Ervin93 Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 ok, ne vem, zakaj kurca mi ta forum ne pusti urejat postov ...kukrkol; 5min maš časa da urediš Jernej125ccm 1
Kvasko Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 (popravljeno) ok, ne vem, zakaj kurca mi ta forum ne pusti urejat postov ...kukrkol; še ena stvar; rasonanca in dušilc ti na 2T ne povečata moči, ama ništa (realno kakšen % ali dva) če recimo kupiš corso, je to zato, ker ti omogoča, da motor deluje normalno z prdelavami za primer; odpreš elektronsko blokado, odpreš filter, našraufaš gor 34mm fergazer, nardiš porting, daš gor ravno glavo pa raven cilinder na en obroček ...in motor bo že užgal težko, če bo sploh, kaj šele, da bi vleku, ker maš gor še vedno standardno resonanco, ki ni narjena za delo pod takimi pogoji ...pol pa kupiš corso, našraufaš gor in se mu strga, ampak corsa motorju ni dodala nobenga konja, je pa omogočila uporabo in izkoristek delov, ki so motorju povečali moč Z vsemi naštetimi deli dela z original resonanco 80% bolje do 9000 obratov, zgori mu pa zmanjka. Z arrowom mi pa spodi ne gre tok dobr, se mu pa zmelje čist na vrhu. Ravno včeraj sem to sprobal ... dons nazaj arrow našraufam Verjetno si mislil bat Popravljeno Maj 3, 2010. Popravil Kvasko Jernej125ccm 1
pero27 Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 (popravljeno) Z vsemi naštetimi deli dela z original resonanco 80% bolje do 9000 obratov, zgori mu pa zmanjka. Z arrowom mi pa spodi ne gre tok dobr, se mu pa zmelje čist na vrhu. Ravno včeraj sem to sprobal ... dons nazaj arrow našraufam Verjetno si mislil bat sem mislil bat, ja (tipeo :glare:) z serijskim arrowom se mu recimo, ja strga, amapk se mu veliko manj strga, kot z kakšno corso ali JLom, serijski arrow je pač narjen za mild tuning (ni nujno, da maš 34mm fergazer, ni treba portinga....) EDIT; u, pa se da res 5min urejat Popravljeno Maj 3, 2010. Popravil pero27 Jernej125ccm 1
Kvasko Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 sem mislil bat, ja (tipeo :glare:) z serijskim arrowom se mu recimo, ja strga, amapk se mu veliko manj strga, kot z kakšno corso ali JLom, serijski arrow je pač narjen za mild tuning (ni nujno, da maš 34mm fergazer, ni treba portinga....) EDIT; u, pa se da res 5min urejat Drugač za moj motor itk ni ni drugih avspuhov kot gianelli in arrow in ker je biu arrow malo dražji in po nasvetu drugih sem ga tut uzeu in je kr uredu zadeva. Zvok se ne more primerjat z rs-ko, ker moj nad 8000 res užge kot kroska ane spizek hehe ... Jernej125ccm 1
SpiZek Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 Drugač za moj motor itk ni ni drugih avspuhov kot gianelli in arrow in ker je biu arrow malo dražji in po nasvetu drugih sem ga tut uzeu in je kr uredu zadeva. Zvok se ne more primerjat z rs-ko, ker moj nad 8000 res užge kot kroska ane spizek hehe ... ej ti dam čist prou zvok ma pa res k kros Jernej125ccm 1
