Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

serbus... :rolleyes:

jaz mam težavo na RS-ki...rad bi kupiv ojnico...pa sem klicau na cilinder.si...pa so mi rekli da stane 637€ :? ...samo original majo...a sploh obstaja kj drugiga ko original??

pa kje kupit...da nebi blo original??

hvala :)

Pokliči na avtocomerc ali pa žabjak ptuj. Kjer ti bodo zamenjali samo ojnico in ne celotne gredi. ojnica pride 150-200 plus prešanje gredi na novo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

serbus... :rolleyes:

jaz mam težavo na RS-ki...rad bi kupiv ojnico...pa sem klicau na cilinder.si...pa so mi rekli da stane 637€ :? ...samo original majo...a sploh obstaja kj drugiga ko original??

pa kje kupit...da nebi blo original??

hvala :)

Ko sem imel še jaz RS 125 in mi je ribnila ojnica, sem kupil originalno v AC v Ljubljani in me je prišla okoli 250€, z nekaj popusta. Nazaj v gred, pa mi jo je vprešal in scentriral sorodnik, ki se s tem ukvarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje bi lahko dobil glavno gred za aprilio, ali orginal al pa kero drugo firmo, ker na servisu v mb so mi rekli 650e kar se mi zdi preveč. hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej u italiji ti garantiram da jo dobiš veliko ceneje kot v slo :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje bi lahko dobil glavno gred za aprilio, ali orginal al pa kero drugo firmo, ker na servisu v mb so mi rekli 650e kar se mi zdi preveč. hvala za odgovore

zamenjaj servis.... al pa štacuno...

tle:

https://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogue/partlist.jsp?Catalogo=%3D3406&Tavola=%3D40&_NomeImmagine=98572585.gif&_bikename=RS 125 2006&_pagename=Crankshaft - Balance shaft

po tečaju tle:

http://www.gbkr.si/osebne-finance/pripomocki/tecajnica-110/menjalniski-tecaji-177/

je ~ 460€ (komplet)

in po mojih izkušnjah z rezervnimi deli je ZELO blizu cene na avtotriglav-u.... (za 200€ razlike je pa precej :beer1: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trza pa res na gas :S To pa moram priznat. Res enkrat bi rad sedu na tole Aprilijo, da vidm kai Italjani iščejo v supermotu. SXV jim je prelepo ratala. Razn par malenkosti.

Kok bi dejansko morala it Aprilia letnika 93, 160 kit, karbon lamele, športna membrana, 38 fergi, rave, giannelli ( al celo jolly moto ) ... skratka vsa možna sport oprema ? S pravih prenosih verjetno vid tam nekje čez 200 verjetno? Menda ima motor na valčkij bliz 50 konjetov. :S na zadnem kolesu ohmy.gif

Pomojema se husa lepš pele k aprilija... drgač pa una SXV jim je samo za pogled lepo ratala... Drugač so pa ena navadna JAJCA OD MOTORJA :D kr poglej hlada....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje bi lahko dobil glavno gred za aprilio, ali orginal al pa kero drugo firmo, ker na servisu v mb so mi rekli 650e kar se mi zdi preveč. hvala za odgovore

zdaj odvisno kaj točno rabiš, če je res komplet glavna gred (to je gred + ojnica) te pride na geiwiz.de 320€ s tem da je obnovljena (na novo uležajena in prešana), če pa rabiš samo ojnico te pride pa 110 € prav tako geiwiz (v kompletu dobiš oba ojnična ležaja ter sornik za na gred)tako da res poglej kaj rabiš ker ponavadi sama gred ostane cela, menja se samo ojnice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomojema se husa lepš pele k aprilija... drgač pa una SXV jim je samo za pogled lepo ratala... Drugač so pa ena navadna JAJCA OD MOTORJA :D kr poglej hlada....

mlakar potvojema bo treba to najprej probat al se ti bo sam zdel skoz? Lepa je sxv ja kej več je pa nebom nucu ker nebom derku... kar se pa dirkanja tiče pa newem kako se obnese... za vozt se mal naokol je pa pomoje supr motor + sound je odfuk v2 pač :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fotr mi je zamoril, da morm kupt RAVE ventil.

Parkrat se je šu pelat, pa mu ni všeč k se more vrtet, da sploh spelje z mesta. Men to nedela več problemov :D

Cene?

Reku sm da se cene gibljejo prek 200€, pa mi ne vrjame... :glare:

Kakšna je cena kompleta (ventil in elektronka) v SLO? (avtokomerc?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fotr mi je zamoril, da morm kupt RAVE ventil.

Parkrat se je šu pelat, pa mu ni všeč k se more vrtet, da sploh spelje z mesta. Men to nedela več problemov :D

Cene?

Reku sm da se cene gibljejo prek 200€, pa mi ne vrjame... :glare:

Kakšna je cena kompleta (ventil in elektronka) v SLO? (avtokomerc?)

350€ se mi zdi da je v ACju. Rabljen je tudi za 150€. Sam moras ga dobet kje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fotr mi je zamoril, da morm kupt RAVE ventil.

Parkrat se je šu pelat, pa mu ni všeč k se more vrtet, da sploh spelje z mesta. Men to nedela več problemov :D

Cene?

Reku sm da se cene gibljejo prek 200€, pa mi ne vrjame... :glare:

Kakšna je cena kompleta (ventil in elektronka) v SLO? (avtokomerc?)

2005 je bil švoh 60 jurjev (komplet z elektronko) zdej pa del z 239.64...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, ali je možno da imajo 2006 RS-ke drugačen cilinder od starejših (2000, 01, 02 itd.) ?

