Racemaniak Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 lej men se je motor original zavrtu do 8000-8300 tm nekje k sm CDI prevrtu se mi je zavrtu 10000-10500 zdej k sm pa še gianellia dou gor pride pa tut do 12000 pa nč ne nakladam lahko prideš do mene pa prašaš kle kolega k je biu zravn k sm prevrtu ne nakladaj... smo mi to vse sprobal predrkal k si se ti slinu še na pony exprese. Višje vrtenje ni posledica prevrtanega CDI ja ampak je posledica vn vzete "lunce" iz izpušnega ventila, ter odstranitev katalizatorja iz krivine.
Racemaniak Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Še vedno ne vem kaj točno je potrebno narest, pa kaj točno je učinek? Je ma 03 letnik poglej to maš ti že vse precvikan, brez veze gledaš verjem, ker ti na rednem servisu to precvikajo... mislm da ni rs ke tega letnika k tega še enb mela porihtan... kolega je meu 06 letnik, pa so mu na rednem na 1000 če se ne motm to porihtal
SpiZek Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 ne nakladaj... smo mi to vse sprobal predrkal k si se ti slinu še na pony exprese. Višje vrtenje ni posledica prevrtanega CDI ja ampak je posledica vn vzete "lunce" iz izpušnega ventila, ter odstranitev katalizatorja iz krivine. ne tkrt k sm CDI prevrtu je biu še izpušn kanau delno zaprt(tista lunca) lej kup mi nou original CDI pa uno lunco pa ti zmonteram nazaj da bo zaprt pa boš vidu razliko
RSTDRIVER Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 ne tkrt k sm CDI prevrtu je biu še izpušn kanau delno zaprt(tista lunca) lej kup mi nou original CDI pa uno lunco pa ti zmonteram nazaj da bo zaprt pa boš vidu razliko namest @racemaniak-a: pust cdi pr mir, dej giljotino nazaj (ok race prav lunca) pa boš vidu(čutu) razliko. ne pa cdi... tle gor jih je malo morje takih, ki so u nulo predelal rs-ke, me prov zanima, če ma kdo enak mnenje kot ti
_luke_ Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 poglej to maš ti že vse precvikan, brez veze gledaš verjem, ker ti na rednem servisu to precvikajo... mislm da ni rs ke tega letnika k tega še enb mela porihtan... kolega je meu 06 letnik, pa so mu na rednem na 1000 če se ne motm to porihtal Ni še nič precvikano...moped je kupljen od prvega lastnika, ki ga ni nič odblokiral...Torej, zdej je not nov rave ventil ki je skorajda zapomnil luknjo v obratih. Pri 6k rpm še vedno ustavi veselje za nekaj trenutkov. Se pravi če precvikam mostiček na CDI šatuljici teh trenutkov ne bo več? Še eno vprašanje...kjub temu da sem naredil generalno, večjo dizo, novo svečko, rave ventil, blokade v avspuhu se motor s težavo zavrti nad 12k?! Kaj še manka?
budacki Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Ni še nič precvikano...moped je kupljen od prvega lastnika, ki ga ni nič odblokiral...Torej, zdej je not nov rave ventil ki je skorajda zapomnil luknjo v obratih. Pri 6k rpm še vedno ustavi veselje za nekaj trenutkov. Se pravi če precvikam mostiček na CDI šatuljici teh trenutkov ne bo več? Še eno vprašanje...kjub temu da sem naredil generalno, večjo dizo, novo svečko, rave ventil, blokade v avspuhu se motor s težavo zavrti nad 12k?! Kaj še manka? Ker letnik? Maš kako fotko? :$ Novejši letniki majo probleme it na obrate ja. Jebiga EURO3 pa te fore :S
_luke_ Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Ker letnik? Maš kako fotko? :$ Novejši letniki majo probleme it na obrate ja. Jebiga EURO3 pa te fore :S Letnik 03, fotke pa žal nimam...
