Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ok, ne vem, zakaj kurca mi ta forum ne pusti urejat postov ...kukrkol;

5min maš časa da urediš

  • Ni mi všeč 1
Objavljeno (popravljeno)

ok, ne vem, zakaj kurca mi ta forum ne pusti urejat postov ...kukrkol;

še ena stvar; rasonanca in dušilc ti na 2T ne povečata moči, ama ništa (realno kakšen % ali dva)

če recimo kupiš corso, je to zato, ker ti omogoča, da motor deluje normalno z prdelavami

za primer; odpreš elektronsko blokado, odpreš filter, našraufaš gor 34mm fergazer, nardiš porting, daš gor ravno glavo pa raven cilinder na en obroček ...in motor bo že užgal težko, če bo sploh, kaj šele, da bi vleku, ker maš gor še vedno standardno resonanco, ki ni narjena za delo pod takimi pogoji ...pol pa kupiš corso, našraufaš gor in se mu strga, ampak corsa motorju ni dodala nobenga konja, je pa omogočila uporabo in izkoristek delov, ki so motorju povečali moč

Z vsemi naštetimi deli dela z original resonanco 80% bolje do 9000 obratov, zgori mu pa zmanjka. Z arrowom mi pa spodi ne gre tok dobr, se mu pa zmelje čist na vrhu. Ravno včeraj sem to sprobal :D... dons nazaj arrow našraufam :P

Verjetno si mislil bat :D

Popravljeno . Popravil Kvasko
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno (popravljeno)

Z vsemi naštetimi deli dela z original resonanco 80% bolje do 9000 obratov, zgori mu pa zmanjka. Z arrowom mi pa spodi ne gre tok dobr, se mu pa zmelje čist na vrhu. Ravno včeraj sem to sprobal :D... dons nazaj arrow našraufam :P

Verjetno si mislil bat :D

sem mislil bat, ja (tipeo :glare:)

z serijskim arrowom se mu recimo, ja strga, amapk se mu veliko manj strga, kot z kakšno corso ali JLom, serijski arrow je pač narjen za mild tuning (ni nujno, da maš 34mm fergazer, ni treba portinga....)

EDIT; u, pa se da res 5min urejat :whistle:

Popravljeno . Popravil pero27
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

sem mislil bat, ja (tipeo :glare:)

z serijskim arrowom se mu recimo, ja strga, amapk se mu veliko manj strga, kot z kakšno corso ali JLom, serijski arrow je pač narjen za mild tuning (ni nujno, da maš 34mm fergazer, ni treba portinga....)

EDIT; u, pa se da res 5min urejat :whistle:

Drugač za moj motor itk ni ni drugih avspuhov kot gianelli in arrow in ker je biu arrow malo dražji in po nasvetu drugih sem ga tut uzeu in je kr uredu zadeva. Zvok se ne more primerjat z rs-ko, ker moj nad 8000 res užge kot kroska :D ane spizek hehe :D...

  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Drugač za moj motor itk ni ni drugih avspuhov kot gianelli in arrow in ker je biu arrow malo dražji in po nasvetu drugih sem ga tut uzeu in je kr uredu zadeva. Zvok se ne more primerjat z rs-ko, ker moj nad 8000 res užge kot kroska :D ane spizek hehe :D...

ej ti dam čist prou zvok ma pa res k kros

  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

467 funtov, kar pride 540 evrov; ok, sem mal sfalil, ko sem na pamet zračunal, ker ne spremljam vsak dan deviznih tečajev, ampak ti si pa tud

point stands:yea1:

@shaark; če hočeš max power moraš nardit porting, odprt vse, kupt 34mm fergazer, za auspuh pa:

>jolly moto corsa, če hočeš met max power bolj v zgornjih srednjih vrtljajih

>Jim Lomas (katerkoli, samo ne tistega z dvemi dušilci, ker je slabši v performancu - osebno bi vzel stainless steel, da ti ne rjavi) če hočeš max power v zgornjih vrtljajih

pač odvisno od tvojga stila vožnje (povratni storžec resonance mata različno dolg)

a pizda ti materna, men si pa 2 leta govoru, kako boš JM z dvema duškotoma ozadi kupu!

anyway ... porting mislš večanje kanalov z biaxom?

In nebo držalo ... Giannelli in Arrow nimasta enake resonance ;)

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno (popravljeno)

A tvojprjatu a.k.a. yourfriend je pa po ta novem moderator al kako? trance_09_box.gif

Za porting je verjetno mislil: povečanje-poliranje kanalov (kakor pri Tomosih junior in senior kanali_jest sm imel kar orto kanale :P )

Jolly moto je "top shit" kar se tuninga tiče. A pridejo njihovi izdelki v poštev za tiste ki dejansko vozijo po pisti in za tiste ki znajo seči v denarnico...

