kewo Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 Kuplen je bil pri Autocommerce Maribor.Garancijo še tak ma skoraj 2 leti.Pa prevoženih mam 992km tak da ga morem tudi na servis peljat pa me zanima kaj mi bojo rekeli.Drugače pa je motor star 3 mesce mogoče malenkost več.Včeraj sem tudi imel na hlačah črne pikice od olja. Nujno pelji Men isto teče olje po avspuhu navzdol in mi na vsake tolk časa mal po robu gume šprica, zna bit nevarno sej mi bojo zdej na servis še to zrihtal, ko dobijo cilinder in bat, saj čakam že 3 tedne... razočaran sm čist nad autocommercom
Kvasko Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 Mah jaz res ne vidim kaj bi bilo tu narobe, dobr mogoče res ni dobro preveč (svečka), samo jaz nisem glede tega mel nikoli probleme...edino če vas res moti ta mast, mene osebno ne, ker sem prej frčake fural . Kok pa tebi Spizek pije? Da mal s svojo primerjam. ShAArK, če hočeš zmanjšati dotok olja, pa daj doli levo masko in poglej kam vodijo cevke od olja, ter tisti pokrov dol snami in naštelaj. Kako se pri novih štela pa ne vem, ker ni isti sistem. P.S.: Oba kolega sta me zatrla...joke Preveč olja je lahko hudo narobe, saj ne izgoreva popolno in se ti saje nabirajo znotraj po cilindru, kar lahko pripelje do "limanja" obročkov na bat in kasneje v sej vemo kam.... toliko o preveč olja... Zablokiran motor je men pil 5l na 100km seprau jih je na 900 45l in 2 litra olja... če greš to mal računat pride mešanca 4% !!!! veliko prveč skratka, na kar ti nakazujejo tudi slike... Tko da un k misle da preveč olja ne škoduje, se zelo moti... Lp, Miha macak333 1
budacki Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 Nujno pelji Men isto teče olje po avspuhu navzdol in mi na vsake tolk časa mal po robu gume šprica, zna bit nevarno sej mi bojo zdej na servis še to zrihtal, ko dobijo cilinder in bat, saj čakam že 3 tedne... razočaran sm čist nad autocommercom Kaj ti bo cilinder? Kaj si jo že zaribal? bajkr88 1
macak333 Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 Preveč olja je lahko hudo narobe, saj ne izgoreva popolno in se ti saje nabirajo znotraj po cilindru, kar lahko pripelje do "limanja" obročkov na bat in kasneje v sej vemo kam.... toliko o preveč olja... Zablokiran motor je men pil 5l na 100km seprau jih je na 900 45l in 2 litra olja... če greš to mal računat pride mešanca 4% !!!! veliko prveč skratka, na kar ti nakazujejo tudi slike... Tko da un k misle da preveč olja ne škoduje, se zelo moti... Lp, Miha Super razloženo, maš plus. Samo še vedno, sam nisem imel problem s tem (1l na 500km), pa tudi ko sem cilinder dal dol je bil čist, razen na batu so bile saje, kar po prebranih manualih in spletnih straneh, ne smatram za nič hudo narobega. kewo, kaj tebi je ribnil ali kaj drugega da boš menjal cilinder
Kvasko Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 Super razloženo, maš plus. Samo še vedno, sam nisem imel problem s tem (1l na 500km), pa tudi ko sem cilinder dal dol je bil čist, razen na batu so bile saje, kar po prebranih manualih in spletnih straneh, ne smatram za nič hudo narobega. kewo, kaj tebi je ribnil ali kaj drugega da boš menjal cilinder Resno?? men je požrl newem na 600 al pa mal več liter olja in ko smo dal cilindr dol pozim k sm ga predelu je blo notr ful mastno... tko da je zdej pumpa zaprta dost bolj... je pa res da mi je motor pil okol 5,5l na 100 km... Tko da če ti žre veliik več je pol že bolš razmerje ja ...
