Kvasko Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 (popravljeno) u, car, si bom spravu na komp :trance_27_notworthy: Vforce ti ne da nobenga navora, samo odzivnost poveča (ne vem, od kje bi lahko dobil navor, če ventil zamenjaš z bolj odzivnim .) ) ni pol leta, je tričetrt leta, pa ni 2x razbit, ampak 5x če ne padeš, potem motorja nikoli nisi zares vozil, treba je najdt mejo in jo probat presežt; btw; na grobniku sem ta teden obe gumi pobral do roba ti bot tih, k sploh RSke nimaš sicer mi gre pa mal na živce, da je kle gor merilo ego in ne znanje ...nekej v stilu; kaj me briga, če maš večji kurac, kot jst, jst am pa buso z podaljšano kromirano nihajko :naughty: Na tuki si preber pa kregi z majstri http://www.jktuning.co.uk/aprilia.htm Drugač maš ti velik teoretičnega znanja, v praksi pa OČITNO?? nimaš pojma... lej js sm teorije lih tok nadrkan, da ne prodajam bučk, in sm to dejansko že sprobu kar sm tuki napisu v PRAKSI... tko da ni use v teoriji. Lahko ti v force prnesm in boš vidu da dejansko poda več navora v spodnjih vrtljajih, ker membrane bistveno bolje pospešujejo gorivo kar so občutno pozna in low rpm... sam boš mogu un kovinski kurac odrezat z gumijestega kolektorja dol, ki gre v org. membrane... Sam tok no, ne neki na pamet govort če le tega nisi sprobal Kakšen ventil ?? hehe Popravljeno Maj 4, 2010. Popravil Kvasko Jernej125ccm, Brejker in kewo 1 2
1122 Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 Kdo ve zakaj tako nizka cena? -klikni me- Jernej125ccm 1
Kvasko Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 Kdo ve zakaj tako nizka cena? -klikni me- Pr 10 000 menjan cilinder in bat?? če je dau original pol je verjetno škrtnlo ker drugače to dela veliko dalj časa... Če tut zdj nima pravilno nastavlenga isto nebo dougo delal... lean mixture pa take fore hehe... poklič ga pa upraš kaj je fora da je premenu ceu zgorn deu mašine Jernej125ccm 1
RRyDeRR Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 Tud majstri morjo od nekje prepisat: http://www.vintagesl...%20Handbook.pdf uporabno Jernej125ccm in macak333 1 1
Brejker Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 Kvasko: Tok strog ti pa ni treba bit. Izgleda, da Pero (po)zna nekaj! A ima probleme z dokazovanjem svojega znanja p.s. Kakor kaže dosedanja praksa na forumu bo shAArk po vsej verjetnosti menjal le izpuh in el.blokado Če bo menjal kaj... Jernej125ccm 1
1122 Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 Pr 10 000 menjan cilinder in bat?? če je dau original pol je verjetno škrtnlo ker drugače to dela veliko dalj časa... Če tut zdj nima pravilno nastavlenga isto nebo dougo delal... lean mixture pa take fore hehe... poklič ga pa upraš kaj je fora da je premenu ceu zgorn deu mašine Če je odblokiral na uradnem servisu so mu tut tam nastavli fergazder al kak? Kako naj pol js, če bom odblokiru doma, vem, da mam fergazder vredu nastavlen? Iglo dvignat pa to vem..kako pa nastavit ravno pravo mešanco zraka in bencina pa res nebi vedu. A to ste vi komu pelali da vam nastavi? Sam če so na uradnem servisu zajebali komu pol zaupat da to zna? Jernej125ccm 1
