Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

5 kW??? A ni v originalu 11kW. Nevem no, sam je siguren kej z elektriko, pol pa še stalnica izpuh, rave..., pa to. Zdej ker je novejša ma ziher še kej, ti bodo znali drugi več povedat.

Aja kok boš pa dal za njo, če ni skrivnost? To mislim skupi s prepisom itd.

Nemčija ima drugačne predpise.

Za 125 je max 9kw in max hitrost 80km/h.

Teh 4kw je pa naretih mogoče prav zato da ne pride prek 80km/h.

Moja husqvarna je tudi nemška.

80kmh blokada je takoj na začetku avspuha. Odmontiraš avspuh in enostavno vzameš vn.

Najbolj kruta blokada je v krivini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nemčija ima drugačne predpise.

Za 125 je max 9kw in max hitrost 80km/h.

Teh 4kw je pa naretih mogoče prav zato da ne pride prek 80km/h.

Moja husqvarna je tudi nemška.

80kmh blokada je takoj na začetku avspuha. Odmontiraš avspuh in enostavno vzameš vn.

Najbolj kruta blokada je v krivini.

nemške Yamahe DT 125 so mele blokirano 6. prestavo, in s tem omejeno hitrost...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene samo zanima če ma rs 125 letnik 96 mašino rotax 122 al 123, pa delorto 28 ?? pa to mislim za navadno serijo ne chesterfield...

Iz prve roke: sem imel letnik 95 chesterfield: masina je bila rotax 122 (100%), uplinjac VHSB-34, kot tudi pri navadnih.

123 mislim da so imeli motorji AF-1 replica, futura in sintesi, pa tudi rs 125 vkljucno z verzijo extrema od uvedbe 1992 do vkljucno leta 1994. Je pa razlika da so tudi v te dajali uplinjac 28mm, ne pa tudi v vse verzije (extrema - 34mm).

Prve rs 125 letnik 92-94 so imele podoben zadek kot novejse, vendar spredaj oglato luc. Za moje pojme so bile to tudi najlepse

125.

Z masinami je tako, moja je imela 24kw (33hp), extrema pa 25kw (34hp). Razlika med agregatoma, ki jo poznam pa je le ta,

da so imele novejse RAVE ventil na elektromagnet, starejse pa pnevmatskega.

Tule jih je se nekaj:

Clutch basket

The 123 clutch basket is held in the normal way with a nut (M18x1.5) on the centre hub, where the 122 has no nut holding the basket in. The 123 has the same clutch plates as the 122 but the 123 has 6 friction plates and 5 steel plates where the 122 has 6 friction and 6 steel plates.

Transmission

Not to much to know, they are 2 totally different gear sets and selector forks you can not use any of the 123 in the 122 and vice versa.

Crankshaft They both use the same con rod that is about it, the 122 has the primary gear held on with a C-clip and the 123 has a Nut holding the primary gear on. They both have different tapers on the ignition side so you can not swap the ignition systems around.

Balance shaft gears

They both use the same nylon gears; click here about timing them up

Cylinders And Pistons

They all use the same 54mm piston. The cylinders are different in a few ways.

Cylinders they use different stud spacing on the cylinder base see photos below.

There are 3 type of 123 cylinder all fit the 123 but some are better than others.

A: Really early 123 type cylinder has no auxiliary boost ports.

B: Same shape as above but with auxiliary boost ports

C: Now this is more like the 122 type casting but has the front studs the same width as the 123. Now you can mod this cylinder to fit onto the 122 by slotting the front holes to match the 122. The 123 cylinder uses 7mm studs and nuts to hold the cylinder head on.

Spec:

1996 Aprilia RS 125 Extrema

Manufacturer - Make - Model - Year: Aprilia RS 125 Extrema 1996

Motorcycle Style: Sport

Engine Type: 125 cc, 2 Stroke - Liquid Cooled - Single

Engine Bore and Stroke: 54 mm x 54.5 mm

Claimed Horsepower: 34 hp (25.4 kW) @ 11000 rpm

Maximum Torque: 25 Nm (18.4 ft. lbs) @ 9000 rpm

Transmission type: 6 speed

Final Drive: Chain

Starting: Electronic

Tire - Front: 110/70-17

Tire - Rear: 150/60-17

Brakes - Front: single 320 mm disc with 4-piston calipers

Brakes - Rear: single 220 mm disc with 1-piston calipers

Seat Height: 805 mm (31.7 inches)

Wheelbase 1345 mm (53 inches)

Fuel Capacity: 14,5 l

Dry Weight (without fluids): 115 kg (253.5 pounds)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojega prijatelja zanima ali lahko aprilia "zariba" zardi športnega filtra? Drugih predelav ni na motorju, edino blokade so vzete iz avspuha.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojega prijatelja zanima ali lahko aprilia "zariba" zardi športnega filtra? Drugih predelav ni na motorju, edino blokade so vzete iz avspuha.

LP

Če ni bila zamenjana diza brez problema

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojega prijatelja zanima ali lahko aprilia "zariba" zardi športnega filtra? Drugih predelav ni na motorju, edino blokade so vzete iz avspuha.