Redko katera RSka se vozi v sLOVEniji na Jollyev izpuh!! Verjetno bi se jih dalo prešteti na prste ene roke.

Ali je boljše kupit cenejšo resonanco in 34 ferg. Ali komplet tuning set od Jollya ??

Še vedno ostaja alternativa: da se kupi 160 Polini kit unsure.gif

Point je v obliki resonance in ne v dolžini dušilca....

http://www.mh-aeroto...javapipe_en.htm

Dušilec duši zvok. Resonanca pa pri pravi frekvenci vrača neizgoreno gorivo nazaj v zgorevalno komoro closedeyes.gif

Popravljeno . Popravil Brejker
Objavljeno

A tvojprjatu a.k.a. yourfriend je pa po ta novem moderator al kako? trance_09_box.gif

Od kej ti to da sm moderator?trance_09_box.gif

Drgač pa offtopic

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno (popravljeno)

@budački; ko sem govoru, da bom dvojnega JLa kupu sem bil mlad in neumen, enojni je boljši, dvojni ma neke probleme z turbolencami v cevi, je samo za show (je Lomas to sam reku)

gianelli in arrow IMATA enako resonanco (bom najdu en link, kjer so primerjal obliko - je identična)

z portingom mislim predvsem matchanje obeh strani ulitka in brušenje odprtin kanalov na rob

btw; poliran kanal je slabše pretočen od takega z grobo površino, ker se na slednjem delajo mikroturbulence na površini, ostali zrak pa lažje pride čez - če maš pa polirane kanale se upor zraka poveča = manjša hitrost mešance (budački; zato ti je bla moja RSka bolj ušeč od tvoje, mimgrede :krneki: )

@brejker; dolžina dušilca je pomembna, ker šteje v skupno dolžino izpušne cevi; probej enkrat dušilc snet, pa boš vidu, kako se boš pelou

če poenostavim; dolžina zaključka cevi (v katero je vštet tud dušilc) je pomembna zaradi protitlaka, ki potiska pline iz resonance v cilinder in je povezana z premerom začetnega dela resonce - tistga dela, ki pride iz cilindra) kreteni, ki si na pamet krajšat dušil na 2T so pač... kreteni:headbang:

ne govori, če ne poznaš osnov, raje si preberi malo šolo resonac; http://www.tjtuning....ead.php?t=10151

yourfriend me je samo seznanil z delovanjem sistema popravljanja (sem zdej skopčal, da maš po objavi 5min cajt za popravt, hvala yourfriend :trance_27_notworthy: )

Popravljeno . Popravil pero27
Objavljeno

@budački; ko sem govoru, da bom dvojnega JLa kupu sem bil mlad in neumen, enojni je boljši, dvojni ma neke probleme z turbolencami v cevi, je samo za show (je Lomas to sam reku)

gianelli in arrow IMATA enako resonanco (bom najdu en link, kjer so primerjal obliko - je identična)

z portingom mislim predvsem matchanje obeh strani ulitka in brušenje odprtin kanalov na rob

btw; poliran kanal je slabše pretočen od takega z grobo površino, ker se na slednjem delajo mikroturbulence na površini, ostali zrak pa lažje pride čez - če maš pa polirane kanale se upor zraka poveča = manjša hitrost mešance (budački; zato ti je bla moja RSka bolj ušeč od tvoje, mimgrede :krneki: )

@brejker; dolžina dušilca je pomembna, ker šteje v skupno dolžino izpušne cevi; probej enkrat dušilc snet, pa boš vidu, kako se boš pelou

če poenostavim; dolžina zaključka cevi (v katero je vštet tud dušilc) je pomembna zaradi protitlaka, ki potiska pline iz resonance v cilinder in je povezana z premerom začetnega dela resonce - tistga dela, ki pride iz cilindra) kreteni, ki si na pamet krajšat dušil na 2T so pač... kreteni:headbang:

ne govori, če ne poznaš osnov, raje si preberi malo šolo resonac; http://www.tjtuning....ead.php?t=10151

yourfriend me je samo seznanil z delovanjem sistema popravljanja (sem zdej skopčal, da maš po objavi 5min cajt za popravt, hvala yourfriend :trance_27_notworthy: )

stari ti si pa tole čist nadrku worship.gif svaka čast...