kewo Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 Če je odblokiral na uradnem servisu so mu tut tam nastavli fergazder al kak? Kako naj pol js, če bom odblokiru doma, vem, da mam fergazder vredu nastavlen? Iglo dvignat pa to vem..kako pa nastavit ravno pravo mešanco zraka in bencina pa res nebi vedu. A to ste vi komu pelali da vam nastavi? Sam če so na uradnem servisu zajebali komu pol zaupat da to zna? jst se bom kar do spizeka zapeljal ker na servisu nimajo pojma, še jst več vem pa bolj mal vem haha Jernej125ccm 1
pero27 Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 Na tuki si preber pa kregi z majstri http://www.jktuning.co.uk/aprilia.htm Drugač maš ti velik teoretičnega znanja, v praksi pa OČITNO?? nimaš pojma... lej js sm teorije lih tok nadrkan, da ne prodajam bučk, in sm to dejansko že sprobu kar sm tuki napisu v PRAKSI... tko da ni use v teoriji. Lahko ti v force prnesm in boš vidu da dejansko poda več navora v spodnjih vrtljajih, ker membrane bistveno bolje pospešujejo gorivo kar so občutno pozna in low rpm... sam boš mogu un kovinski kurac odrezat z gumijestega kolektorja dol, ki gre v org. membrane... Sam tok no, ne neki na pamet govort če le tega nisi sprobal Kakšen ventil ?? hehe ne prodajam nobenih buč Vforce je vstopni ventil btw, tko, če ne veš, kako 2T zgleda :grim (no, ne mislim se zdej kle kregat) jst mam boyesen lamele gor na originalni plastiki in je ista fora, kot Vforce in ti NE poveča navora v nobenih obratih, je pa gas bolj odziven in prej potegne, kar pa še ne pomeni, da ma motor več navora (samo manjši reakcijski čas ma) kaj pa ti veš, kaj jst delam v praksi? zihr si mi v delavnico vlomu, ne? jst se drgač raj z temi majstri kregam; tj tuning neprimerno velika količina uporabnih informacij ljudi, ki dirkajo v superteens in vtikajo 650cc motorje v RSko (in btw pravijo, da je Vforce crap in da je rave crap (kar je res )) logarr, Jernej125ccm, bawbaw in 2 others 1 4
SpiZek Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 (popravljeno) Če je odblokiral na uradnem servisu so mu tut tam nastavli fergazder al kak? Kako naj pol js, če bom odblokiru doma, vem, da mam fergazder vredu nastavlen? Iglo dvignat pa to vem..kako pa nastavit ravno pravo mešanco zraka in bencina pa res nebi vedu. A to ste vi komu pelali da vam nastavi? Sam če so na uradnem servisu zajebali komu pol zaupat da to zna? glede tistga oglasa k si ga dou se men zdi da je motor podrsan(desna plastika) ne bom pa trdiu Kok je za zaupat na uradnem servisu se lahko iz kewotom pomenš k iz mojga vidika glih nima najbolšga sodelvanja z uradnim servisom kar se pa tiče zrk naštelvt jest ti povem da je to pr odblokaciji najbol zajebana stvar, sam sm nastavu bol na prbližn za nastavitev u nulo bom pa pelu k enmu serviserju k ni uradni pa še tole da boš ferg nastavu boš mogu kt prvo glauno dizo dt večjo pa iglo dvignt pol pa naštelat Popravljeno Maj 4, 2010. Popravil SpiZek Kvasko, Jernej125ccm in Gasperr 1 2
SpiZek Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 jst se bom kar do spizeka zapeljal ker na servisu nimajo pojma, še jst več vem pa bolj mal vem haha najpri ti dub motor nazaj pol pa prit pokazat Jernej125ccm, logarr in Kvasko 1 2