RRyDeRR Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 Aha pardon pol. RRyDeRR, lih neki sem našel na netu ene nosilce http://www.af1racing...?idproduct=7343 sam so predragi, vse skupi cca 70€...niso resni. Tko da zdej lih mal gledam po netu, da vidim če so kje še kakšne slikice, da naslednji teden probam narediti ta nosilček. In ja vem, da sem rekel, da se bom izogibal šraufanju pri tej, samo mi ni v krvi, da ne bi...tko da se posipam s pepelom lahk bi si naredu to iz poliestra ce ti je ostal drgac pa...kups tri tamale kotne nosilčke, na sredin tablce das enga, in enga na vsako stran za zmigavce un sredinski mal pokrivis kokr hocs met naklona in sm gor prtrdis najbolj bos prsu skoz..2-3€
RRyDeRR Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 men tud pije 1l/1000km zdj morm spet tts nabaut..k mi ga je čist zmankal
macak333 Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 Resno?? men je požrl newem na 600 al pa mal več liter olja in ko smo dal cilindr dol pozim k sm ga predelu je blo notr ful mastno... tko da je zdej pumpa zaprta dost bolj... je pa res da mi je motor pil okol 5,5l na 100 km... Tko da če ti žre veliik več je pol že bolš razmerje ja ... Ja brez heca, cilinder je bil čist, edino glava bata in glava cilindra, zapacani. 5,5l na 100km, tok ti je pila zaprta verzija če sem prav razumel. Ker meni pije 7l/100km, Raceland 8l/100km...ja ja se ga je stiskal lahk bi si naredu to iz poliestra ce ti je ostal drgac pa...kups tri tamale kotne nosilčke, na sredin tablce das enga, in enga na vsako stran za zmigavce un sredinski mal pokrivis kokr hocs met naklona in sm gor prtrdis najbolj bos prsu skoz..2-3€ Iz poliestra bi mi vzelo preveč cajta, zato bom raje iz kovine oz. Al. Ja tko bi se tudi dalo, samo bom raje naredil takega kot je na sliki. Sej ne da je ideja slaba, samo rad držim fleksrco v roki in se igram mehanika...pa še zanimiv je. Cenovno je pa tvoja itak bolj ugodna.
Kvasko Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 Ja brez heca, cilinder je bil čist, edino glava bata in glava cilindra, zapacani. 5,5l na 100km, tok ti je pila zaprta verzija če sem prav razumel. Ker meni pije 7l/100km, Raceland 8l/100km...ja ja se ga je stiskal Iz poliestra bi mi vzelo preveč cajta, zato bom raje iz kovine oz. Al. Ja tko bi se tudi dalo, samo bom raje naredil takega kot je na sliki. Sej ne da je ideja slaba, samo rad držim fleksrco v roki in se igram mehanika...pa še zanimiv je. Cenovno je pa tvoja itak bolj ugodna. Ubistvu ja zaprta je pila 5l... pol smo odlokeral, dal rave notr, fergazar dobr nastavl in je pilo neverjetno isto kakor prej, potem je pa z arrowom dokler nismo razderal pilo vsakič okol 5,5, zdj k je pa 34 fergazar gor pa še en kup drugih stvari sm pa pršu zadnč na 6,8l največ (vožnja s spizekom 50% avtoceste, 50% regionale + kačje ride in nisva šla počas :D Gasperr in macak333 2
macak333 Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 Ubistvu ja zaprta je pila 5l... pol smo odlokeral, dal rave notr, fergazar dobr nastavl in je pilo neverjetno isto kakor prej, potem je pa z arrowom dokler nismo razderal pilo vsakič okol 5,5, zdj k je pa 34 fergazar gor pa še en kup drugih stvari sm pa pršu zadnč na 6,8l največ (vožnja s spizekom 50% avtoceste, 50% regionale + kačje ride in nisva šla počas :D 34, na takem lahkem motorju , pa to bo še mal poletel. 6,8l zanimivo, me res zanima kok moja zdej popije na 100km. Bom ob naslednji možnosti res pogledal kakšna je situacija, ker do sedaj sploh nisem spremljal porabo.