SpiZek Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 namest @racemaniak-a: pust cdi pr mir, dej giljotino nazaj (ok race prav lunca) pa boš vidu(čutu) razliko. ne pa cdi... tle gor jih je malo morje takih, ki so u nulo predelal rs-ke, me prov zanima, če ma kdo enak mnenje kot ti ej res ne vem zakaj bi nabiju kle u tri dni neki kar ni blo res k sm CDI prevrtu se mi je motor zavrtu ene 2000 več k sm dou pa še uno giljotino vn pa auspuh zamenu je pa vleki na visokih obratih velik bol vrjamem da ste velik predelal ampak mogoče ma ta EURO 3 mašina kej drgač narjen
Kvasko Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Ni še nič precvikano...moped je kupljen od prvega lastnika, ki ga ni nič odblokiral...Torej, zdej je not nov rave ventil ki je skorajda zapomnil luknjo v obratih. Pri 6k rpm še vedno ustavi veselje za nekaj trenutkov. Se pravi če precvikam mostiček na CDI šatuljici teh trenutkov ne bo več? Še eno vprašanje...kjub temu da sem naredil generalno, večjo dizo, novo svečko, rave ventil, blokade v avspuhu se motor s težavo zavrti nad 12k?! Kaj še manka? Manjka ti ene 150€ pa raj še mal več da kupš ud hpi-ja škatlco za vžig... serijski cdi se ne vrti čez 12 tko je. use je uredu s tvojim motorjem... men se zavrti do 11000 pol je pa konc veselja...
budacki Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Manjka ti ene 150€ pa raj še mal več da kupš ud hpi-ja škatlco za vžig... serijski cdi se ne vrti čez 12 tko je. use je uredu s tvojim motorjem... men se zavrti do 11000 pol je pa konc veselja... Potem bi s kšno JM Corso moral videt ena 14krpm?
Kvasko Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 (popravljeno) Potem bi s kšno JM Corso moral videt ena 14krpm? Ma to je bolano stari na 14 jurjev sam to so extremi čist an... mislm za dirkanje pač... http://www.shrani.si/?C/Ru/2UsGgLnB/mvi6666.avi še zajlo čakam k je dele tok use razštelan pa pumpa je preveč odprta se kadi k pr norcih... Popravljeno Marec 16, 2010. Popravil Kvasko
_luke_ Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Manjka ti ene 150€ pa raj še mal več da kupš ud hpi-ja škatlco za vžig... serijski cdi se ne vrti čez 12 tko je. use je uredu s tvojim motorjem... men se zavrti do 11000 pol je pa konc veselja... Super, ta odgovor sm potreboval
k0ci Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 11 k rpm ...mito se je čist originalen (brez blokad pač) zavrtel na 13.700!!! rpm v šesti prestavi na AC (195km/h po števcu)
Kvasko Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 11 k rpm ...mito se je čist originalen (brez blokad pač) zavrtel na 13.700!!! rpm v šesti prestavi na AC (195km/h po števcu) Lej newem kako je z mitotom... rs-ka je narjena oz njen cdi da se kljub rezanju mostička ali vrtanju motor nerad vrti čez 11 000 obratov... sej ga js tut u 6. lahko do 12 spravm sam do kam pa uleče je pa druga zgodba Aprilia RSAprilia RS125 CDI Single Curve Single Curve CDI Unit To Fit The Apri125 1998-2006, WILL NOT FIT THE 2007 > EURO 3 PIAGGIO CDI This unit is much better than the STD CDI! No emission dips and the STD CDI Retards the ignition 10,600rpm giving you that felling that it will not rev. The CDI-unit plugs right into your existing wiring (plug and play), making replacement of your standard CDI as easy as possible. Price: £150.00 (£176.25 Including VAT at 17.5%)
budacki Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Ma to je bolano stari na 14 jurjev sam to so extremi čist an... mislm za dirkanje pač... http://www.shrani.si...LnB/mvi6666.avi še zajlo čakam k je dele tok use razštelan pa pumpa je preveč odprta se kadi k pr norcih... Tak zvok ma serijska Husqvarna xD (odblokirana )
