Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

4500€ :OK:

ha, jst sm dal tolk za novo 09 nero diablo iz štacune :yea1:

Popravljeno . Popravil pero27
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ha, jst sm dal tolk za novo 09 nero diablo iz štacune :yea1:

ma sj jst bi tut lahk, sam mi je bla moja barva ful ušečbiggrin.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jaz sem si kupil pred kratkim Aprilio RS 125 letnik 2010.Motor se počasi približuje prvemu servisu(1000km).In tedaj mislim odstranit blokade in zamenjati avspuh.Avspuhe poznam samo Gianelli, Arrow, Jollymoto in tukaj se seznam konča.Zanima me če še kateri avspuh obstaja ali ne?Rad bi imel takšen avspuh da bi imel najbolši performance za zvok avspuha mi je vseeno.Prosim da mi priporočate kateri je najbolši in približno ceno avspuha.Še vprašanje glede RAWE ventila da ali ne?Njegove prednosti in slabosti.Pa še zadnje vprašanje motor ima sedaj 700km še vedno morem vozit okrog 6.000 obratov ali ga lahko že malo "stisnem"?

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem si kupil pred kratkim Aprilio RS 125 letnik 2010.Motor se počasi približuje prvemu servisu(1000km).In tedaj mislim odstranit blokade in zamenjati avspuh.Avspuhe poznam samo Gianelli, Arrow, Jollymoto in tukaj se seznam konča.Zanima me če še kateri avspuh obstaja ali ne?Rad bi imel takšen avspuh da bi imel najbolši performance za zvok avspuha mi je vseeno.Prosim da mi priporočate kateri je najbolši in približno ceno avspuha.Še vprašanje glede RAWE ventila da ali ne?Njegove prednosti in slabosti.Pa še zadnje vprašanje motor ima sedaj 700km še vedno morem vozit okrog 6.000 obratov ali ga lahko že malo "stisnem"?

Hvala!

Med naštetimi izpuhi mislm da ti bojo tudi ostali priporočali Jollymoto. Ni pa pocen, pomoje okol 350-400€ popravte me če se motm :D... Rave Ja. Prednosti, večja moč in navor v spodnjih in srednjih vrtljajih, manjša poraba goriva v tem območju... Slabosti, ni jih edino neki € spet to košta :D... Motor pa le stisni malo več, ne ga furat k stara mama :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med naštetimi izpuhi mislm da ti bojo tudi ostali priporočali Jollymoto. Ni pa pocen, pomoje okol 350-400€ popravte me če se motm :D... Rave Ja. Prednosti, večja moč in navor v spodnjih in srednjih vrtljajih, manjša poraba goriva v tem območju... Slabosti, ni jih edino neki € spet to košta :D... Motor pa le stisni malo več, ne ga furat k stara mama :D

Jolly Moto Corso boš težko pod 700€ dobu ;)

Ostali pa ... odvisn od materialov!

Imaš pa potem še Jim Lomas in pa Tyga

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huh...tolko pa spet ne dam za avspuh.Kaj pa kateri drugi model od Jollymoto obstaja vendar more bit cenejši?Dam neki do 500€ za avspuh več pa ne.Kaj pa kolko lahko pričakujem končno z odvzetimi blokadami in avspuhom.Pa to je najbolše da mi na servisu menjajo ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huh...tolko pa spet ne dam za avspuh.Kaj pa kateri drugi model od Jollymoto obstaja vendar more bit cenejši?Dam neki do 500€ za avspuh več pa ne.Kaj pa kolko lahko pričakujem končno z odvzetimi blokadami in avspuhom.Pa to je najbolše da mi na servisu menjajo ne?

Imaš tudi Jolly Moto za 400€ in manj. Počekiraj malo po netu.

http://www.motoracingshop.com/product_info.php?cPath=140_144_160&products_id=73

http://www.motoracingshop.com/product_info.php?cPath=140_144_160&products_id=234

http://www.motoracingshop.com/product_info.php?cPath=140_144_160&products_id=231

http://www.motoracingshop.com/product_info.php?cPath=140_144_160&products_id=228

http://www.motoracingshop.com/product_info.php?cPath=140_144_160&products_id=585

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huh...tolko pa spet ne dam za avspuh.Kaj pa kateri drugi model od Jollymoto obstaja vendar more bit cenejši?Dam neki do 500€ za avspuh več pa ne.Kaj pa kolko lahko pričakujem končno z odvzetimi blokadami in avspuhom.Pa to je najbolše da mi na servisu menjajo ne?

šlo ti bo tm okol 170

če znaš sam kej narest okol motorja raj sam pošraufi boš pršparu par €

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šlo ti bo tm okol 170

če znaš sam kej narest okol motorja raj sam pošraufi boš pršparu par €

Bolje da nese na servis, glede na to, da je nov motor. Res da bo malo dražje, ampak saj veš da bo dobro.

Če je pa doma kakšna starejša RS-ka, pa ključe v roke in gasa, ker res pri novi je BV reskirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolje da nese na servis, glede na to, da je nov motor. Res da bo malo dražje, ampak saj veš da bo dobro.

Če je pa doma kakšna starejša RS-ka, pa ključe v roke in gasa, ker res pri novi je BV reskirat.

eh pa sej ni problem to tanovo šraufat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh pa sej ni problem to tanovo šraufat

Sej ne rečem da je, samo vem, da se sam ne bi spravljaj na njo z raznimi ključi, inbusi...ko je še lepa nova in pod garancijo. Čist subjektivna stvar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ne rečem da je, samo vem, da se sam ne bi spravljaj na njo z raznimi ključi, inbusi...ko je še lepa nova in pod garancijo. Čist subjektivna stvar.

sej a ni tko da če daš odblokerat da garancija poteče?? tko da pomoje usen al sam doma al pa na servisu

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej a ni tko da če daš odblokerat da garancija poteče?? tko da pomoje usen al sam doma al pa na servisu

Aja, tega pa nisem vedel. Samo spet, raje ostajam pri svojem mnenju. Edino kar je plus pri sevisu, da imaš vse račune in ko jo naprej prodajaš se ne rabiš okoli tega lovit, kaj je in kaj ni.