budacki Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 467 funtov, kar pride 540 evrov; ok, sem mal sfalil, ko sem na pamet zračunal, ker ne spremljam vsak dan deviznih tečajev, ampak ti si pa tud point stands:yea1: @shaark; če hočeš max power moraš nardit porting, odprt vse, kupt 34mm fergazer, za auspuh pa: >jolly moto corsa, če hočeš met max power bolj v zgornjih srednjih vrtljajih >Jim Lomas (katerkoli, samo ne tistega z dvemi dušilci, ker je slabši v performancu - osebno bi vzel stainless steel, da ti ne rjavi) če hočeš max power v zgornjih vrtljajih pač odvisno od tvojga stila vožnje (povratni storžec resonance mata različno dolg) a pizda ti materna, men si pa 2 leta govoru, kako boš JM z dvema duškotoma ozadi kupu! anyway ... porting mislš večanje kanalov z biaxom? In nebo držalo ... Giannelli in Arrow nimasta enake resonance Brejker, znj in Jernej125ccm 1 2
Brejker Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 (popravljeno) A tvojprjatu a.k.a. yourfriend je pa po ta novem moderator al kako? Za porting je verjetno mislil: povečanje-poliranje kanalov (kakor pri Tomosih junior in senior kanali_jest sm imel kar orto kanale ) Jolly moto je "top shit" kar se tuninga tiče. A pridejo njihovi izdelki v poštev za tiste ki dejansko vozijo po pisti in za tiste ki znajo seči v denarnico... Redko katera RSka se vozi v sLOVEniji na Jollyev izpuh!! Verjetno bi se jih dalo prešteti na prste ene roke. Ali je boljše kupit cenejšo resonanco in 34 ferg. Ali komplet tuning set od Jollya ?? Še vedno ostaja alternativa: da se kupi 160 Polini kit Point je v obliki resonance in ne v dolžini dušilca.... http://www.mh-aeroto...javapipe_en.htm Dušilec duši zvok. Resonanca pa pri pravi frekvenci vrača neizgoreno gorivo nazaj v zgorevalno komoro Popravljeno Maj 3, 2010. Popravil Brejker Ervin93, RRyDeRR, Gasperr in 2 others 2 3
Ervin93 Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 A tvojprjatu a.k.a. yourfriend je pa po ta novem moderator al kako? Od kej ti to da sm moderator? Drgač pa offtopic Jernej125ccm, znj in Gasperr 1 2
pero27 Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 (popravljeno) @budački; ko sem govoru, da bom dvojnega JLa kupu sem bil mlad in neumen, enojni je boljši, dvojni ma neke probleme z turbolencami v cevi, je samo za show (je Lomas to sam reku) gianelli in arrow IMATA enako resonanco (bom najdu en link, kjer so primerjal obliko - je identična) z portingom mislim predvsem matchanje obeh strani ulitka in brušenje odprtin kanalov na rob btw; poliran kanal je slabše pretočen od takega z grobo površino, ker se na slednjem delajo mikroturbulence na površini, ostali zrak pa lažje pride čez - če maš pa polirane kanale se upor zraka poveča = manjša hitrost mešance (budački; zato ti je bla moja RSka bolj ušeč od tvoje, mimgrede :krneki: ) @brejker; dolžina dušilca je pomembna, ker šteje v skupno dolžino izpušne cevi; probej enkrat dušilc snet, pa boš vidu, kako se boš pelou če poenostavim; dolžina zaključka cevi (v katero je vštet tud dušilc) je pomembna zaradi protitlaka, ki potiska pline iz resonance v cilinder in je povezana z premerom začetnega dela resonce - tistga dela, ki pride iz cilindra) kreteni, ki si na pamet krajšat dušil na 2T so pač... kreteni:headbang: ne govori, če ne poznaš osnov, raje si preberi malo šolo resonac; http://www.tjtuning....ead.php?t=10151 yourfriend me je samo seznanil z delovanjem sistema popravljanja (sem zdej skopčal, da maš po objavi 5min cajt za popravt, hvala yourfriend :trance_27_notworthy: ) Popravljeno Maj 3, 2010. Popravil pero27 Gregc, motorist1, Jernej125ccm in 6 others 6 3
