Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

lej men se je motor original zavrtu do 8000-8300 tm nekje k sm CDI prevrtu se mi je zavrtu 10000-10500 zdej k sm pa še gianellia dou gor pride pa tut do 12000

pa nč ne nakladam lahko prideš do mene pa prašaš kle kolega k je biu zravn k sm prevrtu

ne nakladaj... smo mi to vse sprobal predrkal k si se ti slinu še na pony exprese. Višje vrtenje ni posledica prevrtanega CDI ja ampak je posledica vn vzete "lunce" iz izpušnega ventila, ter odstranitev katalizatorja iz krivine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vedno ne vem kaj točno je potrebno narest, pa kaj točno je učinek? Je ma 03 letnik

poglej to maš ti že vse precvikan, brez veze gledaš verjem, ker ti na rednem servisu to precvikajo... mislm da ni rs ke tega letnika k tega še enb mela porihtan... kolega je meu 06 letnik, pa so mu na rednem na 1000 če se ne motm to porihtal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne nakladaj... smo mi to vse sprobal predrkal k si se ti slinu še na pony exprese. Višje vrtenje ni posledica prevrtanega CDI ja ampak je posledica vn vzete "lunce" iz izpušnega ventila, ter odstranitev katalizatorja iz krivine.

ne tkrt k sm CDI prevrtu je biu še izpušn kanau delno zaprt(tista lunca)

lej kup mi nou original CDI pa uno lunco pa ti zmonteram nazaj da bo zaprt pa boš vidu razliko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne tkrt k sm CDI prevrtu je biu še izpušn kanau delno zaprt(tista lunca)

lej kup mi nou original CDI pa uno lunco pa ti zmonteram nazaj da bo zaprt pa boš vidu razliko

namest @racemaniak-a: pust cdi pr mir, dej giljotino nazaj (ok race prav lunca) pa boš vidu(čutu) razliko. ne pa cdi...

tle gor jih je malo morje takih, ki so u nulo predelal rs-ke, me prov zanima, če ma kdo enak mnenje kot ti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poglej to maš ti že vse precvikan, brez veze gledaš verjem, ker ti na rednem servisu to precvikajo... mislm da ni rs ke tega letnika k tega še enb mela porihtan... kolega je meu 06 letnik, pa so mu na rednem na 1000 če se ne motm to porihtal :)

Ni še nič precvikano...moped je kupljen od prvega lastnika, ki ga ni nič odblokiral...Torej, zdej je not nov rave ventil ki je skorajda zapomnil luknjo v obratih. Pri 6k rpm še vedno ustavi veselje za nekaj trenutkov. Se pravi če precvikam mostiček na CDI šatuljici teh trenutkov ne bo več?

Še eno vprašanje...kjub temu da sem naredil generalno, večjo dizo, novo svečko, rave ventil, blokade v avspuhu se motor s težavo zavrti nad 12k?! Kaj še manka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni še nič precvikano...moped je kupljen od prvega lastnika, ki ga ni nič odblokiral...Torej, zdej je not nov rave ventil ki je skorajda zapomnil luknjo v obratih. Pri 6k rpm še vedno ustavi veselje za nekaj trenutkov. Se pravi če precvikam mostiček na CDI šatuljici teh trenutkov ne bo več?

Še eno vprašanje...kjub temu da sem naredil generalno, večjo dizo, novo svečko, rave ventil, blokade v avspuhu se motor s težavo zavrti nad 12k?! Kaj še manka?

Ker letnik? Maš kako fotko? :$

Novejši letniki majo probleme it na obrate ja. Jebiga EURO3 pa te fore :S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker letnik? Maš kako fotko? :$

Novejši letniki majo probleme it na obrate ja. Jebiga EURO3 pa te fore :S

Letnik 03, fotke pa žal nimam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

namest @racemaniak-a: pust cdi pr mir, dej giljotino nazaj (ok race prav lunca) pa boš vidu(čutu) razliko. ne pa cdi...

tle gor jih je malo morje takih, ki so u nulo predelal rs-ke, me prov zanima, če ma kdo enak mnenje kot ti

ej res ne vem zakaj bi nabiju kle u tri dni neki kar ni blo res

k sm CDI prevrtu se mi je motor zavrtu ene 2000 več

k sm dou pa še uno giljotino vn pa auspuh zamenu je pa vleki na visokih obratih velik bol

vrjamem da ste velik predelal ampak mogoče ma ta EURO 3 mašina kej drgač narjen ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni še nič precvikano...moped je kupljen od prvega lastnika, ki ga ni nič odblokiral...Torej, zdej je not nov rave ventil ki je skorajda zapomnil luknjo v obratih. Pri 6k rpm še vedno ustavi veselje za nekaj trenutkov. Se pravi če precvikam mostiček na CDI šatuljici teh trenutkov ne bo več?

Še eno vprašanje...kjub temu da sem naredil generalno, večjo dizo, novo svečko, rave ventil, blokade v avspuhu se motor s težavo zavrti nad 12k?! Kaj še manka?

Manjka ti ene 150€ pa raj še mal več da kupš ud hpi-ja škatlco za vžig... serijski cdi se ne vrti čez 12 tko je. use je uredu s tvojim motorjem... men se zavrti do 11000 pol je pa konc veselja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Manjka ti ene 150€ pa raj še mal več da kupš ud hpi-ja škatlco za vžig... serijski cdi se ne vrti čez 12 tko je. use je uredu s tvojim motorjem... men se zavrti do 11000 pol je pa konc veselja...