Kvasko Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 (popravljeno) ne prodajam nobenih buč Vforce je vstopni ventil btw, tko, če ne veš, kako 2T zgleda :grim (no, ne mislim se zdej kle kregat) jst mam boyesen lamele gor na originalni plastiki in je ista fora, kot Vforce in ti NE poveča navora v nobenih obratih, je pa gas bolj odziven in prej potegne, kar pa še ne pomeni, da ma motor več navora (samo manjši reakcijski čas ma) kaj pa ti veš, kaj jst delam v praksi? zihr si mi v delavnico vlomu, ne? jst se drgač raj z temi majstri kregam; tj tuning neprimerno velika količina uporabnih informacij ljudi, ki dirkajo v superteens in vtikajo 650cc motorje v RSko (in btw pravijo, da je Vforce crap in da je rave crap (kar je res )) Sori ne bit užaljen sam si ornk na kembl narjen ... kle si preber pametnjakovič en http://www.faster-motocross.com/v-force-delta-reed-cage.html Tist boyesen membrane za 40€ so pa en pičkin dim, kokr PLACEBO za bolši filing ki ga ne morš primerjat z vforcom, ki stane 150€ in je vrhunsko priznan izdelek. Une tvoje lulčke na tj TUNING XD lahko nekam pošlješ. A si probu vforce?? Nis seprau zapri al pa ga kup in če ti bo pol zanč pametuj... aja pa glede rava... sprizeka upraš, je u 10 minutah vozu motor z ravom in brez... No sej okol rava smo se mi že pogovarjal in smo te kr uspešno utišal tkt, pa u blokadah u izpušni lukni d so notr. Zanč zanč, oz. crap, zakaj je tako? Izkušnje, kaj s čimer lahko podpreš trditev da sta rave in vforce zanč al ti to čist tko z neba?? Popravljeno Maj 4, 2010. Popravil Kvasko znj, Jernej125ccm in logarr 3
Kvasko Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 (popravljeno) Aja še tole nate leti pero... Z veseljem se dobiva, da ti nakažem malo performance mojga mopeda, če boš du tkt vrgu skp tisto rs-ko tvojo ) K men se neda tuki pogovarjat, ti raj u živo pokažm Popravljeno Maj 4, 2010. Popravil Kvasko motorist1, Jernej125ccm in logarr 1 2
pero27 Objavljeno Maj 5, 2010 Opozori Objavljeno Maj 5, 2010 ti si en placebo razlož mi prosim, kako bi lahko sploh v teoriji, kaj šele v praksi večja odzivnost ventila, kot je Vforce (reed valve = lamelni ventil) povečala navor? predvsem se mi zdi zanjimivo to, da pasiven ventil selektivno dodaja navor predvsem v nižjih obratih; če bi že proftiral kej navora, bi ga zaradi večje pretočnosti (oblika reed cage-a), ta pa je ves čas enaka in bi potem moral proftirat navor predvsem v zgornjih obratih zaradi večjega količinskega pretoka... :naughty: Vforce je vrhunski izdelek ...ki služi povečanju odzivnosti motorja, ne povečanju navora moj motor je zmerej zrihtan največ en dan potem, ko padem, če mam pa plastike podrsane teden al pa dva, preden nove dobim, mi je pa vseeno pa prosim ne mi limat linkov od trgovin, ker oni bodo itak rekl, da če hladilno tekočino zamenjaš z njihovo, boš proftirou 5 KM prec znj, Miha27, Jernej125ccm in 4 others 2 5
