Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

u, car, si bom spravu na komp :trance_27_notworthy:

Vforce ti ne da nobenga navora, samo odzivnost poveča (ne vem, od kje bi lahko dobil navor, če ventil zamenjaš z bolj odzivnim .) )

ni pol leta, je tričetrt leta, pa ni 2x razbit, ampak 5x

če ne padeš, potem motorja nikoli nisi zares vozil, treba je najdt mejo in jo probat presežt; btw; na grobniku sem ta teden obe gumi pobral do roba

ti bot tih, k sploh RSke nimaš :OK:

sicer mi gre pa mal na živce, da je kle gor merilo ego in ne znanje ...nekej v stilu; kaj me briga, če maš večji kurac, kot jst, jst am pa buso z podaljšano kromirano nihajko :naughty:

Na tuki si preber pa kregi z majstri

http://www.jktuning.co.uk/aprilia.htm

Drugač maš ti velik teoretičnega znanja, v praksi pa OČITNO?? nimaš pojma... lej js sm teorije lih tok nadrkan, da ne prodajam bučk, in sm to dejansko že sprobu kar sm tuki napisu v PRAKSI... tko da ni use v teoriji. Lahko ti v force prnesm in boš vidu da dejansko poda več navora v spodnjih vrtljajih, ker membrane bistveno bolje pospešujejo gorivo kar so občutno pozna in low rpm... sam boš mogu un kovinski kurac odrezat z gumijestega kolektorja dol, ki gre v org. membrane... Sam tok no, ne neki na pamet govort če le tega nisi sprobal :winkiss:

Kakšen ventil :D?? hehe

Popravljeno . Popravil Kvasko
  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo ve zakaj tako nizka cena?

-klikni me-

Pr 10 000 menjan cilinder in bat?? če je dau original pol je verjetno škrtnlo ker drugače to dela veliko dalj časa... Če tut zdj nima pravilno nastavlenga isto nebo dougo delal... lean mixture pa take fore hehe... poklič ga pa upraš kaj je fora da je premenu ceu zgorn deu mašine :D

  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kvasko: Tok strog ti pa ni treba bit.

Izgleda, da Pero (po)zna nekaj! A ima probleme z dokazovanjem svojega znanja laugh.gif

p.s. Kakor kaže dosedanja praksa na forumu bo shAArk po vsej verjetnosti menjal le izpuh in el.blokado grim.gif

Če bo menjal kaj...

  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pr 10 000 menjan cilinder in bat?? če je dau original pol je verjetno škrtnlo ker drugače to dela veliko dalj časa... Če tut zdj nima pravilno nastavlenga isto nebo dougo delal... lean mixture pa take fore hehe... poklič ga pa upraš kaj je fora da je premenu ceu zgorn deu mašine :D

Če je odblokiral na uradnem servisu so mu tut tam nastavli fergazder al kak? Kako naj pol js, če bom odblokiru doma, vem, da mam fergazder vredu nastavlen? Iglo dvignat pa to vem..kako pa nastavit ravno pravo mešanco zraka in bencina pa res nebi vedu. A to ste vi komu pelali da vam nastavi? Sam če so na uradnem servisu zajebali komu pol zaupat da to zna?

  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je odblokiral na uradnem servisu so mu tut tam nastavli fergazder al kak? Kako naj pol js, če bom odblokiru doma, vem, da mam fergazder vredu nastavlen? Iglo dvignat pa to vem..kako pa nastavit ravno pravo mešanco zraka in bencina pa res nebi vedu. A to ste vi komu pelali da vam nastavi? Sam če so na uradnem servisu zajebali komu pol zaupat da to zna?

jst se bom kar do spizeka zapeljal tongue.gif ker na servisu nimajo pojma, še jst več vem pa bolj mal vem biggrin.gif haha

  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tuki si preber pa kregi z majstri

http://www.jktuning.co.uk/aprilia.htm

Drugač maš ti velik teoretičnega znanja, v praksi pa OČITNO?? nimaš pojma... lej js sm teorije lih tok nadrkan, da ne prodajam bučk, in sm to dejansko že sprobu kar sm tuki napisu v PRAKSI... tko da ni use v teoriji. Lahko ti v force prnesm in boš vidu da dejansko poda več navora v spodnjih vrtljajih, ker membrane bistveno bolje pospešujejo gorivo kar so občutno pozna in low rpm... sam boš mogu un kovinski kurac odrezat z gumijestega kolektorja dol, ki gre v org. membrane... Sam tok no, ne neki na pamet govort če le tega nisi sprobal :winkiss:

Kakšen ventil :D?? hehe

ne prodajam nobenih buč

Vforce je vstopni ventil btw, tko, če ne veš, kako 2T zgleda :grim (no, ne mislim se zdej kle kregat)

jst mam boyesen lamele gor na originalni plastiki in je ista fora, kot Vforce in ti NE poveča navora v nobenih obratih, je pa gas bolj odziven in prej potegne, kar pa še ne pomeni, da ma motor več navora (samo manjši reakcijski čas ma)

kaj pa ti veš, kaj jst delam v praksi? zihr si mi v delavnico vlomu, ne? :hmm:

jst se drgač raj z temi majstri kregam; tj tuning neprimerno velika količina uporabnih informacij ljudi, ki dirkajo v superteens in vtikajo 650cc motorje v RSko :OK: (in btw pravijo, da je Vforce crap in da je rave crap (kar je res :D ))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je odblokiral na uradnem servisu so mu tut tam nastavli fergazder al kak? Kako naj pol js, če bom odblokiru doma, vem, da mam fergazder vredu nastavlen? Iglo dvignat pa to vem..kako pa nastavit ravno pravo mešanco zraka in bencina pa res nebi vedu. A to ste vi komu pelali da vam nastavi? Sam če so na uradnem servisu zajebali komu pol zaupat da to zna?

glede tistga oglasa k si ga dou se men zdi da je motor podrsan(desna plastika) ne bom pa trdiu

Kok je za zaupat na uradnem servisu se lahko iz kewotom pomenš k iz mojga vidika glih nima najbolšga sodelvanja z uradnim servisom

kar se pa tiče zrk naštelvt jest ti povem da je to pr odblokaciji najbol zajebana stvar, sam sm nastavu bol na prbližn za nastavitev u nulo bom pa pelu k enmu serviserju k ni uradni

pa še tole da boš ferg nastavu boš mogu kt prvo glauno dizo dt večjo pa iglo dvignt pol pa naštelat

Popravljeno . Popravil SpiZek
  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst se bom kar do spizeka zapeljal tongue.gif ker na servisu nimajo pojma, še jst več vem pa bolj mal vem biggrin.gif haha

najpri ti dub motor nazaj pol pa prit pokazat ;)

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne prodajam nobenih buč

Vforce je vstopni ventil btw, tko, če ne veš, kako 2T zgleda :grim (no, ne mislim se zdej kle kregat)

jst mam boyesen lamele gor na originalni plastiki in je ista fora, kot Vforce in ti NE poveča navora v nobenih obratih, je pa gas bolj odziven in prej potegne, kar pa še ne pomeni, da ma motor več navora (samo manjši reakcijski čas ma)

kaj pa ti veš, kaj jst delam v praksi? zihr si mi v delavnico vlomu, ne? :hmm:

jst se drgač raj z temi majstri kregam; tj tuning neprimerno velika količina uporabnih informacij ljudi, ki dirkajo v superteens in vtikajo 650cc motorje v RSko :OK: (in btw pravijo, da je Vforce crap in da je rave crap (kar je res :D ))

Sori ne bit užaljen sam si ornk na kembl narjen :rolleyes: ... kle si preber pametnjakovič en http://www.faster-motocross.com/v-force-delta-reed-cage.html Tist boyesen membrane za 40€ so pa en pičkin dim, kokr PLACEBO za bolši filing ki ga ne morš primerjat z vforcom, ki stane 150€ in je vrhunsko priznan izdelek. Une tvoje lulčke na tj TUNING XD lahko nekam pošlješ. A si probu vforce?? Nis seprau zapri al pa ga kup in če ti bo pol zanč pametuj... aja pa glede rava... sprizeka upraš, je u 10 minutah vozu motor z ravom in brez... No sej okol rava smo se mi že pogovarjal in smo te kr uspešno utišal tkt, pa u blokadah u izpušni lukni d so notr. Zanč zanč, oz. crap, zakaj je tako? Izkušnje, kaj s čimer lahko podpreš trditev da sta rave in vforce zanč al ti to čist tko z neba??

