam ja :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek: Kaj zdaj sami opasni poznavalci in vsi ste neki predelovali oziroma določeni boste pa nihče splo ne ve kolk je potrebno spustit glavo :lol1::worship::kva2:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek: Kaj zdaj sami opasni poznavalci in vsi ste neki predelovali oziroma določeni boste pa nihče splo ne ve kolk je potrebno spustit glavo :lol1::worship::kva2:

BTK sej teh glav je vsepovsod preveč :D sjebeš pa sjebeš. Počasi. Polovica milimetra po polovici :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek: Kaj zdaj sami opasni poznavalci in vsi ste neki predelovali oziroma določeni boste pa nihče splo ne ve kolk je potrebno spustit glavo :lol1::worship::kva2:

Kaj se ti buniš tuki... če pa ti veš pa povej pi*ka ena haha... a mislš d bom js doma to u garaž na tleh delu... amp-ju bom dau... če njega poznaš veš d je taprav majstr...

Popravljeno . Popravil Kvasko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se ti buniš tuki... če pa ti veš pa povej pi*ka ena haha... a mislš d bom js doma to u garaž na tleh delu... amp-ju bom dau... če njega poznaš veš d je taprav majstr...

lega tipo že ceu pijan pa spipan teži neki po forumo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lega tipo že ceu pijan pa spipan teži neki po forumo :D

Kdo js al sesir... če sm js tist k teži pol se res opravičujem, samo mi gre na k*** k so eni pametni in mislijo d drugi nimamo pojma ane sesir :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dete velepametno!

Jz sem lepo vprašal,če ve kdo točno in očitno nihče ne ve!Čeprav ste-bi-boste predelovali mopi....

Če pa misliš,da sem se kaj bunil pa se nauči brati,če pa še po tem ne bo pomoči,pa ti svetujem,da si poiščeš strokovno pomoč!

Vesel božič!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dete velepametno!

Jz sem lepo vprašal,če ve kdo točno in očitno nihče ne ve!Čeprav ste-bi-boste predelovali mopi....

Če pa misliš,da sem se kaj bunil pa se nauči brati,če pa še po tem ne bo pomoči,pa ti svetujem,da si poiščeš strokovno pomoč!

Vesel božič!

Ei vele majstr... js nerabm vedt kolk se glava spusti, kolk se kanale brus, nč od tega... to mi use majstr nardi, js sam plačam nakonc... če bi pa sam delu bi se pa sigurno pozanimu kako pa kaj...

Vesel božič tudi tebi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dubu domou vforce membrane in že pelu amp-ju use skp, tut motor in je ugotovu k je odpru mašino d je zgorn obročk pri batu prijel :O krivo je blo pa olje k ga je fuul preveč pritekalo v cilinder... glava bla čist mastna in se je neizgorelo olje pacalo in nakoncu je prijel obroček... kr nism mogu verjet k je motor delu k urca... nasrečo cilinder brez praskice samo bat je treba menjat... tko da bom zdej kr naroču vhm glavo za ravne bate, pa na vrhu ravni vertex bat z enim obročkom. Bo kr šlo potem :P

Popravljeno . Popravil Kvasko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dubu domou vforce membrane in že pelu amp-ju use skp, tut motor in je ugotovu k je odpru mašino d je zgorn obročk pri batu prijel :O krivo je blo pa olje k ga je fuul preveč pritekalo v cilinder... glava bla čist mastna in se je neizgorelo olje pacalo in nakoncu je prijel obroček... kr nism mogu verjet k je motor delu k urca... nasrečo cilinder brez praskice samo bat je treba menjat... tko da bom zdej kr naroču vhm glavo za ravne bate, pa na vrhu ravni vertex bat z enim obročkom. Bo kr šlo potem :P

Pol ni šans, da ti zgornji obroček prime :D xD hehe

Ehm ja čudno no ... kok km si pa meu en liter olja? Nekje tam 700-800 bi menda moralo bit za odprtega Rotaxa brez nekih naknadnih hudih predelav.

Kvečjemu bi se na perfomansah poznalo, če bi meu tok olja, pa motor bi full težko užgau ( če bi mel zapacano glavo ) pa vsepovsod bi moralo olje ven letet ( ozadej na izpuhu, pa tut dihtungo med cilindrom pa izpuhom bi na koncu prebilo. Je blo kaj od tega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol ni šans, da ti zgornji obroček prime :D xD hehe

Ehm ja čudno no ... kok km si pa meu en liter olja? Nekje tam 700-800 bi menda moralo bit za odprtega Rotaxa brez nekih naknadnih hudih predelav.

Kvečjemu bi se na perfomansah poznalo, če bi meu tok olja, pa motor bi full težko užgau ( če bi mel zapacano glavo ) pa vsepovsod bi moralo olje ven letet ( ozadej na izpuhu, pa tut dihtungo med cilindrom pa izpuhom bi na koncu prebilo. Je blo kaj od tega?