SpiZek Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 Mah jaz res ne vidim kaj bi bilo tu narobe, dobr mogoče res ni dobro preveč (svečka), samo jaz nisem glede tega mel nikoli probleme...edino če vas res moti ta mast, mene osebno ne, ker sem prej frčake fural . Kok pa tebi Spizek pije? Da mal s svojo primerjam. ShAArK, če hočeš zmanjšati dotok olja, pa daj doli levo masko in poglej kam vodijo cevke od olja, ter tisti pokrov dol snami in naštelaj. Kako se pri novih štela pa ne vem, ker ni isti sistem. P.S.: Oba kolega sta me zatrla...joke men na relacisko vožno pije tm 5,2l če se pa furam tko kle pr ns mau okol pa 7,5l
RRyDeRR Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 Ja brez heca, cilinder je bil čist, edino glava bata in glava cilindra, zapacani. 5,5l na 100km, tok ti je pila zaprta verzija če sem prav razumel. Ker meni pije 7l/100km, Raceland 8l/100km...ja ja se ga je stiskal Iz poliestra bi mi vzelo preveč cajta, zato bom raje iz kovine oz. Al. Ja tko bi se tudi dalo, samo bom raje naredil takega kot je na sliki. Sej ne da je ideja slaba, samo rad držim fleksrco v roki in se igram mehanika...pa še zanimiv je. Cenovno je pa tvoja itak bolj ugodna. najd se kksno sliko..al pa nared unga kokr k je od gxra nared iz aluminija
impulz Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 34, na takem lahkem motorju , pa to bo še mal poletel. 6,8l zanimivo, me res zanima kok moja zdej popije na 100km. Bom ob naslednji možnosti res pogledal kakšna je situacija, ker do sedaj sploh nisem spremljal porabo. sj ti maš tui 34 fail
macak333 Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 Ne 28 imam. Kot v originalu, razen če je kakšna specialna verzija, ki je nisem zasledil.
impulz Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 stare majo 34 28 so začeli vgrajevat zaradi emisij (euro norme)
Kvasko Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 stare majo 34 28 so začeli vgrajevat zaradi emisij (euro norme) Je tako... aja macak poraba je zto relativno ugodna ker mam rave ventil... brez njega tkoj 2 litra več
SpiZek Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 stare majo 34 28 so začeli vgrajevat zaradi emisij (euro norme) sej on ma 06 letnik 34 ferg je biu do 98 leta pol pa 28 kukr jest vem
macak333 Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 stare majo 34 28 so začeli vgrajevat zaradi emisij (euro norme) Ja 98 letnik ali 96, tam nek. Samo ne razumem zakaj fail, sej se nisem zmotil. Je tako... aja macak poraba je zto relativno ugodna ker mam rave ventil... brez njega tkoj 2 litra več Sej sam sem ga tudi na prejšni imel, pa če se pravilno spomnim, so imeli tudi drugi lastniki RS-k enako porabo. Zdej lahko da se motim, in je bila moja čist v kur.u, saj se konec koncev prodaja po delih
Kvasko Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 Ja 98 letnik ali 96, tam nek. Samo ne razumem zakaj fail, sej se nisem zmotil. Sej sam sem ga tudi na prejšni imel, pa če se pravilno spomnim, so imeli tudi drugi lastniki RS-k enako porabo. Zdej lahko da se motim, in je bila moja čist v kur.u, saj se konec koncev prodaja po delih Ma sfukan nis meu pomoje nič... moj sošolc je meu uno rs chesterfield... 34 ferg, cilinder na neki večjo mero narjen, pa gianelli avspuh... ei motor je šu k raketa, nism mogu verjet... Sam je pa na 60 km k sva šla krog pokuru mal mn k 6 lirov hehe noro res, sam motor je pa letuuu
kewo Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 Kaj ti bo cilinder? Kaj si jo že zaribal? ja, pri 2300km
macak333 Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 ja, pri 2300km Smola, kok te bo pa prišlo, če le ni skrivnost? Ma sfukan nis meu pomoje nič... moj sošolc je meu uno rs chesterfield... 34 ferg, cilinder na neki večjo mero narjen, pa gianelli avspuh... ei motor je šu k raketa, nism mogu verjet... Sam je pa na 60 km k sva šla krog pokuru mal mn k 6 lirov hehe noro res, sam motor je pa letuuu Heh o tem se, da debatirat še in še kaj je bilo narobe in kaj ne -98 so pa letele ko sneta sekira, jo je imel sošolec 6 mesecev-dvakrat ribnila, na koncu prodal z izgubo
impulz Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 moja je zdržala skor 5000 hahaaaaaaaaaaaaaa sram te bilo
kewo Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 Smola, kok te bo pa prišlo, če le ni skrivnost? Garancija. na srečo
dejko39 Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 mater berem tele teme,pa se čudim kak da moj jajc ne zariba?za stare ne rečem samo da bi pa nove ribale?so res tko nagnjene k temu al kaj?preveč tišite pobi,še posebi tisti k ste brez RAVE-a :trance_27_notworthy:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se