kewo Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 @budački; ko sem govoru, da bom dvojnega JLa kupu sem bil mlad in neumen, enojni je boljši, dvojni ma neke probleme z turbolencami v cevi, je samo za show (je Lomas to sam reku) gianelli in arrow IMATA enako resonanco (bom najdu en link, kjer so primerjal obliko - je identična) z portingom mislim predvsem matchanje obeh strani ulitka in brušenje odprtin kanalov na rob btw; poliran kanal je slabše pretočen od takega z grobo površino, ker se na slednjem delajo mikroturbulence na površini, ostali zrak pa lažje pride čez - če maš pa polirane kanale se upor zraka poveča = manjša hitrost mešance (budački; zato ti je bla moja RSka bolj ušeč od tvoje, mimgrede :krneki: ) @brejker; dolžina dušilca je pomembna, ker šteje v skupno dolžino izpušne cevi; probej enkrat dušilc snet, pa boš vidu, kako se boš pelou če poenostavim; dolžina zaključka cevi (v katero je vštet tud dušilc) je pomembna zaradi protitlaka, ki potiska pline iz resonance v cilinder in je povezana z premerom začetnega dela resonce - tistga dela, ki pride iz cilindra) kreteni, ki si na pamet krajšat dušil na 2T so pač... kreteni:headbang: ne govori, če ne poznaš osnov, raje si preberi malo šolo resonac; http://www.tjtuning....ead.php?t=10151 yourfriend me je samo seznanil z delovanjem sistema popravljanja (sem zdej skopčal, da maš po objavi 5min cajt za popravt, hvala yourfriend :trance_27_notworthy: ) stari ti si pa tole čist nadrku svaka čast... kar h akrapoviču se zaposlit aja prej nekje sm zasledu neki u zvezi z enmu polini kitam, frend ga je mev zdej gor pa čist zrihtov motor, po 400km mu je zaribov, in ma zdej bolj Porini ne pa Polini Jernej125ccm 1
pero27 Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 (popravljeno) hvala:lol:, jst uglaunem moram vedet za vsako stvar, ki jo uporabljam, kako deluje (ko sem kupu RSko je bla po enem tednu čist razšraufana (dejansko sem vse šraufe odšraufou) kar se polinijev tiče; ojnica na rski je že tko ekstremno obremenjena, če jo odpreš, tko, da jst na svojga neb nikol polinija gor natikou, raj kupš mašino pa podokvir od rs 250, pa je:OK: (edin problem je, k je ketna na drugi strani, pa je treba še nihajko zamenat; prasci! ) na skuterjih, recimo, se razni 70cc in 80cc kiti veliko boljš obnesejo, ker so ojnice že v osnovi orng predimenzionirane in komot prenesejo dodatno obemenitev tvoj frend pa verjetno ni večjih diz not našraufal, pa oljno pumpo odpru pa jeba je, k pr akrapoviču na delajo za 2T KER NE ZNAJO (žleb zan vsak knet v auspuh zvit (ok, ne glih akrapoviča), rasonance so pa mal večja umtnost ) Popravljeno Maj 3, 2010. Popravil pero27 bawbaw, macak333, budacki in 2 others 2 3
pevecm Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 pa jeba je, k pr akrapoviču na delajo za 2T KER NE ZNAJO (žleb zan vsak knet v auspuh zvit (ok, ne glih akrapoviča), rasonance so pa mal večja umtnost ) Zdej so se začel neki matrat in delat 2 takt akrapoviče. http://www_youtube.com/watch?v=TeWb_go5KOE http://www_ktm.com/PowerParts.50.0.html?&category=20&subcategory=47&cHash=698ee4bd6d Pa še to samo za KTM, mogoče kdaj tudi za kero drugo firmo. Nevem pa ali delajo tudi resonance, ker na tej strani je samo dušilec. Ko sem poizvedoval ceno za tega akrapoviča je bila cena za komplet (dušilec+resonanca). Jernej125ccm 1