Tudi meni je bil zgornji obroček zraven zapikan na bat pri 18k km. Pa je čist normalno delal do takrat. Zato pa sta dva obročka če en zataji :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni je bil zgornji obroček zraven zapikan na bat pri 18k km. Pa je čist normalno delal do takrat. Zato pa sta dva obročka če en zataji :)

Ma ja... drgač sm meu pa en tank olja kdaj pa kdaj tut samo za 500km tko da ga je res kr hitr zmankval :S... mislm glava je bla od znotri pač tm k izgoreva preveč mastna... uzuni je blo lepo... drgač mi je pa pri izpuhu oz. tm k izpuh na nastavk pride mal vn pihal olje... sam je majstr reku d se neda kej velik narest zto k je avspuh sam iz fedrčki pritrjen... no ja zdej vem pač dost pumpo zapret... čeprou je fora d ni nevewm kolk odprta v primerjavi s serijsko... tko da se mogoče clo odločm d odklopm pa sam mešanco delam.... bomo vidl... najprej morm dobit glavo pa bat tačas bojo pa že kanali narjeni pol se pa sam sestav pa gasa :P poročam pol ko bo narjeno :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ja... drgač sm meu pa en tank olja kdaj pa kdaj tut samo za 500km tko da ga je res kr hitr zmankval :S... mislm glava je bla od znotri pač tm k izgoreva preveč mastna... uzuni je blo lepo... drgač mi je pa pri izpuhu oz. tm k izpuh na nastavk pride mal vn pihal olje... sam je majstr reku d se neda kej velik narest zto k je avspuh sam iz fedrčki pritrjen... no ja zdej vem pač dost pumpo zapret... čeprou je fora d ni nevewm kolk odprta v primerjavi s serijsko... tko da se mogoče clo odločm d odklopm pa sam mešanco delam.... bomo vidl... najprej morm dobit glavo pa bat tačas bojo pa že kanali narjeni pol se pa sam sestav pa gasa :P poročam pol ko bo narjeno :D

Če se ne motim mora biti na pumpi dve zarezi, ki naj bi označevali idealno pozicijo pumpe. Pol pa šteleš če hočeš več ali manj.

Čeprav se mi zdi, da je itak najbolj pametno sam delati mešanico, sicer jaz je ne, sem prelen :D. Npr. tisti, ki jo majo za po pistah običajno nimajo pumpice.

Aja pa čim prej zrihti, da bo za sezono pela po cestah :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim mora biti na pumpi dve zarezi, ki naj bi označevali idealno pozicijo pumpe. Pol pa šteleš če hočeš več ali manj.

Čeprav se mi zdi, da je itak najbolj pametno sam delati mešanico, sicer jaz je ne, sem prelen :D. Npr. tisti, ki jo majo za po pistah običajno nimajo pumpice.

Aja pa čim prej zrihti, da bo za sezono pela po cestah :OK:

Ja sej sam vedno sm mislu d je pumpca poravnana na tiste zareza takrat, ko je v blokiranem stanju (11kw) a se motm :D?? Drgač pa ja zrihtan bo tkoj k dobim dele :P... 2 tedna maximalno upam :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej sam vedno sm mislu d je pumpca poravnana na tiste zareza takrat, ko je v blokiranem stanju (11kw) a se motm :D?? Drgač pa ja zrihtan bo tkoj k dobim dele :P... 2 tedna maximalno upam :P

Da, res je. Poravnano je ko je v blokiranem stanju, sem malo čudno napisal. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da, res je. Poravnano je ko je v blokiranem stanju, sem malo čudno napisal. :whistle:

Zablokirana definitivno preveč olja pije. Na servisu nažalost nesmejo nič zmanjšat, zaradi garancije, pačeprav je velika možnost padca, ker če redno ne čistiš motorja začne kapat direktno na gumo ( s stranskih plastik --> Tam kjer je na slikci Agip nalepka tam začne med vožnjo letet na zadno gumo )

post-18885-126227302703_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil budacki
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zablokirana definitivno preveč olja pije. Na servisu nažalost nesmejo nič zmanjšat, zaradi garancije, pačeprav je velika možnost padca, ker če redno ne čistiš motorja začne kapat direktno na gumo ( s stranskih plastik --> Tam kjer je na slikci Agip nalepka tam začne med vožnjo letet na zadno gumo )

Kwa pol najbol zapret pumpo na zarezice (kokr je nastavlena serijsko) pa je to to :D??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kwa pol najbol zapret pumpo na zarezice (kokr je nastavlena serijsko) pa je to to :D??

Pusti odpreto tak ko maš mogoče za mm manj. Glej bat je imel ziher dosti km za sabo in je zarad obrabljenosti zgornji obroček zgubil na prožnosti in se ni več sprotil na ven, za tem pa je prišlo gor malo olja in je vse skupaj zapikalo. To ti je najbolj logična razlaga. Ker obroček se vse skozi premika in rabi en čas da ga olje zapika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pusti odpreto tak ko maš mogoče za mm manj. Glej bat je imel ziher dosti km za sabo in je zarad obrabljenosti zgornji obroček zgubil na prožnosti in se ni več sprotil na ven, za tem pa je prišlo gor malo olja in je vse skupaj zapikalo. To ti je najbolj logična razlaga. Ker obroček se vse skozi premika in rabi en čas da ga olje zapika.

Kurac je k sm meu samo 9000 km... Če bi se to zgodlo pri 15000 bi reku okej ni panike pač kilometri delajo svoje.... pa še vprašanje kolk časa je že tkole zapikan hehe sam men je delu motor k urca... majstr je reku d it sigurn ni mogu it tolk k prej sam js nism nikol opazu d bi kej slabi ulekl :P Mjhn bom usen pripru pumpco pol bomo pa vidl... če bo premal olje bom sigurno porajtu hehe... joke :P... usm srečnga pa zdravgaaaaaa pa velik ovinkov pocen bencin...!!!!:D se slišmo drugo leto :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zablokirana definitivno preveč olja pije. Na servisu nažalost nesmejo nič zmanjšat, zaradi garancije, pačeprav je velika možnost padca, ker če redno ne čistiš motorja začne kapat direktno na gumo ( s stranskih plastik --> Tam kjer je na slikci Agip nalepka tam začne med vožnjo letet na zadno gumo )

Hmm, sam to je res, sem videl že pri parih, da imajo tam zapacano. Sam pol je to nevarn, da ti še zdrsne :krneki: Ufff, bom pogledal kakšno je stanje pri moji.

Aja srečnega pa zdravega ''rejserji'' :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!