ghost46 Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 Mene zanima kam vozte kej motorje na servise ? ( aprila rs 125) Kater je dost ugodn in pa dobr ?
macak333 Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 Mene zanima kam vozte kej motorje na servise ? ( aprila rs 125) Kater je dost ugodn in pa dobr ? Doma Jah najbolje pri pooblaščenem, če ne pa enga najdi enga mehanika, ki šraufa mopije, pa njega vpraši. Sej itak princip je itak isti.
ghost46 Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 Doma Jah najbolje pri pooblaščenem, če ne pa enga najdi enga mehanika, ki šraufa mopije, pa njega vpraši. Sej itak princip je itak isti. hh kr doma :trance_27_notworthy:.. am ja pelu ga bi dele pred sezono k enmu k sej bi kao an to spoznov neki sam :wacko:.. d ne bo kj u štrajku..k poblaščenem..kam kermu.. bo računov pa se motorja pol k. ne bo dotaknu
macak333 Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 hh kr doma :trance_27_notworthy:.. am ja pelu ga bi dele pred sezono k enmu k sej bi kao an to spoznov neki sam :wacko:.. d ne bo kj u štrajku..k poblaščenem..kam kermu.. bo računov pa se motorja pol k. ne bo dotaknu Pomojem pri pooblaščenih ne bi smelo biti problema, vsaj pri meni ni bilo. Sicer olje zamenjat, verigo našonat, zavore zamenjat, vodo zamenjat...vse to lahko doma narediš če le imaš malo časa in potrplenja. Aja, ne razumem čisto, kar si napisal v svojem postu, tko da sem odgovoril samo na zadnji stavek .
Racemaniak Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 hh kr doma :trance_27_notworthy:.. am ja pelu ga bi dele pred sezono k enmu k sej bi kao an to spoznov neki sam :wacko:.. d ne bo kj u štrajku..k poblaščenem..kam kermu.. bo računov pa se motorja pol k. ne bo dotaknu ALO ghost a je to tvoj motor na sliki :D ???
ghost46 Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 Pomojem pri pooblaščenih ne bi smelo biti problema, vsaj pri meni ni bilo. Sicer olje zamenjat, verigo našonat, zavore zamenjat, vodo zamenjat...vse to lahko doma narediš če le imaš malo časa in potrplenja. Aja, ne razumem čisto, kar si napisal v svojem postu, tko da sem odgovoril samo na zadnji stavek . Ja jst nej bi ga pelu k fotrovem kolegu k se kao spozna na motorje pa tut šraufa neki...am pred sezono bi akr si povedu hladilno tekočino olje za zavoro nov ole not pa prepiht al karkoli.. olje v mašnini ..da mi pregleda sklopko..eno cevko iz ferg..zamenat pa tkod a mi to nrdi pa pregleda motor ketno sem doma našponu..kok me kej košta takle servis pregled lubice pred sezono?
Racemaniak Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 (popravljeno) Ja jst nej bi ga pelu k fotrovem kolegu k se kao spozna na motorje pa tut šraufa neki...am pred sezono bi akr si povedu hladilno tekočino olje za zavoro nov ole not pa prepiht al karkoli.. olje v mašnini ..da mi pregleda sklopko..eno cevko iz ferg..zamenat pa tkod a mi to nrdi pa pregleda motor ketno sem doma našponu..kok me kej košta takle servis pregled lubice pred sezono? prpel do mene, sm jst ta motor že fejst prešravfu... točno tega k ga maš ti na sliki sm biu drugi lastnik tega motorja skurjen điannelli lonc, pa na desni strani aftermarket aprilia nalepka... evo še dokaz http://www.facebook.com/home.php?ref=home#!/photo.php?pid=137117&id=1130168107 preglej album Popravljeno Marec 12, 2010. Popravil Racemaniak
ghost46 Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 prpel do mene, sm jst ta motor že fejst prešravfu... točno tega k ga maš ti na sliki sm biu drugi lastnik tega motorja skurjen điannelli lonc, pa na desni strani aftermarket aprilia nalepka... evo še dokaz http://www.facebook....7&id=1130168107 preglej album mislem da ni lih isti motor k ta ma gianeli uno cevko vn na tej fotki zgleda pa mal drgač D:D
Racemaniak Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 mislem da ni lih isti motor k ta ma gianeli uno cevko vn na tej fotki zgleda pa mal drgač D:D http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3381382 lej če je tale tvoj pol ...