kar h akrapoviču se zaposlit tongue.gif

aja prej nekje sm zasledu neki u zvezi z enmu polini kitam, frend ga je mev zdej gor pa čist zrihtov motor, po 400km mu je zaribov, in ma zdej bolj Porini ne pa Polini surrender.gif

  • Ni mi všeč 1
Objavljeno (popravljeno)

hvala:lol:, jst uglaunem moram vedet za vsako stvar, ki jo uporabljam, kako deluje (ko sem kupu RSko je bla po enem tednu čist razšraufana (dejansko sem vse šraufe odšraufou):D

kar se polinijev tiče; ojnica na rski je že tko ekstremno obremenjena, če jo odpreš, tko, da jst na svojga neb nikol polinija gor natikou, raj kupš mašino pa podokvir od rs 250, pa je:OK: (edin problem je, k je ketna na drugi strani, pa je treba še nihajko zamenat; prasci! :( )

na skuterjih, recimo, se razni 70cc in 80cc kiti veliko boljš obnesejo, ker so ojnice že v osnovi orng predimenzionirane in komot prenesejo dodatno obemenitev

tvoj frend pa verjetno ni večjih diz not našraufal, pa oljno pumpo odpru

pa jeba je, k pr akrapoviču na delajo za 2T KER NE ZNAJO :yea1: (žleb zan vsak knet v auspuh zvit (ok, ne glih akrapoviča), rasonance so pa mal večja umtnost :P )

Popravljeno . Popravil pero27
Objavljeno

pa jeba je, k pr akrapoviču na delajo za 2T    KER NE ZNAJO :yea1: (žleb zan vsak knet v auspuh zvit (ok, ne glih akrapoviča), rasonance so pa mal večja umtnost :P )

Zdej so se začel neki matrat in delat 2 takt akrapoviče. 

http://www_youtube.com/watch?v=TeWb_go5KOE

http://www_ktm.com/PowerParts.50.0.html?&category=20&subcategory=47&cHash=698ee4bd6d

Pa še to samo za KTM, mogoče kdaj tudi za kero drugo firmo. Nevem pa ali delajo tudi resonance, ker na tej strani  je samo dušilec. Ko sem poizvedoval ceno za tega akrapoviča je bila cena za komplet (dušilec+resonanca). 

  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Vsaka vam čast eni ste pa res majstri 2T mašinc.Zdaj pa sem v dilemi.Fergazerja 34mm glih nebi kupoval ker je dodaten strošek(okol 130€).Pa nevem če je taka bistvene razlika če bi imel 34mm fergazer in Jollymoto Corso ali pa 28mm fergazer pa Jim Lomas avspuh.Pomojem bistvene razlike nebi bilo strošek je pa kar precejšen.Najbolje torej da vzamem Jim Lomas avspuh?Plus tega pa je še iz rosfraja tako da nebi zarjavel.Ostala 2 Jollymota pa nista nekaj extra?

  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

kar se polinijev tiče; ojnica na rski je že tko ekstremno obremenjena, če jo odpreš, tko, da jst na svojga neb nikol polinija gor natikou, raj kupš mašino pa podokvir od rs 250, pa je:OK: (edin problem je, k je ketna na drugi strani, pa je treba še nihajko zamenat; prasci! :( )

na skuterjih, recimo, se razni 70cc in 80cc kiti veliko boljš obnesejo, ker so ojnice že v osnovi orng predimenzionirane in komot prenesejo dodatno obemenitev

tvoj frend pa verjetno ni večjih diz not našraufal, pa oljno pumpo odpru

Menov je tut gred, ojnico, dal večje dize, mislim da je pumpo tut bolj odpru, pa mu je vseeno ribnu.

  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Vsaka vam čast eni ste pa res majstri 2T mašinc.Zdaj pa sem v dilemi.Fergazerja 34mm glih nebi kupoval ker je dodaten strošek(okol 130€).Pa nevem če je taka bistvene razlika če bi imel 34mm fergazer in Jollymoto Corso ali pa 28mm fergazer pa Jim Lomas avspuh.Pomojem bistvene razlike nebi bilo strošek je pa kar precejšen.Najbolje torej da vzamem Jim Lomas avspuh?Plus tega pa je še iz rosfraja tako da nebi zarjavel.Ostala 2 Jollymota pa nista nekaj extra?

ja, sta, lej, recimo jolly Sp je tam nekje okrog standardnega arrowa, malo širši power band ima, pa malo višje je pomaknjen, lahko jo uporabljaš tud z 28mm, sam je bolš z 34mm, če ne misliš fergazerja menat, pol vzem jolly race (ti bo minimalno dvignil power band in ga malce razširil - recimo 500rpm na vsaki strani, al pa JL single (fajn je, k ne rjavi, ja, jst ti tega priporočam, sam je pa res, da je power band mal višje v obratih z JL, kot z jolly race)

k nisi prej reku, da bi rad max moč spravu iz mašine? :yes:

  • Ni mi všeč 3
Objavljeno (popravljeno)

ja, sta, lej, recimo jolly Sp je tam nekje okrog standardnega arrowa, malo širši power band ima, pa malo višje je pomaknjen, lahko jo uporabljaš tud z 28mm, sam je bolš z 34mm, če ne misliš fergazerja menat, pol vzem jolly race (ti bo minimalno dvignil power band in ga malce razširil - recimo 500rpm na vsaki strani, al pa JL single (fajn je, k ne rjavi, ja, jst ti tega priporočam, sam je pa res, da je power band mal višje v obratih z JL, kot z jolly race)

k nisi prej reku, da bi rad max moč spravu iz mašine? :yes:

si ti slučajno spet razbu Aprilijo?

Skrajšano glede dušilca ... krajši dušičec več navora/moči na večjih obratih. Dalši dušilec ... več navora pri nizkih oz. bolj razporejeno. FTW :D

Popravljeno . Popravil budacki
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno (popravljeno)

Vsaka vam čast eni ste pa res majstri 2T mašinc.Zdaj pa sem v dilemi.Fergazerja 34mm glih nebi kupoval ker je dodaten strošek(okol 130€).Pa nevem če je taka bistvene razlika če bi imel 34mm fergazer in Jollymoto Corso ali pa 28mm fergazer pa Jim Lomas avspuh.Pomojem bistvene razlike nebi bilo strošek je pa kar precejšen.Najbolje torej da vzamem Jim Lomas avspuh?Plus tega pa je še iz rosfraja tako da nebi zarjavel.Ostala 2 Jollymota pa nista nekaj extra?

Se vid d neweš glih veliko okoli te mašine, še manj pa okoli predelav... Ena bistvenih predelav je zamenjava original frgazarja z 34 mm in drugim uzpuhom... Rang moči je večji, navora je več in ob pravilni nastavitvi je tudi poraba minimalno večja... Men motor z 34-ko pokur 6 litrov... Seveda ob uporabi rave ventila, brez njega se pa z enmu tankom res neboš delč pelu... Aja pa za 130€ boš dubu rablen fergazar. Dellorto vhsb 34mm kakršnega so mele prejšne rs-e s tem da ma ta zdj ravni šiber pride okoli 160-170€ :D

Lp

Popravljeno . Popravil Kvasko
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

si ti slučajno spet razbu Aprilijo?

Skrajšano glede dušilca ... krajši dušičec več navora/moči na večjih obratih. Dalši dušilec ... več navora pri nizkih oz. bolj razporejeno. FTW :D

jst jo razbijem vsak teden:evilgrin:

kaj češ, je bil pač grobnik vmes....

kar se tiče dušilca; tale enačba velja predvsem za 4T, na 2T lahko dušilc skrajšaš/podaljšaš za 2cm približno (če je sistem cca 150cm dolg), potem pa boš imel težave, ker se dolžina sistema ne bo ujemala z premerom vhodne troblje resonance (del od cilindra do najdebelejšega dela resonance) in bo motor al metal ogromne količine bencina čez auspuh (s krajšim dušilcem) al pa bo vlekel v cilinder izpušne pline (z daljšim dušilcem)

resonance niso kmečka logika, je treba mal računat:naughty:

  • Ni mi všeč 3
Objavljeno

Še vedno ostaja alternativa: da se kupi 160 Polini kit

Pol pa bojo jokali ko gre ojnica po 5k km

  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Res sem prej reko da hočem max power.Potem sem mislo da ne ampak zdaj sem malo poste prebral pa bom vrjetno res tako naredil.34mm DellOrto,Jollymoto Corsa pa je to to.Kar se tiče teh mašin res ne vem dosti mi smo bol sraufali skutere pa to.Bom pa še malo počakal ker nimam tolko dnara zaj...pa bom vse skup naročo da nebom 2x poštnine plačeval.Poštnina je več kot 30€?Kako dober je pa nanos laka na Jollymoto ker nebi rad da postane po 2 letih celi rjavi?Mi še kaj priporočate za ta SetUp?Pa je že imel kdo podobno predelavo na svoji RS-ki in kako je šla?