Popravljeno . Popravil Kvasko
  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja še tole nate leti pero... Z veseljem se dobiva, da ti nakažem malo performance mojga mopeda, če boš du tkt vrgu skp tisto rs-ko tvojo :)) K men se neda tuki pogovarjat, ti raj u živo pokažm :P

Popravljeno . Popravil Kvasko
  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti si en placebo

razlož mi prosim, kako bi lahko sploh v teoriji, kaj šele v praksi večja odzivnost ventila, kot je Vforce (reed valve = lamelni ventil) povečala navor?

predvsem se mi zdi zanjimivo to, da pasiven ventil selektivno dodaja navor predvsem v nižjih obratih; če bi že proftiral kej navora, bi ga zaradi večje pretočnosti (oblika reed cage-a), ta pa je ves čas enaka in bi potem moral proftirat navor predvsem v zgornjih obratih zaradi večjega količinskega pretoka... :naughty:

Vforce je vrhunski izdelek ...ki služi povečanju odzivnosti motorja, ne povečanju navora

moj motor je zmerej zrihtan največ en dan potem, ko padem, če mam pa plastike podrsane teden al pa dva, preden nove dobim, mi je pa vseeno

pa prosim ne mi limat linkov od trgovin, ker oni bodo itak rekl, da če hladilno tekočino zamenjaš z njihovo, boš proftirou 5 KM prec :010

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo ve zakaj tako nizka cena?

-klikni me-

Tale motor je razbit! In bil je zariban, takoj po tem ko so ga odprli ( verjetno so ga narobe odprli! )

ti si en placebo

razlož mi prosim, kako bi lahko sploh v teoriji, kaj šele v praksi večja odzivnost ventila, kot je Vforce (reed valve = lamelni ventil) povečala navor?

....

Adej ne sanjaj PROSIM TE LEPO! :D Motor ti gre 120 in ti si na grobniku pobrau gume do roba haha :D Pridi na Gorjance pa boš pokazau kak ti to gre. In dejstvo, da si biu na tleh že 5× od kar imaš NOV motor ne nakazuje na iskanje limita ( ker limit najdeš samo enkrat ) ampak na tvojo nesposobnost!

Sploh pa ti ne verjamem, da si biu na Grobniku ( verjetno si biu gor, vendar ne z motorjem ).

Ahm pa glede tega ... jst sm meu 2 RSke in zdj sm pač prodau :D Obe sta bla pa bolj zrihtani kot tvoja ( pa nobena ni bla razbita xD ).

Ti bi biu dober pisec knjig, nikakor pa dober mehanik al pa motorist. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale motor je razbit! In bil je zariban, takoj po tem ko so ga odprli ( verjetno so ga narobe odprli! )

Adej ne sanjaj PROSIM TE LEPO! :D Motor ti gre 120 in ti si na grobniku pobrau gume do roba haha :D Pridi na Gorjance pa boš pokazau kak ti to gre. In dejstvo, da si biu na tleh že 5× od kar imaš NOV motor ne nakazuje na iskanje limita ( ker limit najdeš samo enkrat ) ampak na tvojo nesposobnost!

Sploh pa ti ne verjamem, da si biu na Grobniku ( verjetno si biu gor, vendar ne z motorjem ).

Ahm pa glede tega ... jst sm meu 2 RSke in zdj sm pač prodau :D Obe sta bla pa bolj zrihtani kot tvoja ( pa nobena ni bla razbita xD ).

Ti bi biu dober pisec knjig, nikakor pa dober mehanik al pa motorist. ;)

a dej, lepo te prosim, meni si pa razlagal, ko je moj motor ful bolj nastavljen od tvojga, pa pecou si me, če še tvojga zrihtam, zdej se pa kle nekej neumnega delaš :glare:

motor je moj, in koliko sem jaz na tleh je čist moja stvar

na grobniku sem bil z gixxerjem prejšen teden, sem šel pa tud z RSko par krogov nardi takrat, da sem gume do roba pobral - kar tebi ni ratalo (no in šel po tleh :wacko: )

kaj ti meni verjameš, me bolj malo briga, nisem kle gor, da bi nekej dokazval; videl sem vprašanje soforumaša in sem mu probal po svojih najboljših močeh pomagat. Očitno to tu ni veliko vredno, važno je, da maš velik kurac in buso, zato grem dol z tega foruma in bom nehal tukej pisat :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti si en placebo

razlož mi prosim, kako bi lahko sploh v teoriji, kaj šele v praksi večja odzivnost ventila, kot je Vforce (reed valve = lamelni ventil) povečala navor?