ShAArK Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 Vsaka vam čast eni ste pa res majstri 2T mašinc.Zdaj pa sem v dilemi.Fergazerja 34mm glih nebi kupoval ker je dodaten strošek(okol 130€).Pa nevem če je taka bistvene razlika če bi imel 34mm fergazer in Jollymoto Corso ali pa 28mm fergazer pa Jim Lomas avspuh.Pomojem bistvene razlike nebi bilo strošek je pa kar precejšen.Najbolje torej da vzamem Jim Lomas avspuh?Plus tega pa je še iz rosfraja tako da nebi zarjavel.Ostala 2 Jollymota pa nista nekaj extra? Jernej125ccm 1
logarr Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 kar se polinijev tiče; ojnica na rski je že tko ekstremno obremenjena, če jo odpreš, tko, da jst na svojga neb nikol polinija gor natikou, raj kupš mašino pa podokvir od rs 250, pa je:OK: (edin problem je, k je ketna na drugi strani, pa je treba še nihajko zamenat; prasci! ) na skuterjih, recimo, se razni 70cc in 80cc kiti veliko boljš obnesejo, ker so ojnice že v osnovi orng predimenzionirane in komot prenesejo dodatno obemenitev tvoj frend pa verjetno ni večjih diz not našraufal, pa oljno pumpo odpru Menov je tut gred, ojnico, dal večje dize, mislim da je pumpo tut bolj odpru, pa mu je vseeno ribnu. Jernej125ccm 1
pero27 Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 Vsaka vam čast eni ste pa res majstri 2T mašinc.Zdaj pa sem v dilemi.Fergazerja 34mm glih nebi kupoval ker je dodaten strošek(okol 130€).Pa nevem če je taka bistvene razlika če bi imel 34mm fergazer in Jollymoto Corso ali pa 28mm fergazer pa Jim Lomas avspuh.Pomojem bistvene razlike nebi bilo strošek je pa kar precejšen.Najbolje torej da vzamem Jim Lomas avspuh?Plus tega pa je še iz rosfraja tako da nebi zarjavel.Ostala 2 Jollymota pa nista nekaj extra? ja, sta, lej, recimo jolly Sp je tam nekje okrog standardnega arrowa, malo širši power band ima, pa malo višje je pomaknjen, lahko jo uporabljaš tud z 28mm, sam je bolš z 34mm, če ne misliš fergazerja menat, pol vzem jolly race (ti bo minimalno dvignil power band in ga malce razširil - recimo 500rpm na vsaki strani, al pa JL single (fajn je, k ne rjavi, ja, jst ti tega priporočam, sam je pa res, da je power band mal višje v obratih z JL, kot z jolly race) k nisi prej reku, da bi rad max moč spravu iz mašine? :yes: budacki, Jernej125ccm in bawbaw 3
budacki Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 (popravljeno) ja, sta, lej, recimo jolly Sp je tam nekje okrog standardnega arrowa, malo širši power band ima, pa malo višje je pomaknjen, lahko jo uporabljaš tud z 28mm, sam je bolš z 34mm, če ne misliš fergazerja menat, pol vzem jolly race (ti bo minimalno dvignil power band in ga malce razširil - recimo 500rpm na vsaki strani, al pa JL single (fajn je, k ne rjavi, ja, jst ti tega priporočam, sam je pa res, da je power band mal višje v obratih z JL, kot z jolly race) k nisi prej reku, da bi rad max moč spravu iz mašine? :yes: si ti slučajno spet razbu Aprilijo? Skrajšano glede dušilca ... krajši dušičec več navora/moči na večjih obratih. Dalši dušilec ... več navora pri nizkih oz. bolj razporejeno. FTW Popravljeno Maj 4, 2010. Popravil budacki Jernej125ccm 1