budacki Objavljeno Maj 5, 2010 Opozori Objavljeno Maj 5, 2010 Kdo ve zakaj tako nizka cena? -klikni me- Tale motor je razbit! In bil je zariban, takoj po tem ko so ga odprli ( verjetno so ga narobe odprli! ) ti si en placebo razlož mi prosim, kako bi lahko sploh v teoriji, kaj šele v praksi večja odzivnost ventila, kot je Vforce (reed valve = lamelni ventil) povečala navor? .... Adej ne sanjaj PROSIM TE LEPO! Motor ti gre 120 in ti si na grobniku pobrau gume do roba haha Pridi na Gorjance pa boš pokazau kak ti to gre. In dejstvo, da si biu na tleh že 5× od kar imaš NOV motor ne nakazuje na iskanje limita ( ker limit najdeš samo enkrat ) ampak na tvojo nesposobnost! Sploh pa ti ne verjamem, da si biu na Grobniku ( verjetno si biu gor, vendar ne z motorjem ). Ahm pa glede tega ... jst sm meu 2 RSke in zdj sm pač prodau Obe sta bla pa bolj zrihtani kot tvoja ( pa nobena ni bla razbita xD ). Ti bi biu dober pisec knjig, nikakor pa dober mehanik al pa motorist. Kvasko, bawbaw, Gregc in 7 others 5 5
pero27 Objavljeno Maj 5, 2010 Opozori Objavljeno Maj 5, 2010 Tale motor je razbit! In bil je zariban, takoj po tem ko so ga odprli ( verjetno so ga narobe odprli! ) Adej ne sanjaj PROSIM TE LEPO! Motor ti gre 120 in ti si na grobniku pobrau gume do roba haha Pridi na Gorjance pa boš pokazau kak ti to gre. In dejstvo, da si biu na tleh že 5× od kar imaš NOV motor ne nakazuje na iskanje limita ( ker limit najdeš samo enkrat ) ampak na tvojo nesposobnost! Sploh pa ti ne verjamem, da si biu na Grobniku ( verjetno si biu gor, vendar ne z motorjem ). Ahm pa glede tega ... jst sm meu 2 RSke in zdj sm pač prodau Obe sta bla pa bolj zrihtani kot tvoja ( pa nobena ni bla razbita xD ). Ti bi biu dober pisec knjig, nikakor pa dober mehanik al pa motorist. a dej, lepo te prosim, meni si pa razlagal, ko je moj motor ful bolj nastavljen od tvojga, pa pecou si me, če še tvojga zrihtam, zdej se pa kle nekej neumnega delaš :glare: motor je moj, in koliko sem jaz na tleh je čist moja stvar na grobniku sem bil z gixxerjem prejšen teden, sem šel pa tud z RSko par krogov nardi takrat, da sem gume do roba pobral - kar tebi ni ratalo (no in šel po tleh :wacko: ) kaj ti meni verjameš, me bolj malo briga, nisem kle gor, da bi nekej dokazval; videl sem vprašanje soforumaša in sem mu probal po svojih najboljših močeh pomagat. Očitno to tu ni veliko vredno, važno je, da maš velik kurac in buso, zato grem dol z tega foruma in bom nehal tukej pisat Gregc, impulz, bawbaw in 8 others 5 6
Kvasko Objavljeno Maj 5, 2010 Opozori Objavljeno Maj 5, 2010 ti si en placebo razlož mi prosim, kako bi lahko sploh v teoriji, kaj šele v praksi večja odzivnost ventila, kot je Vforce (reed valve = lamelni ventil) povečala navor? predvsem se mi zdi zanjimivo to, da pasiven ventil selektivno dodaja navor predvsem v nižjih obratih; če bi že proftiral kej navora, bi ga zaradi večje pretočnosti (oblika reed cage-a), ta pa je ves čas enaka in bi potem moral proftirat navor predvsem v zgornjih obratih zaradi večjega količinskega pretoka... :naughty: Vforce je vrhunski izdelek ...ki služi povečanju odzivnosti motorja, ne povečanju navora moj motor je zmerej zrihtan največ en dan potem, ko padem, če mam pa plastike podrsane teden al pa dva, preden nove dobim, mi je pa vseeno pa prosim ne mi limat linkov od trgovin, ker oni bodo itak rekl, da če hladilno tekočino zamenjaš z njihovo, boš proftirou 5 KM prec Oblika je že enaka, šenkrat večja pa je skupna površina karbonastih lamel na vforcu v primerjavi z original reed valvom ker so tukaj štiri lamele v primerjavi s serijsko kjer sta 2... Lej boli me đoko kaj ti tuki nabijaš ker če grem ornk brat je itk pou stvari res kr neki, js ti sam povem kako sm u praksi občutu razliko prej in po vforcu, kjer v nižjih obraih bolje uleče... Zdj pa študeri dalje... A to nis vedu da ti da "športna" hladilna tekočina 5km ?? Js teoretičnega znanja res nimam ful, kar pa u praksi motor pokaže mi pa neboš pameti solil pa če si lih 100000 strani motorznanstva prebrau... Lp Brejker, Jernej125ccm in Ervin93 1 2
