Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

morm pohvalt kvaskovo aprilio res gre dobr

Hvala hvala, tut tvoja rs-ka leti k prtegnena, od 100 dalje nimam šans hehe. Jebiga je pač supermoto, čeprou bi učash rd d mal hitrej nabere tistih 140 sam tok vetr nabija d je bv :D

Popravljeno . Popravil Kvasko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala hvala, tut tvoja rs-ka leti k prtegnena, od 100 dalje nimam šans hehe. Jebiga je pač supermoto, čeprou bi učash rd d mal hitrej nabere tistih 140 sam tok vetr nabija d je bv :D

ja vetr pa res ful zjebe hitrost sm usen gre dobr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če morm res elektronko tut kupit za rave ventil, ker tako so mi rekli na servisu, in mi gre res na kurac ta blokada pri 10.500 obratih, motor ima pa moči še dovolj za višje obrate...:evilgrin: Drugač mam pa samo zamenjan izpuh (JM), močnejšo svečko in povečano dizo.

A še komu motor ne užge v prvo? Men če kšn dan ali dva stoji se jebem kakšne 2 minute z zaganjalnikom, niti če se po klancu spustim ne vžge :wallbash:

Hvala za odgovore

LP Kevin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če morm res elektronko tut kupit za rave ventil, ker tako so mi rekli na servisu, in mi gre res na kurac ta blokada pri 10.500 obratih, motor ima pa moči še dovolj za višje obrate...:evilgrin: Drugač mam pa samo zamenjan izpuh (JM), močnejšo svečko in povečano dizo.

A še komu motor ne užge v prvo? Men če kšn dan ali dva stoji se jebem kakšne 2 minute z zaganjalnikom, niti če se po klancu spustim ne vžge :wallbash:

Hvala za odgovore

LP Kevin

Blokado lahko vn uzamš in se lahko pelješ brez nje in ne rabiš rave ventila :D rave bo v spodnjih vrtjlajih izbolšju navor motorja, nad 8000 je pa isto kot če ga nimaš, ko se odpre :D. Če imaš motor nad letnik 2007 ko so euro3 potem imaš elektroniko že v cdi enoti, če imaš pa še tastar cdi < 2007 l. potem rabiš pa kupit elektroniko. Meni ni bilo treba nič sam konektor priklopiš in dela :D... Glede zaganjana sm biu pa tut js presenečen zadnjič ko sem bil pri spizeku. Motor je z zaugom verglu kar lep čas, čeprav dela zelo lepo in ni nič narobe. Js mam itk kurbl in je druga zgodba. Mogoče ti bo kšn lastnik rs-ke povedu če je normalno to :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blokado lahko vn uzamš in se lahko pelješ brez nje in ne rabiš rave ventila :D rave bo v spodnjih vrtjlajih izbolšju navor motorja, nad 8000 je pa isto kot če ga nimaš, ko se odpre :D. Če imaš motor nad letnik 2007 ko so euro3 potem imaš elektroniko že v cdi enoti, če imaš pa še tastar cdi < 2007 l. potem rabiš pa kupit elektroniko. Meni ni bilo treba nič sam konektor priklopiš in dela :D... Glede zaganjana sm biu pa tut js presenečen zadnjič ko sem bil pri spizeku. Motor je z zaugom verglu kar lep čas, čeprav dela zelo lepo in ni nič narobe. Js mam itk kurbl in je druga zgodba. Mogoče ti bo kšn lastnik rs-ke povedu če je normalno to :D

No se to sm hotu slišat, hvala... Men je pa na servisu reku ravno obratno, da od 2007 naprej ni vgrajene elektronike :photo: Pol pa super, bomo zrihtal:yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No se to sm hotu slišat, hvala... Men je pa na servisu reku ravno obratno, da od 2007 naprej ni vgrajene elektronike :photo: Pol pa super, bomo zrihtal:yea1:

Mah sej moja se tudi matra. včasih po dan, dva...hec. Nevem no, meni tudi včasih ne vžge v prvo, ampak samo če ne dela teden+ pa če imam zaprt bencin. Tako med sezono, ko je pa motor stalnica pa vžge BP.

Sej kar se pa raveta tiče, ti je pa Kvasko lepo povedal, nad 8000rpm itak ne igra vloge, ker je samo za nizke obrate...zdej sam ga imam, pa se mi še vedno zdi, da bi lahko bolje speljevala v nizkih...ampak sej se jo itak fura 8000+, pol pa itak ni panike.

Moram pa reči, da sem svojo razdru do drobovja, dal ven ležaje (zdej čakam na nove), jo lepo sčitil, prvo fajn s cunjo pol pa kompresor. Tko, da bi mogla do nasledjega vikenda biti zrihtana, pa da se grem malo vozit v nedeljo....I hope O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če morm res elektronko tut kupit za rave ventil, ker tako so mi rekli na servisu, in mi gre res na kurac ta blokada pri 10.500 obratih, motor ima pa moči še dovolj za višje obrate...:evilgrin: Drugač mam pa samo zamenjan izpuh (JM), močnejšo svečko in povečano dizo.