1122 Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 -click- zziga, avtomat, bawbaw in 4 others 1 6
ghost46 Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 http://www.avto.net/....asp?ID=3381382 lej če je tale tvoj pol ... je je hh
macak333 Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 (popravljeno) Ja jst nej bi ga pelu k fotrovem kolegu k se kao spozna na motorje pa tut šraufa neki...am pred sezono bi akr si povedu hladilno tekočino olje za zavoro nov ole not pa prepiht al karkoli.. olje v mašnini ..da mi pregleda sklopko..eno cevko iz ferg..zamenat pa tkod a mi to nrdi pa pregleda motor ketno sem doma našponu..kok me kej košta takle servis pregled lubice pred sezono? Sej hladilne tekočine ne rabiš menjat če je še dobra, lahko pa zaradi preventive vseeno zamenjaš saj ni draga. Ampak samo pazi, da jo imaš čez zimo not! Mene je redni servis prišel cca 60 eu, če me spomin ne vara, mogoče celo več, bi moral račun pogledat...olje v menjalniku, ketna, zavorno olje...pa pregled drugih vitalnih delov. Drugače ti pa morajo na servisu zastonj podati okrogli predračun koliko naj bi stvar približno stala, če pa hočeš imeti točnega pa moraš plačat. 1122...krneki Popravljeno Marec 12, 2010. Popravil macak333
666 Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 http://www.avto.net/....asp?ID=3381382 lej če je tale tvoj pol ... zakaj se je pa te tak dolgo prodajala ?? vem ka sem jo junija mislil kupit pa te nisem..
SpiZek Objavljeno Marec 13, 2010 Opozori Objavljeno Marec 13, 2010 evo deblokacija opraulena zdej je motor čist druk
_luke_ Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 (popravljeno) Imam eno vprašanje...po tujih forumih berem, da se CDI nekaj prevrta??? Komu čemu? Popravljeno Marec 15, 2010. Popravil _luke_
Kvasko Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Imam eno vprašanje...po tujih forumih berem, da se CDI nekaj prevrta??? Komu čemu? Prevrta se cdi on 07 letnikov dalje... Isto je kot da pri tastarmu prerežš un mostičk sam da je tuki to dost lažji narest luknjico kjer je označen... torej služi deblokaciji
_Fingi_ Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Tudi pred 07 je blo treba to narest. Mislim da je to drgač za eno foro glede teh EURO norm, ker ti nekak vžig zamakne al kaj jest vem čist točno kaj, pri okol 5k obratih, tam pač kjer izpuste merijo.
pero27 Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 ja, ampak tako, kot je kvasko reku; zdej preprosto zvrtaš luknjico, prej si se mogu pa zajebavat z kopanjem po silikonu in iskanjem mostička
_luke_ Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 (popravljeno) http://www.apriliars125.it/ripotenziamento-rs-125-1996.html torej je ta mostiček potrebno poiskati pod tisto sivo rečjo? prosim če mi lahko kdo podrobneje predstavi postopek...a je kdo to realno poskusil narediti? res pride do izbolšav? Popravljeno Marec 15, 2010. Popravil _luke_
SpiZek Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 http://www.apriliars125.it/ripotenziamento-rs-125-1996.html torej je ta mostiček potrebno poiskati pod tisto sivo rečjo? prosim če mi lahko kdo podrobneje predstavi postopek...a je kdo to realno poskusil narediti? res pride do izbolšav? kok maš to letnik?? ja jest k sm na svoji rski 08 prevrtu cdi se je ornk poznal motor se je ene 2000 več zavrtu
Racemaniak Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 kok maš to letnik?? ja jest k sm na svoji rski 08 prevrtu cdi se je ornk poznal motor se je ene 2000 več zavrtu ne nakladaj cdi le zmanjša mrtvo luknjo pri 6000 obratih, pa cist nč druzga
_luke_ Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Še vedno ne vem kaj točno je potrebno narest, pa kaj točno je učinek? Je ma 03 letnik
RSTDRIVER Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Še vedno ne vem kaj točno je potrebno narest, pa kaj točno je učinek? Je ma 03 letnik a ti maš 03.letnik? treba je vn zrofkat silikon, priščipnit jumper in zalit nazaj... kje točno, poglej v tem forumu malo(veliko) nazaj ali poišči na internetu. lenoba. funkcija jumperja je, da po domač povedan ovira vrtenje med 5.500-6.000 o/min (tam mao tarok špila...) zakaj točno, poglej na net. lenoba.
SpiZek Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 ne nakladaj cdi le zmanjša mrtvo luknjo pri 6000 obratih, pa cist nč druzga lej men se je motor original zavrtu do 8000-8300 tm nekje k sm CDI prevrtu se mi je zavrtu 10000-10500 zdej k sm pa še gianellia dou gor pride pa tut do 12000 pa nč ne nakladam lahko prideš do mene pa prašaš kle kolega k je biu zravn k sm prevrtu
RSTDRIVER Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 lej men se je motor original zavrtu do 8000-8300 tm nekje k sm CDI prevrtu se mi je zavrtu 10000-10500 zdej k sm pa še gianellia dou gor pride pa tut do 12000 pa nč ne nakladam lahko prideš do mene pa prašaš kle kolega k je biu zravn k sm prevrtu zarad cdi-ja se ti zihr ni vrtu tko visok... a si pozabu povedat, da si obenem odstranu giljotino, ki zapira izpušni kanal?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se