Kvasko Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 (popravljeno) Vsaka vam čast eni ste pa res majstri 2T mašinc.Zdaj pa sem v dilemi.Fergazerja 34mm glih nebi kupoval ker je dodaten strošek(okol 130€).Pa nevem če je taka bistvene razlika če bi imel 34mm fergazer in Jollymoto Corso ali pa 28mm fergazer pa Jim Lomas avspuh.Pomojem bistvene razlike nebi bilo strošek je pa kar precejšen.Najbolje torej da vzamem Jim Lomas avspuh?Plus tega pa je še iz rosfraja tako da nebi zarjavel.Ostala 2 Jollymota pa nista nekaj extra? Se vid d neweš glih veliko okoli te mašine, še manj pa okoli predelav... Ena bistvenih predelav je zamenjava original frgazarja z 34 mm in drugim uzpuhom... Rang moči je večji, navora je več in ob pravilni nastavitvi je tudi poraba minimalno večja... Men motor z 34-ko pokur 6 litrov... Seveda ob uporabi rave ventila, brez njega se pa z enmu tankom res neboš delč pelu... Aja pa za 130€ boš dubu rablen fergazar. Dellorto vhsb 34mm kakršnega so mele prejšne rs-e s tem da ma ta zdj ravni šiber pride okoli 160-170€ Lp Popravljeno Maj 4, 2010. Popravil Kvasko Jernej125ccm 1
pero27 Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 si ti slučajno spet razbu Aprilijo? Skrajšano glede dušilca ... krajši dušičec več navora/moči na večjih obratih. Dalši dušilec ... več navora pri nizkih oz. bolj razporejeno. FTW jst jo razbijem vsak teden:evilgrin: kaj češ, je bil pač grobnik vmes.... kar se tiče dušilca; tale enačba velja predvsem za 4T, na 2T lahko dušilc skrajšaš/podaljšaš za 2cm približno (če je sistem cca 150cm dolg), potem pa boš imel težave, ker se dolžina sistema ne bo ujemala z premerom vhodne troblje resonance (del od cilindra do najdebelejšega dela resonance) in bo motor al metal ogromne količine bencina čez auspuh (s krajšim dušilcem) al pa bo vlekel v cilinder izpušne pline (z daljšim dušilcem) resonance niso kmečka logika, je treba mal računat:naughty: Jernej125ccm, budacki in bawbaw 3
norc 16 Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 Še vedno ostaja alternativa: da se kupi 160 Polini kit Pol pa bojo jokali ko gre ojnica po 5k km Jernej125ccm 1
Brejker Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 Tud majstri morjo od nekje prepisat: http://www.vintagesleds.com/library/manuals/misc/Two-stroke%20Tuner%27s%20Handbook.pdf RRyDeRR in Jernej125ccm 1 1
ShAArK Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 Res sem prej reko da hočem max power.Potem sem mislo da ne ampak zdaj sem malo poste prebral pa bom vrjetno res tako naredil.34mm DellOrto,Jollymoto Corsa pa je to to.Kar se tiče teh mašin res ne vem dosti mi smo bol sraufali skutere pa to.Bom pa še malo počakal ker nimam tolko dnara zaj...pa bom vse skup naročo da nebom 2x poštnine plačeval.Poštnina je več kot 30€?Kako dober je pa nanos laka na Jollymoto ker nebi rad da postane po 2 letih celi rjavi?Mi še kaj priporočate za ta SetUp?Pa je že imel kdo podobno predelavo na svoji RS-ki in kako je šla? Jernej125ccm 1
Kvasko Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 (popravljeno) Res sem prej reko da hočem max power.Potem sem mislo da ne ampak zdaj sem malo poste prebral pa bom vrjetno res tako naredil.34mm DellOrto,Jollymoto Corsa pa je to to.Kar se tiče teh mašin res ne vem dosti mi smo bol sraufali skutere pa to.Bom pa še malo počakal ker nimam tolko dnara zaj...pa bom vse skup naročo da nebom 2x poštnine plačeval.Poštnina je več kot 30€?Kako dober je pa nanos laka na Jollymoto ker nebi rad da postane po 2 letih celi rjavi?Mi še kaj priporočate za ta SetUp?Pa je že imel kdo podobno predelavo na svoji RS-ki in kako je šla? Obvezno rave ventil... čene ga boš spodi prosu da bo kam šeu oz. bo zelo len... Fajn je tut vforce 3 pospeševalne lamele, ki povečajo navor in občutno odzivnost ... js mam tak setup na motorju (ok avspuh je arrow ker imam supermoto model, mašina je pa enaka), mam pa še glavo pa bat drug ampak najbol se ti splača avspuh, 34 uplinjač, rave ventil, pa če kej dnarja ustane še vforce lamele... Bo pa drago Popravljeno Maj 4, 2010. Popravil Kvasko Jernej125ccm 1