Ne. :) Cilinder je enak. Drug je vplinjač pa še kakšna malenkost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, ali je možno da imajo 2006 RS-ke drugačen cilinder od starejših (2000, 01, 02 itd.) ?

a ti maš še zmer to prdulco? :D asi odblokiru vsaj :D

Popravljeno . Popravil Racemaniak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, ali je možno da imajo 2006 RS-ke drugačen cilinder od starejših (2000, 01, 02 itd.) ?

naj nebi mele :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne. :) Cilinder je enak. Drug je vplinjač pa še kakšna malenkost.

dej še povej,če je razlika med WR in WRE cilindrom

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ti maš še zmer to prdulco? :D asi odblokiru vsaj :D

Še vedno :blush: . Jah zdejle cincam ali bi jo odpru, ali pa kaj večjega vzel. Če jo bom odblokiral, jo bom potem še sezono dve ziher vozil.

Popravljeno . Popravil Gregc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne. :) Cilinder je enak. Drug je vplinjač pa še kakšna malenkost.

Ampak princip odblokiranja je enak? Torej, izpuh Gianelli, neka ploščica pri cilindru in pa Rave ventil, pa dize ter airbox v kolikor sem prav prebral?

Mogoče veš, če ima 2006 letnik izdelave elektroniko za Rave?

Kako je z CDI enoto, je potrebno menjati CDI z starejšim ali je delo z "precvikanim" opravljeno?

Hvala.

Popravljeno . Popravil Gregc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak princip odblokiranja je enak? Torej, izpuh Gianelli, neka ploščica pri cilindru in pa Rave ventil, pa dize ter airbox v kolikor sem prav prebral?

Mogoče veš, če ima 2006 letnik izdelave elektroniko za Rave?

Kako je z CDI enoto, je potrebno menjati CDI z starejšim ali je delo z "precvikanim" opravljeno?

Hvala.

Za RAVE rabiš komplet torej tudi elektroniko. Novejši od 06 ( torej šele 07 ) imajo RAVE elektroniko že v CDIju.

V CDIju precvikaš mostiček do katerega prideš tako da spraskaš ozadej silikon. Drži se bolj desne strani škatlce.

Ostalo si pa večinoma zadeu. Ploščica je V cilindru. Pa še iglo na vlinjaču je treba dvignt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za RAVE rabiš komplet torej tudi elektroniko. Novejši od 06 ( torej šele 07 ) imajo RAVE elektroniko že v CDIju.

V CDIju precvikaš mostiček do katerega prideš tako da spraskaš ozadej silikon. Drži se bolj desne strani škatlce.

Ostalo si pa večinoma zadeu. Ploščica je V cilindru. Pa še iglo na vlinjaču je treba dvignt.

Pol men elektronike ni treba nabavlat trance_30_punk.gif

A mi lohk sam mal poveš kwa morm kupt pa kolk kej stane za odblokiranje? Pa če se mi bol splača avspuh zrezat pa ven pobrat blokado al druzga kupit?

Ker na servisu res pojma nima, je reku da bo treba menjat bat in cilindereek.gif Tolk da me zanima okvirna cena kolk kej pride, da me nebojo prov "nategnil".

LP Kevin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za RAVE rabiš komplet torej tudi elektroniko. Novejši od 06 ( torej šele 07 ) imajo RAVE elektroniko že v CDIju.

V CDIju precvikaš mostiček do katerega prideš tako da spraskaš ozadej silikon. Drži se bolj desne strani škatlce.

Ostalo si pa večinoma zadeu. Ploščica je V cilindru. Pa še iglo na vlinjaču je treba dvignt.

Aha, no sej CDI mam že preščipnen tako da ni tiste luknje. Hvala :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol men elektronike ni treba nabavlat trance_30_punk.gif

A mi lohk sam mal poveš kwa morm kupt pa kolk kej stane za odblokiranje? Pa če se mi bol splača avspuh zrezat pa ven pobrat blokado al druzga kupit?

Ker na servisu res pojma nima, je reku da bo treba menjat bat in cilindereek.gif Tolk da me zanima okvirna cena kolk kej pride, da me nebojo prov "nategnil".

LP Kevin

Ja, to tud mene zanima kaj je s tem cilindrom. Meni je serviser tud rekel, da je potrebno menjati cilinder, za bat sicer ni rekel nič. A so potem tudi druge razlike med cilindri in ni samo razlika med Rotax 123(starejše) in 122(novejše)?

Popravljeno . Popravil Gregc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol men elektronike ni treba nabavlat trance_30_punk.gif

A mi lohk sam mal poveš kwa morm kupt pa kolk kej stane za odblokiranje? Pa če se mi bol splača avspuh zrezat pa ven pobrat blokado al druzga kupit?

Ker na servisu res pojma nima, je reku da bo treba menjat bat in cilindereek.gif Tolk da me zanima okvirna cena kolk kej pride, da me nebojo prov "nategnil".

LP Kevin

Kšn cilinder? Kaj je unemu?

airbox sam odrežeš tisto plastiko iz ene lukne, večjo glavno dizo, dvignt iglo, v cilindru tisto ploščico vn pobrat, odrezat blokado v izpuhu pa od letnika 07 naprej na CDIju sam uno prevrtat kar maš označeno ( nič ni treba kot na >06 silikon vn trgat pa mostiček precvikat ). Aja pa oljno pumpo odprt do konca. To je to.

Če bi pa rad več izkoristu maš pa še RAVE ventil, sport izpuh, večji ferg, kšne športne membrance, menjava zobniškega razmerja, spuščanje glave na cilindru ... pol pa še malenkosti ... zniževanje teže v glavnem ( kašno vrtanje grušta pa take fore--> Sam to so tisti grami hehe :D )

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!