Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Kaj to si pred kratkim kupo!Verjetno mas se elektronsko blokado,ki ti pri teh obratih zablokira motor,probaj s kuplongo ga spravt preko teh obratov ce ga bos mas se blokado na elektorniki!

Objavljeno

Kupu sm pred 5 tedni, drugače pa je motor star, tko da nebi vedu,hm kaj je to kuplonga :unsure: , ne poznam še vseh teh izrazov, ker sm bol nov v svetu motorjev.

Objavljeno
Kupu sm pred 5 tedni, drugače pa je motor star, tko da nebi vedu,hm kaj je to kuplonga :unsure:  , ne poznam še vseh teh izrazov, ker sm bol nov v svetu motorjev.

nekaj mi povej keri letnik je tvoj motor ker koliko sodim po kilovatih je en imed starejših. ter samo to še mi povej kakšne barve je.

kuplonga - je sklopka

Objavljeno

te stare aprilije so pa še lepe :) meni novi modeli niti malo niso včeš kr malo masko preveč zaobljeno :BUA:

Objavljeno

lahko da ti je na rave ventili nekaj crknilo. poglej lahko da se je od sprei že vse tak zamazalo. lahko pa je. da se ti je zajla pretgala. je mojemu kolegu na apriliji af1 futura zaradi rave ni šla čez 7tisoč obratom

Objavljeno

Tisti rave ventil sm že opazil, pa ne vem točno kaj nardi, vglavnem bom pogledal, si mislil zajlo pri tem ventilu?

Objavljeno

pa ka ti se Akrapoviča špilaš al ka??? :lol1:

Objavljeno
Imam en problem in sicer motor najprej segrejem na 40 °C, ko prestavim iz nule v prvo

pa se ugasne. Je možno , da bi bil problem tukaj v avspuhu, ker smo ga naredili novega

in tudi sedaj ko pride na 5-6k obratov ne čutim da bi tako potegnilo kot je,no mogoče sem se že navadil hitrosti in to. Aja, prej dnevi sva se peljala s frendom na mojem motorju in ga nism uspel spravit čez 6k obratov, ma pa 26 kw.

A veš d morš dvignt stranski štendr :kva2:

Objavljeno

Zdej sm ugotovil ,da nima avspuh nič veze, tko da bo šel spet moj gor :D , v nuli ga spravim do konca z obrati, bom pogledu še če ni z rave ventilom kej narobe. Drugač pa do 6 obratov potegne.

Objavljeno
pa ka ti se Akrapoviča špilaš al ka???  :lol1:

auspuh tak k je ginneli al pa arox al kar kol so uni je cist na easy narest mal tezje je kakega akrapota narest pa se to ni blem ce vids kako delajo...

Objavljeno

mhm ... prejle sm bil pr enmu ko tud si dela sam auspuhe pa za brate in frende .. pa tk sm prijel auspuh v roke ej ma kot da bi bil tovarnisko narejen .. ful dobr tip obvlada ... sej pomoje neki dobis na neti kko kej delajo ... pa dobi se tud programck ko ti vse zaracuna kao kok mora bit velk pa prostornina in te piz*** :)

Objavljeno

2T exhaust calculator

Objavljeno

Eno vprašanje, na apriliah je temperatura napisana digitalno (s številkami) koliko mi mora kazati, ko vozim motor-delovna temperatura?

Objavljeno

Če pod štandgasom dobiš polne obrate, med vožnjo pa samo do 6000, pol

ti rave ventil ne odpre lopute. Lahko da maš strgano zajlo al pa celo zlomljeno loputo. Drugač je pa ta ventil daleč najmanj zanesljiva stvar na teh motorjih.

Objavljeno

jah jest pa vem da ni enostavno naredit ker moraš imeti vse izracunano, izmerjeno, potem pa sprobat pa se teste drugih naredit(mislim krivin,....) tko da sam izdelovati izpuh pri 2 takt hmhm .... ne bi se ga lotil, že da je boljši zvok ker verjetno ne bo pene notri, samo še vseeno zajebes lahko delovanje celega motorja, če pa mislite demfer delat je pa to druga, je malo lažje samo vseeno je zelo pomemben pri 2 takt. Če je izpuh zanič ti gre lahko tudi 20-40kmh manj.

Objavljeno

Se mi zdi, da bo kar ta rave ventil kriv. A se dobi kje kakšen načrt, kako zgleda ta ventil, ter kje se nahaja?

Objavljeno

razn bolse elasticnosti agregata pod nizjimi obrati... ;)

Objavljeno
Mene pa zdej zanima kje se ta ventil točno nahaja, če se da komu opisat.

ventil se nahaja.

1 del. od spredj pri celindru ko je puša.

2 del je meahnizem se nahaja ko kesl gor odpreš na desni strani.

3.del elektronika se pa nahaja od zadi pod zicom

1 in 2 del sta med sabo povezana z zajlo.

to bi bilo vse

Objavljeno

Moto mat delovna temperatura je od 70-75 stopinj odvisn od od vremena če je toplo al pa hladno pa tud če se v mestu kje vozš 90 stopinj ni nč nenavadnga.

Objavljeno
Moto mat delovna temperatura je od 70-75 stopinj odvisn od od vremena če je toplo al pa hladno pa tud če se v mestu kje vozš 90 stopinj ni nč nenavadnga.

Ja Tadej sj to sm ti govoru, men sploh skor ne pade pod 80°C ce se normalno vozim :hmm:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!