Brejker Objavljeno Maj 5, 2010 Opozori Objavljeno Maj 5, 2010 Ma kok ste v !!! Rajš se kkšna slikca nalima v temo, ne pa da se kregate kdo je kje padel oz. gumo pobiral Za to je tema: 125 javite se Tema brez slik je neuporabna! znj, Gasperr, Ervin93 in 2 others 2 3
janstyle Objavljeno Maj 5, 2010 Opozori Objavljeno Maj 5, 2010 fantje a bi meu kdo za prodat cilinder? po možnosti 122 loh pa tud 123 ? Ervin93 in Jernej125ccm 1 1
budacki Objavljeno Maj 5, 2010 Opozori Objavljeno Maj 5, 2010 (popravljeno) a dej, lepo te prosim, meni si pa razlagal, ko je moj motor ful bolj nastavljen od tvojga, pa pecou si me, če še tvojga zrihtam, zdej se pa kle nekej neumnega delaš :glare: motor je moj, in koliko sem jaz na tleh je čist moja stvar na grobniku sem bil z gixxerjem prejšen teden, sem šel pa tud z RSko par krogov nardi takrat, da sem gume do roba pobral - kar tebi ni ratalo (no in šel po tleh :wacko: ) kaj ti meni verjameš, me bolj malo briga, nisem kle gor, da bi nekej dokazval; videl sem vprašanje soforumaša in sem mu probal po svojih najboljših močeh pomagat. Očitno to tu ni veliko vredno, važno je, da maš velik kurac in buso, zato grem dol z tega foruma in bom nehal tukej pisat Aham. Dei potem fotko od GSXa In jst sm meu na obeh gume do roba pobrane oz. kr lepo do tačk ( pa na Gorjancih, ne na Grobniku ) Popravljeno Maj 5, 2010. Popravil budacki Ervin93 in Jernej125ccm 1 1
logarr Objavljeno Maj 5, 2010 Opozori Objavljeno Maj 5, 2010 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3763172 dobro jo je zbil en :S Ervin93 in Jernej125ccm 1 1
impulz Objavljeno Maj 5, 2010 Opozori Objavljeno Maj 5, 2010 Ve kdo kaj se je zgodilo? Mašino bi se splačalo kupt Ervin93 in Jernej125ccm 1 1
budacki Objavljeno Maj 6, 2010 Opozori Objavljeno Maj 6, 2010 Ve kdo kaj se je zgodilo? Mašino bi se splačalo kupt Vprašanje če ni vdarlo v mašino pa prebilo kaj. Vsaj zdi se mi , da je guma že čist na mašini. Mene bolj zanima, kaj je bilo z nesrečnikom, ki se mu je to pripetilo :S Ervin93 in Jernej125ccm 1 1
Brejker Objavljeno Maj 6, 2010 Opozori Objavljeno Maj 6, 2010 Sej ga maš na zgornji sliki Za 500€ se ziher splača! Gledal sem malo cene... Sprednji disk (nov) je 200€, zadnja nihajka, zadnji feder,..... Kar nanese! Ervin93 in Jernej125ccm 1 1
logarr Objavljeno Maj 6, 2010 Opozori Objavljeno Maj 6, 2010 Pa plastike, pa hladilnik... uff, pa še to vprašanje če se bo kdaj tko dobro pelala kot prej. Pomojem da se ne splača kupovat, preveč zbito. Ervin93 in Jernej125ccm 1 1
kewo Objavljeno Maj 6, 2010 Opozori Objavljeno Maj 6, 2010 Pa plastike, pa hladilnik... uff, pa še to vprašanje če se bo kdaj tko dobro pelala kot prej. Pomojem da se ne splača kupovat, preveč zbito. pomoje je on mislu, da kupiš pa jo po delih prodajaš, ne pa da bi jo popravu? Ervin93 in Jernej125ccm 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se