budacki Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 jst jo razbijem vsak teden:evilgrin: kaj češ, je bil pač grobnik vmes.... kar se tiče dušilca; tale enačba velja predvsem za 4T, na 2T lahko dušilc skrajšaš/podaljšaš za 2cm približno (če je sistem cca 150cm dolg), potem pa boš imel težave, ker se dolžina sistema ne bo ujemala z premerom vhodne troblje resonance (del od cilindra do najdebelejšega dela resonance) in bo motor al metal ogromne količine bencina čez auspuh (s krajšim dušilcem) al pa bo vlekel v cilinder izpušne pline (z daljšim dušilcem) resonance niso kmečka logika, je treba mal računat:naughty: če bi ti polovico tega teoretičnega znanja prenesu v prakso bi še rossija prehitu. Trenutno maš pa pol leta star motor že 2× razbit. Sam tih mi bod! Jernej125ccm, bawbaw, Miha27 in 3 others 4 2
kewo Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 Res sem prej reko da hočem max power.Potem sem mislo da ne ampak zdaj sem malo poste prebral pa bom vrjetno res tako naredil.34mm DellOrto,Jollymoto Corsa pa je to to.Kar se tiče teh mašin res ne vem dosti mi smo bol sraufali skutere pa to.Bom pa še malo počakal ker nimam tolko dnara zaj...pa bom vse skup naročo da nebom 2x poštnine plačeval.Poštnina je več kot 30€?Kako dober je pa nanos laka na Jollymoto ker nebi rad da postane po 2 letih celi rjavi?Mi še kaj priporočate za ta SetUp?Pa je že imel kdo podobno predelavo na svoji RS-ki in kako je šla? Jest mam JM corsa, bivši lastnik pa je imel še 34 fergazar. Povedov mi je da je motor noro letel, da je "prehitel vse" 125 motorje, tudi kakšne Cagive 7 speed, sam pol morš vedt da boš za bencin delov Jernej125ccm 1
pero27 Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 Tud majstri morjo od nekje prepisat: http://www.vintagesl...%20Handbook.pdf u, car, si bom spravu na komp :trance_27_notworthy: Obvezno rave ventil... čene ga boš spodi prosu da bo kam šeu oz. bo zelo len... Fajn je tut vforce 3 pospeševalne lamele, ki povečajo navor in občutno odzivnost ... js mam tak setup na motorju (ok avspuh je arrow ker imam supermoto model, mašina je pa enaka), mam pa še glavo pa bat drug ampak najbol se ti splača avspuh, 34 uplinjač, rave ventil, pa če kej dnarja ustane še vforce lamele... Bo pa drago Vforce ti ne da nobenga navora, samo odzivnost poveča (ne vem, od kje bi lahko dobil navor, če ventil zamenjaš z bolj odzivnim .) ) če bi ti polovico tega teoretičnega znanja prenesu v prakso bi še rossija prehitu. Trenutno maš pa pol leta star motor že 2× razbit. Sam tih mi bod! ni pol leta, je tričetrt leta, pa ni 2x razbit, ampak 5x če ne padeš, potem motorja nikoli nisi zares vozil, treba je najdt mejo in jo probat presežt; btw; na grobniku sem ta teden obe gumi pobral do roba ti bot tih, k sploh RSke nimaš sicer mi gre pa mal na živce, da je kle gor merilo ego in ne znanje ...nekej v stilu; kaj me briga, če maš večji kurac, kot jst, jst am pa buso z podaljšano kromirano nihajko :naughty: bawbaw, Jernej125ccm, znj in 2 others 1 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se