Ampak, če je pa kakšna starejša, po možnosti 99 letnik in modro-rdeče barve :), pa za moje pojme itak ni panike, če jo doma šraufaš, kdo je pa ne bi.

  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom jaz rajše kar na servis odpelo pa naj mi tam to zrihtajo.Pa kolko sem jaz tam vprašal če mi oni odstranijo mi garancija velja dalje.In že to je velik plus.Drugače pa nevem keri avspuh naj nabavim sem vse linke pogledo pa mi ni jasna razlika med Jollymoto cenejšim in Jollymoto najdražjim.Drugače pa glede oblike dušilca Gianelli zmaga :naughty:

  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men so pa na servisu rekli, da tud, če oni odblokirajo, se garancija prekliče (Jeršin Nm)

kar se auspuhov tiče; ekspanzijska komora je na gianelliju in arrowu (tistem, ki ga lahko ti kupiš, ne na dirkalnem za katerega rabiš endorsment) poplnoma identična (dušilci itak nimajo veza z performancem - razen dolžina), ki jo pri 2T raj pri meru pusti, ker sem 99,99% prepričan, da ni maš pojma, kaj delaš), že jolly moto osnovna ti da širši power band, kot gianelli ali arrow, pol pa jolly dela še SP, za katerega obvezno rabiš met vse blokade odprte, 34mm fergazer in priporočen je tud porting (ta je dražja različica izmed treh jollyjev, ki se dobijo v prosti prodaji)

če hočeš maksimalno spravit iz motorja kupi Jim Lomas single (stainless po možnosti) ali pa na ebayu najdi kakšnega rabljenga dirkalnega arrowa (tistega, ki ni v prosti prodaji) , pa začetek cevi je pametno povit v steklena vlakna, da bolj vleče v obratih... in vse odpri in naredi porting

če bi rad pa samo šmeksi zgledal, pol si pa kup gianellija (čeprou je pomojem grd in pol motor zgleda, ku da je 50cc:boobies:)

Popravljeno . Popravil pero27
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ne nočem šmeksi avspuha.Najbolj pomembno mi je performance.Prosil bi da v kaki povedi napisal na kratko kaj naj nabavim za max power, ker po pravici povedano sem zdaj čist zmeden.Odpadeta Gianelli in Arrow(tisti ki se da kupit v prosti prodaji).

  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, tega pa nisem vedel. Samo spet, raje ostajam pri svojem mnenju. Edino kar je plus pri sevisu, da imaš vse račune in ko jo naprej prodajaš se ne rabiš okoli tega lovit, kaj je in kaj ni.

Ampak, če je pa kakšna starejša, po možnosti 99 letnik in modro-rdeče barve :), pa za moje pojme itak ni panike, če jo doma šraufaš, kdo je pa ne bi.

Vrjam mi blokade odstrant je mala malca tko da nevem. Jest sm jih sam pa mam 2008 letnik ;), sm če pa nikol nis držu šraufncigrja u rok pa bol da daš serviserju(ne mislm tebe tko nasploh).

  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pero27: Lepo si to napisu! rolleyes.gif

Zdej me pa neki zanima...

A ma kdo sliko originalne resonančne cevi?

Med prazniki sem spucal komplet izpišni sistem (saje v cevi in nova volna v dušilcu)...

Krivina je pošvasana na pribljižno enakih koncih kot gianelli na zgornjem postu.

A sem vseeno skeptičen, da nimam samo dušilca "preformance" če tudi motor leti kot sneta sekira trance_19_hmm.gif

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

467 funtov, kar pride 540 evrov; ok, sem mal sfalil, ko sem na pamet zračunal, ker ne spremljam vsak dan deviznih tečajev, ampak ti si pa tud

point stands:yea1:

@shaark; če hočeš max power moraš nardit porting, odprt vse, kupt 34mm fergazer, za auspuh pa:

>jolly moto corsa, če hočeš met max power bolj v zgornjih srednjih vrtljajih

>Jim Lomas (katerkoli, samo ne tistega z dvemi dušilci, ker je slabši v performancu - osebno bi vzel stainless steel, da ti ne rjavi) če hočeš max power v zgornjih vrtljajih

pač odvisno od tvojga stila vožnje (povratni storžec resonance mata različno dolg)

  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, ne vem, zakaj kurca mi ta forum ne pusti urejat postov ...kukrkol;

še ena stvar; rasonanca in dušilc ti na 2T ne povečata moči, ama ništa (realno kakšen % ali dva)

če recimo kupiš corso, je to zato, ker ti omogoča, da motor deluje normalno z prdelavami

za primer; odpreš elektronsko blokado, odpreš filter, našraufaš gor 34mm fergazer, nardiš porting, daš gor ravno glavo pa raven cilinder na en obroček ...in motor bo že užgal težko, če bo sploh, kaj šele, da bi vleku, ker maš gor še vedno standardno resonanco, ki ni narjena za delo pod takimi pogoji ...pol pa kupiš corso, našraufaš gor in se mu strga, ampak corsa motorju ni dodala nobenga konja, je pa omogočila uporabo in izkoristek delov, ki so motorju povečali moč

  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!