dejko39 Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 men sa pa zdi lep tvok me pa zanima zaka vsi ti novejši motorji,pa tudi ko gledam ostale posnteke...nekak hitro dobijo obrate,pri meni pa se zdi da ga ne spusti naprej oz.nekoliko počaka da se ventil odpre,ne dobi tok gladko obratov. lp
Kvasko Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 (popravljeno) Tak zvok ma serijska Husqvarna xD (odblokirana ) Haha budacki smesn si se cudm d nis reku zablokirana celo. Sej zvok se ni kej dost spremenu, poanta je na odzivnosti ki je kot vidš ne manjka ampak husqvarno (odlokirano) pa tole pusti daleč zadi Popravljeno Marec 16, 2010. Popravil Kvasko
Kvasko Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 men sa pa zdi lep tvok me pa zanima zaka vsi ti novejši motorji,pa tudi ko gledam ostale posnteke...nekak hitro dobijo obrate,pri meni pa se zdi da ga ne spusti naprej oz.nekoliko počaka da se ventil odpre,ne dobi tok gladko obratov. lp Sej moj se prej tut ni tok hitr zvrtu zdj je pa dost bol odziven najbol zard v force karbonastih lamel.
aLesh1993 Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 serbus... jaz mam težavo na RS-ki...rad bi kupiv ojnico...pa sem klicau na cilinder.si...pa so mi rekli da stane 637€ ...samo original majo...a sploh obstaja kj drugiga ko original?? pa kje kupit...da nebi blo original?? hvala
budacki Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Sej moj se prej tut ni tok hitr zvrtu zdj je pa dost bol odziven najbol zard v force karbonastih lamel. Trza pa res na gas :S To pa moram priznat. Res enkrat bi rad sedu na tole Aprilijo, da vidm kai Italjani iščejo v supermotu. SXV jim je prelepo ratala. Razn par malenkosti. Kok bi dejansko morala it Aprilia letnika 93, 160 kit, karbon lamele, športna membrana, 38 fergi, rave, giannelli ( al celo jolly moto ) ... skratka vsa možna sport oprema ? S pravih prenosih verjetno vid tam nekje čez 200 verjetno? Menda ima motor na valčkij bliz 50 konjetov. :S na zadnem kolesu
SpiZek Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Trza pa res na gas :S To pa moram priznat. Res enkrat bi rad sedu na tole Aprilijo, da vidm kai Italjani iščejo v supermotu. SXV jim je prelepo ratala. Razn par malenkosti. Kok bi dejansko morala it Aprilia letnika 93, 160 kit, karbon lamele, športna membrana, 38 fergi, rave, giannelli ( al celo jolly moto ) ... skratka vsa možna sport oprema ? S pravih prenosih verjetno vid tam nekje čez 200 verjetno? Menda ima motor na valčkij bliz 50 konjetov. :S na zadnem kolesu jest se bom pa pelu
budacki Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 jest se bom pa pelu Teb jst neb dau nit skuterja
Kvasko Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Trza pa res na gas :S To pa moram priznat. Res enkrat bi rad sedu na tole Aprilijo, da vidm kai Italjani iščejo v supermotu. SXV jim je prelepo ratala. Razn par malenkosti. Kok bi dejansko morala it Aprilia letnika 93, 160 kit, karbon lamele, športna membrana, 38 fergi, rave, giannelli ( al celo jolly moto ) ... skratka vsa možna sport oprema ? S pravih prenosih verjetno vid tam nekje čez 200 verjetno? Menda ima motor na valčkij bliz 50 konjetov. :S na zadnem kolesu Kakšnih malenkosti ?? aja veš da bom dau tkoj k skup pridemo... do zdj mi še ni uspel sam letos nam pa kšn krog ne uide...
_luke_ Objavljeno Marec 17, 2010 Opozori Objavljeno Marec 17, 2010 http://www.book4bikers.com/index.php?q=node/551 Evo, en kratk basic tuning prirožnik...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se