  • Ni mi všeč 1
Objavljeno (popravljeno)

Res sem prej reko da hočem max power.Potem sem mislo da ne ampak zdaj sem malo poste prebral pa bom vrjetno res tako naredil.34mm DellOrto,Jollymoto Corsa pa je to to.Kar se tiče teh mašin res ne vem dosti mi smo bol sraufali skutere pa to.Bom pa še malo počakal ker nimam tolko dnara zaj...pa bom vse skup naročo da nebom 2x poštnine plačeval.Poštnina je več kot 30€?Kako dober je pa nanos laka na Jollymoto ker nebi rad da postane po 2 letih celi rjavi?Mi še kaj priporočate za ta SetUp?Pa je že imel kdo podobno predelavo na svoji RS-ki in kako je šla?

Obvezno rave ventil... čene ga boš spodi prosu da bo kam šeu oz. bo zelo len... Fajn je tut vforce 3 pospeševalne lamele, ki povečajo navor in občutno odzivnost :P... js mam tak setup na motorju (ok avspuh je arrow ker imam supermoto model, mašina je pa enaka), mam pa še glavo pa bat drug ampak najbol se ti splača avspuh, 34 uplinjač, rave ventil, pa če kej dnarja ustane še vforce lamele... Bo pa drago :D

Popravljeno . Popravil Kvasko
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

jst jo razbijem vsak teden:evilgrin:

kaj češ, je bil pač grobnik vmes....

kar se tiče dušilca; tale enačba velja predvsem za 4T, na 2T lahko dušilc skrajšaš/podaljšaš za 2cm približno (če je sistem cca 150cm dolg), potem pa boš imel težave, ker se dolžina sistema ne bo ujemala z premerom vhodne troblje resonance (del od cilindra do najdebelejšega dela resonance) in bo motor al metal ogromne količine bencina čez auspuh (s krajšim dušilcem) al pa bo vlekel v cilinder izpušne pline (z daljšim dušilcem)

resonance niso kmečka logika, je treba mal računat:naughty:

če bi ti polovico tega teoretičnega znanja prenesu v prakso bi še rossija prehitu. Trenutno maš pa pol leta star motor že 2× razbit. Sam tih mi bod! :D

Objavljeno

Res sem prej reko da hočem max power.Potem sem mislo da ne ampak zdaj sem malo poste prebral pa bom vrjetno res tako naredil.34mm DellOrto,Jollymoto Corsa pa je to to.Kar se tiče teh mašin res ne vem dosti mi smo bol sraufali skutere pa to.Bom pa še malo počakal ker nimam tolko dnara zaj...pa bom vse skup naročo da nebom 2x poštnine plačeval.Poštnina je več kot 30€?Kako dober je pa nanos laka na Jollymoto ker nebi rad da postane po 2 letih celi rjavi?Mi še kaj priporočate za ta SetUp?Pa je že imel kdo podobno predelavo na svoji RS-ki in kako je šla?

Jest mam JM corsa, bivši lastnik pa je imel še 34 fergazar. Povedov mi je da je motor noro letel, da je "prehitel vse" 125 motorje, tudi kakšne Cagive 7 speed, sam pol morš vedt da boš za bencin delov whistle.gif

  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Tud majstri morjo od nekje prepisat:

http://www.vintagesl...%20Handbook.pdf

u, car, si bom spravu na komp :trance_27_notworthy:

Obvezno rave ventil... čene ga boš spodi prosu da bo kam šeu oz. bo zelo len... Fajn je tut vforce 3 pospeševalne lamele, ki povečajo navor in občutno odzivnost :P... js mam tak setup na motorju (ok avspuh je arrow ker imam supermoto model, mašina je pa enaka), mam pa še glavo pa bat drug ampak najbol se ti splača avspuh, 34 uplinjač, rave ventil, pa če kej dnarja ustane še vforce lamele... Bo pa drago :D

Vforce ti ne da nobenga navora, samo odzivnost poveča (ne vem, od kje bi lahko dobil navor, če ventil zamenjaš z bolj odzivnim .) )

če bi ti polovico tega teoretičnega znanja prenesu v prakso bi še rossija prehitu. Trenutno maš pa pol leta star motor že 2× razbit. Sam tih mi bod! :D

ni pol leta, je tričetrt leta, pa ni 2x razbit, ampak 5x

če ne padeš, potem motorja nikoli nisi zares vozil, treba je najdt mejo in jo probat presežt; btw; na grobniku sem ta teden obe gumi pobral do roba

ti bot tih, k sploh RSke nimaš :OK:

sicer mi gre pa mal na živce, da je kle gor merilo ego in ne znanje ...nekej v stilu; kaj me briga, če maš večji kurac, kot jst, jst am pa buso z podaljšano kromirano nihajko :naughty:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!