LP

mogoče si prekinu dovod olja med montažo filtra.

ena husqvarna od forumaša je šla rakom žvižgat zaradi tega...

sicer je pa to ena od 100 varjant

in pa moje sožalje

Popravljeno . Popravil impulz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ni menju diz pol je možno da je zaradi filtra ker preveč zraka in premalo bencina ubije to mašino...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče si prekinu dovod olja med montažo filtra.

ena husqvarna od forumaša je šla rakom žvižgat zaradi tega...

sicer je pa to ena od 100 varjant

in pa moje sožalje

Kaj je že zaribala? Jst sm mislu, da ga zanima zato, ker neb rad da zariba, pa pač pred namestitvijo upraša :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je že zaribala? Jst sm mislu, da ga zanima zato, ker neb rad da zariba, pa pač pred namestitvijo upraša :D

to je že v naprej reku ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, je že zaribala samo zdej ne ve a nej pusti športni filtr gor al nej da airbox

LP

Če je svečka bela potem je bil kriv filter/ premajhna diza. Drugače pa 125ke znajo za bvz zaribat. Odpove kaki termostat, batni obroček, ojnica ,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo zložili skupaj od KVASKOTA Aprilijo-...

http://www.shrani.si/?3t/JS/3Y6ls1N1/29012010001.mp4

Škoda da nima istega števca za obrate ko rs. Drugače pa drugič jo vredu zagrej preden turiraš, ker zdaj jo je še kar morilo na pune. Edino če je fergi čist mimo nastavljen(ste povečali dizo). Na to bi jaz dal od zadaj še večji zobnik gor in ima da samo na zadnjo meče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda da nima istega števca za obrate ko rs. Drugače pa drugič jo vredu zagrej preden turiraš, ker zdaj jo je še kar morilo na pune. Edino če je fergi čist mimo nastavljen(ste povečali dizo). Na to bi jaz dal od zadaj še večji zobnik gor in ima da samo na zadnjo meče.

Pa čist nou bat je ( verjetno ) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa čist nou bat je ( verjetno ) :D

Ma motor je cist mrzu sam mlakarju se ne da dopovedat, da mrzuga ni dobr navijat xD. In ja bat je nov(vertex single ring flat top) + vhm glava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma motor je cist mrzu sam mlakarju se ne da dopovedat, da mrzuga ni dobr navijat xD. In ja bat je nov(vertex single ring flat top) + vhm glava.

Pa še nov bat, torej neutečen :D huh da nebo kar prehitro vtrgalo tole :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma motor je cist mrzu sam mlakarju se ne da dopovedat, da mrzuga ni dobr navijat xD. In ja bat je nov(vertex single ring flat top) + vhm glava.

Em priporočam da ga enih 2-3 krat na mestu pustiš, da se segreje in ohladi. Vmes pa ga ne več turirat. Štangas mu nabij na enih 4-5k rpm. Samo da se materijala navadita en na drugega(čim več ohlajanja in segrevanja--> raztezanje in krčenje materijalov). Potem pa ga že lahko malo sturiraš vendar ne pol skozi na pune.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Em priporočam da ga enih 2-3 krat na mestu pustiš, da se segreje in ohladi. Vmes pa ga ne več turirat. Štangas mu nabij na enih 4-5k rpm. Samo da se materijala navadita en na drugega(čim več ohlajanja in segrevanja--> raztezanje in krčenje materijalov). Potem pa ga že lahko malo sturiraš vendar ne pol skozi na pune.

2× 15 min na štangasu ( vmes se mora do konca ohladit ) in potem lepo prvo vožnjo do 6kRPM, naslednjo vožnjo do 7, potem 8, 9 in si že na deset ;) ( pa računam, da maš vožnjo dolgo vsaj 40km :D ) tak, da ena 200km narediš. Delau bo kot urca.

Aja norc ... una R6 je že prodana :S sm se zajebau pizda :S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2× 15 min na štangasu ( vmes se mora do konca ohladit ) in potem lepo prvo vožnjo do 6kRPM, naslednjo vožnjo do 7, potem 8, 9 in si že na deset ;) ( pa računam, da maš vožnjo dolgo vsaj 40km :D ) tak, da ena 200km narediš. Delau bo kot urca.

Aja norc ... una R6 je že prodana :S sm se zajebau pizda :S

Če bi jaz vlaufaval bi samo 3 krat zagrel in ohladil, za tem pa cca 50km bolj na izi. Kroska je pri meni takoj za ogravanjem in segrevanjem laufala na pune( nisem se mogo 80ki pustit na poligoni:) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi jaz vlaufaval bi samo 3 krat zagrel in ohladil, za tem pa cca 50km bolj na izi. Kroska je pri meni takoj za ogravanjem in segrevanjem laufala na pune( nisem se mogo 80ki pustit na poligoni:) )

Bom js to zrihtu lepo pocas itk se nikamor ne mudi dokler je tak vreme

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!