predvsem se mi zdi zanjimivo to, da pasiven ventil selektivno dodaja navor predvsem v nižjih obratih; če bi že proftiral kej navora, bi ga zaradi večje pretočnosti (oblika reed cage-a), ta pa je ves čas enaka in bi potem moral proftirat navor predvsem v zgornjih obratih zaradi večjega količinskega pretoka... :naughty:

Vforce je vrhunski izdelek ...ki služi povečanju odzivnosti motorja, ne povečanju navora

moj motor je zmerej zrihtan največ en dan potem, ko padem, če mam pa plastike podrsane teden al pa dva, preden nove dobim, mi je pa vseeno

pa prosim ne mi limat linkov od trgovin, ker oni bodo itak rekl, da če hladilno tekočino zamenjaš z njihovo, boš proftirou 5 KM prec :010

Oblika je že enaka, šenkrat večja pa je skupna površina karbonastih lamel na vforcu v primerjavi z original reed valvom ker so tukaj štiri lamele v primerjavi s serijsko kjer sta 2... Lej boli me đoko kaj ti tuki nabijaš ker če grem ornk brat je itk pou stvari res kr neki, js ti sam povem kako sm u praksi občutu razliko prej in po vforcu, kjer v nižjih obraih bolje uleče... Zdj pa študeri dalje... A to nis vedu da ti da "športna" hladilna tekočina 5km :O ?? Js teoretičnega znanja res nimam ful, kar pa u praksi motor pokaže mi pa neboš pameti solil pa če si lih 100000 strani motorznanstva prebrau...

Lp

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kok ste headbang.gifwallbash.gif v slap.gif !!!

trance_39_thumbdown.gif

Rajš se kkšna slikca nalima v temo, ne pa da se kregate kdo je kje padel oz. gumo pobiral twak.gif

Za to je tema: 125 javite se trance_34_sleepy.gif

Tema brez slik je neuporabna! trance_30_punk.gif

post-20043-127307223759_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje a bi meu kdo za prodat cilinder? po možnosti 122 loh pa tud 123 ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a dej, lepo te prosim, meni si pa razlagal, ko je moj motor ful bolj nastavljen od tvojga, pa pecou si me, če še tvojga zrihtam, zdej se pa kle nekej neumnega delaš :glare:

motor je moj, in koliko sem jaz na tleh je čist moja stvar

na grobniku sem bil z gixxerjem prejšen teden, sem šel pa tud z RSko par krogov nardi takrat, da sem gume do roba pobral - kar tebi ni ratalo (no in šel po tleh :wacko: )

kaj ti meni verjameš, me bolj malo briga, nisem kle gor, da bi nekej dokazval; videl sem vprašanje soforumaša in sem mu probal po svojih najboljših močeh pomagat. Očitno to tu ni veliko vredno, važno je, da maš velik kurac in buso, zato grem dol z tega foruma in bom nehal tukej pisat :BUA:

Aham. Dei potem fotko od GSXa :)

In jst sm meu na obeh gume do roba pobrane :D oz. kr lepo do tačk :) ( pa na Gorjancih, ne na Grobniku )

Popravljeno . Popravil budacki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ve kdo kaj se je zgodilo? Mašino bi se splačalo kupt ;)

Vprašanje če ni vdarlo v mašino pa prebilo kaj. Vsaj zdi se mi , da je guma že čist na mašini. Mene bolj zanima, kaj je bilo z nesrečnikom, ki se mu je to pripetilo :S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ga maš na zgornji sliki :P

Za 500€ se ziher splača! Gledal sem malo cene...

Sprednji disk (nov) je 200€, zadnja nihajka, zadnji feder,..... Kar nanese!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa plastike, pa hladilnik... uff, pa še to vprašanje če se bo kdaj tko dobro pelala kot prej. Pomojem da se ne splača kupovat, preveč zbito.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa plastike, pa hladilnik... uff, pa še to vprašanje če se bo kdaj tko dobro pelala kot prej. Pomojem da se ne splača kupovat, preveč zbito.

pomoje je on mislu, da kupiš pa jo po delih prodajaš, ne pa da bi jo popravu? biggrin.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!