Potem bi s kšno JM Corso moral videt ena 14krpm?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem bi s kšno JM Corso moral videt ena 14krpm?

Ma to je bolano stari na 14 jurjev sam to so extremi čist an... mislm za dirkanje pač...

http://www.shrani.si/?C/Ru/2UsGgLnB/mvi6666.avi

še zajlo čakam k je dele tok use razštelan pa pumpa je preveč odprta se kadi k pr norcih...

Popravljeno . Popravil Kvasko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Manjka ti ene 150€ pa raj še mal več da kupš ud hpi-ja škatlco za vžig... serijski cdi se ne vrti čez 12 tko je. use je uredu s tvojim motorjem... men se zavrti do 11000 pol je pa konc veselja...

Super, ta odgovor sm potreboval :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 k rpm :kva2: ...mito se je čist originalen (brez blokad pač) zavrtel na 13.700!!! rpm v šesti prestavi na AC (195km/h po števcu)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 k rpm :kva2: ...mito se je čist originalen (brez blokad pač) zavrtel na 13.700!!! rpm v šesti prestavi na AC (195km/h po števcu)

Lej newem kako je z mitotom... rs-ka je narjena oz njen cdi da se kljub rezanju mostička ali vrtanju motor nerad vrti čez 11 000 obratov... sej ga js tut u 6. lahko do 12 spravm sam do kam pa uleče je pa druga zgodba :D

Aprilia RSAprilia RS125 CDI Single Curve

Single Curve CDI Unit To Fit The Apri125 1998-2006, WILL NOT FIT THE 2007 > EURO 3 PIAGGIO CDI

This unit is much better than the STD CDI! No emission dips and the STD CDI Retards the ignition 10,600rpm giving you that felling that it will not rev.

The CDI-unit plugs right into your existing wiring (plug and play), making replacement of your standard CDI as easy as possible.

Price: £150.00 (£176.25 Including VAT at 17.5%)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men sa pa zdi lep tvok :P

me pa zanima zaka vsi ti novejši motorji,pa tudi ko gledam ostale posnteke...nekak hitro dobijo obrate,pri meni pa se zdi da ga ne spusti naprej oz.nekoliko počaka da se ventil odpre,ne dobi tok gladko obratov.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tak zvok ma serijska Husqvarna xD (odblokirana :P )

Haha budacki smesn si :D se cudm d nis reku zablokirana celo. Sej zvok se ni kej dost spremenu, poanta je na odzivnosti ki je kot vidš ne manjka ampak husqvarno (odlokirano) pa tole pusti daleč zadi :P

Popravljeno . Popravil Kvasko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men sa pa zdi lep tvok :P

me pa zanima zaka vsi ti novejši motorji,pa tudi ko gledam ostale posnteke...nekak hitro dobijo obrate,pri meni pa se zdi da ga ne spusti naprej oz.nekoliko počaka da se ventil odpre,ne dobi tok gladko obratov.

lp

Sej moj se prej tut ni tok hitr zvrtu zdj je pa dost bol odziven najbol zard v force karbonastih lamel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

serbus... :rolleyes:

jaz mam težavo na RS-ki...rad bi kupiv ojnico...pa sem klicau na cilinder.si...pa so mi rekli da stane 637€ :? ...samo original majo...a sploh obstaja kj drugiga ko original??

pa kje kupit...da nebi blo original??

hvala :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej moj se prej tut ni tok hitr zvrtu zdj je pa dost bol odziven najbol zard v force karbonastih lamel.

Trza pa res na gas :S To pa moram priznat. Res enkrat bi rad sedu na tole Aprilijo, da vidm kai Italjani iščejo v supermotu. SXV jim je prelepo ratala. Razn par malenkosti.

Kok bi dejansko morala it Aprilia letnika 93, 160 kit, karbon lamele, športna membrana, 38 fergi, rave, giannelli ( al celo jolly moto ) ... skratka vsa možna sport oprema ? S pravih prenosih verjetno vid tam nekje čez 200 verjetno? Menda ima motor na valčkij bliz 50 konjetov. :S na zadnem kolesu :O

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trza pa res na gas :S To pa moram priznat. Res enkrat bi rad sedu na tole Aprilijo, da vidm kai Italjani iščejo v supermotu. SXV jim je prelepo ratala. Razn par malenkosti.

Kok bi dejansko morala it Aprilia letnika 93, 160 kit, karbon lamele, športna membrana, 38 fergi, rave, giannelli ( al celo jolly moto ) ... skratka vsa možna sport oprema ? S pravih prenosih verjetno vid tam nekje čez 200 verjetno? Menda ima motor na valčkij bliz 50 konjetov. :S na zadnem kolesu :O

jest se bom pa pelu :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trza pa res na gas :S To pa moram priznat. Res enkrat bi rad sedu na tole Aprilijo, da vidm kai Italjani iščejo v supermotu. SXV jim je prelepo ratala. Razn par malenkosti.

Kok bi dejansko morala it Aprilia letnika 93, 160 kit, karbon lamele, športna membrana, 38 fergi, rave, giannelli ( al celo jolly moto ) ... skratka vsa možna sport oprema ? S pravih prenosih verjetno vid tam nekje čez 200 verjetno? Menda ima motor na valčkij bliz 50 konjetov. :S na zadnem kolesu :O

Kakšnih malenkosti ?? :D aja veš da bom dau tkoj k skup pridemo... do zdj mi še ni uspel sam letos nam pa kšn krog ne uide...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!