A še komu motor ne užge v prvo? Men če kšn dan ali dva stoji se jebem kakšne 2 minute z zaganjalnikom, niti če se po klancu spustim ne vžge :wallbash:

Hvala za odgovore

LP Kevin

men če motor stoji ene par dni ne užge u prvo morš parkrat tišat da užge nč tazga ;)

kar se tiče glede elektronke so ti fantje že povedal od 07 naprej uklučno z 07 je elektronka že not

drač motor nej bi se pa motor zavrtu do 12000 usaj men se tok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men če motor stoji ene par dni ne užge u prvo morš parkrat tišat da užge nč tazga ;)

kar se tiče glede elektronke so ti fantje že povedal od 07 naprej uklučno z 07 je elektronka že not

drač motor nej bi se pa motor zavrtu do 12000 usaj men se tok

Men se more baje s tem izpuhom na 13500. Bom vidu :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se more baje s tem izpuhom na 13500. Bom vidu :worship:

Z original elektroniko nebo imelo smisla do tja vrtet. Spizek tep kokr sm vidu do 11500 gre s šusom pol pa tut ni več efekta. Kot sm že prej napisu. Org. štrom retardira vžig po 10600 obratih, za tastare cdi-je se da kupit hpi vmesnik, ki da dobro iskro do samga maximuma vrtljajev čeprov je najvišja moč tudi po tem okoli 11600 kar je več, pa krivulja moči vztrajno pada. Tko da motor se ti bo 100% vrtu do 13500 samo moči bo pa konec že veliko prej, vsaj kakor sem js stvar zastopu.

Poglej graf na tej strani... mašina predelana z vhm glava, drug bat, hpi štrom, vforce lamele...

http://www.jktuning.co.uk/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blokado lahko vn uzamš in se lahko pelješ brez nje in ne rabiš rave ventila :D rave bo v spodnjih vrtjlajih izbolšju navor motorja, nad 8000 je pa isto kot če ga nimaš, ko se odpre :D. Če imaš motor nad letnik 2007 ko so euro3 potem imaš elektroniko že v cdi enoti, če imaš pa še tastar cdi < 2007 l. potem rabiš pa kupit elektroniko. Meni ni bilo treba nič sam konektor priklopiš in dela :D... Glede zaganjana sm biu pa tut js presenečen zadnjič ko sem bil pri spizeku. Motor je z zaugom verglu kar lep čas, čeprav dela zelo lepo in ni nič narobe. Js mam itk kurbl in je druga zgodba. Mogoče ti bo kšn lastnik rs-ke povedu če je normalno to :D

Kam to priklopim*? Mislim da moram še dokupit elektroniko za RAVE-a?

post-20290-127046290412_thumb.jpg

post-20290-127046293093_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kam to priklopim*? Mislim da moram še dokupit elektroniko za RAVE-a?

Pod tankom morš met konektor. Imaš euro3 cdi kokr vidm, ne rabiš elektrike. Sam povej ker letnik je motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pod tankom morš met konektor. Imaš euro3 cdi kokr vidm, ne rabiš elektrike. Sam povej ker letnik je motor.

aja pod tankom :worship: 2008 mam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pod tankom morš met konektor. Imaš euro3 cdi kokr vidm, ne rabiš elektrike. Sam povej ker letnik je motor.

ej vidš k ma isto k jest ta 2 konektorja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kam to priklopim*? Mislim da moram še dokupit elektroniko za RAVE-a?

ne rabš dokupt elektronke maš že not

a maš ti kratek nosiuc za tablco ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne rabš dokupt elektronke maš že not

a maš ti kratek nosiuc za tablco ??

nwm kam uštekat to sranje*? ja sam odžagov sm pov originalnega rolleyes.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nwm kam uštekat to sranje*? ja sam odžagov sm pov originalnega rolleyes.gif

kko si pa pol gor pršraufu??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti..eno butasto in :topic: uprašanje:

Koliko si dal za nosilec za motor? In kje si ga kupil? :)

Sicer pa lepo si modificiral nosilec :)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti..eno butasto in :topic: uprašanje:

Koliko si dal za nosilec za motor? In kje si ga kupil? :)

Sicer pa lepo si modificiral nosilec :)

to je original nosilec, le odžagan na pov whistle.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prodam original izpuh (l.2005) vožen 1 mesec... PM za več...

(moped je šu od hiše, šara je ostala...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti..eno butasto in :topic: uprašanje:

Koliko si dal za nosilec za motor? In kje si ga kupil? :)

Sicer pa lepo si modificiral nosilec :)

Mah nosilec sam narediš. Sam sem ga tudi naredil, edino kar je bil problem tisti oval kjer pride luč narediti iz kovine, drugo pa itak ni problema-fleksrca+švas aparat. Drgač pa 06+ letnikih ga je lažje narediti, ker imajo drugače nameščeno zadnjo luč.

Moram pa rečt, da je ta Spains barvna kombinacija nenormalno lepa. Aja pa upam, da ti bo dobro služila. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah nosilec sam narediš. Sam sem ga tudi naredil, edino kar je bil problem tisti oval kjer pride luč narediti iz kovine, drugo pa itak ni problema-fleksrca+švas aparat. Drgač pa 06+ letnikih ga je lažje narediti, ker imajo drugače nameščeno zadnjo luč.

Moram pa rečt, da je ta Spains barvna kombinacija nenormalno lepa. Aja pa upam, da ti bo dobro služila. :OK:

hehe hvala, sej se vidmo kej na ridahtrance_43_wavetowel2.gif ja upam da bo delala tko k je trebabiggrin.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdu je bil učer u ridah ! vem d ne spada sam če ga poznate slučaj aprila supermoto leovinčejv izpuh se mne zdi pa glasn je pa kr gre ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tablco sm prevrtov na dveh koncih pa na iste dva navoja na nosilc pršravfuwinkiss.gif

Fakof ker plug od tablce je ta tanova =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!