Aless Objavljeno Avgust 29, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2005 Kaj to si pred kratkim kupo!Verjetno mas se elektronsko blokado,ki ti pri teh obratih zablokira motor,probaj s kuplongo ga spravt preko teh obratov ce ga bos mas se blokado na elektorniki!
liquid Objavljeno Avgust 29, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2005 Kupu sm pred 5 tedni, drugače pa je motor star, tko da nebi vedu,hm kaj je to kuplonga :unsure: , ne poznam še vseh teh izrazov, ker sm bol nov v svetu motorjev.
norc 16 Objavljeno Avgust 29, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2005 Kupu sm pred 5 tedni, drugače pa je motor star, tko da nebi vedu,hm kaj je to kuplonga :unsure: , ne poznam še vseh teh izrazov, ker sm bol nov v svetu motorjev. ← nekaj mi povej keri letnik je tvoj motor ker koliko sodim po kilovatih je en imed starejših. ter samo to še mi povej kakšne barve je. kuplonga - je sklopka
liquid Objavljeno Avgust 29, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2005 Celo ime je Aprilia RS 125 Extrema, letnik 92, barva v prometnem piše temno-metalno vijola, taka http://www.125cc.nl/mimages/416.jpg.
D_u_H_e_C Objavljeno Avgust 29, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2005 te stare aprilije so pa še lepe :) meni novi modeli niti malo niso včeš kr malo masko preveč zaobljeno :BUA:
norc 16 Objavljeno Avgust 29, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2005 lahko da ti je na rave ventili nekaj crknilo. poglej lahko da se je od sprei že vse tak zamazalo. lahko pa je. da se ti je zajla pretgala. je mojemu kolegu na apriliji af1 futura zaradi rave ni šla čez 7tisoč obratom
liquid Objavljeno Avgust 29, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2005 Tisti rave ventil sm že opazil, pa ne vem točno kaj nardi, vglavnem bom pogledal, si mislil zajlo pri tem ventilu?
GHOST RIDER Objavljeno Avgust 29, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2005 pa ka ti se Akrapoviča špilaš al ka??? :lol1:
Zigc Objavljeno Avgust 29, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2005 Imam en problem in sicer motor najprej segrejem na 40 °C, ko prestavim iz nule v prvo pa se ugasne. Je možno , da bi bil problem tukaj v avspuhu, ker smo ga naredili novega in tudi sedaj ko pride na 5-6k obratov ne čutim da bi tako potegnilo kot je,no mogoče sem se že navadil hitrosti in to. Aja, prej dnevi sva se peljala s frendom na mojem motorju in ga nism uspel spravit čez 6k obratov, ma pa 26 kw. ← A veš d morš dvignt stranski štendr :kva2:
liquid Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 Zdej sm ugotovil ,da nima avspuh nič veze, tko da bo šel spet moj gor :D , v nuli ga spravim do konca z obrati, bom pogledu še če ni z rave ventilom kej narobe. Drugač pa do 6 obratov potegne.
tejcy Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 pa ka ti se Akrapoviča špilaš al ka??? :lol1: ← auspuh tak k je ginneli al pa arox al kar kol so uni je cist na easy narest mal tezje je kakega akrapota narest pa se to ni blem ce vids kako delajo...
BaHa Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 mhm ... prejle sm bil pr enmu ko tud si dela sam auspuhe pa za brate in frende .. pa tk sm prijel auspuh v roke ej ma kot da bi bil tovarnisko narejen .. ful dobr tip obvlada ... sej pomoje neki dobis na neti kko kej delajo ... pa dobi se tud programck ko ti vse zaracuna kao kok mora bit velk pa prostornina in te piz*** :)
liquid Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 Sej sploh ni tko težko, a mogoče veš kako se kliče tisti program?
moto_mat Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 Eno vprašanje, na apriliah je temperatura napisana digitalno (s številkami) koliko mi mora kazati, ko vozim motor-delovna temperatura?
RHonda Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 Če pod štandgasom dobiš polne obrate, med vožnjo pa samo do 6000, pol ti rave ventil ne odpre lopute. Lahko da maš strgano zajlo al pa celo zlomljeno loputo. Drugač je pa ta ventil daleč najmanj zanesljiva stvar na teh motorjih.
jezo-jan Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 jah jest pa vem da ni enostavno naredit ker moraš imeti vse izracunano, izmerjeno, potem pa sprobat pa se teste drugih naredit(mislim krivin,....) tko da sam izdelovati izpuh pri 2 takt hmhm .... ne bi se ga lotil, že da je boljši zvok ker verjetno ne bo pene notri, samo še vseeno zajebes lahko delovanje celega motorja, če pa mislite demfer delat je pa to druga, je malo lažje samo vseeno je zelo pomemben pri 2 takt. Če je izpuh zanič ti gre lahko tudi 20-40kmh manj.
liquid Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 Se mi zdi, da bo kar ta rave ventil kriv. A se dobi kje kakšen načrt, kako zgleda ta ventil, ter kje se nahaja?
TiCkO Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=12270 Mater je tale rave ventil pri tehle motorjih popularen... pač navadn ventil.. ki ti sploh ne da skoraj nič..
Mte :) Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 razn bolse elasticnosti agregata pod nizjimi obrati... ;)
liquid Objavljeno Avgust 31, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2005 Mene pa zdej zanima kje se ta ventil točno nahaja, če se da komu opisat.
norc 16 Objavljeno Avgust 31, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2005 Mene pa zdej zanima kje se ta ventil točno nahaja, če se da komu opisat. ← ventil se nahaja. 1 del. od spredj pri celindru ko je puša. 2 del je meahnizem se nahaja ko kesl gor odpreš na desni strani. 3.del elektronika se pa nahaja od zadi pod zicom 1 in 2 del sta med sabo povezana z zajlo. to bi bilo vse
liquid Objavljeno Avgust 31, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2005 Hvala za opis, bom danes provu kej nardit, pole pa poročam.
RSmaniac Objavljeno Avgust 31, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2005 Moto mat delovna temperatura je od 70-75 stopinj odvisn od od vremena če je toplo al pa hladno pa tud če se v mestu kje vozš 90 stopinj ni nč nenavadnga.
Zigc Objavljeno Avgust 31, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2005 Moto mat delovna temperatura je od 70-75 stopinj odvisn od od vremena če je toplo al pa hladno pa tud če se v mestu kje vozš 90 stopinj ni nč nenavadnga. ← Ja Tadej sj to sm ti govoru, men sploh skor ne pade pod 80°C ce se normalno vozim :hmm:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se